דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
    #833

    אני לא יודעת אם העליתי את זה כבר או לא לכאן - מאמינה שלא.
    השיר הבא מדבר- מסביר על השואה וכרגע זה המומנט הכי מתאים לקרוא אותו:

    שואת היהודים

    ישיבה על ספסל - בהחלט אסורה,
    נקיטת פעולה כהתחלת בסיס ההשפלה.
    טלאי מגן צהוב ככתם על החולצה,
    מותיר הוא צביטת דאבון, כאב המועקה.
    פתיח רע ומר, מפתח השואה.

    רחוב מגודר – נוק אאוט על יציאה,
    חומות כמצור, גדר תיל על כנה בצורה.
    הגטו מחניק, אפוף ריחות מחלה,
    עבודות כפייה אוכפו, האנטישמיות עזה.
    כך התערפלו חיי משפחות מצוקה.


    רצח, דם, גצי אש ותועבה בעיניים,
    שכול בזג, כספית הקליע ושליפת צפורניים.
    מחנות השמדה אפופי עשן אנשי הגפיים,
    קור וכפור חברו להשמדה. אוי, המס המים.

    היש מילה ובמהותה לתאר את צער השמיים?!

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #834

      על מה אכתוב היום?
      על עוד יום שעבר
      על הלב שנשבר
      על החפץ שאבד?.
      לא!!! היום לא אכתוב על עצב
      היום לא אכתוב על כאב
      היום אכתוב על תקווה
      היום אכתוב על שמחה
      מה אכתוב איני יודע
      אני יודע זה עוד יגיע

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דודו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #835

        את השיר הבא כבר העליתי בעבר, אבל אז הוא הוא הועלה בהקשר שגרם הוא ימחק [אגב למפרע אני מסכים למחיקה], אך השיר כשלעצמו מצוין, וכיון שהוא מתאים לתקופה אני מעלה אותו.

        יש קרבן יחיד
        יש קרבן ציבור
        יש קרבן תמיד
        זה קרבן דיבור

        מוטב לו לאדם
        יפיל עצמו לאש
        ואל יפסיד עולם
        כשאי מי יבייש

        פזמון:
        לשון הרע יותר
        אלי לא ידבר
        לשון הרע סותר
        הורס ומשבר

        ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • אילניתא מנותק
          אילניתא מנותק
          אילנית
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
          #836

          עד אשר---

          היום הזה כמעט ועבר,
          אבל רגע לפני שהוא עובר---
          שיר אחד קטנטן לזכרו.
          לזכרם.

          וחמת המלך
          לא תשכך
          עד אשר
          יוכה
          ובכה
          יבכה
          כל בן
          כאוב,
          כל אח

          עד אשר
          תחנק כל
          עיירה
          מאדי
          שנאה
          רעילים
          עד אשר
          ישרפו
          יהלכו
          וישלטו
          בליבו, בגופו
          כל יהודי
          שועלים

          עד אשר
          יכלו עדי
          עולם
          זאבים לבושי
          מדים
          עד אשר
          אני ואתה
          ואת
          וכולם
          לא יליטו
          ראש
          מקריעת ילדים

          עד אשר
          טלאי הבושה
          ינוחו על
          צווארי
          הרוצחים
          עד אשר
          מזבח
          של קדושה
          ישא על
          כפיו
          דורות
          ניצולים
          תאבי נקמה-
          מובטחים.

          עד אשר
          תנוח חרב
          וינוחו דמע
          ודם
          עד אשר
          יכונה בשם
          רק הראוי
          לתואר
          הנכסף

          "אדם"

          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
          #משפטשאהבתי.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דודו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #837

            ניסיתי לכתוב על היום הזה, באמת, אבל זה מה שיצא לי שתיקה

            אין מה לומר
            אין מה לכתוב
            והמשכיל בעת ההיא ידום
            שתיקה

            הפה לא מסוגל לבטא
            הלב לא מעיז לחשוב
            העט לא מסכים לרשום
            שתיקה

            המבט אומר הכל
            ניצחתי את השטן
            דור המשך ובגדול
            הוצאתי אותו קטן

            אך לחזור אחור
            הלב לא נותן
            שחור החור
            לא מתקטן

            רק קדימה מביט
            לא להרגיש מועקה
            רק לצאת מהטיט
            שתיקה

            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #838

              על מזבח העקדה
              הועלו שישים מליון
              גברים ונשים מכל עדה
              נכחו שם בכליון
              אומה שלמה
              הוכנסה למשרפה
              בכל גיל
              בכל שפה
              עם כתונת פסים
              כמו יוסף
              הוטלו לבור
              ע"י רשעים ארורים
              רכבות רכבות
              ללא סוף
              ללא תכלית

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • רבקהר רבקה

                את החיבור הזה כתבתי, מתוך ראשה של בחורה 'שקצת קשה לה'--- כזו שונה מכולם, לא משנה באיזה נושא.
                אבל היא שונה, ולאחרים זה קצת 'צורם'....
                זהו השיח שלה - כלפיי אלו שלא חושבים כמותה ודואגים לה מאד מאחורי הגב, במקום להניח שם משענת.

                כמובן שניתן להמיר ללשון זכר;). וואו כמה יש מהם---


                דברו, ואני במקומי מונחת

                אני אחת כזו,
                שלא אכפת לה.
                מין בחורה כזו,
                שמדברים עליה.

                אבל כבר למדתי,
                לשתוק, לאטום.
                מזמן שהורגלתי,
                שפתיי בכח לחתום.

                לפעמים באלי לצעוק,
                'לא טוב לי'. הפסיקו!
                אבל מה יעזור לזעוק,
                הרי לעולם לא תפסיקו.

                אז דברו. שחררו,
                לשונכם כחרצובה..
                תרכלו, כן, תאמרו,
                שאני עוד איזו בחורה.

                אתם טובים יותר,
                אני ה'היא' השונה.
                פיכם את השטן מעורר,
                מלחש לשון הרע.

                ואני אמשיך לעמוד,
                בדום, כך זקופה.
                ניצוצות חוזק אאגוד,
                ממשנת הגאווה.

                חלום לגדולח מנותק
                חלום לגדולח מנותק
                חלום לגדול
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #839

                כשהאירה השמש
                התפזרו העננים
                האפלה מאמש
                נבהלה מהגלים

                הבטתי סביב
                את האושר חיפשתי
                את פריחת האביב
                אך במקום השתזפתי

                הים סער
                ובחוף דגל אדום
                החול בער
                לא עמדתי בחום

                דשא קצוץ
                ערימות של תבן
                פרח מצוץ
                נותר על האבן

                יש מישהו כאן
                שמוכן לומר לי
                היכן האושר לן
                מתי יתעורר בי

                היכן הוא מסתתר
                אני לא רואה
                ואם הסלע ישתחרר
                נגלה שם מערה

                והיכן הוא האור
                היפה המושלם
                כי כאן יש חור
                האושר כה מופנם

                ומתי את עיניי אפקח
                את האושר אגלה
                בליבי באמת אשמח
                אל השם אקווה

                ואאמין ואבטח
                ואליו אקרא
                הוא רוצה שאשמח
                ובאמת אדע

                ואראה את היופי שבחיי
                כי טבולים בצבע הם ימיי
                ביופי אינסופי שהוא נותן בעצמו
                אז אפתח בשיר ואודה- לכבודו

                צלילים יוצרים מנגינה
                רק כשיש ביניהם
                גם עליות וגם ירידות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #840

                  יוֹם חַמִּים שֶׁל שִׁלְהֵי נִיסָן.
                  הָיִיתִי נִשְׁעָן עַל הַמַּעֲקֶה
                  אַדְוָה קוֹהֵרֶנְטִית שֶׁכָּמוֹהָ
                  עִקְצְצָה אֶת הנְּחִירָיִּים
                  בִּמְלִיחוּת מְעֻדֶּנֶת מָה.
                  קֶסֶם הַגַּלִּים עוֹשֶׂה אֶת שֶׁלּוֹ
                  מְשׁוֹטֵט בֵּין עַרְפִלֵּי הַמַּחֲשָׁבָה
                  הַחַמָּה,
                  אוֹי הַחַמָּה
                  מְשַׁלַּחַת קַרְנֵי סַנְוֵרִים
                  זֶה רַק אֲנִי
                  וְהַלְּבַד שֶׁלִּי.
                  גַּל תִּמְהוֹנִי מִתְנַפֵּץ בֵּין חַגְוֵי הַסֶּלַע
                  מְפַנֶּה אֶת הַתּוֹר לְזֶה שֶׁאַחֲרָיו
                  מַזְכִּיר לִי אֶת נַפְשִׁי
                  שֶׁנּוֹלְדָה לְהִתְרַסֵּק.
                  שְׁאוֹן הַיָּם
                  שַׁלְוָה שֶׁכָּזוֹ.

                  אָז עַל מָה הַקֶּצֶף
                  אֲנִי שׁוֹאֵל
                  וְנַעֲנָה
                  בְּשֶׁקֶט מְשֻׁנֶּה

                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                  סימן שהשמש שוקעת!
                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                    #841

                    ניצב זקוף ואיתן
                    למול רוח שורקת.
                    לא נע ולא זע
                    כאשר השמש יוקדת.

                    למה שאשנה דעה
                    כי אמרתם אחרת
                    יש לי הכרעה
                    יצוקה כעופרת.

                    לא רואה בעיניים
                    עמוד שדרה זקוף
                    לא חושב פעמיים
                    אמיתות מנסה לעקוף.

                    ויום אחד הבנתי,
                    בהבזק מטלטל.
                    ההפסד יהיה כולו שלי,
                    אם את דעת האחר אבטל.

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #842

                      יום רודף יום
                      לילה רודף שחר
                      מישהו פעם אמר לי
                      שתמיד יש מחר

                      הכל אותו דבר
                      שגרה אפורה משעממת
                      כל עניין נגמר
                      החופשה מזמן דוממת

                      מבחנים ושיעורים
                      חברות מול מורות
                      עמוסים הילקוטים
                      מתמלאים המחברות

                      ולפני שמגיע דיכאון
                      יש באופק עוד תקווה
                      הידד אחרי יום הזיכרון
                      מגיעה יום אחד חופשה!!!

                      טוב להציץ
                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                        #843

                        שבוע טוב,
                        השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
                        למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

                        כמה רעש אי אפשר לחשוב
                        על מה המהומה אפשר לחשוב
                        על לא מאומה הלוך ושוב
                        כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

                        איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
                        להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
                        המטבע בחלל כה ריקן נוקש
                        תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

                        גם אויל מחריש לחכם יחשב
                        אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
                        על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
                        אולי יבוא יום והשכל יתיישב

                        ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
                        הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
                        כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!

                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!
                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        18
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #844

                          מדברת איתך
                          שופכת הכל
                          גם בלי מילים
                          מרימה את עיני
                          למרומים
                          כי אתה אדון הכל
                          מקשיב ועוזר
                          אבא אוהב

                          רציתי שתדע
                          שגם שקשה לי
                          אני תמיד איתך,
                          הולכת בדרכך
                          לא נשברת
                          גם שמתחילה
                          פתאום הסערה

                          חושבת תמיד
                          מהי המטרה
                          גם שקשה
                          מאמינה בך,
                          בכוחות שלך
                          כי אין עוד מלבדך
                          אתה הכתר
                          של המלוכה

                          רציתי שתדע
                          שגם שקשה לי
                          אני תמיד איתך,
                          הולכת בדרכך
                          לא נשברת
                          גם שמתחילה
                          פתאום סערה...

                          איתך אבא!!

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                            #845

                            עוד שבת עברה לה שבת
                            שבת שלום שבת מנוחה
                            שבת של שינה עמוקה
                            פרחה לה נשמה יתרה.

                            אבא שבשמים
                            הער אותי משנתי היא לא ערבה
                            כמה זמן אפשר להיות במיטה
                            הטעמני טעם שבת קדשך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #846

                              אפרופו שינה...
                              @פודרה-0

                              מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
                              לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
                              שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
                              דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

                              מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
                              אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
                              עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
                              דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

                              מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
                              חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
                              רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
                              דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

                              מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
                              לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
                              שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
                              דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                #847

                                חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

                                מָרָן לֹא נִשְׁאַר
                                מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
                                מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
                                מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
                                אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • S מנותק
                                  S מנותק
                                  shin
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                                  #848

                                  COOL ההתחלות קשות
                                  וכל הקשות בהתחלה
                                  אני עומד שוב, אותו הבניין
                                  כלום לא השתנה..
                                  רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
                                  כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
                                  זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
                                  ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
                                  נפצע מקוצים טועה בשבילים
                                  בשביל זה יש תהילים..
                                  מתפלל וממשיך ללכת
                                  חורף גשם סתיו שלכת...
                                  הזמן מתקדם ורץ ורץ
                                  אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
                                  את גורלי הוא חרץ
                                  אני השפוט משתולל...
                                  קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
                                  יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
                                  הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
                                  אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

                                  נכתב בעין וחצי ויד וחצי
                                  העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
                                  למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

                                  "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

                                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #849

                                    בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
                                    "זמן קיץ"

                                    זמן קיץ התחלה חדשה
                                    הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
                                    לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
                                    לעלות מעלה להידבק בשכינה.

                                    חם בחוץ הזעה נוטפת
                                    פנים בבית מדרש דלוק המזגן
                                    אבל האוירה שם רותחת
                                    שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

                                    עזור לי אבא תן לי כוח
                                    לא להתייאש להמשיך לפרוח
                                    לא להסתכל על הסביבה
                                    להיות ממוקד במטרה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                      #850

                                      קצת עלינו...

                                      כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
                                      כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
                                      חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
                                      מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

                                      יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
                                      בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
                                      אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
                                      אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

                                      יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
                                      כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
                                      אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
                                      אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

                                      קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
                                      בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
                                      מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
                                      אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

                                      הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
                                      עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
                                      סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
                                      פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

                                      כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
                                      קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
                                      סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
                                      אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      16
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                        #851
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #852

                                          כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
                                          אלו התוצאות:)


                                          עמיד:

                                          תהיתי אותי
                                          על גשר עמוס מיתרים
                                          דימיתי עצמי
                                          לאותם אלפי צבעים
                                          משתנים

                                          ראיתי אותי
                                          בין הצבעוניות המתחלפת
                                          כחול סגול אדום
                                          וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
                                          מתלהטת

                                          נשמתי אותי
                                          בין כל צלילי האור
                                          עצרתי לשתוק
                                          את מימדי הסחור
                                          לסהור

                                          צבעתי אותי
                                          בכל אותם גווני עומק
                                          כל כך אני-
                                          חסרת הגדרה וסומק

                                          וכך גיליתי אותי
                                          מלאת מהמורות ותוואי חלק
                                          מוזרה עד כדי שפיות
                                          חסרת אומץ, עם מדליה בשק

                                          וכך ניגנתי אותי
                                          פורטת כלום והכל
                                          מקשתת את חיי במנגינות
                                          ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול