דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    shin
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #535

    מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
    https://www.youtube.com/@ishaishin

    בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S shin

      מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

      בן מנחםב מנותק
      בן מנחםב מנותק
      בן מנחם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #536

      @shin כמו שאמרו כאן יש את זה בגוגל ישר אבל הנה זה בבקשה


      חי על חבל הצלה
      Livin' on a lifeline

      נראה שהעולם לעולם לא משתנה
      The world doesn't ever seem to change

      מחפש את השמש
      Lookin' for the sunshine

      אבל אתה מרותק לגשם
      But you're caught up in the rain

      זה כאילו העיניים שלך פקוחות לרווחה אבל אתה לא יכול לראות
      It's like your eyes are wide open but you cannot see

      אתה צופה בחיים חולפים על פניך כמו 1, 2,3.
      You're watching life pass you by like 1, 2,3.
      הולכים בחורבן
      Walking in destruction

      רוחות החיים מטשטשות את הראייה שלך
      The winds of life blur your vision

      כל ההרס
      All the devastation

      לנצח מרגיש כאילו אתה במנוסה.
      Forever feels like you're on the run.
      הגיע הזמן
      It's time

      אף אחד אחר לא יכול לשחרר אותך
      No one else can set you free

      אתה סגור בפנים
      You're locked inside

      ורק לך יש את המפתח.
      And only you have got the key.
      אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
      We can be the fire in our own lives

      אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
      If we just climb a little higher, lift up our eyes

      פתח את עולמך, שחרר את עצמך
      Open your world, set yourself free

      הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
      Reach within your heart you just need to believe.

      אנחנו יכולים להיות הכוח
      We can be the power

      הכוח המניע של החיים
      The driving force of life

      קום והשמע את הרעם שלך
      Rise up and sound your thunder

      בוא לצפות בזריחה שלך
      Come watch your sunrise

      אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
      We can be anything, we're never too far

      אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
      It's never too late to change who we are.
      כשאתה מסתכל לתוך העתיד, מרגיש כאילו אין לאן לפנות
      When you look into the future, feels like there's nowhere to turn

      יום יום, החיים לא שווים את הכוויה
      Day in and day out, life's not worth the burn

      פשוט עצמו את העיניים ודמיינו את מה שאינכם יכולים לראות
      Just close your eyes and envision what you cannot see

      זה תלוי בך
      It's up to you

      הפוך את החלומות שלך למציאות.
      Make your dreams reality.
      אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
      We can be the fire in our own lives

      אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
      If we just climb a little higher, lift up our eyes

      פתח את עולמך, שחרר את עצמך
      Open your world, set yourself free

      הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
      Reach within your heart you just need to believe.

      אנחנו יכולים להיות הכוח
      We can be the power

      הכוח המניע של החיים
      The driving force of life

      קום והשמע את הרעם שלך
      Rise up and sound your thunder

      בוא לצפות בזריחה שלך
      Come watch your sunrise

      אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
      We can be anything, we're never too far

      אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
      It's never too late to change who we are.
      וכשהכל מרגיש לא בסדר
      And when all feels wrong

      ונראה שאתה לא יכול לשאת את המשקל
      And you can't seem to bear the weight

      רק לנער את האבק
      Just shake the dust off

      רק הוא יכול לקרוא לגורל שלך
      Only He can call your fate

      הוא אבא שלך, כן הוא אוהב אותך, ילד,
      He's your father, yes He loves you, child,

      יש לך, הכוח בפנים...
      You posses, the power inside...
      אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
      We can be the fire in our own lives

      אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
      If we just climb a little higher, lift up our eyes

      פתח את עולמך, שחרר את עצמך
      Open your world, set yourself free

      הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין
      Reach within your heart you just need to believe
      אנחנו יכולים להיות הכוח
      We can be the power

      הכוח המניע של החיים
      The driving force of life

      קום והשמע את הרעם שלך
      Rise up and sound your thunder

      בוא לצפות בזריחה שלך
      Come watch your sunrise

      אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
      We can be anything, we're never too far

      זה אף פעם לא מאוחר מדי
      It's never too late

      זה אף פעם לא מאוחר מדי
      It's never too late

      אף פעם לא מאוחר מדי
      Never too late

      לשנות את מי שאנחנו.
      To change who we are.

      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ליביל מנותק
        ליביל מנותק
        ליבי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #537

        את המילים של השיר 'בשצף קצף' של אברומי פלאם, אפשר? {כולל האנגלית}
        תודה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #538

          אם זה עובר - אז זה בלי האנגלית...

          בשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
          ובשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
          ובחסד עולם ניחמתך, אומר גואלך ה'

          ברגע קטן עזבתיך וברחמים גדולים, רחמים גדולים, אקבצך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יענקבי יענקב

            @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
            כי נראה לי שזה של יונגרלעך
            "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
            ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
            אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
            אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

            Y מנותק
            Y מנותק
            yaakov
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #539

            @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
            ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

            "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y yaakov

              @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
              ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

              מ מנותק
              מ מנותק
              מחשב נייד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #540

              מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
              זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
              וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
              זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
              מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
              וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
              .2
              אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
              אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
              אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
              זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
              זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
              וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
              .3
              זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
              גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
              גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
              אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
              אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
              אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

              זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
              אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
              גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
              וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
              אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
              אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
              .4
              לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
              לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
              דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
              .1
              וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
              וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
              וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
              לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
              דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
              .2
              דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
              דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
              דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

              בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
              בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
              פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
              הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
              .3
              זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
              אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
              פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
              אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
              אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
              שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
              זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
              אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
              מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
              אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
              מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
              וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
              .4
              לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
              אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

              סליחה על הרווחים...

              "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הלב שליה מנותק
                הלב שליה מנותק
                הלב שלי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #541

                יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
                https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
                במקור של Jordan Smith
                מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
                https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
                https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
                https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מחשב נייד

                  מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                  זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                  וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                  זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                  מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                  וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                  .2
                  אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                  אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                  אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                  זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                  זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                  וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                  .3
                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                  גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                  אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                  אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                  אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                  גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                  וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                  אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                  אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                  .4
                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                  דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                  .1
                  וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                  וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                  וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                  לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                  דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                  .2
                  דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                  דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                  דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                  בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                  בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                  פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                  הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                  .3
                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                  פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                  אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                  אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                  שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                  זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                  אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                  מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                  אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                  מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                  וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                  .4
                  לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                  אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                  סליחה על הרווחים...

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yaakov
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #542

                  @מחשב-נייד אלף תודות אין לך מושג כמה זמן חיפשתי את המילים באידיש הרבה הרבה ברכה והצלחה שכויח עצום!!!

                  "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הלב שליה הלב שלי

                    יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
                    https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
                    במקור של Jordan Smith
                    מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
                    https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
                    https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
                    https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

                    נוינ מנותק
                    נוינ מנותק
                    נוי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                    #543

                    @הלב-שלי קרדיט ל @פסנתר-כנף שהעלה/תה את זה בעבר
                    כולל תרגום לעברית
                    Only Love"

                    How much more are we gonna take?
                    How many nights do we have to lie awake?
                    How many tears are we gonna cry?
                    We can wish until the well runs dry

                    But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                    And what if every good intentions only meant to go so far?

                    Only love, only love can save us now
                    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                    Only love, can look inside a human heart
                    And see us for who we are
                    And who we are would be enough
                    If only there was only love

                    Only love
                    Only love
                    Only love

                    How many lessons have we really learned?
                    How many bridges could
                    we cross instead of burn?
                    Why do we find it hard to forgive
                    Are we so blinded that its easy to forget

                    Only love, only love can save us now
                    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                    Only love, can look inside a human heart
                    And see us for who we are
                    And who we are would be enough
                    If only there was only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love

                    So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                    And what if every good intentions only meant to go so far?

                    Only love, only love can save us now
                    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                    Only love, can look inside a human heart
                    And see us for who we are
                    And who we are would be enough
                    If only there was only love

                    כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
                    כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
                    כמה דמעות נבכה?
                    אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

                    אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                    ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                    וראה אותנו מי אנחנו
                    ומי שאנחנו יספיק
                    אם רק הייתה רק אהבה

                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה

                    כמה שיעורים באמת למדנו?
                    כמה גשרים יכולים
                    אנחנו חוצים במקום לשרוף?
                    מדוע אנו מתקשים לסלוח
                    האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

                    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                    וראה אותנו מי אנחנו
                    ומי שאנחנו יספיק
                    אם רק הייתה רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה

                    אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                    ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                    וראה אותנו מי אנחנו
                    ומי שאנחנו יספיק
                    אם רק הייתה רק אהבה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • lealeL leale

                      @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                      התכוונתי לשיר הזה👇
                      https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אנונימית 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
                      #544

                      @leale
                      I can’t stand this feeling inside
                      It’s killing me killing me all the time
                      Can’t stand this feeling no more
                      Everytime I thought I had it figured out
                      Another break another fall another doubt
                      Why me? Why now? What for?
                      Stop!
                      Take a minute to breath
                      No pain no gain put it on repeat
                      ‘Cause this is how it goes
                      Every time I fall
                      I get I get back up again
                      Every time I fall
                      I get back up again
                      Now I’m kinda getting used to this
                      up and down life
                      Doesn’t make it easy but I know it’s
                      gonna be alright
                      ‘Cause I’m up for the fight
                      Won’t let this pain hold me down
                      I just know I’m gonna make every day
                      count
                      This time I’m doing it right
                      I just Stop!
                      Take a minute to breath
                      No pain no gain put it on repeat
                      ‘Cause this is how it goes
                      When I’m broken inside, no I’m not
                      gonna hide
                      I get up again
                      And when there’s just nothing left,
                      I’m gonna do my best
                      to get up again
                      תרגום:
                      אני לא יכול לסבול את התחושה הזו בפנים
                      זה הורג אותי הורג אותי כל הזמן
                      לא יכול לסבול את התחושה הזו יותר
                      בכל פעם שחשבתי שהבנתי את זה
                      עוד הפסקה עוד נפילה ספק נוסף
                      למה אני? למה עכשיו? בשביל מה?
                      תפסיק!
                      קח דקה לנשום
                      ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                      כי ככה זה הולך
                      בכל פעם שאני נופל
                      אני מבין שאני קם בחזרה
                      בכל פעם שאני נופל
                      אני קם בחזרה
                      עכשיו אני די מתרגל לזה
                      למעלה ולמטה בחיים
                      זה לא מקל אבל אני יודע שכן
                      יהיה בסדר
                      כי אני מוכן לקרב
                      לא אתן לכאב הזה לעצור אותי
                      אני רק יודע שאני אעשה כל יום
                      סְפִירָה
                      הפעם אני עושה את זה נכון
                      אני פשוט מפסיק!
                      קח דקה לנשום
                      ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
                      כי ככה זה הולך
                      כשאני שבור מבפנים, לא אני לא
                      הולך להסתיר
                      אני קם שוב
                      וכשפשוט לא נשאר כלום,
                      אני אעשה כמיטב יכולתי
                      לקום שוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת על
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                        #545

                        אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                          אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #546

                          @מוכשרת-על

                          יושב אני לבד לא הכי רגוע
                          את האמת אני אגיד כמעט הייתי בטוח
                          היו כמה דברים שרציתי להגשים
                          מה אומר לכם זה לא הצליח לי
                          לא נכון לא הצליח
                          פשוט ה' יתברך כנראה חשב אחרת

                          אז אני רץ ברוח
                          עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
                          אפילו כשמלוח
                          מתוק לי כמו תפוח
                          לא תמיד אתה תבין
                          זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
                          אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

                          היו לי גם ימים ומכשולים בדרך
                          רכבתי עליהם ועליתי בערך
                          תקופות לא כל כך קלות
                          הייתי עם ה' והצלחתי כמו מלך
                          איזה ימים בזכותם אני עומד היום
                          איזה לילות הדמעות שירדו הרטיבו לי את הדרך

                          אז אני רץ ברוח
                          עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
                          אפילו כשמלוח
                          מתוק לי כמו תפוח
                          לא תמיד אתה תבין
                          זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
                          אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ט מנותק
                            ט מנותק
                            טובי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #547

                            אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                            תודה רבה!

                            EtiE נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ט טובי

                              אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                              תודה רבה!

                              EtiE מנותק
                              EtiE מנותק
                              Eti
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #548

                              @טובי
                              As I stand in candlelight
                              With my hands upon my eyes
                              There's a passion in my prayers
                              That rends the skies
                              For a mother's tears can shatter
                              Every gate that bars the way
                              All the heavens will echo those words that mothers say

                              וזכני וזכני
                              Take my children by the hand
                              Help them walk along Your way
                              May they never go astray
                              May they know You
                              As I know You
                              Oh, Hashem , accept my plea
                              Give me children who'll give nachas
                              To You and to me
                              וזכני

                              As I stand in candlelight
                              While my home is dark and still
                              There's a void inside my heart
                              I long to fill
                              Will I ever be mother
                              Will that blessing come my way
                              Will I stand by the candles
                              With gratitude and pray

                              וזכני וזכני

                              Take my children by the hand
                              Help them walk along Your way
                              May they never go astray
                              May they know You
                              As I know You
                              Oh, Hashem , accept my plea
                              Give me children who'll give nachas
                              To You and to me
                              וזכני

                              וזכני וזכני
                              יעדער איינער וויל דאס זעהן
                              בעטן מיר ביי דיר אצינד
                              נחת פון א יידיש/יעדע קינד
                              זרעא חיא וקיימא
                              און מ'לאזט א טרער דערצו
                              יעדער משפחה מיט די ברכה
                              וזכני

                              תרגום לעברית (נמצא גם בתוך הסרטון):

                              הנני עומדת לאור הנרות
                              מכסה את עיני
                              והעוצמה בתפילתי
                              קורעת את השמיים
                              כי דמעות של אם משברות
                              כל שער שחוסם
                              ובכל הרקיעים מהדהדות
                              אותן מילים שאימהות אומרות

                              וזכני

                              תחזיק ידיהם של ילדי
                              עזור להם ללכת בדרכך
                              ולעולם לא לסור ממנה
                              להכיר אותך
                              כפי שאני מכירה אותך
                              ה' שמע את תחנוני
                              תן לי בנים ונחת

                              וזכני

                              הנני עומדת לאור הנרות
                              בתוך בית חשוך וריק
                              את החלל בתוך ליבי
                              משתוקקת למלא
                              האם אהיה אי פעם לאם
                              האם תבוא עלי זאת הברכה
                              האם אתייצב ליד הנרות
                              בתודה ובתפילה

                              וזכני

                              כל אחד חפץ לראות זאת
                              מבקשים אנו כעת
                              נחת מכל ילד
                              זרעא חיא וקיימא
                              ומוזילים גם דמעה
                              שתזכה כל משפחה בברכת
                              וזכני

                              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ט טובי

                                אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                                תודה רבה!

                                נוינ מנותק
                                נוינ מנותק
                                נוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #549
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • LOVE MEL מנותק
                                  LOVE MEL מנותק
                                  LOVE ME
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #550

                                  פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                                  ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                                  אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                                  אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                                  שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                  TALYT נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • LOVE MEL LOVE ME

                                    פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                                    ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                                    אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                                    אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                                    TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                    #551

                                    @LOVE-ME
                                    יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                                    ההתחלה של זה הולכת ככה:
                                    אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                                    ובחלום ראיתי מלאך
                                    משמים בא אלי ואמר לי כך
                                    באתי משמים וכו'

                                    אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                                    ברוריהב LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • LOVE MEL LOVE ME

                                      פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                                      ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                                      אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                                      אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                                      נוינ מנותק
                                      נוינ מנותק
                                      נוי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                      #552

                                      זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                                      מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                                      מקווה שעזרתי בהצלחה
                                      @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • TALYT TALY

                                        @LOVE-ME
                                        יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                                        ההתחלה של זה הולכת ככה:
                                        אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                                        ובחלום ראיתי מלאך
                                        משמים בא אלי ואמר לי כך
                                        באתי משמים וכו'

                                        אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                        #553

                                        @TALY זה לא ממש של הקינדרלעך אלא של עוזי חיטמן אם מותר להזכיר את השם שלו כאן והם גם שינו שם חלק מהמילים

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נוינ נוי

                                          זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                                          מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                                          מקווה שעזרתי בהצלחה
                                          @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #554

                                          @נוי @ברוריה
                                          אתם צודקות
                                          זה במקור לא של הקינדרלך
                                          אך היות והפורום כאן הוא פורום חרדי
                                          והמילים אצל הקינדרלך מעט שונות
                                          הזכרתי את הביצוע שלהם.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול