נספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.
-
@ישי-3 אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
תמיד רציתי לשאול האם כדאי ללמוד עם מורה לגיטרה
או להתחיל עם ספרים עצמאי ?אם אתה אדם שמתמיד, אז למה לא לנסות לבד?
אבל רוב בני האדם, ברגע שאין להם מחויבות למשהו, הם פורשים.. אז מחויבות למורה ששלמת לו כסף יכול להיות טוב.
או לפחות מורה להתחלה, שיתן את הצאנס. -
אני גם למדתי לבד [עם ספרים וטיפים מחברים] ואפשר לומר שהלך לי
טוב מאוד , אבל אין ספק שצריך להשים את המטרה לפניך ולדעת שאין להתייאש
וראיתי את זה מוחשי אצל חבר'ה שזה פחות עניין אותם והתייאשו מהר
בהצלחה ! -
@מוכשרת-על אבל תמיד צריך את המורה שיכוון, לא? בעיקר בתור התחלה
-
@מוכשרת-על אבל תמיד צריך את המורה שיכוון, לא? בעיקר בתור התחלה
-
@מוכשרת-על אבל תמיד צריך את המורה שיכוון, לא? בעיקר בתור התחלה
-
@מנאששש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
אבל כדאי שיהיה באזור מישהו שיודע לנגן כדי שלא יהיו טעויות קריטייות

-
פתחתי נושא בבמת הדיונים, ששם תכתבו את דעתכם - איך עדיף ללמוד נגינה: עם מורה, או
לבד........
https://miktzav.com/topic/4700/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%91%D7%93 -
@סלאש
חבל שאנחנו שוכחים את הנושא הזה זה
דוקא מאוד מעניין שיהיה פה עזרה מהחבר'ה
או אפי' הקלטות של ביצועים מכל התותחים פה !
חבר'ה תתחילו להפציץ . -
@ישי-3
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:הקטגוריות הם נכון לרגע זה אם לא יהיה שינוים
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
ב. המלצות על כל כלי הנגינה
ג. דיונים על עולם התזמורות
ד.ביצועים של החבר'הזה כנראה לוקח זמן לסדר את זה.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בהמשך השבוע יפתח לכך קטגוריה מיוחדת.
-
@ישי-3
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:הקטגוריות הם נכון לרגע זה אם לא יהיה שינוים
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
ב. המלצות על כל כלי הנגינה
ג. דיונים על עולם התזמורות
ד.ביצועים של החבר'הזה כנראה לוקח זמן לסדר את זה.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בהמשך השבוע יפתח לכך קטגוריה מיוחדת.
-
אני חשבתי לעשות כמה שפחות דיונים אלא בעיקר המלצות ודיון פעם ב... כי בדיונים יש הרבה בררה והפורום אמור להיות עם כמה שפחות מלל כדי שיהיה שימושי ולא מעייף אבל אם יש נושא מסוים שהוא מהותי והרבה רוצים לדון בו אז סבבא
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
אני חשבתי לעשות כמה שפחות דיונים אלא בעיקר המלצות ודיון פעם ב... כי בדיונים יש הרבה בררה והפורום אמור להיות עם כמה שפחות מלל כדי שיהיה שימושי ולא מעייף אבל אם יש נושא מסוים שהוא מהותי והרבה רוצים לדון בו אז סבבא
את הכללים הברורים לדיונים בקטגוריה הנ"ל נערוך יחד ותפרסם- כך יחסוך המון שאלות.
אני דווקא בעד דיונים כל עוד הם ברמה ולא רדודים... -
אני חשבתי לעשות כמה שפחות דיונים אלא בעיקר המלצות ודיון פעם ב... כי בדיונים יש הרבה בררה והפורום אמור להיות עם כמה שפחות מלל כדי שיהיה שימושי ולא מעייף אבל אם יש נושא מסוים שהוא מהותי והרבה רוצים לדון בו אז סבבא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות