דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • lealeL leale

    @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
    התכוונתי לשיר הזה👇
    https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

    א מנותק
    א מנותק
    אנונימית 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
    #544

    @leale
    I can’t stand this feeling inside
    It’s killing me killing me all the time
    Can’t stand this feeling no more
    Everytime I thought I had it figured out
    Another break another fall another doubt
    Why me? Why now? What for?
    Stop!
    Take a minute to breath
    No pain no gain put it on repeat
    ‘Cause this is how it goes
    Every time I fall
    I get I get back up again
    Every time I fall
    I get back up again
    Now I’m kinda getting used to this
    up and down life
    Doesn’t make it easy but I know it’s
    gonna be alright
    ‘Cause I’m up for the fight
    Won’t let this pain hold me down
    I just know I’m gonna make every day
    count
    This time I’m doing it right
    I just Stop!
    Take a minute to breath
    No pain no gain put it on repeat
    ‘Cause this is how it goes
    When I’m broken inside, no I’m not
    gonna hide
    I get up again
    And when there’s just nothing left,
    I’m gonna do my best
    to get up again
    תרגום:
    אני לא יכול לסבול את התחושה הזו בפנים
    זה הורג אותי הורג אותי כל הזמן
    לא יכול לסבול את התחושה הזו יותר
    בכל פעם שחשבתי שהבנתי את זה
    עוד הפסקה עוד נפילה ספק נוסף
    למה אני? למה עכשיו? בשביל מה?
    תפסיק!
    קח דקה לנשום
    ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
    כי ככה זה הולך
    בכל פעם שאני נופל
    אני מבין שאני קם בחזרה
    בכל פעם שאני נופל
    אני קם בחזרה
    עכשיו אני די מתרגל לזה
    למעלה ולמטה בחיים
    זה לא מקל אבל אני יודע שכן
    יהיה בסדר
    כי אני מוכן לקרב
    לא אתן לכאב הזה לעצור אותי
    אני רק יודע שאני אעשה כל יום
    סְפִירָה
    הפעם אני עושה את זה נכון
    אני פשוט מפסיק!
    קח דקה לנשום
    ללא כאב ללא רווח שים אותו על חזרה
    כי ככה זה הולך
    כשאני שבור מבפנים, לא אני לא
    הולך להסתיר
    אני קם שוב
    וכשפשוט לא נשאר כלום,
    אני אעשה כמיטב יכולתי
    לקום שוב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #545

      אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

        אפשר בבקשה את "בן של מלך אמיתי" דניאל אינלר?

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #546

        @מוכשרת-על

        יושב אני לבד לא הכי רגוע
        את האמת אני אגיד כמעט הייתי בטוח
        היו כמה דברים שרציתי להגשים
        מה אומר לכם זה לא הצליח לי
        לא נכון לא הצליח
        פשוט ה' יתברך כנראה חשב אחרת

        אז אני רץ ברוח
        עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
        אפילו כשמלוח
        מתוק לי כמו תפוח
        לא תמיד אתה תבין
        זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
        אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

        היו לי גם ימים ומכשולים בדרך
        רכבתי עליהם ועליתי בערך
        תקופות לא כל כך קלות
        הייתי עם ה' והצלחתי כמו מלך
        איזה ימים בזכותם אני עומד היום
        איזה לילות הדמעות שירדו הרטיבו לי את הדרך

        אז אני רץ ברוח
        עכשיו אני בטוח עם המלך שלי
        אפילו כשמלוח
        מתוק לי כמו תפוח
        לא תמיד אתה תבין
        זה הזמן שמשגע אז תנסה לתפוס
        אף פעם אל תברח בן שלך מלך אמיתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ט מנותק
          ט מנותק
          טובי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #547

          אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
          תודה רבה!

          EtiE נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ט טובי

            אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
            תודה רבה!

            EtiE מנותק
            EtiE מנותק
            Eti
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #548

            @טובי
            As I stand in candlelight
            With my hands upon my eyes
            There's a passion in my prayers
            That rends the skies
            For a mother's tears can shatter
            Every gate that bars the way
            All the heavens will echo those words that mothers say

            וזכני וזכני
            Take my children by the hand
            Help them walk along Your way
            May they never go astray
            May they know You
            As I know You
            Oh, Hashem , accept my plea
            Give me children who'll give nachas
            To You and to me
            וזכני

            As I stand in candlelight
            While my home is dark and still
            There's a void inside my heart
            I long to fill
            Will I ever be mother
            Will that blessing come my way
            Will I stand by the candles
            With gratitude and pray

            וזכני וזכני

            Take my children by the hand
            Help them walk along Your way
            May they never go astray
            May they know You
            As I know You
            Oh, Hashem , accept my plea
            Give me children who'll give nachas
            To You and to me
            וזכני

            וזכני וזכני
            יעדער איינער וויל דאס זעהן
            בעטן מיר ביי דיר אצינד
            נחת פון א יידיש/יעדע קינד
            זרעא חיא וקיימא
            און מ'לאזט א טרער דערצו
            יעדער משפחה מיט די ברכה
            וזכני

            תרגום לעברית (נמצא גם בתוך הסרטון):

            הנני עומדת לאור הנרות
            מכסה את עיני
            והעוצמה בתפילתי
            קורעת את השמיים
            כי דמעות של אם משברות
            כל שער שחוסם
            ובכל הרקיעים מהדהדות
            אותן מילים שאימהות אומרות

            וזכני

            תחזיק ידיהם של ילדי
            עזור להם ללכת בדרכך
            ולעולם לא לסור ממנה
            להכיר אותך
            כפי שאני מכירה אותך
            ה' שמע את תחנוני
            תן לי בנים ונחת

            וזכני

            הנני עומדת לאור הנרות
            בתוך בית חשוך וריק
            את החלל בתוך ליבי
            משתוקקת למלא
            האם אהיה אי פעם לאם
            האם תבוא עלי זאת הברכה
            האם אתייצב ליד הנרות
            בתודה ובתפילה

            וזכני

            כל אחד חפץ לראות זאת
            מבקשים אנו כעת
            נחת מכל ילד
            זרעא חיא וקיימא
            ומוזילים גם דמעה
            שתזכה כל משפחה בברכת
            וזכני

            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט טובי

              אפשר את מילות השיר וזכייני של בני פרידמן וברוך לוין
              תודה רבה!

              נוינ מנותק
              נוינ מנותק
              נוי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #549
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • LOVE MEL מנותק
                LOVE MEL מנותק
                LOVE ME
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #550

                פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                TALYT נוינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • LOVE MEL LOVE ME

                  פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                  ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                  אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                  אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                  TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                  #551

                  @LOVE-ME
                  יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                  ההתחלה של זה הולכת ככה:
                  אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                  ובחלום ראיתי מלאך
                  משמים בא אלי ואמר לי כך
                  באתי משמים וכו'

                  אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                  ברוריהב LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • LOVE MEL LOVE ME

                    פעם מישהו שר לי איזה שיר והמילים היו (מה שעולה לי עכשיו בזכרון..)
                    ובחלום ראיתי מלאך והוא אמר לי ..אלו המילים שזכורות לי
                    אם יש מישהו שיודע את המילים ומכיר את השיר אשמח למילים של השיר הזה

                    אין לי מושג אם זה שיר חרדי או לא

                    נוינ מנותק
                    נוינ מנותק
                    נוי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                    #552

                    זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                    מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                    מקווה שעזרתי בהצלחה
                    @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • TALYT TALY

                      @LOVE-ME
                      יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                      ההתחלה של זה הולכת ככה:
                      אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                      ובחלום ראיתי מלאך
                      משמים בא אלי ואמר לי כך
                      באתי משמים וכו'

                      אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                      ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                      #553

                      @TALY זה לא ממש של הקינדרלעך אלא של עוזי חיטמן אם מותר להזכיר את השם שלו כאן והם גם שינו שם חלק מהמילים

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נוינ נוי

                        זה לא שיר חרדי זה יותר שיר של ילדים
                        מבוגרים בעיקר מכירים אותו
                        מקווה שעזרתי בהצלחה
                        @TALY קינדרלאך עשו עליו קאבר

                        TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #554

                        @נוי @ברוריה
                        אתם צודקות
                        זה במקור לא של הקינדרלך
                        אך היות והפורום כאן הוא פורום חרדי
                        והמילים אצל הקינדרלך מעט שונות
                        הזכרתי את הביצוע שלהם.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • TALYT TALY

                          @LOVE-ME
                          יש שיר של הקינדרלך שנקרא 'אלוקים שלי'

                          ההתחלה של זה הולכת ככה:
                          אלוקים שלי רציתי שתדע חלום שחלמתי הלילה במיטה
                          ובחלום ראיתי מלאך
                          משמים בא אלי ואמר לי כך
                          באתי משמים וכו'

                          אם זה השיר שאת מתכוונת תגידי ואתן לך את כל המילים

                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE ME
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                          #555

                          @TALY כן זה זה
                          אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LOVE MEL LOVE ME

                            @TALY כן זה זה
                            אם זה בכללי הפורום אז את של הקינדרלך אם אפשר

                            TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #556

                            @LOVE-ME
                            אלוקים שלי, רציתי שתדע
                            חלום שחלמתי בלילה במיטה
                            ובחלום ראיתי מלאך
                            משמיים בא אלי ואמר לי כך
                            באתי משמיים, עברתי נדודים
                            לשאת ברכת שלום לכל הילדים
                            לשאת ברכת שלום לכל הילדים

                            וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                            ויצאתי לחפש מעט שלום
                            ולא היה מלאך ולא היה שלום
                            הוא מזמן הלך ואני עם החלום

                            אלוקים שלי, רציתי שתדע
                            חלום שחלמתי בלילה במיטה
                            ובחלום ראיתי מלח
                            ממצולות הים עלה ואמר לי כך
                            באתי מן המים, ממצולות הים
                            לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם
                            לשאת ברכת שלום לילדי כל העולם

                            וכשהתעוררתי נזכרתי בחלום
                            ויצאתי לחפש מעט שלום
                            ולא היה מלאך ולא היה שלום
                            הוא את הבשורה לקח ואני עם החלום

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #557

                              אפשר את המילים לשיר אחי אמר לי?

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              מוזיקה זה הדיבורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #558

                                מישהו יודע על אתר שנותניים שם מילים לשירים?

                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                  מישהו יודע על אתר שנותניים שם מילים לשירים?

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #559

                                  @מוזיקה-זה-הדיבור http://www.cmusic.co.il/Lyrics/

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                    אפשר את המילים לשיר אחי אמר לי?

                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #560

                                    @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                    שמעון 2ש יהודי זה הכיי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                      @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #561

                                      @מוזיקה-זה-הדיבור במקור של אייל גולן צבוע בלבן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

                                        @יהודי-זה-הכי ששל מי השיר?

                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #562

                                        @מוזיקה-זה-הדיבור של אייל גולן במקור

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #563

                                          אפשר תרגום לשיר עוסקים בתורה ובמצוות של שרולי גרין ומלך פרנק לעברית תודה רבה

                                          hadasH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול