דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #829

    בוחרת שלא
    לשבור שתיקה לבד
    אז אולי תרפו?
    תשארו בצד?
    תנו לעצמכם לדבר
    ואני אצטרף
    אל תרגישו אשמים
    רק תנו לאמת ברוך להתעטף
    תגידו הכל
    אך תהיו נימוסיים
    הרי לא סתם
    שתקתי איתכם שנים...


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #830

      בחלומות הלילה תמיד עליתי
      אבל במציאות בבוקר שוב טעיתי
      שום דבר משמעותי לא עשיתי
      ואת הסיפוק לא גיליתי

      שוב רבצתי והתבטלתי
      שוב במקום להתמודד ברחתי
      שוב במקום לשנות התחבאתי
      ושוב את הפירות הרקובים אכלתי

      ואז, כשהתחלתי לשקול לוותר
      תפסתי את עצמי מהר
      בשבילי לא בשביל אף אחר
      החלטתי להתגבר. להפסיק לוותר

      נחושה נלחמתי
      גם אם הובסתי
      לא התייאשתי
      פשוט המשכתי

      האמת שעוד לא כבשתי
      כי אני עדיין באמצע
      הדבר היחיד שהצלחתי
      זה להתרומם מהביצה

      והאמת...
      זה מספיק לי!

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
        #831

        **** "יום השואה"
        מספיק די לכפיה
        איש באמונתו וחיה
        כך אתם צועקים
        ברגשותינו לא מתחשבים.

        ואם אנחנו מאמינים
        שהנספים לא רוצים
        אותנו עצובים
        החנויות שסגורים
        להם לא מועילים
        אנחנו לומדים מתפללים
        זהו הדרך בה אנו זוכרים
        אז מדוע אתם כועסים
        אם בחורים לטיול יוצאים
        וגם על האש קצת מנפנפים
        לפגוע ברגשותיכם הם אינם מתכונים
        אז מדוע אתם מתרגשים
        האם פעם על רגשותינו אתם חושבים????@איצלה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #832

          יום השואה זהו יום שצרכים להזכר בכל מה שעבר על העם היהודי ובזכות מי אנחנו כאן.

          מאחורי גדר ותיל
          בגטו ובמחנה
          ימים ולילות
          באותם צבעים
          אפורים שחורים
          למרות השמש
          וכחול השמים
          רשעים גרמנים
          קיבלו הוראות
          לבצע זוממים
          יהודים בארצם
          לא רצויים יותר
          טלאי צהוב
          על בגד לאות
          יהודי אני
          זאת זהות
          מנסים לקיים מצוות
          למרות הקשיים והצרות
          ניסויים ומכות
          והשפלות
          למחוק את העם רצו
          לכבות את הנצח קיוו
          אך לבסוף האמת ניצחה
          והייתה לנו הצלה
          ותקומה
          כי עם הנצח
          לא מפחד מדרך ארוכה

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
            #833

            אני לא יודעת אם העליתי את זה כבר או לא לכאן - מאמינה שלא.
            השיר הבא מדבר- מסביר על השואה וכרגע זה המומנט הכי מתאים לקרוא אותו:

            שואת היהודים

            ישיבה על ספסל - בהחלט אסורה,
            נקיטת פעולה כהתחלת בסיס ההשפלה.
            טלאי מגן צהוב ככתם על החולצה,
            מותיר הוא צביטת דאבון, כאב המועקה.
            פתיח רע ומר, מפתח השואה.

            רחוב מגודר – נוק אאוט על יציאה,
            חומות כמצור, גדר תיל על כנה בצורה.
            הגטו מחניק, אפוף ריחות מחלה,
            עבודות כפייה אוכפו, האנטישמיות עזה.
            כך התערפלו חיי משפחות מצוקה.


            רצח, דם, גצי אש ותועבה בעיניים,
            שכול בזג, כספית הקליע ושליפת צפורניים.
            מחנות השמדה אפופי עשן אנשי הגפיים,
            קור וכפור חברו להשמדה. אוי, המס המים.

            היש מילה ובמהותה לתאר את צער השמיים?!

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #834

              על מה אכתוב היום?
              על עוד יום שעבר
              על הלב שנשבר
              על החפץ שאבד?.
              לא!!! היום לא אכתוב על עצב
              היום לא אכתוב על כאב
              היום אכתוב על תקווה
              היום אכתוב על שמחה
              מה אכתוב איני יודע
              אני יודע זה עוד יגיע

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ד מנותק
                ד מנותק
                דודו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #835

                את השיר הבא כבר העליתי בעבר, אבל אז הוא הוא הועלה בהקשר שגרם הוא ימחק [אגב למפרע אני מסכים למחיקה], אך השיר כשלעצמו מצוין, וכיון שהוא מתאים לתקופה אני מעלה אותו.

                יש קרבן יחיד
                יש קרבן ציבור
                יש קרבן תמיד
                זה קרבן דיבור

                מוטב לו לאדם
                יפיל עצמו לאש
                ואל יפסיד עולם
                כשאי מי יבייש

                פזמון:
                לשון הרע יותר
                אלי לא ידבר
                לשון הרע סותר
                הורס ומשבר

                ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • אילניתא מנותק
                  אילניתא מנותק
                  אילנית
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                  #836

                  עד אשר---

                  היום הזה כמעט ועבר,
                  אבל רגע לפני שהוא עובר---
                  שיר אחד קטנטן לזכרו.
                  לזכרם.

                  וחמת המלך
                  לא תשכך
                  עד אשר
                  יוכה
                  ובכה
                  יבכה
                  כל בן
                  כאוב,
                  כל אח

                  עד אשר
                  תחנק כל
                  עיירה
                  מאדי
                  שנאה
                  רעילים
                  עד אשר
                  ישרפו
                  יהלכו
                  וישלטו
                  בליבו, בגופו
                  כל יהודי
                  שועלים

                  עד אשר
                  יכלו עדי
                  עולם
                  זאבים לבושי
                  מדים
                  עד אשר
                  אני ואתה
                  ואת
                  וכולם
                  לא יליטו
                  ראש
                  מקריעת ילדים

                  עד אשר
                  טלאי הבושה
                  ינוחו על
                  צווארי
                  הרוצחים
                  עד אשר
                  מזבח
                  של קדושה
                  ישא על
                  כפיו
                  דורות
                  ניצולים
                  תאבי נקמה-
                  מובטחים.

                  עד אשר
                  תנוח חרב
                  וינוחו דמע
                  ודם
                  עד אשר
                  יכונה בשם
                  רק הראוי
                  לתואר
                  הנכסף

                  "אדם"

                  "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                  #משפטשאהבתי.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #837

                    ניסיתי לכתוב על היום הזה, באמת, אבל זה מה שיצא לי שתיקה

                    אין מה לומר
                    אין מה לכתוב
                    והמשכיל בעת ההיא ידום
                    שתיקה

                    הפה לא מסוגל לבטא
                    הלב לא מעיז לחשוב
                    העט לא מסכים לרשום
                    שתיקה

                    המבט אומר הכל
                    ניצחתי את השטן
                    דור המשך ובגדול
                    הוצאתי אותו קטן

                    אך לחזור אחור
                    הלב לא נותן
                    שחור החור
                    לא מתקטן

                    רק קדימה מביט
                    לא להרגיש מועקה
                    רק לצאת מהטיט
                    שתיקה

                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #838

                      על מזבח העקדה
                      הועלו שישים מליון
                      גברים ונשים מכל עדה
                      נכחו שם בכליון
                      אומה שלמה
                      הוכנסה למשרפה
                      בכל גיל
                      בכל שפה
                      עם כתונת פסים
                      כמו יוסף
                      הוטלו לבור
                      ע"י רשעים ארורים
                      רכבות רכבות
                      ללא סוף
                      ללא תכלית

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • רבקהר רבקה

                        את החיבור הזה כתבתי, מתוך ראשה של בחורה 'שקצת קשה לה'--- כזו שונה מכולם, לא משנה באיזה נושא.
                        אבל היא שונה, ולאחרים זה קצת 'צורם'....
                        זהו השיח שלה - כלפיי אלו שלא חושבים כמותה ודואגים לה מאד מאחורי הגב, במקום להניח שם משענת.

                        כמובן שניתן להמיר ללשון זכר;). וואו כמה יש מהם---


                        דברו, ואני במקומי מונחת

                        אני אחת כזו,
                        שלא אכפת לה.
                        מין בחורה כזו,
                        שמדברים עליה.

                        אבל כבר למדתי,
                        לשתוק, לאטום.
                        מזמן שהורגלתי,
                        שפתיי בכח לחתום.

                        לפעמים באלי לצעוק,
                        'לא טוב לי'. הפסיקו!
                        אבל מה יעזור לזעוק,
                        הרי לעולם לא תפסיקו.

                        אז דברו. שחררו,
                        לשונכם כחרצובה..
                        תרכלו, כן, תאמרו,
                        שאני עוד איזו בחורה.

                        אתם טובים יותר,
                        אני ה'היא' השונה.
                        פיכם את השטן מעורר,
                        מלחש לשון הרע.

                        ואני אמשיך לעמוד,
                        בדום, כך זקופה.
                        ניצוצות חוזק אאגוד,
                        ממשנת הגאווה.

                        חלום לגדולח מנותק
                        חלום לגדולח מנותק
                        חלום לגדול
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #839

                        כשהאירה השמש
                        התפזרו העננים
                        האפלה מאמש
                        נבהלה מהגלים

                        הבטתי סביב
                        את האושר חיפשתי
                        את פריחת האביב
                        אך במקום השתזפתי

                        הים סער
                        ובחוף דגל אדום
                        החול בער
                        לא עמדתי בחום

                        דשא קצוץ
                        ערימות של תבן
                        פרח מצוץ
                        נותר על האבן

                        יש מישהו כאן
                        שמוכן לומר לי
                        היכן האושר לן
                        מתי יתעורר בי

                        היכן הוא מסתתר
                        אני לא רואה
                        ואם הסלע ישתחרר
                        נגלה שם מערה

                        והיכן הוא האור
                        היפה המושלם
                        כי כאן יש חור
                        האושר כה מופנם

                        ומתי את עיניי אפקח
                        את האושר אגלה
                        בליבי באמת אשמח
                        אל השם אקווה

                        ואאמין ואבטח
                        ואליו אקרא
                        הוא רוצה שאשמח
                        ובאמת אדע

                        ואראה את היופי שבחיי
                        כי טבולים בצבע הם ימיי
                        ביופי אינסופי שהוא נותן בעצמו
                        אז אפתח בשיר ואודה- לכבודו

                        צלילים יוצרים מנגינה
                        רק כשיש ביניהם
                        גם עליות וגם ירידות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #840

                          יוֹם חַמִּים שֶׁל שִׁלְהֵי נִיסָן.
                          הָיִיתִי נִשְׁעָן עַל הַמַּעֲקֶה
                          אַדְוָה קוֹהֵרֶנְטִית שֶׁכָּמוֹהָ
                          עִקְצְצָה אֶת הנְּחִירָיִּים
                          בִּמְלִיחוּת מְעֻדֶּנֶת מָה.
                          קֶסֶם הַגַּלִּים עוֹשֶׂה אֶת שֶׁלּוֹ
                          מְשׁוֹטֵט בֵּין עַרְפִלֵּי הַמַּחֲשָׁבָה
                          הַחַמָּה,
                          אוֹי הַחַמָּה
                          מְשַׁלַּחַת קַרְנֵי סַנְוֵרִים
                          זֶה רַק אֲנִי
                          וְהַלְּבַד שֶׁלִּי.
                          גַּל תִּמְהוֹנִי מִתְנַפֵּץ בֵּין חַגְוֵי הַסֶּלַע
                          מְפַנֶּה אֶת הַתּוֹר לְזֶה שֶׁאַחֲרָיו
                          מַזְכִּיר לִי אֶת נַפְשִׁי
                          שֶׁנּוֹלְדָה לְהִתְרַסֵּק.
                          שְׁאוֹן הַיָּם
                          שַׁלְוָה שֶׁכָּזוֹ.

                          אָז עַל מָה הַקֶּצֶף
                          אֲנִי שׁוֹאֵל
                          וְנַעֲנָה
                          בְּשֶׁקֶט מְשֻׁנֶּה

                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                          סימן שהשמש שוקעת!
                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • EtiE מנותק
                            EtiE מנותק
                            Eti
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                            #841

                            ניצב זקוף ואיתן
                            למול רוח שורקת.
                            לא נע ולא זע
                            כאשר השמש יוקדת.

                            למה שאשנה דעה
                            כי אמרתם אחרת
                            יש לי הכרעה
                            יצוקה כעופרת.

                            לא רואה בעיניים
                            עמוד שדרה זקוף
                            לא חושב פעמיים
                            אמיתות מנסה לעקוף.

                            ויום אחד הבנתי,
                            בהבזק מטלטל.
                            ההפסד יהיה כולו שלי,
                            אם את דעת האחר אבטל.

                            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #842

                              יום רודף יום
                              לילה רודף שחר
                              מישהו פעם אמר לי
                              שתמיד יש מחר

                              הכל אותו דבר
                              שגרה אפורה משעממת
                              כל עניין נגמר
                              החופשה מזמן דוממת

                              מבחנים ושיעורים
                              חברות מול מורות
                              עמוסים הילקוטים
                              מתמלאים המחברות

                              ולפני שמגיע דיכאון
                              יש באופק עוד תקווה
                              הידד אחרי יום הזיכרון
                              מגיעה יום אחד חופשה!!!

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #843

                                שבוע טוב,
                                השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
                                למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

                                כמה רעש אי אפשר לחשוב
                                על מה המהומה אפשר לחשוב
                                על לא מאומה הלוך ושוב
                                כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

                                איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
                                להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
                                המטבע בחלל כה ריקן נוקש
                                תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

                                גם אויל מחריש לחכם יחשב
                                אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
                                על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
                                אולי יבוא יום והשכל יתיישב

                                ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
                                הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
                                כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                18
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #844

                                  מדברת איתך
                                  שופכת הכל
                                  גם בלי מילים
                                  מרימה את עיני
                                  למרומים
                                  כי אתה אדון הכל
                                  מקשיב ועוזר
                                  אבא אוהב

                                  רציתי שתדע
                                  שגם שקשה לי
                                  אני תמיד איתך,
                                  הולכת בדרכך
                                  לא נשברת
                                  גם שמתחילה
                                  פתאום הסערה

                                  חושבת תמיד
                                  מהי המטרה
                                  גם שקשה
                                  מאמינה בך,
                                  בכוחות שלך
                                  כי אין עוד מלבדך
                                  אתה הכתר
                                  של המלוכה

                                  רציתי שתדע
                                  שגם שקשה לי
                                  אני תמיד איתך,
                                  הולכת בדרכך
                                  לא נשברת
                                  גם שמתחילה
                                  פתאום סערה...

                                  איתך אבא!!

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                    #845

                                    עוד שבת עברה לה שבת
                                    שבת שלום שבת מנוחה
                                    שבת של שינה עמוקה
                                    פרחה לה נשמה יתרה.

                                    אבא שבשמים
                                    הער אותי משנתי היא לא ערבה
                                    כמה זמן אפשר להיות במיטה
                                    הטעמני טעם שבת קדשך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #846

                                      אפרופו שינה...
                                      @פודרה-0

                                      מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
                                      לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
                                      שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
                                      דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

                                      מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
                                      אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
                                      עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
                                      דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

                                      מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
                                      חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
                                      רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
                                      דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

                                      מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
                                      לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
                                      שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
                                      דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                        #847

                                        חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

                                        מָרָן לֹא נִשְׁאַר
                                        מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
                                        מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
                                        מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
                                        אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          shin
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                                          #848

                                          COOL ההתחלות קשות
                                          וכל הקשות בהתחלה
                                          אני עומד שוב, אותו הבניין
                                          כלום לא השתנה..
                                          רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
                                          כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
                                          זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
                                          ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
                                          נפצע מקוצים טועה בשבילים
                                          בשביל זה יש תהילים..
                                          מתפלל וממשיך ללכת
                                          חורף גשם סתיו שלכת...
                                          הזמן מתקדם ורץ ורץ
                                          אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
                                          את גורלי הוא חרץ
                                          אני השפוט משתולל...
                                          קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
                                          יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
                                          הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
                                          אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

                                          נכתב בעין וחצי ויד וחצי
                                          העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
                                          למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

                                          "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

                                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          15

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול