דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 123 31 123 3

    @המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #43

    @123-3 ברור שריבו יותר גדול ויותר זמן אבל מוטי וויס פשוט אחלה

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

      @123-3 ברור שריבו יותר גדול ויותר זמן אבל מוטי וויס פשוט אחלה

      123 31 מנותק
      123 31 מנותק
      123 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #44

      @המחבל-המחופש אף אחד לא אמר שלא. תקראי את הדיון ותביני..

      אל תהיו מי שאתם,
      תהיו מי שאתם עתידים להיות.

      פנניפ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 123 31 123 3

        @המחבל-המחופש אף אחד לא אמר שלא. תקראי את הדיון ותביני..

        פנניפ מנותק
        פנניפ מנותק
        פנני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #45

        @123-3 חרגתם לגמרי מהנושא

        "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • פנניפ פנני

          @123-3 חרגתם לגמרי מהנושא

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #46

          @פנני הגיוני הצתרפתי בדיון והראש לא עובד כזה טוב אז זה מה שיצא
          (יצאתי סבתא בת 200)

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Proud jewP Proud jew

            בעקבות דיון שמתנהל כאן
            על אמריקאים ששרים בעברית בלי להבין, עלתה בי המחשבה שיש גם ישראלים ששרים בעברית בלי להבין...
            טוב, אולי הם כן מבינים, אבל אני המאזינה שומעת משפט יפהפה ונמלץ ונהנית מהתחכום, אבל כשאני מנסה להבין את המשמעות של המשפט, או את הקשר שלו למשפט הקודם, או בכלל את הרצף של המילים היפות שהוא שר - אני מגלה שאין לי מושג על מה הוא מדבר...
            קורה גם לכם?
            מה אתם אומרים?

            ac1A מנותק
            ac1A מנותק
            ac1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #47

            @Proud-jew זה מה שקורה בדר"כ שמנסים לייצר מוזיקת פופ זולה....
            (למרות שלצערי זה קורה לפעמים גם במוזיקה טובה)

            תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
            👶👶👶

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 123 31 123 3

              @המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #48

              @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

              @המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת

              את תשכחו שריבו פונה גם לקהל שאינו חרדי.. זה מוסיף לו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוסי המוזיקליי מנותק
                יוסי המוזיקליי מנותק
                יוסי המוזיקלי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #49

                משה פלד הוא הדוגמא. כי אני בטוח שגם הוא לפעמים לא מבין מה הוא כותב. למשל; ''גם אם עייף ועדיין נלחם לו רק אניח להם לשנות'' וגם אם הוא מבין, עברית תקינה זה לא.

                ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יוסי המוזיקליי יוסי המוזיקלי

                  משה פלד הוא הדוגמא. כי אני בטוח שגם הוא לפעמים לא מבין מה הוא כותב. למשל; ''גם אם עייף ועדיין נלחם לו רק אניח להם לשנות'' וגם אם הוא מבין, עברית תקינה זה לא.

                  ענק הענקים בדורינוע מנותק
                  ענק הענקים בדורינוע מנותק
                  ענק הענקים בדורינו
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #50

                  @יוסי-המוזיקלי
                  כ''כ בשיר בשורה טובה לא בדיוק מובן שם הכל

                  אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • איזה קטעא איזה קטע

                    @123-3 לא התכוונתי לזה אלא להמשך...
                    תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                    מה הקשר?

                    הכל טוב 0ה מנותק
                    הכל טוב 0ה מנותק
                    הכל טוב 0
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכל טוב 0
                    #51

                    @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                    תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                    מה הקשר?

                    יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                    @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                    לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                    זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                    אנונימיתא בני 5ב פנניפ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                      @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                      תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                      מה הקשר?

                      יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                      @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                      לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                      זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      @הכל-טוב-0
                      נכון.
                      בשירים של חנן בן ארי ובכלל בשירים ישראלים שמכוונים לקהל ישראלי-יש מושגים מעולם התוכן של התרבות הישראלית. מי שלא מכיר את הקלאסיקה של "בגדי המלך החדשים"-( והמלך הוא עירום...) או קצת היסטוריה כללית( דון קישוט) לא יבין במה מדובר..
                      קצת ידע עולם וגם עניין של גיל..:)

                      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                        @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                        תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                        מה הקשר?

                        יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                        @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                        לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                        זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                        בני 5ב מנותק
                        בני 5ב מנותק
                        בני 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #53

                        @הכל-טוב-0 הנה הביאור של השיר מתוך ויקיפדיה
                        %(#000000)[מילות השיר הן מחאה כנגד סטריאוטיפים ודעות קדומות הקיימות בציבור כנגד קבוצות באוכלוסייה ועל חנן בן ארי עצמו. השיר מציג בתחילתו טענה, לפיה לאנשים נח יותר להיסחף אחרי הסטיגמות מאשר לחשוב "הכל כבר מסודר לנו בראש מגירות מגירות, לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות". בהמשך השיר יוצא הזמר כנגד הסתה וסגידה לרייטינג. הוא ממשיך ומתקומם נגד סטריאוטיפים בחברה, על כך ששמאלנים מתויגים כבוגדים, ערבים כמחבלים, חרדים כשודדים, והמתנחלים כאלו שרצחו את רבין. בנוסף הוא יוצא נגד תפיסה בציבור שכל תל אביב טבעונית וכל העיר נתיבות היא מסורתית עממית, וכן שהדתיים פרימיטיביים עם ציצית ודוחים את טענות דרווין (אבולוציה).

                        בפזמון החוזר מבקש הדובר השר שלא לכלוא אותו בשום כלוב ולא לסכם אותו בוויקיפדיה, כשהמשפט החוזר ונשנה בפזמון הוא: "אני הכל, אני לא כלום, אור אין סוף לבוש בגוף, אז אל תכלאוני בשום כלוב". לאחר הפזמון החוזר מוסיף בן ארי כי מצידו אפשר לקרוא לו דון קישוט, ולשים על ראשו פרס וגיליוטינה בכיכר. עוד הוא מוסיף כי זמן השדים עבר והגיע הזמן לומר למלך שהוא עירום. הוא ממשיך ומתלונן על התפיסה שנוצרה כלפיו ומבקש מהקהל למחוק כל מה שידע עליו עד היום, וכי הוא לא מתנחל, לא נציג של אלוקים, הוא לא דוס שמדיר נשים ולא מהווה גשר בין המגזרים. ומצהיר שהוא רוצה שישרפו המגזרים והדיעות הקדומות כדי שלכל אדם יהיה סיכוי. בחלק זה ניתנות דוגמאות נוספות לתפיסה סטריאוטיפית: כל המזרחיים מקופחים והחילונים הם כופרים, כל הנשים מתאימות רק למטבח, הרוסים אוהבים את סטלין, מאחורי כל חבר כנסת יש קופת שרצים (שחיתות שלטונית). בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה. את השיר מסיים בן ארי בתקווה שעוד יבוא יום שבו לא יכלאוהו בשום כלוב.]
                        ראיתי את זה כבר בפורום בנושא אחר (טקסטים יפים משהו כזה לא זוכר הקרדיט למי שהביא את זה)

                        יוסי רבינוביץי הכל טוב 0ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • בני 5ב בני 5

                          @הכל-טוב-0 הנה הביאור של השיר מתוך ויקיפדיה
                          %(#000000)[מילות השיר הן מחאה כנגד סטריאוטיפים ודעות קדומות הקיימות בציבור כנגד קבוצות באוכלוסייה ועל חנן בן ארי עצמו. השיר מציג בתחילתו טענה, לפיה לאנשים נח יותר להיסחף אחרי הסטיגמות מאשר לחשוב "הכל כבר מסודר לנו בראש מגירות מגירות, לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות". בהמשך השיר יוצא הזמר כנגד הסתה וסגידה לרייטינג. הוא ממשיך ומתקומם נגד סטריאוטיפים בחברה, על כך ששמאלנים מתויגים כבוגדים, ערבים כמחבלים, חרדים כשודדים, והמתנחלים כאלו שרצחו את רבין. בנוסף הוא יוצא נגד תפיסה בציבור שכל תל אביב טבעונית וכל העיר נתיבות היא מסורתית עממית, וכן שהדתיים פרימיטיביים עם ציצית ודוחים את טענות דרווין (אבולוציה).

                          בפזמון החוזר מבקש הדובר השר שלא לכלוא אותו בשום כלוב ולא לסכם אותו בוויקיפדיה, כשהמשפט החוזר ונשנה בפזמון הוא: "אני הכל, אני לא כלום, אור אין סוף לבוש בגוף, אז אל תכלאוני בשום כלוב". לאחר הפזמון החוזר מוסיף בן ארי כי מצידו אפשר לקרוא לו דון קישוט, ולשים על ראשו פרס וגיליוטינה בכיכר. עוד הוא מוסיף כי זמן השדים עבר והגיע הזמן לומר למלך שהוא עירום. הוא ממשיך ומתלונן על התפיסה שנוצרה כלפיו ומבקש מהקהל למחוק כל מה שידע עליו עד היום, וכי הוא לא מתנחל, לא נציג של אלוקים, הוא לא דוס שמדיר נשים ולא מהווה גשר בין המגזרים. ומצהיר שהוא רוצה שישרפו המגזרים והדיעות הקדומות כדי שלכל אדם יהיה סיכוי. בחלק זה ניתנות דוגמאות נוספות לתפיסה סטריאוטיפית: כל המזרחיים מקופחים והחילונים הם כופרים, כל הנשים מתאימות רק למטבח, הרוסים אוהבים את סטלין, מאחורי כל חבר כנסת יש קופת שרצים (שחיתות שלטונית). בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה. את השיר מסיים בן ארי בתקווה שעוד יבוא יום שבו לא יכלאוהו בשום כלוב.]
                          ראיתי את זה כבר בפורום בנושא אחר (טקסטים יפים משהו כזה לא זוכר הקרדיט למי שהביא את זה)

                          יוסי רבינוביץי מנותק
                          יוסי רבינוביץי מנותק
                          יוסי רבינוביץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #54

                          @בני-5 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                          בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה.
                          אגב היה לו מריבה רצינית עם עידן על המילים האלה

                          האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                          אבל אתה הרי לימדת אותי
                          שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • בני 5ב מנותק
                            בני 5ב מנותק
                            בני 5
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בני 5
                            #55

                            בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
                            (וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)

                            "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • בני 5ב בני 5

                              @הכל-טוב-0 הנה הביאור של השיר מתוך ויקיפדיה
                              %(#000000)[מילות השיר הן מחאה כנגד סטריאוטיפים ודעות קדומות הקיימות בציבור כנגד קבוצות באוכלוסייה ועל חנן בן ארי עצמו. השיר מציג בתחילתו טענה, לפיה לאנשים נח יותר להיסחף אחרי הסטיגמות מאשר לחשוב "הכל כבר מסודר לנו בראש מגירות מגירות, לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות". בהמשך השיר יוצא הזמר כנגד הסתה וסגידה לרייטינג. הוא ממשיך ומתקומם נגד סטריאוטיפים בחברה, על כך ששמאלנים מתויגים כבוגדים, ערבים כמחבלים, חרדים כשודדים, והמתנחלים כאלו שרצחו את רבין. בנוסף הוא יוצא נגד תפיסה בציבור שכל תל אביב טבעונית וכל העיר נתיבות היא מסורתית עממית, וכן שהדתיים פרימיטיביים עם ציצית ודוחים את טענות דרווין (אבולוציה).

                              בפזמון החוזר מבקש הדובר השר שלא לכלוא אותו בשום כלוב ולא לסכם אותו בוויקיפדיה, כשהמשפט החוזר ונשנה בפזמון הוא: "אני הכל, אני לא כלום, אור אין סוף לבוש בגוף, אז אל תכלאוני בשום כלוב". לאחר הפזמון החוזר מוסיף בן ארי כי מצידו אפשר לקרוא לו דון קישוט, ולשים על ראשו פרס וגיליוטינה בכיכר. עוד הוא מוסיף כי זמן השדים עבר והגיע הזמן לומר למלך שהוא עירום. הוא ממשיך ומתלונן על התפיסה שנוצרה כלפיו ומבקש מהקהל למחוק כל מה שידע עליו עד היום, וכי הוא לא מתנחל, לא נציג של אלוקים, הוא לא דוס שמדיר נשים ולא מהווה גשר בין המגזרים. ומצהיר שהוא רוצה שישרפו המגזרים והדיעות הקדומות כדי שלכל אדם יהיה סיכוי. בחלק זה ניתנות דוגמאות נוספות לתפיסה סטריאוטיפית: כל המזרחיים מקופחים והחילונים הם כופרים, כל הנשים מתאימות רק למטבח, הרוסים אוהבים את סטלין, מאחורי כל חבר כנסת יש קופת שרצים (שחיתות שלטונית). בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה. את השיר מסיים בן ארי בתקווה שעוד יבוא יום שבו לא יכלאוהו בשום כלוב.]
                              ראיתי את זה כבר בפורום בנושא אחר (טקסטים יפים משהו כזה לא זוכר הקרדיט למי שהביא את זה)

                              הכל טוב 0ה מנותק
                              הכל טוב 0ה מנותק
                              הכל טוב 0
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #56

                              @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
                              היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
                              וסתם את כל אלה שלא הבינו.
                              ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
                              היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

                              אנונימיתא איזה קטעא פנניפ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                                @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
                                היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
                                וסתם את כל אלה שלא הבינו.
                                ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
                                היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #57

                                @הכל-טוב-0
                                צודק!
                                פשוט רציתי לחזק את דברך..
                                אבל זה מופנה לכל אותם אלו שלא הבינו...:)
                                זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

                                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אנונימיתא אנונימית

                                  @הכל-טוב-0
                                  צודק!
                                  פשוט רציתי לחזק את דברך..
                                  אבל זה מופנה לכל אותם אלו שלא הבינו...:)
                                  זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

                                  מתויגתמ מנותק
                                  מתויגתמ מנותק
                                  מתויגת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #58

                                  זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

                                  לא תמיד.
                                  לפעמים פשוט בקצב של השיר קשה להבין את כל המילים. קחו למשל את אבא נשמה או את חנניה, לקח לי המון זמן להבין...

                                  לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                  ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                  123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מתויגתמ מתויגת

                                    זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

                                    לא תמיד.
                                    לפעמים פשוט בקצב של השיר קשה להבין את כל המילים. קחו למשל את אבא נשמה או את חנניה, לקח לי המון זמן להבין...

                                    123 31 מנותק
                                    123 31 מנותק
                                    123 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #59

                                    @מתויגת יש הבדל בין קצב וחיתוך מילים שלכן לא מבינים וצריך לקרוא. לבין לא להבין אחרי שקוראים ולהגיד שזה מילים לא קשורות וכדו'..

                                    אל תהיו מי שאתם,
                                    תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • hi it's meH מנותק
                                      hi it's meH מנותק
                                      hi it's me
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #60

                                      אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
                                      אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
                                      אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
                                      אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
                                      אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..

                                      123 31 ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • hi it's meH hi it's me

                                        אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
                                        אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
                                        אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
                                        אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
                                        אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..

                                        123 31 מנותק
                                        123 31 מנותק
                                        123 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #61

                                        @hi-it-s-me ההיפך. אם הדור רדוד בואי נעמיק אותם.. יותר יפה לראות בקשות של להבין את השירים העמוקים. שירים שחשבו לפני שכתבו עליהם וחיברו רצף הגיוני של משפטים. מאשר לשמוע שירים דבילים בלי שום תוכן..עם פזמון שהוא כל השיר וכדו'
                                        וסתם מעניין-לאיזה רעיון אל התחברת בחנניה?

                                        אל תהיו מי שאתם,
                                        תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                                        hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • 123 31 123 3

                                          @hi-it-s-me ההיפך. אם הדור רדוד בואי נעמיק אותם.. יותר יפה לראות בקשות של להבין את השירים העמוקים. שירים שחשבו לפני שכתבו עליהם וחיברו רצף הגיוני של משפטים. מאשר לשמוע שירים דבילים בלי שום תוכן..עם פזמון שהוא כל השיר וכדו'
                                          וסתם מעניין-לאיזה רעיון אל התחברת בחנניה?

                                          hi it's meH מנותק
                                          hi it's meH מנותק
                                          hi it's me
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #62

                                          @123-3 ברור שצריך שירים עמוקים
                                          אבל יש מלא שירים ששרים אותם כשרוקדים כמוזיקת רקע.....
                                          אותם לא צריך עומק ועינין אלה מילים פשוטות
                                          אני שונאת את כל השירים הדבילים בלי עומק
                                          כשאני רוצה לשמוע שירים אני שומעת שירים ישנים....
                                          ולא התחברתי בחנניה למנגינה למילים להכל פשוט לא אהבתי!

                                          מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול