דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שבור אורש מנותק
    שבור אורש מנותק
    שבור אור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2463

    שאלה למשוררים (2)

    אליכם המשוררים אפנה בשנית
    לשאול האם לדבריכם תכלית
    האם חורז את הכול עיקרון
    חזון חלום או איזה רעיון

    פעמים בקוראי שירים
    התהייה אצלי עולה
    אני רואה מוטיבים ידועים
    ולא רואה להם מטרה

    עושה רושם שהאדם שכתב
    ערבב כמה מושגים שאהב
    סידר בתוך חרוזים
    ובנה מהם כמה בתים

    וכאן אשא דברי
    אל רעי המשוררים במחילה
    אם נכונה הבנתי
    יש פה טעות קלה

    דבריו של אדם צריכים כוונה
    אך על דיבורו להיות חופשי
    לכן אפשר לבזבז איזו מילה
    או להגיד משפט שטותי

    אך בדרך כלל
    ובפרט כשאומרים אמירה
    לא להילחץ אבל
    יש להשקיע מחשבה

    צריך לחדד הרעיון
    ואז להלבישו במילים
    ולא לגבב או למרוח
    אלא להרחיב הדברים

    שיהיה בהצלחה לכולם
    שפיטת הרוח מוגבלת
    אין אלו דברי זעם
    קחו אותם ברוח אוהבת

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • orlyO מנותק
      orlyO מנותק
      orly
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2464

      רק מילה אחת🙏/#ORLY#
      ורציתי לכתוב.
      ויצאו לי,
      גיבובי שטויות.

      ורציתי לדבר.
      ויצאו לי,
      הברות קטועות.

      ורציתי לחשוב,
      ובסוף,
      טובעת בים של מחשבות.

      ורק חיכיתי,
      למילה אחת,
      שתפרוץ את כל הגדרות.

      #ככה זה כשנפש של משורר חסרת מילים#

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • 11221 מנותק
        11221 מנותק
        1122
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
        #2465

        האנשים הרעים
        תמיד הכרתי
        ידעתי שהם דואגים לעצמם
        וכסף הם מרוויחים על הדרך
        אבל שזה מתנפץ בפנים
        זה קשה הרבה יותר
        כשלפתע האנשים הכי קרובים
        השקיעו בדבר כל כך חשוב
        ואם איקס אדום התבטלו התוכניות
        לכולם

        והאנשים הטובים
        בשבילם נפגעתי
        פתאום הברור מאליו נגמר ודמם
        עם כל ההשקעה שדבר לא ישווה לה ערך
        ובשבילם אני נקרעת מבפנים
        על שנאלצו בשביל קירוב האחר לוותר
        ולדחוק את מה שכל כך אוהבים
        חולמים שהכל יחזור להיות שוב
        אך בלב לא ישתנה סדר העדיפויות
        לעולם

        אגב מעניין אותי- זה נקרא שיר עם חריזה??

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2466

          שיר יפה שאחותי כתבה:

          אנשים טובים
          בפשטות דובקים
          את עצמם אוהבים
          ללא צורך ביחס מאחרים

          במעשיהם שלמים
          לנצח מאושרים
          לא חוקרים ולא דנים
          את השני מבינים
          הם ימצאו חן בעיני האלוקים!

          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #2467

            סליחה טאטע!!
            מבטיחה שאחזור
            רק תושיט לי יד
            שיהיה לי כוח לאזור

            הלכתי רחוק
            הכי רחוק שיש!
            מהמקום אליו נפלתי-
            אפשר רק להתבייש...

            מתחננת ממעמקים
            לקצת עזרה
            הקול שחוזר ממרחקים
            מבשר על אפס אהבה

            בוכה על הריחוק
            מתאמצת לחזור,
            כאילו נאחז בי שיתוק
            מתרסקת עמוק יותר לבור----

            מחכה ליום
            בו אלך איתך תמיד
            מחכה ליום
            בו אוכל לצעוק---
            אבא, חזרתי!

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2468

              המחשבות נהפכו לזיכרונות
              ההפסדים שלי מול הניצחונות
              מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
              וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

              והדמעות בלילה שורפות את הלב
              מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
              הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
              אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

              והשורות של המחברת נשארו ריקות
              מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
              בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
              אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

              כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
              ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
              כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
              ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • אלישא מנותק
                אלישא מנותק
                אליש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                #2469

                הוא טרק את הדלת
                בפנים חתומות
                ובחלון עוד עומדת
                דמעותיה חמות

                והם עצובים
                והוא בשלו
                הימים הטובים?
                כבר אין הם אצלו.

                והוא ברחוב
                והם כועסים
                יש להם חוב
                עצות מטכסים

                הלא הם התחייבו
                לדאוג לו תמיד
                בחוטי משי טוו
                עולם שהשמיד.

                הוא חיפש את דרכו
                בעולם כה סוחף
                והדרך שלו
                ליבו הדוחף

                רצו שיבין
                שייטוש הרגליו
                שיפחד מהדין
                אימתו כבר עליו.

                ירא מעצמו
                מגבולות שאינם
                תוסס הוא דמו
                מזכיר שהוא בנם

                של אבות, אמהות
                שלא נכנעו
                עיניהם כבר קהות
                זועקים הם: דעו

                שיש שם אחד
                ואוהב הוא אתכם
                לנצח, לעד
                ידו בידכם

                וגם אם עזבתם
                זרקתם אחור
                הן בנים אתם
                יודעים במה לבחור.

                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                  #2470

                  מרגיש כמו "אויב באדמת ידיד"
                  מסתקלים עלי מוזר
                  אני כל כך מפחיד,מטריד?!

                  "מבוקש" ברוסיה, אוקראינה,ואפילו טורקיה
                  מרדף אופנועים,רובים ובעיקר שפיכות דמים
                  איזה אנדרלמוסיה..
                  לכלוא אותי כולם חפצים!

                  חלק מ"לוחמי הצללים"
                  ונלחם למען עמי
                  ולפעמים תוקף אותי פחד אימים
                  שאולי יגלו אותי

                  ב"התנקשות" הוכרחתי להשתתף
                  חטופים בארץ רחוקה כמעט סוף העולם דרומה
                  ואפילו התחבאנו במרתף
                  המשטרה חקרה והתענינה

                  "שתול" עמוק מבפנים
                  ולכפר הקטן מנסה לתת מזור
                  בתוך בועת טבע משל עצמם הם כלואים
                  מנסה לאתר את האיזור

                  מ"טווח אפס" הם יורים
                  רוצחים ב"דם קר"
                  האיברים הם קוצרים
                  שומרים הכל במקפיא הקר

                  צריך" מגן אנושי"
                  בין כל המשימות והמבצעים
                  מישהו שימור אותי מפני עצמי
                  שיזכיר לי שכולנו אחים
                  השיר בהשראת יונה ספיר

                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • שלום לכםש מנותק
                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                    #2471

                    בסופו של דבר בא לי לברוח,
                    בסופו של דבר נגמר לי הכח,
                    מחפשת מקום בו יהיה לי נוח,
                    מתרחקת ממך ואין לי מנוח,

                    לא מצליחה להתחבר,
                    יודעת שאתה אוהב,
                    רוצה להישאר,
                    ומתרחקת יותר,

                    אני באמת משתדלת,
                    רוצה אותך יותר,
                    אבל החוט נמתח לי הרחק הרחק,

                    תחזיק בי חזק,
                    כדי שלא העלם,
                    תחזיק בי חזק,
                    כי הכאב רק עולה,

                    אוהבת אותך אבא,
                    אוהבת באמת,
                    מאמינה רק בך,
                    מעומק הלב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2472

                      אני סתם שלומיאלי מסונוור

                      מכל הבלאגן שכאן נשאר

                      מהשטויות שעשיתי בעבר

                      והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                      אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                      כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                      שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • איציק דדיהא איציק דדיה

                        אני סתם שלומיאלי מסונוור

                        מכל הבלאגן שכאן נשאר

                        מהשטויות שעשיתי בעבר

                        והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                        אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                        כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                        שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Anne
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2473

                        כוכב נופל

                        כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
                        מביטה בו, מתחברת
                        מרגישה בדיוק ככה

                        נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
                        מרגישה צורך לחמוק
                        ולא לחזור אף פעם

                        אבל תמיד אני חוזרת
                        ולא משנה הסיבה

                        תמיד אני שבה
                        לשדה המערכה

                        מבולבלת ושבורה
                        מתמודדת כאובה

                        אין איש שמבין
                        רק השמים איתי בוכים

                        הלב שלי צועק אליך
                        מתחנן שתעצור
                        תבין שכל כך רחקתי
                        בבקשה
                        תעזור לי לחזור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
                        • כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                          #2474

                          יצורים מוזרים

                          לפעמים נמאס להיות טוב
                          נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
                          אך עדיין להשאר קרוב
                          יש ימים שהחיים זורמים
                          ולפעמים הם נתקעים
                          אנשים לעיתים חופרים
                          ולעיתים אנחנו הרודפים
                          יש מילים שלעולם לא נבטא
                          יש רגעים שהקבוע משתנה
                          החיוך נמצא עלינו קבוע
                          אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
                          אמונה היא תרופה לחיים
                          ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

                          כי האמת מאט מוזרה
                          מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
                          כל הזמן אנחנו משתנים
                          יש ימים אנו כאלה
                          ויש ימים שהפוכים מאלה
                          מי אנחנו מי יבין!?

                          אין דבר שלם מלב שבור,
                          קרוב ד' לנשברי לב
                          קרוב ד' לנשברי לב!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • NAAMA 0N מנותק
                            NAAMA 0N מנותק
                            NAAMA 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2475

                            חלום מתוק
                            מחייכת אל קהל צופים
                            חיוך כובש
                            לפתע בין המפורסמים

                            פלשים מסנוורים
                            פסיעות בטוחות על הבמה
                            הופעות בגדים
                            מציצות בכל פינה

                            היד מושטת
                            המקרופון כמעט ביד
                            לפתע מתעוררת
                            חזרתי למציאות החלום נגמר

                            מצב הרוח יורד באחת
                            נעלמו המצלמות
                            היה זה רק חלום
                            העיניים עצובות

                            ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                            אומרת לי לא ליפול
                            מנצלת את כל הכח
                            מנסה לגדול

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • NAAMA 0N NAAMA 0

                              חלום מתוק
                              מחייכת אל קהל צופים
                              חיוך כובש
                              לפתע בין המפורסמים

                              פלשים מסנוורים
                              פסיעות בטוחות על הבמה
                              הופעות בגדים
                              מציצות בכל פינה

                              היד מושטת
                              המקרופון כמעט ביד
                              לפתע מתעוררת
                              חזרתי למציאות החלום נגמר

                              מצב הרוח יורד באחת
                              נעלמו המצלמות
                              היה זה רק חלום
                              העיניים עצובות

                              ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                              אומרת לי לא ליפול
                              מנצלת את כל הכח
                              מנסה לגדול

                              A מנותק
                              A מנותק
                              Anne
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2476

                              כל פעם שכאבתי
                              כל פעם שהיה לי מר

                              כל פעם כזו צעקתי
                              וקול בכיי גבר

                              האנשים מסביב החרישו
                              שום קול לא נשמע

                              נשארתי לבד בשדה מוקשים
                              עד שאקרוס, אלא מה?

                              ופתאום מתוך החושך
                              ראיתי מחזה אלוקים

                              רגע כזה של הראה שמימית
                              ובליבי קולות וברקים

                              וענן כבד מוסר
                              מוסטת עלטה

                              כי גם שם ידך תנחני,
                              תאחזני ימינך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מסווגתמזוודה117
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
                                #2477

                                מצלמת תמונה הולמת
                                לתחרות המתקיימת

                                הבאתי אביזרים לצילום מתאים
                                נופים מרפאים
                                פרפרים,הרים,פרחים

                                צילמתי נהנתי
                                את התמונה שלחתי
                                ואפילו זכיתי מקום שלישי!

                                קרדיט לק.ב ❤🥰

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2478

                                  צועדת בשביל
                                  ארוך
                                  ומתיש
                                  כל כך
                                  קשה הדרך
                                  קוצים
                                  אבנים
                                  שלא נחים
                                  ומנסים
                                  הם קטנים
                                  אך
                                  מפילים
                                  איך פוסחים
                                  מבלי להיפגע
                                  איך הולכים
                                  בדרך
                                  הטובה
                                  כשליעד נגיע
                                  בסיפוק
                                  בשלווה
                                  כשבסוף
                                  לי תופיע
                                  מדליית זהב🏅

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                                    יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                                    יצחק אדיר אשכנזי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2479
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2480

                                      למה הלב שלי כלכך כואב
                                      לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
                                      איזה מפחיד זה להתחבר
                                      לאדם שעליך יכול לוותר

                                      למה כשקשה לי לשמוח
                                      הלב שלי נהיה עצוב
                                      למה שרוצה רק לברוח
                                      פתאום העולם לא חשוב

                                      למה הכוכבים נעלמים
                                      שאני חייבת אותם בתוך החושך
                                      למה אנשים יכולים להיות רעים
                                      וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

                                      למה אני שואלת הרבה שאלות
                                      וזה מרגיש שאני רק חופרת
                                      למה אם אני אשתוק פתאום
                                      יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • אייל גלבוע 4א מנותק
                                        אייל גלבוע 4א מנותק
                                        אייל גלבוע 4
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2481

                                        ממציא תווים,
                                        מתאמן ומנגן
                                        הם לא מספיק משתלבים
                                        הכל מתבלגן!

                                        משחק עם הסולמות
                                        אך לא עובד והתיאום חשוב
                                        המנגינה יורדת רמות
                                        מנסה לכתוב שוב

                                        מתחילים ומנגנים
                                        אך הזיופים הקטנים מפריעים
                                        את המיתרים שוב מכוונים
                                        לבסוף מצליחים וכולם מריעים

                                        מנגינה נוצרה!
                                        מצאה חן בעיני המלחין
                                        מקפיצה תאווירה
                                        בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

                                        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                          #2482

                                          חבר

                                          היית לי חבר
                                          יותר קרוב מאח
                                          אותה ישיבה
                                          ודומים כל כך
                                          מדברים אל תוך הלילה
                                          שיחות פתוחות
                                          על הניסיונות ......
                                          מלב אל לב
                                          היה עם מי לדבר
                                          לספר מה שכואב

                                          ובסוף ההמתנה
                                          הגיעה המתנה
                                          ופתאום ....
                                          הפתעת ....!
                                          מזל טוב !!
                                          התראסת
                                          שמחתי
                                          צחקתי
                                          בליבי בכיתי
                                          לא ברור בדיוק ממה
                                          אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

                                          אחי -- נשארנו חברים
                                          ניסית לשדר
                                          אבל ברור לי
                                          שזה כבר סיפור אחר
                                          שאתה אי שם במקום אחר
                                          מה שהיה כבר לא יחזור
                                          הזמן לא חוזר לאחור
                                          ומבין
                                          צריך התגברות
                                          וזה חלק מהבגרות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול