דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?

איך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
60 פוסטים 21 כותבים 4.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EtiE Eti

    מעניין לראות מהי דעתכם.
    לדעתי הכי יעיל עם מורה מקצועי שיכול לכוון, לקבוע את קצב ההתקדמות, וגם להעיר כשצריך:)
    ויש בזה גם מחויבות מסוימת.
    אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,
    כולל לשבת בשתיים בלילה 😴.
    וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש 😜)
    בקיצור, תכתבו מה דעתכם....

    הלב שליה מנותק
    הלב שליה מנותק
    הלב שלי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @eti לפי דעתי חייבים מורה.
    כי כשאת/ה עושה משהו לא נכון הוא מיד מתקן.
    וללא מורה אפשר להמשיך לחשוב שהטעות היא בעצם נכונה.
    וכן מורה יודע לכוון את המתחיל כיצד להתחיל שלב אחר שלב מנסיונו העשיר בתחום.

    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

    EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ישי 3י מנותק
      ישי 3י מנותק
      ישי 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישי 3
      #5

      גם קניית הכלי זה מחייב וזה אחל'ה רעיון ,
      אבל תמיד זה יהיה תלוי בכח הרצון של הלומד ,
      ואין ספק שזה תלוי באיזה כלי .

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • EtiE Eti

        מעניין לראות מהי דעתכם.
        לדעתי הכי יעיל עם מורה מקצועי שיכול לכוון, לקבוע את קצב ההתקדמות, וגם להעיר כשצריך:)
        ויש בזה גם מחויבות מסוימת.
        אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,
        כולל לשבת בשתיים בלילה 😴.
        וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש 😜)
        בקיצור, תכתבו מה דעתכם....

        רולנדר מנותק
        רולנדר מנותק
        רולנד
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @eti
        תלוי מאוד ברמת השואל
        אם זה אחד שהוא מנגן משמיעה מעולה,
        הייתי ממליץ לו לקחת מורה רק לשפשוף ולמידה של דברים חדשים שעליהם הוא יתקדם עם עצמו

        🎹🎻🎺🎷🥁
        כל זמן שהמיתר שלם -
        אפשר עוד לנגן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • הלב שליה הלב שלי

          @eti לפי דעתי חייבים מורה.
          כי כשאת/ה עושה משהו לא נכון הוא מיד מתקן.
          וללא מורה אפשר להמשיך לחשוב שהטעות היא בעצם נכונה.
          וכן מורה יודע לכוון את המתחיל כיצד להתחיל שלב אחר שלב מנסיונו העשיר בתחום.

          EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
          #7

          @הלב-שלי @איילה @HHKKKK ממש מסכימה עם כולכם.
          שכחתי לכתוב - אני כרגע לומדת חלילית (מקצועי, לא כמו בכתה ב' יסודי.....)
          אצל מורה אלופה, ואני יכולה לומר שלפני זה ניסיתי ללמוד לבד, והורדתי מלא חומרים
          וזה לא עזר 😐 לא יצא לי לצפות/ לקרוא את כל מה שאספתי לי שם...

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8
            פוסט זה נמחק!
            הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @eti אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

              אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,

              כולל לשבת בשתיים בלילה .
              וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש )

              @מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

              אני חושבת עדיין שעם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט לעומת מי שעם התמדה וכוח רצון לבד..

              לא הבנתי? אחרי שגומרים עם המורה ממשיכים בבית ואפשר לחזור... לנסות... להתקדם וכו'

              @איילה אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

              אני אישית לומדת לנגן בחליל צד- שזה לימוד שחייב מורה צמודה, בלי זה אין סיכוי...

              יש לי חבר שלומד לבד והוא די מתקדם

              @הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

              לפי דעתי חייבים מורה.
              כי כשאת/ה עושה משהו לא נכון הוא מיד מתקן.
              וללא מורה אפשר להמשיך לחשוב שהטעות היא בעצם נכונה.

              זה כבר תלוי באיזה כלי,
              בגיטרה לפי דעתי אני לא חושב שאפשר להגיע רחוק מטעויות,
              בכל אופן כדאי שיהיה מישהו שיודע לנגן באזור.

              מה שאני חושב זה להתחיל לבד עד שמרגישים שלא מתקדמים מספיק
              [אחרי עבודה קשה]
              ואז ללכת למורה ולהתקדם איתו הלאה.

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מנאשששמ מנאששש

                @eti אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,

                כולל לשבת בשתיים בלילה .
                וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש )

                @מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                אני חושבת עדיין שעם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט לעומת מי שעם התמדה וכוח רצון לבד..

                לא הבנתי? אחרי שגומרים עם המורה ממשיכים בבית ואפשר לחזור... לנסות... להתקדם וכו'

                @איילה אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                אני אישית לומדת לנגן בחליל צד- שזה לימוד שחייב מורה צמודה, בלי זה אין סיכוי...

                יש לי חבר שלומד לבד והוא די מתקדם

                @הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                לפי דעתי חייבים מורה.
                כי כשאת/ה עושה משהו לא נכון הוא מיד מתקן.
                וללא מורה אפשר להמשיך לחשוב שהטעות היא בעצם נכונה.

                זה כבר תלוי באיזה כלי,
                בגיטרה לפי דעתי אני לא חושב שאפשר להגיע רחוק מטעויות,
                בכל אופן כדאי שיהיה מישהו שיודע לנגן באזור.

                מה שאני חושב זה להתחיל לבד עד שמרגישים שלא מתקדמים מספיק
                [אחרי עבודה קשה]
                ואז ללכת למורה ולהתקדם איתו הלאה.

                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                #10
                פוסט זה נמחק!
                מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                  פוסט זה נמחק!

                  מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @מוכשרת-על למה? אפשר גם וגם
                  לא בהתחלה, כמובן. אבל אח"כ אפשר להרחיב אופקים.
                  [בפרט אם זה שיעור פעם בשבוע]

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                    פוסט זה נמחק!

                    הלב שליה מנותק
                    הלב שליה מנותק
                    הלב שלי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                    עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט

                    לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.

                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                    מוכשרת עלמ הגיטריסטה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • הלב שליה הלב שלי

                      @מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                      עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט

                      לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.

                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                      #13
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אנונימיתא מנותק
                        אנונימיתא מנותק
                        אנונימית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        תלוי בכלי-כמו שכתבו פה.
                        אין כמו משוב של מורה על מנת להאיץ התקדמות וליצור תחושת מחוייבות כלפי הלמידה.
                        אני חושבת שצריך בסיס של מורה ואח"כ לפי קצב ההתקדמות ללמוד לבד..

                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                        AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אנונימיתא אנונימית

                          תלוי בכלי-כמו שכתבו פה.
                          אין כמו משוב של מורה על מנת להאיץ התקדמות וליצור תחושת מחוייבות כלפי הלמידה.
                          אני חושבת שצריך בסיס של מורה ואח"כ לפי קצב ההתקדמות ללמוד לבד..

                          AVITAL 1A מנותק
                          AVITAL 1A מנותק
                          AVITAL 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @אנונימית לא תלוי רק בכלי אלא גם בכמה את מוכשרת ללמוד לבד...

                          טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • הלב שליה הלב שלי

                            @מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                            עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט

                            לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.

                            הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסט
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                            לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון

                            לא תמיד עם מורה זה הצעד הכי בטוח משום שהלימוד הוא
                            מרובע בלי להבין כלום אבל שלומדים לבד אז מבינים את
                            הטקטיקה ועם זה אפשר להתקדם ולהרחיב , [כמובן עם חבר שיודע
                            שינחה פה ושם ,]
                            וחוץ מזה עם מורה אתה משועבד ללימוד פעם פעמיים בשבוע וזהו
                            אבל שאתה לבד כל הזמן אתה תנסה עוד עד שתצליח וככה לא תתייאש.

                            וזה עדיין תלוי בכח הרצון שלך

                            ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                            העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                            שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                            AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • הגיטריסטה הגיטריסט

                              @הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:

                              לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון

                              לא תמיד עם מורה זה הצעד הכי בטוח משום שהלימוד הוא
                              מרובע בלי להבין כלום אבל שלומדים לבד אז מבינים את
                              הטקטיקה ועם זה אפשר להתקדם ולהרחיב , [כמובן עם חבר שיודע
                              שינחה פה ושם ,]
                              וחוץ מזה עם מורה אתה משועבד ללימוד פעם פעמיים בשבוע וזהו
                              אבל שאתה לבד כל הזמן אתה תנסה עוד עד שתצליח וככה לא תתייאש.

                              וזה עדיין תלוי בכח הרצון שלך

                              AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @הגיטריסט כשאתה לומד לבד אין שום דבר שיחייב אותך אבל כשאתה קובע עם מורה זה מחייב אותך גם להתאמן לקראת השיעור הבא

                              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                              הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • AVITAL 1A AVITAL 1

                                @הגיטריסט כשאתה לומד לבד אין שום דבר שיחייב אותך אבל כשאתה קובע עם מורה זה מחייב אותך גם להתאמן לקראת השיעור הבא

                                הגיטריסטה מנותק
                                הגיטריסטה מנותק
                                הגיטריסט
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @avital-1
                                ברור שזב תלוי ברצון ואם בן אדם רוצה הוא ימשיך גם
                                לבד כמו שרוב הגיטריסטים שאני מכיר , אבל מי שלא רוצה באמת
                                גם עם מורה צמוד 24 שעות הוא לא יצליח ללמוד ,
                                ואני חושב שאם קנית את הכלי [במצב שלי זב גיטרה ] זה מספיק מחייב.

                                ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                                העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                                שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                                AVITAL 1A כשאמצע שם ניק אשנהכ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • הגיטריסטה הגיטריסט

                                  @avital-1
                                  ברור שזב תלוי ברצון ואם בן אדם רוצה הוא ימשיך גם
                                  לבד כמו שרוב הגיטריסטים שאני מכיר , אבל מי שלא רוצה באמת
                                  גם עם מורה צמוד 24 שעות הוא לא יצליח ללמוד ,
                                  ואני חושב שאם קנית את הכלי [במצב שלי זב גיטרה ] זה מספיק מחייב.

                                  AVITAL 1A מנותק
                                  AVITAL 1A מנותק
                                  AVITAL 1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @הגיטריסט זה תלוי אם אתה בהתחילת הלימוד או שאתה כבר יודע...

                                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רחל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    # תלוי
                                    כל אחד לפי היכולות שלו
                                    ולפי הכישורים שלו

                                    המחר לעולם לא יהיה נפלא
                                    אם אתה עדיין שקוע באתמול

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ארי 0א מנותק
                                      ארי 0א מנותק
                                      ארי 0
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      אני אישית ניגנתי שנים משמיעה וזה היה סבבה,
                                      אבל כל עוד אין מורה א"א להבין מה מפסידים, לדעתי על כל כלי כדאי מורה,
                                      יש טכניקות ועוד דברים שרק מורה יכול לכוון אליהם בצורה מקצועית.

                                      מנאשששמ EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      4
                                      • ארי 0א ארי 0

                                        אני אישית ניגנתי שנים משמיעה וזה היה סבבה,
                                        אבל כל עוד אין מורה א"א להבין מה מפסידים, לדעתי על כל כלי כדאי מורה,
                                        יש טכניקות ועוד דברים שרק מורה יכול לכוון אליהם בצורה מקצועית.

                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @ארי-0 אתה ממליץ על גם מורה? או רק מורה?

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ארי 0א מנותק
                                          ארי 0א מנותק
                                          ארי 0
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי 0
                                          #23

                                          ללמוד אצל מורה,
                                          רק? לא אדרבה עדיף להתחיל משמיעה ואז לעבור במקביל למורה.

                                          מנאשששמ מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול