דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הלב שליה הלב שלי

    יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
    https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
    במקור של Jordan Smith
    מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
    https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
    https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
    https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

    נוינ מנותק
    נוינ מנותק
    נוי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
    #543

    @הלב-שלי קרדיט ל @פסנתר-כנף שהעלה/תה את זה בעבר
    כולל תרגום לעברית
    Only Love"

    How much more are we gonna take?
    How many nights do we have to lie awake?
    How many tears are we gonna cry?
    We can wish until the well runs dry

    But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
    And what if every good intentions only meant to go so far?

    Only love, only love can save us now
    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
    Only love, can look inside a human heart
    And see us for who we are
    And who we are would be enough
    If only there was only love

    Only love
    Only love
    Only love

    How many lessons have we really learned?
    How many bridges could
    we cross instead of burn?
    Why do we find it hard to forgive
    Are we so blinded that its easy to forget

    Only love, only love can save us now
    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
    Only love, can look inside a human heart
    And see us for who we are
    And who we are would be enough
    If only there was only love
    Only love
    Only love
    Only love
    Only love
    Only love
    Only love

    So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
    And what if every good intentions only meant to go so far?

    Only love, only love can save us now
    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
    Only love, can look inside a human heart
    And see us for who we are
    And who we are would be enough
    If only there was only love

    כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
    כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
    כמה דמעות נבכה?
    אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

    אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
    ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
    וראה אותנו מי אנחנו
    ומי שאנחנו יספיק
    אם רק הייתה רק אהבה

    רק אהבה
    רק אהבה
    רק אהבה

    כמה שיעורים באמת למדנו?
    כמה גשרים יכולים
    אנחנו חוצים במקום לשרוף?
    מדוע אנו מתקשים לסלוח
    האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
    וראה אותנו מי אנחנו
    ומי שאנחנו יספיק
    אם רק הייתה רק אהבה
    רק אהבה
    רק אהבה
    רק אהבה
    רק אהבה
    רק אהבה
    רק אהבה

    אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
    ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
    וראה אותנו מי אנחנו
    ומי שאנחנו יספיק
    אם רק הייתה רק אהבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • lealeL leale

      @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
      התכוונתי לשיר הזה👇
      https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

      א מנותק
      א מנותק
      אנונימית 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
      #544

      @leale
      I can’t stand this feeling inside
      It’s killing me killing me all the time
      Can’t stand this feeling no more
      Everytime I thought I had it figured out
      Another break another fall another doubt
      Why me? Why now? What for?
      Stop!
      Take a minute to breath
      No pain no gain put it on repeat
      ‘Cause this is how it goes
      Every time I fall
      I get I get back up again
      Every time I fall
      I get back up again
      Now I’m kinda getting used to this
      up and down life
      Doesn’t make it easy but I know it’s
      gonna be alright
      ‘Cause I’m up for the fight
      Won’t let this pain hold me down
      I just know I’m gonna make every day
      count
      This time I’m doing it right
      I just Stop!
      Take a minute to breath
      No pain no gain put it on repeat
      ‘Cause this is how it goes
      When I’m broken inside, no I’m not
      gonna hide
      I get up again
      And when there’s just nothing left,
      I’m gonna do my best
      to get up again
      תרגום:
      אני לא יכול לסבול את התחושה הזו בפנים
      זה הורג אותי הורג אותי כל הזמן
      לא יכול לסבול את התחושה הזו יותר
      בכל פעם שחשבתי שהבנתי את זה
      עוד הפסקה עוד נפילה ספק נוסף
      למה אני? למה עכשיו? בשביל מה?
      תפסיק!
      קח דקה לנשום
      ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
      כי ככה זה הולך
      בכל פעם שאני נופל
      אני מבין שאני קם בחזרה
      בכל פעם שאני נופל
      אני קם בחזרה
      עכשיו אני די מתרגל לזה
      למעלה ולמטה בחיים
      זה לא מקל אבל אני יודע שכן
      יהיה בסדר
      כי אני מוכן לקרב
      לא אתן לכאב הזה לעצור אותי
      אני רק יודע שאני אעשה כל יום
      סְפִירָה
      הפעם אני עושה את זה נכון
      אני פשוט מפסיק!
      קח דקה לנשום
      ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
      כי ככה זה הולך
      כשאני שבור מבפנים, לא אני לא
      הולך להסתיר
      אני קם שוב
      וכשפשוט לא נשאר כלום,
      אני אעשה כמיטב יכולתי
      לקום שוב

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
        #545

        אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

          אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

          TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #546

          @מוכשרת-על

          יושב אני לבד לא הכי רגוע
          את האמת אני אגיד כמעט הייתי בטוח
          היו כמה דברים שרציתי להגשים
          מה אומר לכם זה לא הצליח לי
          לא נכון לא הצליח
          פשוט ה' יתברך כנראה חשב אחרת

          אז אני רץ ברוח
          עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
          אפילו כשמלוח
          מתוק לי כמו תפוח
          לא תמיד אתה תבין
          זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
          אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

          היו לי גם ימים ומכשולים בדרך
          רכבתי עליהם ועליתי בערך
          תקופות לא כל כך קלות
          הייתי עם ה' והצלחתי כמו מלך
          איזה ימים בזכותם אני עומד היום
          איזה לילות הדמעות שירדו הרטיבו לי את הדרך

          אז אני רץ ברוח
          עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
          אפילו כשמלוח
          מתוק לי כמו תפוח
          לא תמיד אתה תבין
          זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
          אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ט מנותק
            ט מנותק
            טובי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #547

            אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
            תודה רבה!

            EtiE נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ט טובי

              אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
              תודה רבה!

              EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #548

              @טובי
              As I stand in candlelight
              With my hands upon my eyes
              There's a passion in my prayers
              That rends the skies
              For a mother's tears can shatter
              Every gate that bars the way
              All the heavens will echo those words that mothers say

              וזכני וזכני
              Take my children by the hand
              Help them walk along Your way
              May they never go astray
              May they know You
              As I know You
              Oh, Hashem , accept my plea
              Give me children who'll give nachas
              To You and to me
              וזכני

              As I stand in candlelight
              While my home is dark and still
              There's a void inside my heart
              I long to fill
              Will I ever be mother
              Will that blessing come my way
              Will I stand by the candles
              With gratitude and pray

              וזכני וזכני

              Take my children by the hand
              Help them walk along Your way
              May they never go astray
              May they know You
              As I know You
              Oh, Hashem , accept my plea
              Give me children who'll give nachas
              To You and to me
              וזכני

              וזכני וזכני
              יעדער איינער וויל דאס זעהן
              בעטן מיר ביי דיר אצינד
              נחת פון א יידיש/יעדע קינד
              זרעא חיא וקיימא
              און מ'לאזט א טרער דערצו
              יעדער משפחה מיט די ברכה
              וזכני

              תרגום לעברית (נמצא גם בתוך הסרטון):

              הנני עומדת לאור הנרות
              מכסה את עיני
              והעוצמה בתפילתי
              קורעת את השמיים
              כי דמעות של אם משברות
              כל שער שחוסם
              ובכל הרקיעים מהדהדות
              אותן מילים שאימהות אומרות

              וזכני

              תחזיק ידיהם של ילדי
              עזור להם ללכת בדרכך
              ולעולם לא לסור ממנה
              להכיר אותך
              כפי שאני מכירה אותך
              ה' שמע את תחנוני
              תן לי בנים ונחת

              וזכני

              הנני עומדת לאור הנרות
              בתוך בית חשוך וריק
              את החלל בתוך ליבי
              משתוקקת למלא
              האם אהיה אי פעם לאם
              האם תבוא עלי זאת הברכה
              האם אתייצב ליד הנרות
              בתודה ובתפילה

              וזכני

              כל אחד חפץ לראות זאת
              מבקשים אנו כעת
              נחת מכל ילד
              זרעא חיא וקיימא
              ומוזילים גם דמעה
              שתזכה כל משפחה בברכת
              וזכני

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ט טובי

                אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
                תודה רבה!

                נוינ מנותק
                נוינ מנותק
                נוי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #549
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LOVE MEL מנותק
                  LOVE MEL מנותק
                  LOVE ME
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #550

                  פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                  ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                  אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                  אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                  שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                  TALYT נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • LOVE MEL LOVE ME

                    פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                    ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                    אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                    אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                    #551

                    @LOVE-ME
                    יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                    ההתחלה של זה הולכת ככה:
                    אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                    ובחלום ראיתי מלאך
                    משמים בא אלי ואמר לי כך
                    באתי משמים וכו'

                    אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                    ברוריהב LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • LOVE MEL LOVE ME

                      פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                      ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                      אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                      אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                      נוינ מנותק
                      נוינ מנותק
                      נוי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                      #552

                      זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                      מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                      מקווה שעזרתי בהצלחה
                      @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • TALYT TALY

                        @LOVE-ME
                        יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                        ההתחלה של זה הולכת ככה:
                        אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                        ובחלום ראיתי מלאך
                        משמים בא אלי ואמר לי כך
                        באתי משמים וכו'

                        אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                        ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                        #553

                        @TALY זה לא ממש של הקינדרלעך אלא של עוזי חיטמן אם מותר להזכיר את השם שלו כאן והם גם שינו שם חלק מהמילים

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נוינ נוי

                          זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                          מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                          מקווה שעזרתי בהצלחה
                          @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #554

                          @נוי @ברוריה
                          אתם צודקות
                          זה במקור לא של הקינדרלך
                          אך היות והפורום כאן הוא פורום חרדי
                          והמילים אצל הקינדרלך מעט שונות
                          הזכרתי את הביצוע שלהם.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT TALY

                            @LOVE-ME
                            יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                            ההתחלה של זה הולכת ככה:
                            אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                            ובחלום ראיתי מלאך
                            משמים בא אלי ואמר לי כך
                            באתי משמים וכו'

                            אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                            #555

                            @TALY כן זה זה
                            אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • LOVE MEL LOVE ME

                              @TALY כן זה זה
                              אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #556

                              @LOVE-ME
                              אלוקים שלי, רציתי שתדע
                              חלום שחלמתי בלילה במיטה
                              ובחלום ראיתי מלאך
                              משמיים בא אלי ואמר לי כך
                              באתי משמיים, עברתי נדודים
                              לשאת ברכת שלום לכל הילדים
                              לשאת ברכת שלום לכל הילדים

                              וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                              ויצאתי לחפש מעט שלום
                              ולא היה מלאך ולא היה שלום
                              הוא מזמן הלך ואני עם החלום

                              אלוקים שלי, רציתי שתדע
                              חלום שחלמתי בלילה במיטה
                              ובחלום ראיתי מלח
                              ממצולות הים עלה ואמר לי כך
                              באתי מן המים, ממצולות הים
                              לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם
                              לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם

                              וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                              ויצאתי לחפש מעט שלום
                              ולא היה מלאך ולא היה שלום
                              הוא את הבשורה לקח ואני עם החלום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #557

                                אפשר את המילים לשיר אחי אמר לי?

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                מוזיקה זה הדיבורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #558

                                  מישהו יודע על אתר שנותניים שם מילים לשירים?

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                    מישהו יודע על אתר שנותניים שם מילים לשירים?

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #559

                                    @מוזיקה-זה-הדיבור http://www.cmusic.co.il/Lyrics/

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                      אפשר את המילים לשיר אחי אמר לי?

                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #560

                                      @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                      שמעון 2ש יהודי זה הכיי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                        @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #561

                                        @מוזיקה-זה-הדיבור במקור של אייל גולן צבוע בלבן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                          @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #562

                                          @מוזיקה-זה-הדיבור של אייל גולן במקור

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול