דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 805.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
    #2467

    סליחה טאטע!!
    מבטיחה שאחזור
    רק תושיט לי יד
    שיהיה לי כוח לאזור

    הלכתי רחוק
    הכי רחוק שיש!
    מהמקום אליו נפלתי-
    אפשר רק להתבייש...

    מתחננת ממעמקים
    לקצת עזרה
    הקול שחוזר ממרחקים
    מבשר על אפס אהבה

    בוכה על הריחוק
    מתאמצת לחזור,
    כאילו נאחז בי שיתוק
    מתרסקת עמוק יותר לבור----

    מחכה ליום
    בו אלך איתך תמיד
    מחכה ליום
    בו אוכל לצעוק---
    אבא, חזרתי!

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2468

      המחשבות נהפכו לזיכרונות
      ההפסדים שלי מול הניצחונות
      מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
      וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

      והדמעות בלילה שורפות את הלב
      מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
      הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
      אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

      והשורות של המחברת נשארו ריקות
      מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
      בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
      אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

      כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
      ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
      כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
      ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • אלישא מנותק
        אלישא מנותק
        אליש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
        #2469

        הוא טרק את הדלת
        בפנים חתומות
        ובחלון עוד עומדת
        דמעותיה חמות

        והם עצובים
        והוא בשלו
        הימים הטובים?
        כבר אין הם אצלו.

        והוא ברחוב
        והם כועסים
        יש להם חוב
        עצות מטכסים

        הלא הם התחייבו
        לדאוג לו תמיד
        בחוטי משי טוו
        עולם שהשמיד.

        הוא חיפש את דרכו
        בעולם כה סוחף
        והדרך שלו
        ליבו הדוחף

        רצו שיבין
        שייטוש הרגליו
        שיפחד מהדין
        אימתו כבר עליו.

        ירא מעצמו
        מגבולות שאינם
        תוסס הוא דמו
        מזכיר שהוא בנם

        של אבות, אמהות
        שלא נכנעו
        עיניהם כבר קהות
        זועקים הם: דעו

        שיש שם אחד
        ואוהב הוא אתכם
        לנצח, לעד
        ידו בידכם

        וגם אם עזבתם
        זרקתם אחור
        הן בנים אתם
        יודעים במה לבחור.

        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
          #2470

          מרגיש כמו "אויב באדמת ידיד"
          מסתקלים עלי מוזר
          אני כל כך מפחיד,מטריד?!

          "מבוקש" ברוסיה, אוקראינה,ואפילו טורקיה
          מרדף אופנועים,רובים ובעיקר שפיכות דמים
          איזה אנדרלמוסיה..
          לכלוא אותי כולם חפצים!

          חלק מ"לוחמי הצללים"
          ונלחם למען עמי
          ולפעמים תוקף אותי פחד אימים
          שאולי יגלו אותי

          ב"התנקשות" הוכרחתי להשתתף
          חטופים בארץ רחוקה כמעט סוף העולם דרומה
          ואפילו התחבאנו במרתף
          המשטרה חקרה והתענינה

          "שתול" עמוק מבפנים
          ולכפר הקטן מנסה לתת מזור
          בתוך בועת טבע משל עצמם הם כלואים
          מנסה לאתר את האיזור

          מ"טווח אפס" הם יורים
          רוצחים ב"דם קר"
          האיברים הם קוצרים
          שומרים הכל במקפיא הקר

          צריך" מגן אנושי"
          בין כל המשימות והמבצעים
          מישהו שימור אותי מפני עצמי
          שיזכיר לי שכולנו אחים
          השיר בהשראת יונה ספיר

          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • שלום לכםש מנותק
            שלום לכםש מנותק
            שלום לכם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
            #2471

            בסופו של דבר בא לי לברוח,
            בסופו של דבר נגמר לי הכח,
            מחפשת מקום בו יהיה לי נוח,
            מתרחקת ממך ואין לי מנוח,

            לא מצליחה להתחבר,
            יודעת שאתה אוהב,
            רוצה להישאר,
            ומתרחקת יותר,

            אני באמת משתדלת,
            רוצה אותך יותר,
            אבל החוט נמתח לי הרחק הרחק,

            תחזיק בי חזק,
            כדי שלא העלם,
            תחזיק בי חזק,
            כי הכאב רק עולה,

            אוהבת אותך אבא,
            אוהבת באמת,
            מאמינה רק בך,
            מעומק הלב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2472

              אני סתם שלומיאלי מסונוור

              מכל הבלאגן שכאן נשאר

              מהשטויות שעשיתי בעבר

              והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

              אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

              כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

              שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • איציק דדיהא איציק דדיה

                אני סתם שלומיאלי מסונוור

                מכל הבלאגן שכאן נשאר

                מהשטויות שעשיתי בעבר

                והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                A מנותק
                A מנותק
                Anne
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2473

                כוכב נופל

                כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
                מביטה בו, מתחברת
                מרגישה בדיוק ככה

                נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
                מרגישה צורך לחמוק
                ולא לחזור אף פעם

                אבל תמיד אני חוזרת
                ולא משנה הסיבה

                תמיד אני שבה
                לשדה המערכה

                מבולבלת ושבורה
                מתמודדת כאובה

                אין איש שמבין
                רק השמים איתי בוכים

                הלב שלי צועק אליך
                מתחנן שתעצור
                תבין שכל כך רחקתי
                בבקשה
                תעזור לי לחזור

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
                • כוכב לכתכ מנותק
                  כוכב לכתכ מנותק
                  כוכב לכת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                  #2474

                  יצורים מוזרים

                  לפעמים נמאס להיות טוב
                  נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
                  אך עדיין להשאר קרוב
                  יש ימים שהחיים זורמים
                  ולפעמים הם נתקעים
                  אנשים לעיתים חופרים
                  ולעיתים אנחנו הרודפים
                  יש מילים שלעולם לא נבטא
                  יש רגעים שהקבוע משתנה
                  החיוך נמצא עלינו קבוע
                  אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
                  אמונה היא תרופה לחיים
                  ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

                  כי האמת מאט מוזרה
                  מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
                  כל הזמן אנחנו משתנים
                  יש ימים אנו כאלה
                  ויש ימים שהפוכים מאלה
                  מי אנחנו מי יבין!?

                  אין דבר שלם מלב שבור,
                  קרוב ד' לנשברי לב
                  קרוב ד' לנשברי לב!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2475

                    חלום מתוק
                    מחייכת אל קהל צופים
                    חיוך כובש
                    לפתע בין המפורסמים

                    פלשים מסנוורים
                    פסיעות בטוחות על הבמה
                    הופעות בגדים
                    מציצות בכל פינה

                    היד מושטת
                    המקרופון כמעט ביד
                    לפתע מתעוררת
                    חזרתי למציאות החלום נגמר

                    מצב הרוח יורד באחת
                    נעלמו המצלמות
                    היה זה רק חלום
                    העיניים עצובות

                    ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                    אומרת לי לא ליפול
                    מנצלת את כל הכח
                    מנסה לגדול

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • NAAMA 0N NAAMA 0

                      חלום מתוק
                      מחייכת אל קהל צופים
                      חיוך כובש
                      לפתע בין המפורסמים

                      פלשים מסנוורים
                      פסיעות בטוחות על הבמה
                      הופעות בגדים
                      מציצות בכל פינה

                      היד מושטת
                      המקרופון כמעט ביד
                      לפתע מתעוררת
                      חזרתי למציאות החלום נגמר

                      מצב הרוח יורד באחת
                      נעלמו המצלמות
                      היה זה רק חלום
                      העיניים עצובות

                      ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                      אומרת לי לא ליפול
                      מנצלת את כל הכח
                      מנסה לגדול

                      A מנותק
                      A מנותק
                      Anne
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2476

                      כל פעם שכאבתי
                      כל פעם שהיה לי מר

                      כל פעם כזו צעקתי
                      וקול בכיי גבר

                      האנשים מסביב החרישו
                      שום קול לא נשמע

                      נשארתי לבד בשדה מוקשים
                      עד שאקרוס, אלא מה?

                      ופתאום מתוך החושך
                      ראיתי מחזה אלוקים

                      רגע כזה של הראה שמימית
                      ובליבי קולות וברקים

                      וענן כבד מוסר
                      מוסטת עלטה

                      כי גם שם ידך תנחני,
                      תאחזני ימינך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מסווגתמזוודה117
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
                        #2477

                        מצלמת תמונה הולמת
                        לתחרות המתקיימת

                        הבאתי אביזרים לצילום מתאים
                        נופים מרפאים
                        פרפרים,הרים,פרחים

                        צילמתי נהנתי
                        את התמונה שלחתי
                        ואפילו זכיתי מקום שלישי!

                        קרדיט לק.ב ❤🥰

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2478

                          צועדת בשביל
                          ארוך
                          ומתיש
                          כל כך
                          קשה הדרך
                          קוצים
                          אבנים
                          שלא נחים
                          ומנסים
                          הם קטנים
                          אך
                          מפילים
                          איך פוסחים
                          מבלי להיפגע
                          איך הולכים
                          בדרך
                          הטובה
                          כשליעד נגיע
                          בסיפוק
                          בשלווה
                          כשבסוף
                          לי תופיע
                          מדליית זהב🏅

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                            יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                            יצחק אדיר אשכנזי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2479
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2480

                              למה הלב שלי כלכך כואב
                              לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
                              איזה מפחיד זה להתחבר
                              לאדם שעליך יכול לוותר

                              למה כשקשה לי לשמוח
                              הלב שלי נהיה עצוב
                              למה שרוצה רק לברוח
                              פתאום העולם לא חשוב

                              למה הכוכבים נעלמים
                              שאני חייבת אותם בתוך החושך
                              למה אנשים יכולים להיות רעים
                              וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

                              למה אני שואלת הרבה שאלות
                              וזה מרגיש שאני רק חופרת
                              למה אם אני אשתוק פתאום
                              יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2481

                                ממציא תווים,
                                מתאמן ומנגן
                                הם לא מספיק משתלבים
                                הכל מתבלגן!

                                משחק עם הסולמות
                                אך לא עובד והתיאום חשוב
                                המנגינה יורדת רמות
                                מנסה לכתוב שוב

                                מתחילים ומנגנים
                                אך הזיופים הקטנים מפריעים
                                את המיתרים שוב מכוונים
                                לבסוף מצליחים וכולם מריעים

                                מנגינה נוצרה!
                                מצאה חן בעיני המלחין
                                מקפיצה תאווירה
                                בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

                                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                  #2482

                                  חבר

                                  היית לי חבר
                                  יותר קרוב מאח
                                  אותה ישיבה
                                  ודומים כל כך
                                  מדברים אל תוך הלילה
                                  שיחות פתוחות
                                  על הניסיונות ......
                                  מלב אל לב
                                  היה עם מי לדבר
                                  לספר מה שכואב

                                  ובסוף ההמתנה
                                  הגיעה המתנה
                                  ופתאום ....
                                  הפתעת ....!
                                  מזל טוב !!
                                  התראסת
                                  שמחתי
                                  צחקתי
                                  בליבי בכיתי
                                  לא ברור בדיוק ממה
                                  אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

                                  אחי -- נשארנו חברים
                                  ניסית לשדר
                                  אבל ברור לי
                                  שזה כבר סיפור אחר
                                  שאתה אי שם במקום אחר
                                  מה שהיה כבר לא יחזור
                                  הזמן לא חוזר לאחור
                                  ומבין
                                  צריך התגברות
                                  וזה חלק מהבגרות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • 11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                    #2483

                                    [שיר לשלושת השבועות]

                                    חיים של גאולה
                                    זאת אגדה מעולה
                                    אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
                                    עליה גדלתי ותמיד חלמתי

                                    ממתקים על העצים
                                    ילדים ברחובות ירושלים משחקים
                                    אומות העולם שפחות ועבדים
                                    וכולם רק תורה לומדים

                                    אין מלחמות בכלל בעולם
                                    אין יותר פילוג בעם
                                    ימי האבל יהפכו לשמחה
                                    ולרגל נעלה כל המשפחה

                                    כל החולים יתרפאו
                                    עשרת השבטים יקובצו
                                    על העולם תתפשט ישראל
                                    וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

                                    וישובו כהנים לעבודתם
                                    ולווים לשירם ולזמרם
                                    כל כך מיוחד בבית המקדש
                                    כל היקום יהיה כחדש

                                    אז חברים,
                                    זאת לא אגדה
                                    חשוב שכולנו נזכור ונדע
                                    הגאולה קרובה מתמיד
                                    לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • שבור אורש מנותק
                                      שבור אורש מנותק
                                      שבור אור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2484

                                      על תורה שאסורה בתקשורת

                                      ציבור חוטא
                                      ומוסכמות מתעוותות
                                      יחידים מתבלבלים
                                      ואמונות קורסות

                                      אין מנהיג כי נסוג הצבא
                                      נסוג הצבא כי אין מנהיג
                                      יחידים מקימים פלוגות
                                      כדי להתחבא ולהפסיד

                                      אל תצטרף לשקר
                                      ואל תסכים בשתיקה
                                      ואל תניח בהפקר
                                      את עיקרי תורתך

                                      אני צועק
                                      אין איש עונה
                                      אין איש איתי
                                      נשארתי לבדי

                                      אך אולי בעוד יום או יומיים
                                      יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
                                      ומי יודע דרך האור
                                      אולי עוד נקום ונצא מהבור

                                      הן כתוב בתורה
                                      שנוי בנביאים
                                      ומשולש בכתובים
                                      נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                        #2485

                                        בס"ד
                                        לבד מול גלים- T.t

                                        בלילה לבד,
                                        יושב וכותב לך מכתב.
                                        אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
                                        כשנשבר לי וממש כאב.

                                        רק אני ואתה יודעים,
                                        כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
                                        איך אני נשרף כל יום בפנים
                                        ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

                                        כי כבר ניפצתי הכל,
                                        החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
                                        אבל כבר לא יכול!
                                        מה אני מבקש ממך?
                                        תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                                        • NAAMA 0N מנותק
                                          NAAMA 0N מנותק
                                          NAAMA 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2486

                                          יש לי פחד במה
                                          מיתרי קולי רועדים
                                          אני לא יודעת למה
                                          בכל האימונים יש זיופים

                                          אבל פעם ביאוש
                                          כשנשכבתי על המיטה
                                          חברה אמרה לי לחוש
                                          את הצלילים את השירה

                                          עצמתי את העיניים
                                          ודמיינתי עולם צלילים
                                          לפתע ורדו המשקפיים
                                          עולם עשוי מתוים

                                          שרתי ללא זיופים
                                          לשירה נשאבתי
                                          דילגתי בין הצלילים
                                          אך כשאת עיני פקחתי

                                          השקט שרר
                                          מחיאות כפים לא שמעתי
                                          רציתי לומר השיר נגמר
                                          ובמקום זה מהבמה ברחתי

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול