@בונקר לא מומלץ לא מתאים לא נראלי שמותר.....
אנונימוס
-
שולי רנד -
שולי רנד@בונקר זה נקרא שולי בניון-שהוא שר לחנים/מילים שלעמיר בניון ועמיר שר ברקע,
יצא אלבום מתוכו 2 שירים לקהל ''אנחנו מנגנים'' ''וגיליתי מחדש''..
חלק מהאלבום לא הכי מתאים.......... -
יעקב שוואקי@מוח-שליט-על-הלב ג''כ יפה!!
-
הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..עיצוב מטריףף,
אהבתי ת'קטע של הגיטרות ברקע ממש יפה!!!!!!!!!
וגם הלוגו מחשמל!

אבל הסרטון ששמתם בשער חסום.
אהבתייייייייי........... -
יעקב שוואקי@מוח-שליט-על-הלב שווה שווה +הקליפ.
-
מופע אגדה של הגדהחבר'ה בסה''כ מופע ששלמו עליו 25 ש''ח לא 100 ש''ח הכל בהתאם....
@יום_שמח אמר במופע אגדה של הגדה:
בקול חי לוקחים יותר כסף גם.
שיקול של הוצאה מול הכנסה... -
פלייבקים לשירים הכי חדשיםמוטי וייס -על אבא לא שואלים שאלות!
מוטי וייס -על אבא לא שואלים שאלות.mp3 -
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים@פונץ-בננה אני לא צריך ל @תמר-7 זה חסום.
אני העלתי את זה.. -
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים@מנאששש תרשימה
ולעלות איכשהו לחסומים ניסתי כל דרך@פונץ-בננה אמר באשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים:
@hhkkkk https://send.magicode.me/send-file/file/ea3a960ef360c2e***24ffa4babf7432944acbd6c93/view
העלתי מיגקו'ד ולא עזר..
-
אודי דמארי@פונץ-בננה אמר באודי דמארי:
@רולנד יאו , זה ממש ממש מזכיר לי שיר אחר ולא עולה לי ....


מישהו מזהה?יש הרבה לחנים בסגנון..
-
מגזיני קול פליי@הודיה-המייל הוא - מגזין [באנגלית] @ ואז קול פליי [באנגלית] ואז גמייל נקודה וכו' [באנגלית]. כתוב בסוף המזין.]
-
יואלי דיקמן@א-ה-2 איחורים זה בכל מקום בדר''כ אבל המופע עצמו דופק.
-
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים@תמר-7 אמר באשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמנים:
@hhkkkk אפשר את השם של האתר או כל מה שלא יהיה
מצאתי את זה בפורום https://forum-eer.ovh/unread
-
סקר | זמר החודש.@כשאמצע-שם-ניק-אשנה היא דיברה ל @ישיביש שכתב את זה:
@ישיביש אמר בסקר | זמר החודש.:
1.-ישי ריבו הפתיע לרעה שאחרי שנה בלי שום שיר הוא הוציא שיר שגם שהיה מאוד יפה עדיין לא סיפק את הסחורה
2-מ.ב.ד. אני לא אוהב את הסגנון
3.-גד אלבז גם הפתיע לרעה שלא הוציא שיר נורמלי אלא מוזר
4.-יעקב שוואקי גם לא הוציא שיר יפה
5.-שוקי סלומון הפתיע לטובה עם השיר עדלידע התנגן אצלי עשרות פעמים בפורים ולכן בחרתי אותו.
6.-אהבתי מאוד את אברומי ויינברג אבל מה לעשות ששוקי נכנס לי למוח...
כל השאר לא בדיוק שמעתי את השירים אבל תסמכו עלי שאם הם היו טובים הייתי שומע אותם.....וגם אני חושב שהוא הגזים..
[תאחדי פוסטים.....]
-
יואלי דיקמן@א-ה-2 לא יעודע מה איתכם ... אני הייתי בכמה מופעים שלו והכל דפק כמו שצריך..[ישיבשיר]

-
מגזיני קול פליי@אביב קיצר אפשר לחכות שבועיים ואז לקרוא דיגטלי חינם..
-
הטראנס Astronomia!!!@y-a-m-music אלוףףף!!!!
-
מרדכי שפירא@מוכן-תמיד-לעזור נראלי עניין של יום יומיים.
-
הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ב@הודיה-1 לא ממש מצאתי פרטים אחרי ההגדלה אם אפשר מקור: