דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2466

    שיר יפה שאחותי כתבה:

    אנשים טובים
    בפשטות דובקים
    את עצמם אוהבים
    ללא צורך ביחס מאחרים

    במעשיהם שלמים
    לנצח מאושרים
    לא חוקרים ולא דנים
    את השני מבינים
    הם ימצאו חן בעיני האלוקים!

    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
      #2467

      סליחה טאטע!!
      מבטיחה שאחזור
      רק תושיט לי יד
      שיהיה לי כוח לאזור

      הלכתי רחוק
      הכי רחוק שיש!
      מהמקום אליו נפלתי-
      אפשר רק להתבייש...

      מתחננת ממעמקים
      לקצת עזרה
      הקול שחוזר ממרחקים
      מבשר על אפס אהבה

      בוכה על הריחוק
      מתאמצת לחזור,
      כאילו נאחז בי שיתוק
      מתרסקת עמוק יותר לבור----

      מחכה ליום
      בו אלך איתך תמיד
      מחכה ליום
      בו אוכל לצעוק---
      אבא, חזרתי!

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2468

        המחשבות נהפכו לזיכרונות
        ההפסדים שלי מול הניצחונות
        מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
        וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

        והדמעות בלילה שורפות את הלב
        מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
        הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
        אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

        והשורות של המחברת נשארו ריקות
        מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
        בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
        אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

        כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
        ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
        כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
        ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • אלישא מנותק
          אלישא מנותק
          אליש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
          #2469

          הוא טרק את הדלת
          בפנים חתומות
          ובחלון עוד עומדת
          דמעותיה חמות

          והם עצובים
          והוא בשלו
          הימים הטובים?
          כבר אין הם אצלו.

          והוא ברחוב
          והם כועסים
          יש להם חוב
          עצות מטכסים

          הלא הם התחייבו
          לדאוג לו תמיד
          בחוטי משי טוו
          עולם שהשמיד.

          הוא חיפש את דרכו
          בעולם כה סוחף
          והדרך שלו
          ליבו הדוחף

          רצו שיבין
          שייטוש הרגליו
          שיפחד מהדין
          אימתו כבר עליו.

          ירא מעצמו
          מגבולות שאינם
          תוסס הוא דמו
          מזכיר שהוא בנם

          של אבות, אמהות
          שלא נכנעו
          עיניהם כבר קהות
          זועקים הם: דעו

          שיש שם אחד
          ואוהב הוא אתכם
          לנצח, לעד
          ידו בידכם

          וגם אם עזבתם
          זרקתם אחור
          הן בנים אתם
          יודעים במה לבחור.

          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
            #2470

            מרגיש כמו "אויב באדמת ידיד"
            מסתקלים עלי מוזר
            אני כל כך מפחיד,מטריד?!

            "מבוקש" ברוסיה, אוקראינה,ואפילו טורקיה
            מרדף אופנועים,רובים ובעיקר שפיכות דמים
            איזה אנדרלמוסיה..
            לכלוא אותי כולם חפצים!

            חלק מ"לוחמי הצללים"
            ונלחם למען עמי
            ולפעמים תוקף אותי פחד אימים
            שאולי יגלו אותי

            ב"התנקשות" הוכרחתי להשתתף
            חטופים בארץ רחוקה כמעט סוף העולם דרומה
            ואפילו התחבאנו במרתף
            המשטרה חקרה והתענינה

            "שתול" עמוק מבפנים
            ולכפר הקטן מנסה לתת מזור
            בתוך בועת טבע משל עצמם הם כלואים
            מנסה לאתר את האיזור

            מ"טווח אפס" הם יורים
            רוצחים ב"דם קר"
            האיברים הם קוצרים
            שומרים הכל במקפיא הקר

            צריך" מגן אנושי"
            בין כל המשימות והמבצעים
            מישהו שימור אותי מפני עצמי
            שיזכיר לי שכולנו אחים
            השיר בהשראת יונה ספיר

            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • שלום לכםש מנותק
              שלום לכםש מנותק
              שלום לכם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
              #2471

              בסופו של דבר בא לי לברוח,
              בסופו של דבר נגמר לי הכח,
              מחפשת מקום בו יהיה לי נוח,
              מתרחקת ממך ואין לי מנוח,

              לא מצליחה להתחבר,
              יודעת שאתה אוהב,
              רוצה להישאר,
              ומתרחקת יותר,

              אני באמת משתדלת,
              רוצה אותך יותר,
              אבל החוט נמתח לי הרחק הרחק,

              תחזיק בי חזק,
              כדי שלא העלם,
              תחזיק בי חזק,
              כי הכאב רק עולה,

              אוהבת אותך אבא,
              אוהבת באמת,
              מאמינה רק בך,
              מעומק הלב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2472

                אני סתם שלומיאלי מסונוור

                מכל הבלאגן שכאן נשאר

                מהשטויות שעשיתי בעבר

                והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • איציק דדיהא איציק דדיה

                  אני סתם שלומיאלי מסונוור

                  מכל הבלאגן שכאן נשאר

                  מהשטויות שעשיתי בעבר

                  והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                  אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                  כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                  שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                  A מנותק
                  A מנותק
                  Anne
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2473

                  כוכב נופל

                  כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
                  מביטה בו, מתחברת
                  מרגישה בדיוק ככה

                  נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
                  מרגישה צורך לחמוק
                  ולא לחזור אף פעם

                  אבל תמיד אני חוזרת
                  ולא משנה הסיבה

                  תמיד אני שבה
                  לשדה המערכה

                  מבולבלת ושבורה
                  מתמודדת כאובה

                  אין איש שמבין
                  רק השמים איתי בוכים

                  הלב שלי צועק אליך
                  מתחנן שתעצור
                  תבין שכל כך רחקתי
                  בבקשה
                  תעזור לי לחזור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
                  • כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                    #2474

                    יצורים מוזרים

                    לפעמים נמאס להיות טוב
                    נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
                    אך עדיין להשאר קרוב
                    יש ימים שהחיים זורמים
                    ולפעמים הם נתקעים
                    אנשים לעיתים חופרים
                    ולעיתים אנחנו הרודפים
                    יש מילים שלעולם לא נבטא
                    יש רגעים שהקבוע משתנה
                    החיוך נמצא עלינו קבוע
                    אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
                    אמונה היא תרופה לחיים
                    ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

                    כי האמת מאט מוזרה
                    מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
                    כל הזמן אנחנו משתנים
                    יש ימים אנו כאלה
                    ויש ימים שהפוכים מאלה
                    מי אנחנו מי יבין!?

                    אין דבר שלם מלב שבור,
                    קרוב ד' לנשברי לב
                    קרוב ד' לנשברי לב!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2475

                      חלום מתוק
                      מחייכת אל קהל צופים
                      חיוך כובש
                      לפתע בין המפורסמים

                      פלשים מסנוורים
                      פסיעות בטוחות על הבמה
                      הופעות בגדים
                      מציצות בכל פינה

                      היד מושטת
                      המקרופון כמעט ביד
                      לפתע מתעוררת
                      חזרתי למציאות החלום נגמר

                      מצב הרוח יורד באחת
                      נעלמו המצלמות
                      היה זה רק חלום
                      העיניים עצובות

                      ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                      אומרת לי לא ליפול
                      מנצלת את כל הכח
                      מנסה לגדול

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • NAAMA 0N NAAMA 0

                        חלום מתוק
                        מחייכת אל קהל צופים
                        חיוך כובש
                        לפתע בין המפורסמים

                        פלשים מסנוורים
                        פסיעות בטוחות על הבמה
                        הופעות בגדים
                        מציצות בכל פינה

                        היד מושטת
                        המקרופון כמעט ביד
                        לפתע מתעוררת
                        חזרתי למציאות החלום נגמר

                        מצב הרוח יורד באחת
                        נעלמו המצלמות
                        היה זה רק חלום
                        העיניים עצובות

                        ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                        אומרת לי לא ליפול
                        מנצלת את כל הכח
                        מנסה לגדול

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Anne
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2476

                        כל פעם שכאבתי
                        כל פעם שהיה לי מר

                        כל פעם כזו צעקתי
                        וקול בכיי גבר

                        האנשים מסביב החרישו
                        שום קול לא נשמע

                        נשארתי לבד בשדה מוקשים
                        עד שאקרוס, אלא מה?

                        ופתאום מתוך החושך
                        ראיתי מחזה אלוקים

                        רגע כזה של הראה שמימית
                        ובליבי קולות וברקים

                        וענן כבד מוסר
                        מוסטת עלטה

                        כי גם שם ידך תנחני,
                        תאחזני ימינך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מסווגתמזוודה117
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
                          #2477

                          מצלמת תמונה הולמת
                          לתחרות המתקיימת

                          הבאתי אביזרים לצילום מתאים
                          נופים מרפאים
                          פרפרים,הרים,פרחים

                          צילמתי נהנתי
                          את התמונה שלחתי
                          ואפילו זכיתי מקום שלישי!

                          קרדיט לק.ב ❤🥰

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2478

                            צועדת בשביל
                            ארוך
                            ומתיש
                            כל כך
                            קשה הדרך
                            קוצים
                            אבנים
                            שלא נחים
                            ומנסים
                            הם קטנים
                            אך
                            מפילים
                            איך פוסחים
                            מבלי להיפגע
                            איך הולכים
                            בדרך
                            הטובה
                            כשליעד נגיע
                            בסיפוק
                            בשלווה
                            כשבסוף
                            לי תופיע
                            מדליית זהב🏅

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                              יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                              יצחק אדיר אשכנזי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2479
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2480

                                למה הלב שלי כלכך כואב
                                לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
                                איזה מפחיד זה להתחבר
                                לאדם שעליך יכול לוותר

                                למה כשקשה לי לשמוח
                                הלב שלי נהיה עצוב
                                למה שרוצה רק לברוח
                                פתאום העולם לא חשוב

                                למה הכוכבים נעלמים
                                שאני חייבת אותם בתוך החושך
                                למה אנשים יכולים להיות רעים
                                וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

                                למה אני שואלת הרבה שאלות
                                וזה מרגיש שאני רק חופרת
                                למה אם אני אשתוק פתאום
                                יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2481

                                  ממציא תווים,
                                  מתאמן ומנגן
                                  הם לא מספיק משתלבים
                                  הכל מתבלגן!

                                  משחק עם הסולמות
                                  אך לא עובד והתיאום חשוב
                                  המנגינה יורדת רמות
                                  מנסה לכתוב שוב

                                  מתחילים ומנגנים
                                  אך הזיופים הקטנים מפריעים
                                  את המיתרים שוב מכוונים
                                  לבסוף מצליחים וכולם מריעים

                                  מנגינה נוצרה!
                                  מצאה חן בעיני המלחין
                                  מקפיצה תאווירה
                                  בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                    #2482

                                    חבר

                                    היית לי חבר
                                    יותר קרוב מאח
                                    אותה ישיבה
                                    ודומים כל כך
                                    מדברים אל תוך הלילה
                                    שיחות פתוחות
                                    על הניסיונות ......
                                    מלב אל לב
                                    היה עם מי לדבר
                                    לספר מה שכואב

                                    ובסוף ההמתנה
                                    הגיעה המתנה
                                    ופתאום ....
                                    הפתעת ....!
                                    מזל טוב !!
                                    התראסת
                                    שמחתי
                                    צחקתי
                                    בליבי בכיתי
                                    לא ברור בדיוק ממה
                                    אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

                                    אחי -- נשארנו חברים
                                    ניסית לשדר
                                    אבל ברור לי
                                    שזה כבר סיפור אחר
                                    שאתה אי שם במקום אחר
                                    מה שהיה כבר לא יחזור
                                    הזמן לא חוזר לאחור
                                    ומבין
                                    צריך התגברות
                                    וזה חלק מהבגרות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • 11221 מנותק
                                      11221 מנותק
                                      1122
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                      #2483

                                      [שיר לשלושת השבועות]

                                      חיים של גאולה
                                      זאת אגדה מעולה
                                      אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
                                      עליה גדלתי ותמיד חלמתי

                                      ממתקים על העצים
                                      ילדים ברחובות ירושלים משחקים
                                      אומות העולם שפחות ועבדים
                                      וכולם רק תורה לומדים

                                      אין מלחמות בכלל בעולם
                                      אין יותר פילוג בעם
                                      ימי האבל יהפכו לשמחה
                                      ולרגל נעלה כל המשפחה

                                      כל החולים יתרפאו
                                      עשרת השבטים יקובצו
                                      על העולם תתפשט ישראל
                                      וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

                                      וישובו כהנים לעבודתם
                                      ולווים לשירם ולזמרם
                                      כל כך מיוחד בבית המקדש
                                      כל היקום יהיה כחדש

                                      אז חברים,
                                      זאת לא אגדה
                                      חשוב שכולנו נזכור ונדע
                                      הגאולה קרובה מתמיד
                                      לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • שבור אורש מנותק
                                        שבור אורש מנותק
                                        שבור אור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2484

                                        על תורה שאסורה בתקשורת

                                        ציבור חוטא
                                        ומוסכמות מתעוותות
                                        יחידים מתבלבלים
                                        ואמונות קורסות

                                        אין מנהיג כי נסוג הצבא
                                        נסוג הצבא כי אין מנהיג
                                        יחידים מקימים פלוגות
                                        כדי להתחבא ולהפסיד

                                        אל תצטרף לשקר
                                        ואל תסכים בשתיקה
                                        ואל תניח בהפקר
                                        את עיקרי תורתך

                                        אני צועק
                                        אין איש עונה
                                        אין איש איתי
                                        נשארתי לבדי

                                        אך אולי בעוד יום או יומיים
                                        יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
                                        ומי יודע דרך האור
                                        אולי עוד נקום ונצא מהבור

                                        הן כתוב בתורה
                                        שנוי בנביאים
                                        ומשולש בכתובים
                                        נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                          #2485

                                          בס"ד
                                          לבד מול גלים- T.t

                                          בלילה לבד,
                                          יושב וכותב לך מכתב.
                                          אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
                                          כשנשבר לי וממש כאב.

                                          רק אני ואתה יודעים,
                                          כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
                                          איך אני נשרף כל יום בפנים
                                          ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

                                          כי כבר ניפצתי הכל,
                                          החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
                                          אבל כבר לא יכול!
                                          מה אני מבקש ממך?
                                          תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13
                                          • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול