דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT TALY

    @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    העברית של יידישע תאוות

    תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

    אף אחד לא מתחיל בלי דיסק כזה
    מה כולם עושים?
    אף אחד
    כל אחד
    שני אנשים מסתובבים
    ידוע לכולם בכל מקום
    כל אחד יודע את שמו
    הם מתכוונים לכל אחד באף אחד
    אנחנו מדברים עליהם בכל שלב
    כולם רק מסתכלים על מה שכולם עושים
    ותנסה חלילה כל דקה-לא
    לעשות משהו שאף אחד לא עושה-לא
    מי זה כל אחד
    מי מוביל את העולם על ההגה
    כבר שאלתי את כולם
    מיהו האף אחד
    זה אומר על כל אחד
    איך כל ימיו עוברים
    כולם עושים זאת
    אצל אף אחד לא עושה את זה
    מעניין מי הם
    כולם אומרים פה
    אף אחד לא הולך לשם
    ספר לי מי השניים
    לפני שאני עושה משהו אני יודע אבל בקרוב
    ראשית אני חייב לשמוע מה ר 'כולם חושבים
    לדעתו אני לא מעביר שום מלכודת
    רק אם כולם מנענעים בראש
    בגד, שמחה שתמיד מבהירה
    ראשית, מעניין אותי אם מישהו ימשיך להסתובב
    שאף אחד לא יתלונן נגדי
    למה קברת את עצמך?
    מי זה כל אחד
    מי מוביל את העולם על ההגה
    כבר שאלתי את כולם
    מיהו האף אחד
    זה אומר על כל אחד
    איך כל ימיו עוברים
    כולם נראים כמו אנשים טובים
    מי שעוזר פשוט יכול להחליט
    ליוו אותנו ברחוב ובבית
    מאוחר יותר צחקנו כולנו בקול
    אף אחד הוא מהות מחמירה יותר
    למרות שאף אחד לא יודע
    מי זה אף אחד
    התברר שאף אחד לא רוצה אף אחד לא מייצר
    אין על מי לצחוק
    מי זה כל אחד
    מי מוביל את העולם על ההגה
    כבר שאלתי את כולם
    מיהו האף אחד
    זה אומר על כל אחד
    איך כל ימיו עוברים
    אף אחד לא עושה את זה וכל אחד עושה רק משהו
    אני רוצה לדעת מי-מי הם
    אף אחד לא יבוא ומי יגידו כולם
    ספר לי מי השניים
    בר מצווה מכובדת עשה ארימן
    הוא עמד מולי כל הלילה
    אף אחד לא עושה אחרת אני מראה לו מיד
    אף אחד לא בהכרח שם
    לכל אחד אין כוח, לא קל לו
    אף אחד כבר לא נגעל, הוא כבר לא צעיר מדי
    אף אחד לא יפריע לשחרר אותו
    כולם יקומו לתחייה
    עזוב את זה כל אחד
    תירגע, אני מתחנן בפניך
    אל תגרור את כולם איתך
    לא תשאיר את זה לאף אחד
    אתה תראה בעצמך
    כנראה צפיתי בך בעבר
    מוסכם על פניך שאף אחד לא מפריע
    כל אחד בלי אף אחד
    תן שם לכל אחד
    אז תעשה את כל ימיך

    מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
    מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
    מוזיקה אוטנטית
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אוטנטית
    #225

    @taly

    תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

    גרוע ביותר😊

    אין על יואלי דיקמן !!!!!!

    דובלהד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

      @taly

      תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

      גרוע ביותר😊

      דובלהד מנותק
      דובלהד מנותק
      דובלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #226

      @מוזיקה-אוטנטית זה לא בדיוק התרגם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שרי 0ש מנותק
        שרי 0ש מנותק
        שרי 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #227

        אשמח מאוד לקבל את המילים של השיר:"רבי"-מאידיש נחת 4 תודה רבה!!

        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #228

          אשמח למילים של השיר "מי אני"
          @טיטו

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #229

            לפעמים אני שוכח
            ובלילות זה חוזר
            הפחד מבקר
            עד שאין לאן לברוח
            שתיגמר הסוללה של הלב
            ולפעמים אני פוחד
            שלא דיברנו קצת יותר
            לא תמיד אני קרוב
            וזה בסדר
            תמיד שניה מלוותר
            אבל מולך אני אחר
            פורק את מה שיושב עלי...
            ומי אני
            בסך הכול כותב שירים
            מוכר ת'לב שלי לזרים
            כמעט שכחתי מי אני
            מי אני...
            ומה אני
            בסך הכל רק בן אדם
            כמו כולם נופל וקם
            שנים ברחתי מעצמי
            אל הלילות
            ומי אני
            בסך הכול כותב שירים
            מוכר ת'לב שלי לזרים
            כמעט שכחתי מי אני
            מי אני...
            מי אני
            בסך הכול כותב שירים
            מוכר ת'לב שלי לזרים
            כמעט שכחתי מי אני
            לפעמים יוצא שאין לי
            את הכוחות לרדוף אמת
            אבל תמיד זוכר
            שהרי אתה מכיר אותי
            מכיר את הסודות שלי בעל פה
            ולפעמים אני פוחד
            שלא דיברנו קצת יותר
            לא תמיד אתה קרוב
            וזה בסדר
            והמצפון חוגג שעות
            הוא משתולל לי על הלב
            ואיך בסוף כל לילה
            רעש מתסכל...
            ומה אני
            בסך הכל רק בן אדם
            כמו כולם נופל וקם
            שנים ברחתי מעצמי
            אל הלילות
            ומי אני
            בסך הכול כותב שירים
            מוכר ת'לב שלי לזרים
            כמעט שכחתי מי אני
            ואיך זה שאתה תמיד כאן
            קורא את החיים שלי כמו ספר
            וגם אם זה לוקח קצת זמן
            אתה בסוף עושה שיהיה בסדר
            מוציא אותי מתסביכים שהיו בנעורים
            חלומות שנראו לי אז יותר מדי גדולים
            בסוף אתה הכל...
            בסוף אתה הכל...
            ומה אני
            בסך הכל רק בן אדם
            כמו כולם נופל וקם
            שנים ברחתי מעצמי
            אל הלילות
            ומי אני
            בסך הכול כותב שירים
            מוכר ת'לב שלי לזרים

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • A מנותק
              A מנותק
              ayala 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #230

              מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

              A TALYT זברהז 4 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • A ayala 0

                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                A מנותק
                A מנותק
                ayala 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #231
                פוסט זה נמחק!
                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A ayala 0

                  פוסט זה נמחק!

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #232

                  @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                  יש למישו?

                  לא להקפיץ הודעות - במיוחד לא אחרי ארבע דקות [!!!!!] = כי אם יש אז ישלחו.

                  רואים את זה, אל דאגה ההקפצה לא תשנה את העסק.

                  דבר שני - אסור לכתוב 2 הודעות אחת אחרי השנייה. אני רואה שאת חדשה, @ayala-0, פשוט תעברי על חוקי הפורום בעיון ע"מ למנוע תקלות כגון אלה ושהגלישה שלך תהא נוחה וגם לנו;)
                  הלחצן בצד השמאלי של המסך.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A ayala 0

                    מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #233

                    @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                    בבקשה 👈

                    Walking through the ruins of our sacred home
                    Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                    Overcome with grief by their awful plight
                    Such a desecration to the holiest of sites

                    But one man shed no tears
                    He just stood there laughed and smiled
                    He answered their confusion and explained
                    This destruction was foretold before our home is built anew
                    So I smile as I see those words come true

                    And though we wait for so many years our faith remains the same
                    That soon the time will come when we will know of no more pain
                    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                    Akiva, Akiva Nichamtanu

                    How could we have known it would take this long
                    Clinging to your hopeful words trying to be strong
                    You’re the one who taught that we too can find
                    Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                    That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                    As the sounds of laughter fill our streets again
                    Our elders and our children in the city of our King
                    Birchovos Yerushalayim

                    And though we wait for so many years our faith remains the same
                    That soon the time will come when we will know of no more pain
                    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                    Akiva, Akiva Nichamtanu.

                    ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • TALYT TALY

                      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                      בבקשה 👈

                      Walking through the ruins of our sacred home
                      Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                      Overcome with grief by their awful plight
                      Such a desecration to the holiest of sites

                      But one man shed no tears
                      He just stood there laughed and smiled
                      He answered their confusion and explained
                      This destruction was foretold before our home is built anew
                      So I smile as I see those words come true

                      And though we wait for so many years our faith remains the same
                      That soon the time will come when we will know of no more pain
                      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                      Akiva, Akiva Nichamtanu

                      How could we have known it would take this long
                      Clinging to your hopeful words trying to be strong
                      You’re the one who taught that we too can find
                      Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                      That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                      As the sounds of laughter fill our streets again
                      Our elders and our children in the city of our King
                      Birchovos Yerushalayim

                      And though we wait for so many years our faith remains the same
                      That soon the time will come when we will know of no more pain
                      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                      Akiva, Akiva Nichamtanu.

                      ליביל מנותק
                      ליביל מנותק
                      ליבי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #234

                      @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                      בבקשה 👈

                      Walking through the ruins of our sacred home
                      Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                      Overcome with grief by their awful plight
                      Such a desecration to the holiest of sites

                      But one man shed no tears
                      He just stood there laughed and smiled
                      He answered their confusion and explained
                      This destruction was foretold before our home is built anew
                      So I smile as I see those words come true

                      And though we wait for so many years our faith remains the same
                      That soon the time will come when we will know of no more pain
                      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                      Akiva, Akiva Nichamtanu

                      How could we have known it would take this long
                      Clinging to your hopeful words trying to be strong
                      You’re the one who taught that we too can find
                      Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                      That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                      As the sounds of laughter fill our streets again
                      Our elders and our children in the city of our King
                      Birchovos Yerushalayim

                      And though we wait for so many years our faith remains the same
                      That soon the time will come when we will know of no more pain
                      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                      Akiva, Akiva Nichamtanu.

                      תרגום של זה יש מצב?

                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ליביל ליבי

                        @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                        בבקשה 👈

                        Walking through the ruins of our sacred home
                        Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                        Overcome with grief by their awful plight
                        Such a desecration to the holiest of sites

                        But one man shed no tears
                        He just stood there laughed and smiled
                        He answered their confusion and explained
                        This destruction was foretold before our home is built anew
                        So I smile as I see those words come true

                        And though we wait for so many years our faith remains the same
                        That soon the time will come when we will know of no more pain
                        And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                        Akiva, Akiva Nichamtanu

                        How could we have known it would take this long
                        Clinging to your hopeful words trying to be strong
                        You’re the one who taught that we too can find
                        Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                        That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                        As the sounds of laughter fill our streets again
                        Our elders and our children in the city of our King
                        Birchovos Yerushalayim

                        And though we wait for so many years our faith remains the same
                        That soon the time will come when we will know of no more pain
                        And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                        Akiva, Akiva Nichamtanu.

                        תרגום של זה יש מצב?

                        TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                        #235

                        @ליבי
                        בשמחה-

                        פוסעים בשבילים

                        של ביתינו המצולק

                        היכן שבית המקדש עמד

                        השועלים מהלכים

                        מוצפים באבל

                        מול המראה הנורא

                        כזה חורבן

                        בהיכל המקודש ביותר

                        אבל אדם אחד לא הזיל דמעה

                        רק עמד שם

                        צחק וחייך

                        למול חוסר הבנתם

                        הסביר

                        נאמר בנבואה שהחורבן יגיע

                        לפני שהבית יבנה מחדש

                        לכן אני מחייך למראה

                        תחילת ההתגשמות

                        ולמרות שאנחנו מחכים

                        כל כך הרבה שנים

                        אמונתינו איתנה

                        שבקרוב יבוא הזמן

                        שבו לא נדע עוד צער

                        ולמרות שבכינו

                        כל כך הרבה דמעות

                        אנחנו מתנחמים על ידך

                        עקיבא ניחמתנו !

                        כיצד יכלנו לדעת

                        שזה יקח כל כך הרבה זמן

                        נדבקים למילות התקוה שלך

                        מנסים להיות חזקים

                        אתה הוא זה שלמדת אותנו

                        שגם אנחנו יכולים למצוא

                        מאחורי הצער והכאב

                        את התכנית הגדולה שתוכננה

                        ויום אחד נראה את הזוהר

                        של בית המקדש הניצחי

                        וצלילי השמחה ימלאו את רחובותינו כבתחילה

                        זקנינו וילידנו בעיר המלך

                        ברחובות ירושלים !

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • A ayala 0

                          מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                          A מנותק
                          A מנותק
                          ayala 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #236

                          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                          תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A ayala 0

                            @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                            תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                            TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                            #237

                            @ayala-0
                            תמקדי יותר.
                            תביאי שמות של שירים משם

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • TALYT TALY

                              @ayala-0
                              תמקדי יותר.
                              תביאי שמות של שירים משם

                              A מנותק
                              A מנותק
                              ayala 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #238

                              @taly
                              *027fe8cc-4df7-4b3f-862c-6dff286b9885-04 טאטע.mp3

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A ayala 0

                                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                זברהז מנותק
                                זברהז מנותק
                                זברה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #239

                                @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר

                                His future seems so desperate and hopeless
                                growing stronger תפילות A family prays their
                                With each passing day, time's slipping away
                                Can he handle the pain so much longer
                                Then suddenly the call they've awaited
                                A messenger the answer to their prayers
                                Their crying and grief
                                Now a sigh of relief
                                as his life can go on for many years
                                קל נא רפא נא
                                all I want is to help save one soul
                                so beyond my heart
                                and tears that I cry for you
                                I'll give you a part of me
                                and hope to make you whole

                                Renewal the angels of healing
                                for the darkness you help overcome
                                and the chance to be a part of that miracle
                                to offer that final hope
                                so they can carry on

                                how wondrous are the plans of the Aibishter
                                when people strive to follow in his way
                                and through their selfless deeds
                                as they helped those in need
                                he brought them together here today

                                קל נא רפא נא
                                as they anxiously wait for that call
                                ho the chance to be a part of that miracle
                                to offer that final hope
                                yes we can change it all

                                Renewal the angels of healing
                                for the darkness you help overcome
                                and the chance to be a part of that miracle
                                to offer that final hope
                                so they can carry on
                                to offer that final hope
                                yes they will carry on

                                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אילניתא מנותק
                                  אילניתא מנותק
                                  אילנית
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #240

                                  יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                  "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                  #משפטשאהבתי.

                                  ג TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אילניתא אילנית

                                    יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                    ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גילה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #241

                                    @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    מוטי ויזל מנורה

                                    באידיש?

                                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ג גילה

                                      @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      מוטי ויזל מנורה

                                      באידיש?

                                      אילניתא מנותק
                                      אילניתא מנותק
                                      אילנית
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #242

                                      @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                                      "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                      #משפטשאהבתי.

                                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילניתא אילנית

                                        @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                                        ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גילה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #243

                                        @אילנית
                                        ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                                        ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                                        הייליגע מנורה, לעכטיגע מנורה.

                                        בעט איך יעצט א תפילה, הייליגער גאט
                                        מיר ווילען שוין זען דיין מנורה, אין בית המקדש דארט
                                        חשוף זרוע קדשיך, קום שוין ארויס
                                        וקרב קץ הישועה, און לייז אונז שוין אויס

                                        הייליג, קודש הם
                                        לעכטיג, קודש הם
                                        הנרות הללו קודש הם
                                        הייליג, קודש הם
                                        לעכטיג, קודש הם
                                        מיר ווילען שוין צינדען די לעכטעלעך אין דיין היים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אילניתא אילנית

                                          יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #244

                                          @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                          בעברית-

                                          כשאני עומד נגדך
                                          כשאני עומד נגדך
                                          מנורה קדושה, מנורה מיוחדת

                                          אני מתפלל עכשיו תפילה, אלוקים
                                          אנחנו כבר רוצים לראות את המנורה שלך, במקדש שם
                                          חשוף את זרוע קודשך, קום וצא החוצה
                                          ותביא קץ לישועה, וגאל אותנו

                                          קדושים, קדושים הם
                                          לכטייג, קדושים הם
                                          הנרות האלה הם קדושים
                                          קדושים, קדושים הם
                                          לכטייג, קדושים הם
                                          אנחנו כבר רוצים להדליק את הנרות בביתך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול