דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 805.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אדמיליםא מנותק
    אדמיליםא מנותק
    אדמילים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2462

    ולמה
    יֵשׁ גּוּשׁ
    בָּעוֹלָם
    אוֹקְיָינוֹס
    שֶׁל קֶרַח
    פַּעַם
    קָרְאוּ לוֹ
    לֵב

    זֵר כָּמוּשׁ
    וְיָבֵשׁ
    אָמְרוּ לִי
    זֶה פֶּרַח
    בִּכְלָל הוּא
    מַזְכִּיר לִי
    כְּאֵב

    רָקִיעַ
    שְׁקִיעָה
    רַק כָּתֹם
    שֶׁנִּמְרַח
    עוֹד יוֹם
    הוֹלֵךְ
    וְנוֹבֵל

    מַגִּיעַ
    לוֹ רֶגַע
    עוֹלָם
    מְדֻכְדָּךְ
    עַל גַּבּוֹ
    הוּא נוֹשֵׂא
    וְסוֹבֵל

    כַּמָּה
    דְּאָגוֹת
    וְחֹסֶר
    וַדָּאוּת
    יֹפִי שֶׁלֹּא
    יִהְיֶה עוֹד
    שָׁלֵם

    וְלָמָּה
    שֶׁנִּשְׂמַח
    וְנִרְקֹד לְךָ
    מְצִיאוּת
    כְּשֶׁהִיא
    לֹא פֹּה-
    יְרוּשָׁלֵם?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • שבור אורש מנותק
      שבור אורש מנותק
      שבור אור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2463

      שאלה למשוררים (2)

      אליכם המשוררים אפנה בשנית
      לשאול האם לדבריכם תכלית
      האם חורז את הכול עיקרון
      חזון חלום או איזה רעיון

      פעמים בקוראי שירים
      התהייה אצלי עולה
      אני רואה מוטיבים ידועים
      ולא רואה להם מטרה

      עושה רושם שהאדם שכתב
      ערבב כמה מושגים שאהב
      סידר בתוך חרוזים
      ובנה מהם כמה בתים

      וכאן אשא דברי
      אל רעי המשוררים במחילה
      אם נכונה הבנתי
      יש פה טעות קלה

      דבריו של אדם צריכים כוונה
      אך על דיבורו להיות חופשי
      לכן אפשר לבזבז איזו מילה
      או להגיד משפט שטותי

      אך בדרך כלל
      ובפרט כשאומרים אמירה
      לא להילחץ אבל
      יש להשקיע מחשבה

      צריך לחדד הרעיון
      ואז להלבישו במילים
      ולא לגבב או למרוח
      אלא להרחיב הדברים

      שיהיה בהצלחה לכולם
      שפיטת הרוח מוגבלת
      אין אלו דברי זעם
      קחו אותם ברוח אוהבת

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • orlyO מנותק
        orlyO מנותק
        orly
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2464

        רק מילה אחת🙏/#ORLY#
        ורציתי לכתוב.
        ויצאו לי,
        גיבובי שטויות.

        ורציתי לדבר.
        ויצאו לי,
        הברות קטועות.

        ורציתי לחשוב,
        ובסוף,
        טובעת בים של מחשבות.

        ורק חיכיתי,
        למילה אחת,
        שתפרוץ את כל הגדרות.

        #ככה זה כשנפש של משורר חסרת מילים#

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • 11221 מנותק
          11221 מנותק
          1122
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
          #2465

          האנשים הרעים
          תמיד הכרתי
          ידעתי שהם דואגים לעצמם
          וכסף הם מרוויחים על הדרך
          אבל שזה מתנפץ בפנים
          זה קשה הרבה יותר
          כשלפתע האנשים הכי קרובים
          השקיעו בדבר כל כך חשוב
          ואם איקס אדום התבטלו התוכניות
          לכולם

          והאנשים הטובים
          בשבילם נפגעתי
          פתאום הברור מאליו נגמר ודמם
          עם כל ההשקעה שדבר לא ישווה לה ערך
          ובשבילם אני נקרעת מבפנים
          על שנאלצו בשביל קירוב האחר לוותר
          ולדחוק את מה שכל כך אוהבים
          חולמים שהכל יחזור להיות שוב
          אך בלב לא ישתנה סדר העדיפויות
          לעולם

          אגב מעניין אותי- זה נקרא שיר עם חריזה??

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2466

            שיר יפה שאחותי כתבה:

            אנשים טובים
            בפשטות דובקים
            את עצמם אוהבים
            ללא צורך ביחס מאחרים

            במעשיהם שלמים
            לנצח מאושרים
            לא חוקרים ולא דנים
            את השני מבינים
            הם ימצאו חן בעיני האלוקים!

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
              #2467

              סליחה טאטע!!
              מבטיחה שאחזור
              רק תושיט לי יד
              שיהיה לי כוח לאזור

              הלכתי רחוק
              הכי רחוק שיש!
              מהמקום אליו נפלתי-
              אפשר רק להתבייש...

              מתחננת ממעמקים
              לקצת עזרה
              הקול שחוזר ממרחקים
              מבשר על אפס אהבה

              בוכה על הריחוק
              מתאמצת לחזור,
              כאילו נאחז בי שיתוק
              מתרסקת עמוק יותר לבור----

              מחכה ליום
              בו אלך איתך תמיד
              מחכה ליום
              בו אוכל לצעוק---
              אבא, חזרתי!

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2468

                המחשבות נהפכו לזיכרונות
                ההפסדים שלי מול הניצחונות
                מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
                וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

                והדמעות בלילה שורפות את הלב
                מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
                הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
                אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

                והשורות של המחברת נשארו ריקות
                מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
                בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
                אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

                כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
                ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
                כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
                ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • אלישא מנותק
                  אלישא מנותק
                  אליש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                  #2469

                  הוא טרק את הדלת
                  בפנים חתומות
                  ובחלון עוד עומדת
                  דמעותיה חמות

                  והם עצובים
                  והוא בשלו
                  הימים הטובים?
                  כבר אין הם אצלו.

                  והוא ברחוב
                  והם כועסים
                  יש להם חוב
                  עצות מטכסים

                  הלא הם התחייבו
                  לדאוג לו תמיד
                  בחוטי משי טוו
                  עולם שהשמיד.

                  הוא חיפש את דרכו
                  בעולם כה סוחף
                  והדרך שלו
                  ליבו הדוחף

                  רצו שיבין
                  שייטוש הרגליו
                  שיפחד מהדין
                  אימתו כבר עליו.

                  ירא מעצמו
                  מגבולות שאינם
                  תוסס הוא דמו
                  מזכיר שהוא בנם

                  של אבות, אמהות
                  שלא נכנעו
                  עיניהם כבר קהות
                  זועקים הם: דעו

                  שיש שם אחד
                  ואוהב הוא אתכם
                  לנצח, לעד
                  ידו בידכם

                  וגם אם עזבתם
                  זרקתם אחור
                  הן בנים אתם
                  יודעים במה לבחור.

                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                    #2470

                    מרגיש כמו "אויב באדמת ידיד"
                    מסתקלים עלי מוזר
                    אני כל כך מפחיד,מטריד?!

                    "מבוקש" ברוסיה, אוקראינה,ואפילו טורקיה
                    מרדף אופנועים,רובים ובעיקר שפיכות דמים
                    איזה אנדרלמוסיה..
                    לכלוא אותי כולם חפצים!

                    חלק מ"לוחמי הצללים"
                    ונלחם למען עמי
                    ולפעמים תוקף אותי פחד אימים
                    שאולי יגלו אותי

                    ב"התנקשות" הוכרחתי להשתתף
                    חטופים בארץ רחוקה כמעט סוף העולם דרומה
                    ואפילו התחבאנו במרתף
                    המשטרה חקרה והתענינה

                    "שתול" עמוק מבפנים
                    ולכפר הקטן מנסה לתת מזור
                    בתוך בועת טבע משל עצמם הם כלואים
                    מנסה לאתר את האיזור

                    מ"טווח אפס" הם יורים
                    רוצחים ב"דם קר"
                    האיברים הם קוצרים
                    שומרים הכל במקפיא הקר

                    צריך" מגן אנושי"
                    בין כל המשימות והמבצעים
                    מישהו שימור אותי מפני עצמי
                    שיזכיר לי שכולנו אחים
                    השיר בהשראת יונה ספיר

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • שלום לכםש מנותק
                      שלום לכםש מנותק
                      שלום לכם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                      #2471

                      בסופו של דבר בא לי לברוח,
                      בסופו של דבר נגמר לי הכח,
                      מחפשת מקום בו יהיה לי נוח,
                      מתרחקת ממך ואין לי מנוח,

                      לא מצליחה להתחבר,
                      יודעת שאתה אוהב,
                      רוצה להישאר,
                      ומתרחקת יותר,

                      אני באמת משתדלת,
                      רוצה אותך יותר,
                      אבל החוט נמתח לי הרחק הרחק,

                      תחזיק בי חזק,
                      כדי שלא העלם,
                      תחזיק בי חזק,
                      כי הכאב רק עולה,

                      אוהבת אותך אבא,
                      אוהבת באמת,
                      מאמינה רק בך,
                      מעומק הלב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2472

                        אני סתם שלומיאלי מסונוור

                        מכל הבלאגן שכאן נשאר

                        מהשטויות שעשיתי בעבר

                        והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                        אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                        כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                        שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • איציק דדיהא איציק דדיה

                          אני סתם שלומיאלי מסונוור

                          מכל הבלאגן שכאן נשאר

                          מהשטויות שעשיתי בעבר

                          והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                          אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                          כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                          שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                          A מנותק
                          A מנותק
                          Anne
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2473

                          כוכב נופל

                          כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
                          מביטה בו, מתחברת
                          מרגישה בדיוק ככה

                          נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
                          מרגישה צורך לחמוק
                          ולא לחזור אף פעם

                          אבל תמיד אני חוזרת
                          ולא משנה הסיבה

                          תמיד אני שבה
                          לשדה המערכה

                          מבולבלת ושבורה
                          מתמודדת כאובה

                          אין איש שמבין
                          רק השמים איתי בוכים

                          הלב שלי צועק אליך
                          מתחנן שתעצור
                          תבין שכל כך רחקתי
                          בבקשה
                          תעזור לי לחזור

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
                          • כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                            #2474

                            יצורים מוזרים

                            לפעמים נמאס להיות טוב
                            נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
                            אך עדיין להשאר קרוב
                            יש ימים שהחיים זורמים
                            ולפעמים הם נתקעים
                            אנשים לעיתים חופרים
                            ולעיתים אנחנו הרודפים
                            יש מילים שלעולם לא נבטא
                            יש רגעים שהקבוע משתנה
                            החיוך נמצא עלינו קבוע
                            אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
                            אמונה היא תרופה לחיים
                            ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

                            כי האמת מאט מוזרה
                            מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
                            כל הזמן אנחנו משתנים
                            יש ימים אנו כאלה
                            ויש ימים שהפוכים מאלה
                            מי אנחנו מי יבין!?

                            אין דבר שלם מלב שבור,
                            קרוב ד' לנשברי לב
                            קרוב ד' לנשברי לב!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2475

                              חלום מתוק
                              מחייכת אל קהל צופים
                              חיוך כובש
                              לפתע בין המפורסמים

                              פלשים מסנוורים
                              פסיעות בטוחות על הבמה
                              הופעות בגדים
                              מציצות בכל פינה

                              היד מושטת
                              המקרופון כמעט ביד
                              לפתע מתעוררת
                              חזרתי למציאות החלום נגמר

                              מצב הרוח יורד באחת
                              נעלמו המצלמות
                              היה זה רק חלום
                              העיניים עצובות

                              ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                              אומרת לי לא ליפול
                              מנצלת את כל הכח
                              מנסה לגדול

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • NAAMA 0N NAAMA 0

                                חלום מתוק
                                מחייכת אל קהל צופים
                                חיוך כובש
                                לפתע בין המפורסמים

                                פלשים מסנוורים
                                פסיעות בטוחות על הבמה
                                הופעות בגדים
                                מציצות בכל פינה

                                היד מושטת
                                המקרופון כמעט ביד
                                לפתע מתעוררת
                                חזרתי למציאות החלום נגמר

                                מצב הרוח יורד באחת
                                נעלמו המצלמות
                                היה זה רק חלום
                                העיניים עצובות

                                ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                                אומרת לי לא ליפול
                                מנצלת את כל הכח
                                מנסה לגדול

                                A מנותק
                                A מנותק
                                Anne
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2476

                                כל פעם שכאבתי
                                כל פעם שהיה לי מר

                                כל פעם כזו צעקתי
                                וקול בכיי גבר

                                האנשים מסביב החרישו
                                שום קול לא נשמע

                                נשארתי לבד בשדה מוקשים
                                עד שאקרוס, אלא מה?

                                ופתאום מתוך החושך
                                ראיתי מחזה אלוקים

                                רגע כזה של הראה שמימית
                                ובליבי קולות וברקים

                                וענן כבד מוסר
                                מוסטת עלטה

                                כי גם שם ידך תנחני,
                                תאחזני ימינך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מסווגתמזוודה117
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
                                  #2477

                                  מצלמת תמונה הולמת
                                  לתחרות המתקיימת

                                  הבאתי אביזרים לצילום מתאים
                                  נופים מרפאים
                                  פרפרים,הרים,פרחים

                                  צילמתי נהנתי
                                  את התמונה שלחתי
                                  ואפילו זכיתי מקום שלישי!

                                  קרדיט לק.ב ❤🥰

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2478

                                    צועדת בשביל
                                    ארוך
                                    ומתיש
                                    כל כך
                                    קשה הדרך
                                    קוצים
                                    אבנים
                                    שלא נחים
                                    ומנסים
                                    הם קטנים
                                    אך
                                    מפילים
                                    איך פוסחים
                                    מבלי להיפגע
                                    איך הולכים
                                    בדרך
                                    הטובה
                                    כשליעד נגיע
                                    בסיפוק
                                    בשלווה
                                    כשבסוף
                                    לי תופיע
                                    מדליית זהב🏅

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                                      יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                                      יצחק אדיר אשכנזי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2479
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2480

                                        למה הלב שלי כלכך כואב
                                        לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
                                        איזה מפחיד זה להתחבר
                                        לאדם שעליך יכול לוותר

                                        למה כשקשה לי לשמוח
                                        הלב שלי נהיה עצוב
                                        למה שרוצה רק לברוח
                                        פתאום העולם לא חשוב

                                        למה הכוכבים נעלמים
                                        שאני חייבת אותם בתוך החושך
                                        למה אנשים יכולים להיות רעים
                                        וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

                                        למה אני שואלת הרבה שאלות
                                        וזה מרגיש שאני רק חופרת
                                        למה אם אני אשתוק פתאום
                                        יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2481

                                          ממציא תווים,
                                          מתאמן ומנגן
                                          הם לא מספיק משתלבים
                                          הכל מתבלגן!

                                          משחק עם הסולמות
                                          אך לא עובד והתיאום חשוב
                                          המנגינה יורדת רמות
                                          מנסה לכתוב שוב

                                          מתחילים ומנגנים
                                          אך הזיופים הקטנים מפריעים
                                          את המיתרים שוב מכוונים
                                          לבסוף מצליחים וכולם מריעים

                                          מנגינה נוצרה!
                                          מצאה חן בעיני המלחין
                                          מקפיצה תאווירה
                                          בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול