דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
    בכולופן הנה המילים:

    קם בבוקר אומר מודה אני
    לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
    עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
    מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

    בעולם הזה אני מרגיש לבד
    תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
    חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
    אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

    פזמון:
    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
    רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
    רוצה רק אותך להבין גדולתך
    אז תתן לי סימן.

    בית ב:
    ואנשים אומרים עזוב שטויות
    הכל זה משמים בשבילם
    זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
    הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

    כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
    אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
    אני חוזר הלוך ושוב
    ובדרך אני גם נשבר.

    פזמון:
    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
    רוצה רק אותך להבין גדולתך
    אז תתן לי סימן.

    א מנותק
    א מנותק
    אולפניסט ברמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1404
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1405

      יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

      טוב להציץ
      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

      ש ארי רוזנבלטא 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

        יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

        ש מנותק
        ש מנותק
        שמעון h
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
        #1406

        @חיה-במקרנצ-יק-0
        דקה אני בודק
        סורי לא מצאתי

        חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש שמעון h

          @חיה-במקרנצ-יק-0
          דקה אני בודק
          סורי לא מצאתי

          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1407

          @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
          אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
          תודה בכל אופן על הרצון...

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

            יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

            ארי רוזנבלטא מנותק
            ארי רוזנבלטא מנותק
            ארי רוזנבלט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1408

            @חיה-במקרנצ-יק-0
            יום ועוד יום בלופ הזה
            מזמן השלמת עם המציאות
            אולי קצת התמכרת לתחושה
            קרקע מוצקה ואדישות

            והפחד הזה שעובר בך
            ‏שקובר לך את כל החלומות
            ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
            בעיניים עייפות

            בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
            למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
            בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
            ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
            שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
            עכשיו הזמן שלך להתחיל
            הכל מהתחלה

            עכשיו הזמן שלך להתחיל
            הכל מהתחלה

            יום ועוד יום בלופ הזה
            כמעט שכחת בשביל מה
            בלב שלך הכל מרגיש אחרת
            אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

            ואותו הקול שמדבר עדיין
            מזכיר לך את כל החלומות
            הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

            בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
            למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
            בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
            ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
            שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
            עכשיו הזמן שלך להתחיל
            הכל מהתחלה

            עכשיו הזמן שלך להתחיל
            הכל מהתחלה

            די נמאס להתנצל
            נמאס לחכות הגב שלך עייף
            הלב כבול בשאלות
            ואם מישהו שואל
            אז הלכת רחוק עם האמת שלך

            די נמאס להתרגל
            נמאס לחכות
            יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
            ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
            עם האמת שלך

            הכל מהתחלה.

            חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • M מנותק
              M מנותק
              mykly64
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
              #1409

              אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

              אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M mykly64

                אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                אלישא מנותק
                אלישא מנותק
                אליש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1410

                @mykly64
                לחיצה אחת רכה
                משאירה מחסנית ריקה
                ניצחתי את האויב
                כך לפחות אני חושב
                צעד אחד להסתכל
                לגלות כמה זה מתסכל
                מקווה שזה לא קורה
                שתכף אתעורר
                מנסה למשוך אחור
                את המציאות לא לשבור
                אלה לא הכדורים
                זה לא הדם על הפנים
                חשבתי על ניצחון
                איבדתי לרגע הגיון
                שהעולם סביבי התהפך
                זה יצא לי מהפה
                פזמון: כמה לא ידעתי
                כמה לא הבנתי
                שהנשק הזה הכי אלים
                מודה שיריתי
                אבל לא התכוונתי
                אני חייל
                חייל של מילים.
                דרך אחרת לבחור
                בכל שביל חסר קצת אור
                דמעות מושכות אותי
                מלוחות על הפצעים
                ניסיתי כבר דיכאון
                ניסיתי ללכת לישון
                לא אני לא ישן
                לא יודע איך לתקן
                כמה לא ידעתי
                כמה לא הבנתי
                שהנשק הזה הכי אלים
                מודה שיריתי
                אבל לא התכוונתי
                אני חייל
                חייל של מילים.

                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אלישא אליש

                  @mykly64
                  לחיצה אחת רכה
                  משאירה מחסנית ריקה
                  ניצחתי את האויב
                  כך לפחות אני חושב
                  צעד אחד להסתכל
                  לגלות כמה זה מתסכל
                  מקווה שזה לא קורה
                  שתכף אתעורר
                  מנסה למשוך אחור
                  את המציאות לא לשבור
                  אלה לא הכדורים
                  זה לא הדם על הפנים
                  חשבתי על ניצחון
                  איבדתי לרגע הגיון
                  שהעולם סביבי התהפך
                  זה יצא לי מהפה
                  פזמון: כמה לא ידעתי
                  כמה לא הבנתי
                  שהנשק הזה הכי אלים
                  מודה שיריתי
                  אבל לא התכוונתי
                  אני חייל
                  חייל של מילים.
                  דרך אחרת לבחור
                  בכל שביל חסר קצת אור
                  דמעות מושכות אותי
                  מלוחות על הפצעים
                  ניסיתי כבר דיכאון
                  ניסיתי ללכת לישון
                  לא אני לא ישן
                  לא יודע איך לתקן
                  כמה לא ידעתי
                  כמה לא הבנתי
                  שהנשק הזה הכי אלים
                  מודה שיריתי
                  אבל לא התכוונתי
                  אני חייל
                  חייל של מילים.

                  M מנותק
                  M מנותק
                  mykly64
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1411
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פלוס פלוספ מנותק
                    פלוס פלוספ מנותק
                    פלוס פלוס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1412

                    היי
                    אשמח למילים של השיר
                    Tatty my king
                    תודהה רבה ולילט

                    יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                      היי
                      אשמח למילים של השיר
                      Tatty my king
                      תודהה רבה ולילט

                      יואלי דיקמןי מנותק
                      יואלי דיקמןי מנותק
                      יואלי דיקמן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1413

                      @פלוס-פלוס של מי השיר?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1414

                        אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                        שירה מעומק הנשמה

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב ברוריה

                          אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                          צ מנותק
                          צ מנותק
                          ציפה קלאסיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1415

                          @ברוריה
                          קם בבוקר אומר מודה אני
                          לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                          עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                          מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                          בעולם הזה אני מרגיש לבד
                          תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                          חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                          אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                          פזמון:
                          עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                          רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                          רוצה רק אותך להבין גדולתך
                          אז תתן לי סימן.

                          בית ב:
                          ואנשים אומרים עזוב שטויות
                          הכל זה משמים בשבילם
                          זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                          הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                          כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                          אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                          אני חוזר הלוך ושוב
                          ובדרך אני גם נשבר.

                          פזמון:
                          עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                          רוצה רק אותך להבין גדולתך
                          אז תתן לי סימן.

                          "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                          תהיו נחמדים,

                          תמיד!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • רוני     . 3ר מנותק
                            רוני     . 3ר מנותק
                            רוני . 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1416

                            הי
                            יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                            דחחוף ממש
                            תודה !

                            אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • רוני     . 3ר רוני . 3

                              הי
                              יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                              דחחוף ממש
                              תודה !

                              אלישא מנותק
                              אלישא מנותק
                              אליש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                              #1417

                              @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                              לא מצאתי את המילים.
                              בהצלחה

                              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                              שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אלישא אליש

                                @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                                לא מצאתי את המילים.
                                בהצלחה

                                שריושש מנותק
                                שריושש מנותק
                                שריוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1418

                                @אליש
                                השיר החדש שלו
                                Fired Up- בוער

                                אפילו הכוכבים
                                צריכים חשכה,
                                כדי לזרוח.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                                  היי
                                  אשמח למילים של השיר
                                  Tatty my king
                                  תודהה רבה ולילט

                                  אביגיל 1א מנותק
                                  אביגיל 1א מנותק
                                  אביגיל 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                  #1419

                                  @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  היי
                                  אשמח למילים של השיר
                                  Tatty my king
                                  תודהה רבה ולילט

                                  נאמר לי לדבר איתך, ה'
                                  I was told to speak to You, Hashem

                                  אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                                  Maybe You can tell me who I am

                                  הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                                  I've been lost too long to know where I belong

                                  בסוף
                                  In the end

                                  התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                                  My only hope is that You'll hold my hand
                                  איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                                  How am I supposed to see Your path

                                  עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                                  With so many questions I have to ask

                                  עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                                  Now I'm standing here alone I'm losing hope

                                  ובסוף
                                  And in the end

                                  הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                                  My tears are falling to You Hashem
                                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                  Tatty my King, Father I plead

                                  לעולם אל תשחרר אותי
                                  Don't ever let ever let go of me

                                  אי פעם הרפה ממני
                                  Ever let ever let go of me
                                  אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                  So Tatty my King, Father I plead

                                  לעולם אל תשחרר אותי
                                  Don't ever let ever let go of me

                                  אי פעם הרפה ממני
                                  Ever let ever let go of me
                                  אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                                  I need you to realize that I'm lost in my life

                                  אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                                  So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                  Tatty my King, Father I plead

                                  לעולם אל תשחרר אותי
                                  Don't ever let ever let go of me

                                  אי פעם הרפה ממני
                                  Ever let ever let go of me
                                  אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                                  I am here to speak with You Hashem

                                  מתחיל לראות עכשיו מי אני
                                  Starting to see now who I am

                                  הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                                  I've been lost before I know but here I stand

                                  מחזיק את היד שלך
                                  Holding Your hand

                                  לקחת חלק בתוכנית שלך
                                  Taking a part in Your plan
                                  ועכשיו אני צועד בשבילך
                                  And now I'm walking down Your path

                                  אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                                  Even with the questions I have to ask

                                  זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                                  It gives me hope to know that I belong

                                  בסוף
                                  In the end

                                  אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                                  I'll reach out for you and take Your hand
                                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                  Tatty my King, Father I plead

                                  לעולם אל תשחרר אותי
                                  Don't ever let ever let go of me

                                  אי פעם הרפה ממני
                                  Ever let ever let go of me
                                  אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                  So Tatty my King, Father I plead

                                  לעולם אל תשחרר אותי
                                  Don't ever let ever let go of me

                                  אי פעם הרפה ממני
                                  Ever let ever let go of me
                                  אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                                  I'm starting to realize that you've held me so tight

                                  ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                                  And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                  Tatty my King, Father I plead

                                  אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                  Don't never let ever let go of me

                                  לעולם אל תשחרר אותי
                                  Never let ever let go of me
                                  אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                  So Tatty my King, Father I plead

                                  אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                  Don't never let ever let go of me

                                  לעולם אל תשחרר אותי
                                  Never let ever let go of me

                                  Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רוני     . 3ר רוני . 3

                                    הי
                                    יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                    דחחוף ממש
                                    תודה !

                                    ortalO מנותק
                                    ortalO מנותק
                                    ortal
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1420

                                    @רוני-3

                                    Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                    I've been down
                                    I've been twisted
                                    Oh lord, get me lifted
                                    So many battle on the home front
                                    I think I'm goona need a backup
                                    Every time I think I've got it
                                    Then I seem to stumble backwards
                                    So many surprises when you rise
                                    The little things become so giant
                                    Confusion takes ahold of me
                                    Than I forget who I am
                                    But I dont forget who's I am
                                    I need restoration
                                    Hangin on for dear life
                                    Thinking how a could escape here
                                    I've been endowed with great fear
                                    Picking up pieces from my pieces
                                    I've been shattered many times
                                    Than they wonder why I'm sleepless
                                    But please don't leave me speechless
                                    And my my prayers always reach this
                                    I can move mountains when I speak to you
                                    No matter how far the jump I leap to you
                                    Can't keep me from you
                                    I've been down
                                    I've been twisted
                                    Oh lord, get me lifted
                                    I look for the stars
                                    When there's no limit
                                    Oh lord, get me lifted
                                    Yeh
                                    The hardest thing to deal with
                                    Is to move without fellings

                                    כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                                    כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                                    😍Love everyone all the time🥰

                                    רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
                                    • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                                    • צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צוציק
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1421

                                      אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                      תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                                      אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • צ צוציק

                                        אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                        אלישא מנותק
                                        אלישא מנותק
                                        אליש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1422

                                        @צוציק
                                        אויש כמה התאכזבתי
                                        אויש כמה זה כאב לי
                                        אויש איך זה בא פתאום

                                        אויש איך הלב נשבר לי
                                        אויש זה בום גם אם לא בא לי
                                        אויש גם זה יעבור

                                        תכלס נזכר בלונה פארק
                                        פעם מערת אימים
                                        פעם רכבת הרים
                                        מחזיק חזק בחגורה
                                        שומר על נפש רגועה

                                        העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                        יש הספקתי את האוטובוס
                                        יש הבנק שלי בפלוס
                                        יש רוכב לי על הסוס

                                        יש הכל כל כך זורם לי
                                        יש הבוס כבר לא מציק לי
                                        יש האור הזה נדלק

                                        תכלס נזכר בלונה פארק
                                        פעם מערת אימים
                                        פעם רכבת הרים
                                        מחזיק חזק בחגורה
                                        שומר על נפש רגועה

                                        העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                        אין לי חשק לקום
                                        אין לי חשק לכלום
                                        אין
                                        אין לי גם מצפון

                                        בסוף היום גם אם היה מפחיד
                                        חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
                                        כי תכלס
                                        נזכר רק מדברים טובים
                                        פעם מערת אימים
                                        פעם רכבת הרים
                                        מחזיק חזק בחגורה
                                        שומר על נפש רגועה

                                        החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

                                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          shin
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1423

                                          @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                          אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                          לא בערבית !! ולא בתרגום
                                          אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                          הייא הייא וכו'..

                                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                                          איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול