דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילניתא מנותק
    אילניתא מנותק
    אילנית
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
    #836

    עד אשר---

    היום הזה כמעט ועבר,
    אבל רגע לפני שהוא עובר---
    שיר אחד קטנטן לזכרו.
    לזכרם.

    וחמת המלך
    לא תשכך
    עד אשר
    יוכה
    ובכה
    יבכה
    כל בן
    כאוב,
    כל אח

    עד אשר
    תחנק כל
    עיירה
    מאדי
    שנאה
    רעילים
    עד אשר
    ישרפו
    יהלכו
    וישלטו
    בליבו, בגופו
    כל יהודי
    שועלים

    עד אשר
    יכלו עדי
    עולם
    זאבים לבושי
    מדים
    עד אשר
    אני ואתה
    ואת
    וכולם
    לא יליטו
    ראש
    מקריעת ילדים

    עד אשר
    טלאי הבושה
    ינוחו על
    צווארי
    הרוצחים
    עד אשר
    מזבח
    של קדושה
    ישא על
    כפיו
    דורות
    ניצולים
    תאבי נקמה-
    מובטחים.

    עד אשר
    תנוח חרב
    וינוחו דמע
    ודם
    עד אשר
    יכונה בשם
    רק הראוי
    לתואר
    הנכסף

    "אדם"

    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
    #משפטשאהבתי.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דודו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #837

      ניסיתי לכתוב על היום הזה, באמת, אבל זה מה שיצא לי שתיקה

      אין מה לומר
      אין מה לכתוב
      והמשכיל בעת ההיא ידום
      שתיקה

      הפה לא מסוגל לבטא
      הלב לא מעיז לחשוב
      העט לא מסכים לרשום
      שתיקה

      המבט אומר הכל
      ניצחתי את השטן
      דור המשך ובגדול
      הוצאתי אותו קטן

      אך לחזור אחור
      הלב לא נותן
      שחור החור
      לא מתקטן

      רק קדימה מביט
      לא להרגיש מועקה
      רק לצאת מהטיט
      שתיקה

      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #838

        על מזבח העקדה
        הועלו שישים מליון
        גברים ונשים מכל עדה
        נכחו שם בכליון
        אומה שלמה
        הוכנסה למשרפה
        בכל גיל
        בכל שפה
        עם כתונת פסים
        כמו יוסף
        הוטלו לבור
        ע"י רשעים ארורים
        רכבות רכבות
        ללא סוף
        ללא תכלית

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • רבקהר רבקה

          את החיבור הזה כתבתי, מתוך ראשה של בחורה 'שקצת קשה לה'--- כזו שונה מכולם, לא משנה באיזה נושא.
          אבל היא שונה, ולאחרים זה קצת 'צורם'....
          זהו השיח שלה - כלפיי אלו שלא חושבים כמותה ודואגים לה מאד מאחורי הגב, במקום להניח שם משענת.

          כמובן שניתן להמיר ללשון זכר;). וואו כמה יש מהם---


          דברו, ואני במקומי מונחת

          אני אחת כזו,
          שלא אכפת לה.
          מין בחורה כזו,
          שמדברים עליה.

          אבל כבר למדתי,
          לשתוק, לאטום.
          מזמן שהורגלתי,
          שפתיי בכח לחתום.

          לפעמים באלי לצעוק,
          'לא טוב לי'. הפסיקו!
          אבל מה יעזור לזעוק,
          הרי לעולם לא תפסיקו.

          אז דברו. שחררו,
          לשונכם כחרצובה..
          תרכלו, כן, תאמרו,
          שאני עוד איזו בחורה.

          אתם טובים יותר,
          אני ה'היא' השונה.
          פיכם את השטן מעורר,
          מלחש לשון הרע.

          ואני אמשיך לעמוד,
          בדום, כך זקופה.
          ניצוצות חוזק אאגוד,
          ממשנת הגאווה.

          חלום לגדולח מנותק
          חלום לגדולח מנותק
          חלום לגדול
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #839

          כשהאירה השמש
          התפזרו העננים
          האפלה מאמש
          נבהלה מהגלים

          הבטתי סביב
          את האושר חיפשתי
          את פריחת האביב
          אך במקום השתזפתי

          הים סער
          ובחוף דגל אדום
          החול בער
          לא עמדתי בחום

          דשא קצוץ
          ערימות של תבן
          פרח מצוץ
          נותר על האבן

          יש מישהו כאן
          שמוכן לומר לי
          היכן האושר לן
          מתי יתעורר בי

          היכן הוא מסתתר
          אני לא רואה
          ואם הסלע ישתחרר
          נגלה שם מערה

          והיכן הוא האור
          היפה המושלם
          כי כאן יש חור
          האושר כה מופנם

          ומתי את עיניי אפקח
          את האושר אגלה
          בליבי באמת אשמח
          אל השם אקווה

          ואאמין ואבטח
          ואליו אקרא
          הוא רוצה שאשמח
          ובאמת אדע

          ואראה את היופי שבחיי
          כי טבולים בצבע הם ימיי
          ביופי אינסופי שהוא נותן בעצמו
          אז אפתח בשיר ואודה- לכבודו

          צלילים יוצרים מנגינה
          רק כשיש ביניהם
          גם עליות וגם ירידות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #840

            יוֹם חַמִּים שֶׁל שִׁלְהֵי נִיסָן.
            הָיִיתִי נִשְׁעָן עַל הַמַּעֲקֶה
            אַדְוָה קוֹהֵרֶנְטִית שֶׁכָּמוֹהָ
            עִקְצְצָה אֶת הנְּחִירָיִּים
            בִּמְלִיחוּת מְעֻדֶּנֶת מָה.
            קֶסֶם הַגַּלִּים עוֹשֶׂה אֶת שֶׁלּוֹ
            מְשׁוֹטֵט בֵּין עַרְפִלֵּי הַמַּחֲשָׁבָה
            הַחַמָּה,
            אוֹי הַחַמָּה
            מְשַׁלַּחַת קַרְנֵי סַנְוֵרִים
            זֶה רַק אֲנִי
            וְהַלְּבַד שֶׁלִּי.
            גַּל תִּמְהוֹנִי מִתְנַפֵּץ בֵּין חַגְוֵי הַסֶּלַע
            מְפַנֶּה אֶת הַתּוֹר לְזֶה שֶׁאַחֲרָיו
            מַזְכִּיר לִי אֶת נַפְשִׁי
            שֶׁנּוֹלְדָה לְהִתְרַסֵּק.
            שְׁאוֹן הַיָּם
            שַׁלְוָה שֶׁכָּזוֹ.

            אָז עַל מָה הַקֶּצֶף
            אֲנִי שׁוֹאֵל
            וְנַעֲנָה
            בְּשֶׁקֶט מְשֻׁנֶּה

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
              #841

              ניצב זקוף ואיתן
              למול רוח שורקת.
              לא נע ולא זע
              כאשר השמש יוקדת.

              למה שאשנה דעה
              כי אמרתם אחרת
              יש לי הכרעה
              יצוקה כעופרת.

              לא רואה בעיניים
              עמוד שדרה זקוף
              לא חושב פעמיים
              אמיתות מנסה לעקוף.

              ויום אחד הבנתי,
              בהבזק מטלטל.
              ההפסד יהיה כולו שלי,
              אם את דעת האחר אבטל.

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #842

                יום רודף יום
                לילה רודף שחר
                מישהו פעם אמר לי
                שתמיד יש מחר

                הכל אותו דבר
                שגרה אפורה משעממת
                כל עניין נגמר
                החופשה מזמן דוממת

                מבחנים ושיעורים
                חברות מול מורות
                עמוסים הילקוטים
                מתמלאים המחברות

                ולפני שמגיע דיכאון
                יש באופק עוד תקווה
                הידד אחרי יום הזיכרון
                מגיעה יום אחד חופשה!!!

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                  #843

                  שבוע טוב,
                  השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
                  למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

                  כמה רעש אי אפשר לחשוב
                  על מה המהומה אפשר לחשוב
                  על לא מאומה הלוך ושוב
                  כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

                  איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
                  להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
                  המטבע בחלל כה ריקן נוקש
                  תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

                  גם אויל מחריש לחכם יחשב
                  אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
                  על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
                  אולי יבוא יום והשכל יתיישב

                  ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
                  הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
                  כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                  סימן שהשמש שוקעת!

                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                  סימן שהשמש שוקעת!
                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  18
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #844

                    מדברת איתך
                    שופכת הכל
                    גם בלי מילים
                    מרימה את עיני
                    למרומים
                    כי אתה אדון הכל
                    מקשיב ועוזר
                    אבא אוהב

                    רציתי שתדע
                    שגם שקשה לי
                    אני תמיד איתך,
                    הולכת בדרכך
                    לא נשברת
                    גם שמתחילה
                    פתאום הסערה

                    חושבת תמיד
                    מהי המטרה
                    גם שקשה
                    מאמינה בך,
                    בכוחות שלך
                    כי אין עוד מלבדך
                    אתה הכתר
                    של המלוכה

                    רציתי שתדע
                    שגם שקשה לי
                    אני תמיד איתך,
                    הולכת בדרכך
                    לא נשברת
                    גם שמתחילה
                    פתאום סערה...

                    איתך אבא!!

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                      #845

                      עוד שבת עברה לה שבת
                      שבת שלום שבת מנוחה
                      שבת של שינה עמוקה
                      פרחה לה נשמה יתרה.

                      אבא שבשמים
                      הער אותי משנתי היא לא ערבה
                      כמה זמן אפשר להיות במיטה
                      הטעמני טעם שבת קדשך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #846

                        אפרופו שינה...
                        @פודרה-0

                        מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
                        לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
                        שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
                        דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

                        מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
                        אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
                        עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
                        דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

                        מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
                        חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
                        רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
                        דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

                        מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
                        לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
                        שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
                        דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!
                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                          #847

                          חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

                          מָרָן לֹא נִשְׁאַר
                          מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
                          מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
                          מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
                          אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • S מנותק
                            S מנותק
                            shin
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                            #848

                            COOL ההתחלות קשות
                            וכל הקשות בהתחלה
                            אני עומד שוב, אותו הבניין
                            כלום לא השתנה..
                            רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
                            כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
                            זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
                            ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
                            נפצע מקוצים טועה בשבילים
                            בשביל זה יש תהילים..
                            מתפלל וממשיך ללכת
                            חורף גשם סתיו שלכת...
                            הזמן מתקדם ורץ ורץ
                            אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
                            את גורלי הוא חרץ
                            אני השפוט משתולל...
                            קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
                            יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
                            הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
                            אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

                            נכתב בעין וחצי ויד וחצי
                            העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
                            למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

                            "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

                            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                            https://www.youtube.com/@ishaishin

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            15
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #849

                              בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
                              "זמן קיץ"

                              זמן קיץ התחלה חדשה
                              הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
                              לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
                              לעלות מעלה להידבק בשכינה.

                              חם בחוץ הזעה נוטפת
                              פנים בבית מדרש דלוק המזגן
                              אבל האוירה שם רותחת
                              שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

                              עזור לי אבא תן לי כוח
                              לא להתייאש להמשיך לפרוח
                              לא להסתכל על הסביבה
                              להיות ממוקד במטרה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #850

                                קצת עלינו...

                                כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
                                כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
                                חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
                                מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

                                יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
                                בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
                                אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
                                אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

                                יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
                                כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
                                אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
                                אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

                                קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
                                בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
                                מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
                                אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

                                הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
                                עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
                                סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
                                פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

                                כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
                                קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
                                סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
                                אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                16
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #851
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                    #852

                                    כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
                                    אלו התוצאות:)


                                    עמיד:

                                    תהיתי אותי
                                    על גשר עמוס מיתרים
                                    דימיתי עצמי
                                    לאותם אלפי צבעים
                                    משתנים

                                    ראיתי אותי
                                    בין הצבעוניות המתחלפת
                                    כחול סגול אדום
                                    וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
                                    מתלהטת

                                    נשמתי אותי
                                    בין כל צלילי האור
                                    עצרתי לשתוק
                                    את מימדי הסחור
                                    לסהור

                                    צבעתי אותי
                                    בכל אותם גווני עומק
                                    כל כך אני-
                                    חסרת הגדרה וסומק

                                    וכך גיליתי אותי
                                    מלאת מהמורות ותוואי חלק
                                    מוזרה עד כדי שפיות
                                    חסרת אומץ, עם מדליה בשק

                                    וכך ניגנתי אותי
                                    פורטת כלום והכל
                                    מקשתת את חיי במנגינות
                                    ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


                                    יעל#

                                    יש דלת, ויש חלון,
                                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                      #853

                                      גם אם תעיתי
                                      בדרך הנכונה לא הלכתי
                                      שוב אל התהום נפלתי
                                      וכמעט התרסקתי

                                      גם אם נתקעתי
                                      מהמרוץ עצרתי
                                      ולרגע שכחתי
                                      את מה שרציתי

                                      אני לא מתייאשת
                                      אני נאבקת ונלחמת
                                      אני יודעת שאני אנצח
                                      כי יש בי את הכח!!!

                                      גם אם שוב התבלבלתי
                                      גם אם את המטרה קצת הזנחתי
                                      גם אם את הכלים שוב שברתי
                                      ואל החושך הגעתי

                                      גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
                                      גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
                                      גם אם שקעתי במים עד הצוואר
                                      ואני עכשיו מרגישה רע ומר

                                      אני לא מתייאשת
                                      אני נאבקת ונלחמת
                                      אני יודעת שאני אנצח
                                      כי יש בי את הכח!!!

                                      ולא רק לי, לכולם יש הכח
                                      לא להתייאש, לא לנוח
                                      להתרומם מעל כל ההריסות
                                      גם אם קרו כבר 7 נפילות

                                      מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

                                      יש שני סוגי מוזיקה-
                                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                        #854

                                        לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
                                        אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
                                        לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

                                        כל מה שידעת- לא הספיק
                                        כל מה שניסית- החליק 
                                        אתה תמיד מנסה ,
                                        הולך  וממשיך ,
                                        מתי זה כבר יקרה?
                                        אתה רוצה רק להאמין ..
                                        אני זוכר עוד תתחושה 
                                        שהלב רוצה מעט נחמה.  

                                        אחי , אל תיפול
                                        כי יש אלוקים גדול , 
                                        שאותך תמיד ישמור 
                                        אתה לא לבד -
                                        יש למעלה אבא, הוא איתך, 
                                        אתה לא לבד -
                                        גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
                                        תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
                                        ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
                                        הוא יוביל אותך ..

                                        נכון, הדרך ארוכה.
                                        תאמין, תמשיך להילחם,
                                         אתה עוד תגיע לפסגה ,
                                        שפוך לך מעט מהאמונה 
                                        שאספת בדרכך, היא תדביק
                                        אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
                                        בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

                                        אחי, אל תיפול..

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #855

                                          ברגל ימין התחיל זמני
                                          מקרב ליבי מודה אני
                                          על הבינה להבחין שנתת בי
                                          שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

                                          ריבונו של עולם
                                          אחת היא שאילתי
                                          שבבית השם יהיה שבתי
                                          לא לפחד לא להתייאש
                                          שבליבי תבער תמיד האש

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול