דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1405

    יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    ש ארי רוזנבלטא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

      יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמעון h
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
      #1406

      @חיה-במקרנצ-יק-0
      דקה אני בודק
      סורי לא מצאתי

      חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש שמעון h

        @חיה-במקרנצ-יק-0
        דקה אני בודק
        סורי לא מצאתי

        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1407

        @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
        אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
        תודה בכל אופן על הרצון...

        טוב להציץ
        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

          יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

          ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1408

          @חיה-במקרנצ-יק-0
          יום ועוד יום בלופ הזה
          מזמן השלמת עם המציאות
          אולי קצת התמכרת לתחושה
          קרקע מוצקה ואדישות

          והפחד הזה שעובר בך
          ‏שקובר לך את כל החלומות
          ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
          בעיניים עייפות

          בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
          למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
          בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
          ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
          שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
          עכשיו הזמן שלך להתחיל
          הכל מהתחלה

          עכשיו הזמן שלך להתחיל
          הכל מהתחלה

          יום ועוד יום בלופ הזה
          כמעט שכחת בשביל מה
          בלב שלך הכל מרגיש אחרת
          אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

          ואותו הקול שמדבר עדיין
          מזכיר לך את כל החלומות
          הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

          בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
          למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
          בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
          ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
          שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
          עכשיו הזמן שלך להתחיל
          הכל מהתחלה

          עכשיו הזמן שלך להתחיל
          הכל מהתחלה

          די נמאס להתנצל
          נמאס לחכות הגב שלך עייף
          הלב כבול בשאלות
          ואם מישהו שואל
          אז הלכת רחוק עם האמת שלך

          די נמאס להתרגל
          נמאס לחכות
          יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
          ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
          עם האמת שלך

          הכל מהתחלה.

          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • M מנותק
            M מנותק
            mykly64
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
            #1409

            אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

            אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M mykly64

              אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

              אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1410

              @mykly64
              לחיצה אחת רכה
              משאירה מחסנית ריקה
              ניצחתי את האויב
              כך לפחות אני חושב
              צעד אחד להסתכל
              לגלות כמה זה מתסכל
              מקווה שזה לא קורה
              שתכף אתעורר
              מנסה למשוך אחור
              את המציאות לא לשבור
              אלה לא הכדורים
              זה לא הדם על הפנים
              חשבתי על ניצחון
              איבדתי לרגע הגיון
              שהעולם סביבי התהפך
              זה יצא לי מהפה
              פזמון: כמה לא ידעתי
              כמה לא הבנתי
              שהנשק הזה הכי אלים
              מודה שיריתי
              אבל לא התכוונתי
              אני חייל
              חייל של מילים.
              דרך אחרת לבחור
              בכל שביל חסר קצת אור
              דמעות מושכות אותי
              מלוחות על הפצעים
              ניסיתי כבר דיכאון
              ניסיתי ללכת לישון
              לא אני לא ישן
              לא יודע איך לתקן
              כמה לא ידעתי
              כמה לא הבנתי
              שהנשק הזה הכי אלים
              מודה שיריתי
              אבל לא התכוונתי
              אני חייל
              חייל של מילים.

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אלישא אליש

                @mykly64
                לחיצה אחת רכה
                משאירה מחסנית ריקה
                ניצחתי את האויב
                כך לפחות אני חושב
                צעד אחד להסתכל
                לגלות כמה זה מתסכל
                מקווה שזה לא קורה
                שתכף אתעורר
                מנסה למשוך אחור
                את המציאות לא לשבור
                אלה לא הכדורים
                זה לא הדם על הפנים
                חשבתי על ניצחון
                איבדתי לרגע הגיון
                שהעולם סביבי התהפך
                זה יצא לי מהפה
                פזמון: כמה לא ידעתי
                כמה לא הבנתי
                שהנשק הזה הכי אלים
                מודה שיריתי
                אבל לא התכוונתי
                אני חייל
                חייל של מילים.
                דרך אחרת לבחור
                בכל שביל חסר קצת אור
                דמעות מושכות אותי
                מלוחות על הפצעים
                ניסיתי כבר דיכאון
                ניסיתי ללכת לישון
                לא אני לא ישן
                לא יודע איך לתקן
                כמה לא ידעתי
                כמה לא הבנתי
                שהנשק הזה הכי אלים
                מודה שיריתי
                אבל לא התכוונתי
                אני חייל
                חייל של מילים.

                M מנותק
                M מנותק
                mykly64
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1411
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פלוס פלוספ מנותק
                  פלוס פלוספ מנותק
                  פלוס פלוס
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1412

                  היי
                  אשמח למילים של השיר
                  Tatty my king
                  תודהה רבה ולילט

                  יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                    היי
                    אשמח למילים של השיר
                    Tatty my king
                    תודהה רבה ולילט

                    יואלי דיקמןי מנותק
                    יואלי דיקמןי מנותק
                    יואלי דיקמן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1413

                    @פלוס-פלוס של מי השיר?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1414

                      אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                      שירה מעומק הנשמה

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ברוריהב ברוריה

                        אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                        צ מנותק
                        צ מנותק
                        ציפה קלאסיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1415

                        @ברוריה
                        קם בבוקר אומר מודה אני
                        לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                        עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                        מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                        בעולם הזה אני מרגיש לבד
                        תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                        חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                        אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                        פזמון:
                        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                        רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                        רוצה רק אותך להבין גדולתך
                        אז תתן לי סימן.

                        בית ב:
                        ואנשים אומרים עזוב שטויות
                        הכל זה משמים בשבילם
                        זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                        הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                        כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                        אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                        אני חוזר הלוך ושוב
                        ובדרך אני גם נשבר.

                        פזמון:
                        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                        רוצה רק אותך להבין גדולתך
                        אז תתן לי סימן.

                        "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                        תהיו נחמדים,

                        תמיד!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • רוני     . 3ר מנותק
                          רוני     . 3ר מנותק
                          רוני . 3
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1416

                          הי
                          יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                          דחחוף ממש
                          תודה !

                          אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • רוני     . 3ר רוני . 3

                            הי
                            יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                            דחחוף ממש
                            תודה !

                            אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                            #1417

                            @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                            לא מצאתי את המילים.
                            בהצלחה

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אלישא אליש

                              @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                              לא מצאתי את המילים.
                              בהצלחה

                              שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1418

                              @אליש
                              השיר החדש שלו
                              Fired Up- בוער

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                                היי
                                אשמח למילים של השיר
                                Tatty my king
                                תודהה רבה ולילט

                                אביגיל 1א מנותק
                                אביגיל 1א מנותק
                                אביגיל 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                #1419

                                @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                היי
                                אשמח למילים של השיר
                                Tatty my king
                                תודהה רבה ולילט

                                נאמר לי לדבר איתך, ה'
                                I was told to speak to You, Hashem

                                אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                                Maybe You can tell me who I am

                                הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                                I've been lost too long to know where I belong

                                בסוף
                                In the end

                                התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                                My only hope is that You'll hold my hand
                                איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                                How am I supposed to see Your path

                                עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                                With so many questions I have to ask

                                עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                                Now I'm standing here alone I'm losing hope

                                ובסוף
                                And in the end

                                הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                                My tears are falling to You Hashem
                                טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                Tatty my King, Father I plead

                                לעולם אל תשחרר אותי
                                Don't ever let ever let go of me

                                אי פעם הרפה ממני
                                Ever let ever let go of me
                                אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                So Tatty my King, Father I plead

                                לעולם אל תשחרר אותי
                                Don't ever let ever let go of me

                                אי פעם הרפה ממני
                                Ever let ever let go of me
                                אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                                I need you to realize that I'm lost in my life

                                אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                                So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                                טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                Tatty my King, Father I plead

                                לעולם אל תשחרר אותי
                                Don't ever let ever let go of me

                                אי פעם הרפה ממני
                                Ever let ever let go of me
                                אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                                I am here to speak with You Hashem

                                מתחיל לראות עכשיו מי אני
                                Starting to see now who I am

                                הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                                I've been lost before I know but here I stand

                                מחזיק את היד שלך
                                Holding Your hand

                                לקחת חלק בתוכנית שלך
                                Taking a part in Your plan
                                ועכשיו אני צועד בשבילך
                                And now I'm walking down Your path

                                אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                                Even with the questions I have to ask

                                זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                                It gives me hope to know that I belong

                                בסוף
                                In the end

                                אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                                I'll reach out for you and take Your hand
                                טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                Tatty my King, Father I plead

                                לעולם אל תשחרר אותי
                                Don't ever let ever let go of me

                                אי פעם הרפה ממני
                                Ever let ever let go of me
                                אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                So Tatty my King, Father I plead

                                לעולם אל תשחרר אותי
                                Don't ever let ever let go of me

                                אי פעם הרפה ממני
                                Ever let ever let go of me
                                אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                                I'm starting to realize that you've held me so tight

                                ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                                And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                                טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                Tatty my King, Father I plead

                                אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                Don't never let ever let go of me

                                לעולם אל תשחרר אותי
                                Never let ever let go of me
                                אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                So Tatty my King, Father I plead

                                אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                Don't never let ever let go of me

                                לעולם אל תשחרר אותי
                                Never let ever let go of me

                                Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • רוני     . 3ר רוני . 3

                                  הי
                                  יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                  דחחוף ממש
                                  תודה !

                                  ortalO מנותק
                                  ortalO מנותק
                                  ortal
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1420

                                  @רוני-3

                                  Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                  I've been down
                                  I've been twisted
                                  Oh lord, get me lifted
                                  So many battle on the home front
                                  I think I'm goona need a backup
                                  Every time I think I've got it
                                  Then I seem to stumble backwards
                                  So many surprises when you rise
                                  The little things become so giant
                                  Confusion takes ahold of me
                                  Than I forget who I am
                                  But I dont forget who's I am
                                  I need restoration
                                  Hangin on for dear life
                                  Thinking how a could escape here
                                  I've been endowed with great fear
                                  Picking up pieces from my pieces
                                  I've been shattered many times
                                  Than they wonder why I'm sleepless
                                  But please don't leave me speechless
                                  And my my prayers always reach this
                                  I can move mountains when I speak to you
                                  No matter how far the jump I leap to you
                                  Can't keep me from you
                                  I've been down
                                  I've been twisted
                                  Oh lord, get me lifted
                                  I look for the stars
                                  When there's no limit
                                  Oh lord, get me lifted
                                  Yeh
                                  The hardest thing to deal with
                                  Is to move without fellings

                                  כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                                  כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                                  😍Love everyone all the time🥰

                                  רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
                                  • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                                  • צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    צוציק
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1421

                                    אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                    תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                                    אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • צ צוציק

                                      אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                      אלישא מנותק
                                      אלישא מנותק
                                      אליש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1422

                                      @צוציק
                                      אויש כמה התאכזבתי
                                      אויש כמה זה כאב לי
                                      אויש איך זה בא פתאום

                                      אויש איך הלב נשבר לי
                                      אויש זה בום גם אם לא בא לי
                                      אויש גם זה יעבור

                                      תכלס נזכר בלונה פארק
                                      פעם מערת אימים
                                      פעם רכבת הרים
                                      מחזיק חזק בחגורה
                                      שומר על נפש רגועה

                                      העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                      יש הספקתי את האוטובוס
                                      יש הבנק שלי בפלוס
                                      יש רוכב לי על הסוס

                                      יש הכל כל כך זורם לי
                                      יש הבוס כבר לא מציק לי
                                      יש האור הזה נדלק

                                      תכלס נזכר בלונה פארק
                                      פעם מערת אימים
                                      פעם רכבת הרים
                                      מחזיק חזק בחגורה
                                      שומר על נפש רגועה

                                      העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                      אין לי חשק לקום
                                      אין לי חשק לכלום
                                      אין
                                      אין לי גם מצפון

                                      בסוף היום גם אם היה מפחיד
                                      חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
                                      כי תכלס
                                      נזכר רק מדברים טובים
                                      פעם מערת אימים
                                      פעם רכבת הרים
                                      מחזיק חזק בחגורה
                                      שומר על נפש רגועה

                                      החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

                                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1423

                                        @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                        אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                        לא בערבית !! ולא בתרגום
                                        אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                        הייא הייא וכו'..

                                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                                        איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shin

                                          @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                          אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                          לא בערבית !! ולא בתרגום
                                          אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                          הייא הייא וכו'..

                                          איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1424

                                          @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול