דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דודו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #837

    ניסיתי לכתוב על היום הזה, באמת, אבל זה מה שיצא לי שתיקה

    אין מה לומר
    אין מה לכתוב
    והמשכיל בעת ההיא ידום
    שתיקה

    הפה לא מסוגל לבטא
    הלב לא מעיז לחשוב
    העט לא מסכים לרשום
    שתיקה

    המבט אומר הכל
    ניצחתי את השטן
    דור המשך ובגדול
    הוצאתי אותו קטן

    אך לחזור אחור
    הלב לא נותן
    שחור החור
    לא מתקטן

    רק קדימה מביט
    לא להרגיש מועקה
    רק לצאת מהטיט
    שתיקה

    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #838

      על מזבח העקדה
      הועלו שישים מליון
      גברים ונשים מכל עדה
      נכחו שם בכליון
      אומה שלמה
      הוכנסה למשרפה
      בכל גיל
      בכל שפה
      עם כתונת פסים
      כמו יוסף
      הוטלו לבור
      ע"י רשעים ארורים
      רכבות רכבות
      ללא סוף
      ללא תכלית

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • רבקהר רבקה

        את החיבור הזה כתבתי, מתוך ראשה של בחורה 'שקצת קשה לה'--- כזו שונה מכולם, לא משנה באיזה נושא.
        אבל היא שונה, ולאחרים זה קצת 'צורם'....
        זהו השיח שלה - כלפיי אלו שלא חושבים כמותה ודואגים לה מאד מאחורי הגב, במקום להניח שם משענת.

        כמובן שניתן להמיר ללשון זכר;). וואו כמה יש מהם---


        דברו, ואני במקומי מונחת

        אני אחת כזו,
        שלא אכפת לה.
        מין בחורה כזו,
        שמדברים עליה.

        אבל כבר למדתי,
        לשתוק, לאטום.
        מזמן שהורגלתי,
        שפתיי בכח לחתום.

        לפעמים באלי לצעוק,
        'לא טוב לי'. הפסיקו!
        אבל מה יעזור לזעוק,
        הרי לעולם לא תפסיקו.

        אז דברו. שחררו,
        לשונכם כחרצובה..
        תרכלו, כן, תאמרו,
        שאני עוד איזו בחורה.

        אתם טובים יותר,
        אני ה'היא' השונה.
        פיכם את השטן מעורר,
        מלחש לשון הרע.

        ואני אמשיך לעמוד,
        בדום, כך זקופה.
        ניצוצות חוזק אאגוד,
        ממשנת הגאווה.

        חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #839

        כשהאירה השמש
        התפזרו העננים
        האפלה מאמש
        נבהלה מהגלים

        הבטתי סביב
        את האושר חיפשתי
        את פריחת האביב
        אך במקום השתזפתי

        הים סער
        ובחוף דגל אדום
        החול בער
        לא עמדתי בחום

        דשא קצוץ
        ערימות של תבן
        פרח מצוץ
        נותר על האבן

        יש מישהו כאן
        שמוכן לומר לי
        היכן האושר לן
        מתי יתעורר בי

        היכן הוא מסתתר
        אני לא רואה
        ואם הסלע ישתחרר
        נגלה שם מערה

        והיכן הוא האור
        היפה המושלם
        כי כאן יש חור
        האושר כה מופנם

        ומתי את עיניי אפקח
        את האושר אגלה
        בליבי באמת אשמח
        אל השם אקווה

        ואאמין ואבטח
        ואליו אקרא
        הוא רוצה שאשמח
        ובאמת אדע

        ואראה את היופי שבחיי
        כי טבולים בצבע הם ימיי
        ביופי אינסופי שהוא נותן בעצמו
        אז אפתח בשיר ואודה- לכבודו

        צלילים יוצרים מנגינה
        רק כשיש ביניהם
        גם עליות וגם ירידות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #840

          יוֹם חַמִּים שֶׁל שִׁלְהֵי נִיסָן.
          הָיִיתִי נִשְׁעָן עַל הַמַּעֲקֶה
          אַדְוָה קוֹהֵרֶנְטִית שֶׁכָּמוֹהָ
          עִקְצְצָה אֶת הנְּחִירָיִּים
          בִּמְלִיחוּת מְעֻדֶּנֶת מָה.
          קֶסֶם הַגַּלִּים עוֹשֶׂה אֶת שֶׁלּוֹ
          מְשׁוֹטֵט בֵּין עַרְפִלֵּי הַמַּחֲשָׁבָה
          הַחַמָּה,
          אוֹי הַחַמָּה
          מְשַׁלַּחַת קַרְנֵי סַנְוֵרִים
          זֶה רַק אֲנִי
          וְהַלְּבַד שֶׁלִּי.
          גַּל תִּמְהוֹנִי מִתְנַפֵּץ בֵּין חַגְוֵי הַסֶּלַע
          מְפַנֶּה אֶת הַתּוֹר לְזֶה שֶׁאַחֲרָיו
          מַזְכִּיר לִי אֶת נַפְשִׁי
          שֶׁנּוֹלְדָה לְהִתְרַסֵּק.
          שְׁאוֹן הַיָּם
          שַׁלְוָה שֶׁכָּזוֹ.

          אָז עַל מָה הַקֶּצֶף
          אֲנִי שׁוֹאֵל
          וְנַעֲנָה
          בְּשֶׁקֶט מְשֻׁנֶּה

          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
          סימן שהשמש שוקעת!
          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • EtiE מנותק
            EtiE מנותק
            Eti
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
            #841

            ניצב זקוף ואיתן
            למול רוח שורקת.
            לא נע ולא זע
            כאשר השמש יוקדת.

            למה שאשנה דעה
            כי אמרתם אחרת
            יש לי הכרעה
            יצוקה כעופרת.

            לא רואה בעיניים
            עמוד שדרה זקוף
            לא חושב פעמיים
            אמיתות מנסה לעקוף.

            ויום אחד הבנתי,
            בהבזק מטלטל.
            ההפסד יהיה כולו שלי,
            אם את דעת האחר אבטל.

            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #842

              יום רודף יום
              לילה רודף שחר
              מישהו פעם אמר לי
              שתמיד יש מחר

              הכל אותו דבר
              שגרה אפורה משעממת
              כל עניין נגמר
              החופשה מזמן דוממת

              מבחנים ושיעורים
              חברות מול מורות
              עמוסים הילקוטים
              מתמלאים המחברות

              ולפני שמגיע דיכאון
              יש באופק עוד תקווה
              הידד אחרי יום הזיכרון
              מגיעה יום אחד חופשה!!!

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #843

                שבוע טוב,
                השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
                למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

                כמה רעש אי אפשר לחשוב
                על מה המהומה אפשר לחשוב
                על לא מאומה הלוך ושוב
                כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

                איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
                להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
                המטבע בחלל כה ריקן נוקש
                תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

                גם אויל מחריש לחכם יחשב
                אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
                על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
                אולי יבוא יום והשכל יתיישב

                ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
                הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
                כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                18
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #844

                  מדברת איתך
                  שופכת הכל
                  גם בלי מילים
                  מרימה את עיני
                  למרומים
                  כי אתה אדון הכל
                  מקשיב ועוזר
                  אבא אוהב

                  רציתי שתדע
                  שגם שקשה לי
                  אני תמיד איתך,
                  הולכת בדרכך
                  לא נשברת
                  גם שמתחילה
                  פתאום הסערה

                  חושבת תמיד
                  מהי המטרה
                  גם שקשה
                  מאמינה בך,
                  בכוחות שלך
                  כי אין עוד מלבדך
                  אתה הכתר
                  של המלוכה

                  רציתי שתדע
                  שגם שקשה לי
                  אני תמיד איתך,
                  הולכת בדרכך
                  לא נשברת
                  גם שמתחילה
                  פתאום סערה...

                  איתך אבא!!

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                    #845

                    עוד שבת עברה לה שבת
                    שבת שלום שבת מנוחה
                    שבת של שינה עמוקה
                    פרחה לה נשמה יתרה.

                    אבא שבשמים
                    הער אותי משנתי היא לא ערבה
                    כמה זמן אפשר להיות במיטה
                    הטעמני טעם שבת קדשך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #846

                      אפרופו שינה...
                      @פודרה-0

                      מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
                      לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
                      שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
                      דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

                      מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
                      אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
                      עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
                      דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

                      מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
                      חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
                      רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
                      דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

                      מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
                      לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
                      שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
                      דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                      סימן שהשמש שוקעת!
                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                        #847

                        חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

                        מָרָן לֹא נִשְׁאַר
                        מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
                        מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
                        מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
                        אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • S מנותק
                          S מנותק
                          shin
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                          #848

                          COOL ההתחלות קשות
                          וכל הקשות בהתחלה
                          אני עומד שוב, אותו הבניין
                          כלום לא השתנה..
                          רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
                          כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
                          זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
                          ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
                          נפצע מקוצים טועה בשבילים
                          בשביל זה יש תהילים..
                          מתפלל וממשיך ללכת
                          חורף גשם סתיו שלכת...
                          הזמן מתקדם ורץ ורץ
                          אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
                          את גורלי הוא חרץ
                          אני השפוט משתולל...
                          קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
                          יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
                          הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
                          אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

                          נכתב בעין וחצי ויד וחצי
                          העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
                          למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

                          "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #849

                            בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
                            "זמן קיץ"

                            זמן קיץ התחלה חדשה
                            הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
                            לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
                            לעלות מעלה להידבק בשכינה.

                            חם בחוץ הזעה נוטפת
                            פנים בבית מדרש דלוק המזגן
                            אבל האוירה שם רותחת
                            שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

                            עזור לי אבא תן לי כוח
                            לא להתייאש להמשיך לפרוח
                            לא להסתכל על הסביבה
                            להיות ממוקד במטרה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                              #850

                              קצת עלינו...

                              כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
                              כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
                              חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
                              מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

                              יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
                              בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
                              אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
                              אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

                              יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
                              כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
                              אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
                              אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

                              קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
                              בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
                              מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
                              אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

                              הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
                              עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
                              סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
                              פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

                              כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
                              קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
                              סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
                              אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #851
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                  #852

                                  כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
                                  אלו התוצאות:)


                                  עמיד:

                                  תהיתי אותי
                                  על גשר עמוס מיתרים
                                  דימיתי עצמי
                                  לאותם אלפי צבעים
                                  משתנים

                                  ראיתי אותי
                                  בין הצבעוניות המתחלפת
                                  כחול סגול אדום
                                  וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
                                  מתלהטת

                                  נשמתי אותי
                                  בין כל צלילי האור
                                  עצרתי לשתוק
                                  את מימדי הסחור
                                  לסהור

                                  צבעתי אותי
                                  בכל אותם גווני עומק
                                  כל כך אני-
                                  חסרת הגדרה וסומק

                                  וכך גיליתי אותי
                                  מלאת מהמורות ותוואי חלק
                                  מוזרה עד כדי שפיות
                                  חסרת אומץ, עם מדליה בשק

                                  וכך ניגנתי אותי
                                  פורטת כלום והכל
                                  מקשתת את חיי במנגינות
                                  ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


                                  יעל#

                                  יש דלת, ויש חלון,
                                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                    #853

                                    גם אם תעיתי
                                    בדרך הנכונה לא הלכתי
                                    שוב אל התהום נפלתי
                                    וכמעט התרסקתי

                                    גם אם נתקעתי
                                    מהמרוץ עצרתי
                                    ולרגע שכחתי
                                    את מה שרציתי

                                    אני לא מתייאשת
                                    אני נאבקת ונלחמת
                                    אני יודעת שאני אנצח
                                    כי יש בי את הכח!!!

                                    גם אם שוב התבלבלתי
                                    גם אם את המטרה קצת הזנחתי
                                    גם אם את הכלים שוב שברתי
                                    ואל החושך הגעתי

                                    גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
                                    גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
                                    גם אם שקעתי במים עד הצוואר
                                    ואני עכשיו מרגישה רע ומר

                                    אני לא מתייאשת
                                    אני נאבקת ונלחמת
                                    אני יודעת שאני אנצח
                                    כי יש בי את הכח!!!

                                    ולא רק לי, לכולם יש הכח
                                    לא להתייאש, לא לנוח
                                    להתרומם מעל כל ההריסות
                                    גם אם קרו כבר 7 נפילות

                                    מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

                                    יש שני סוגי מוזיקה-
                                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                      #854

                                      לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
                                      אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
                                      לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

                                      כל מה שידעת- לא הספיק
                                      כל מה שניסית- החליק 
                                      אתה תמיד מנסה ,
                                      הולך  וממשיך ,
                                      מתי זה כבר יקרה?
                                      אתה רוצה רק להאמין ..
                                      אני זוכר עוד תתחושה 
                                      שהלב רוצה מעט נחמה.  

                                      אחי , אל תיפול
                                      כי יש אלוקים גדול , 
                                      שאותך תמיד ישמור 
                                      אתה לא לבד -
                                      יש למעלה אבא, הוא איתך, 
                                      אתה לא לבד -
                                      גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
                                      תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
                                      ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
                                      הוא יוביל אותך ..

                                      נכון, הדרך ארוכה.
                                      תאמין, תמשיך להילחם,
                                       אתה עוד תגיע לפסגה ,
                                      שפוך לך מעט מהאמונה 
                                      שאספת בדרכך, היא תדביק
                                      אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
                                      בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

                                      אחי, אל תיפול..

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #855

                                        ברגל ימין התחיל זמני
                                        מקרב ליבי מודה אני
                                        על הבינה להבחין שנתת בי
                                        שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

                                        ריבונו של עולם
                                        אחת היא שאילתי
                                        שבבית השם יהיה שבתי
                                        לא לפחד לא להתייאש
                                        שבליבי תבער תמיד האש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                          #856

                                          יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

                                          זעזוע חודר עמוק
                                          מצולק הייטב כחץ
                                          נפש ניתלת בשוק
                                          בין שמים לארץ

                                          הארץ בת הינם
                                          והשמיים שמיי גן
                                          קשר דם אל שניהם
                                          כאשר וריד הוא המאגן

                                          הטלאות, טלאות פנימיות
                                          תנודות מוניטור בחשש
                                          והגלולות, הגלולות משתקות
                                          אך הכאב בלב עוד מורגש

                                          רואה אנשים מרוחקים
                                          שקרובים רק פיזית
                                          צווחה קורעת שחקים
                                          והד של שקט חוזר ומצמית

                                          שסע מצד אל צד
                                          יוצר ללב חדר שלישי
                                          החדר שבו הרגש נלכד
                                          ומשחרר צער אמיתי

                                          מאיים בהפסקת אש
                                          האש שבוערת בליבי
                                          טעם אבק שריפה יבש
                                          נבלע עם הכח אחרון שבי

                                          וולקאם טו יואור ריל לייף
                                          נכתב על סף עילפון
                                          מוצא את עצמי מדמם
                                          את הנשמה בספא בסלון

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול