דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אלישא מנותק
    אלישא מנותק
    אליש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
    #2469

    הוא טרק את הדלת
    בפנים חתומות
    ובחלון עוד עומדת
    דמעותיה חמות

    והם עצובים
    והוא בשלו
    הימים הטובים?
    כבר אין הם אצלו.

    והוא ברחוב
    והם כועסים
    יש להם חוב
    עצות מטכסים

    הלא הם התחייבו
    לדאוג לו תמיד
    בחוטי משי טוו
    עולם שהשמיד.

    הוא חיפש את דרכו
    בעולם כה סוחף
    והדרך שלו
    ליבו הדוחף

    רצו שיבין
    שייטוש הרגליו
    שיפחד מהדין
    אימתו כבר עליו.

    ירא מעצמו
    מגבולות שאינם
    תוסס הוא דמו
    מזכיר שהוא בנם

    של אבות, אמהות
    שלא נכנעו
    עיניהם כבר קהות
    זועקים הם: דעו

    שיש שם אחד
    ואוהב הוא אתכם
    לנצח, לעד
    ידו בידכם

    וגם אם עזבתם
    זרקתם אחור
    הן בנים אתם
    יודעים במה לבחור.

    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
      #2470

      מרגיש כמו "אויב באדמת ידיד"
      מסתקלים עלי מוזר
      אני כל כך מפחיד,מטריד?!

      "מבוקש" ברוסיה, אוקראינה,ואפילו טורקיה
      מרדף אופנועים,רובים ובעיקר שפיכות דמים
      איזה אנדרלמוסיה..
      לכלוא אותי כולם חפצים!

      חלק מ"לוחמי הצללים"
      ונלחם למען עמי
      ולפעמים תוקף אותי פחד אימים
      שאולי יגלו אותי

      ב"התנקשות" הוכרחתי להשתתף
      חטופים בארץ רחוקה כמעט סוף העולם דרומה
      ואפילו התחבאנו במרתף
      המשטרה חקרה והתענינה

      "שתול" עמוק מבפנים
      ולכפר הקטן מנסה לתת מזור
      בתוך בועת טבע משל עצמם הם כלואים
      מנסה לאתר את האיזור

      מ"טווח אפס" הם יורים
      רוצחים ב"דם קר"
      האיברים הם קוצרים
      שומרים הכל במקפיא הקר

      צריך" מגן אנושי"
      בין כל המשימות והמבצעים
      מישהו שימור אותי מפני עצמי
      שיזכיר לי שכולנו אחים
      השיר בהשראת יונה ספיר

      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • שלום לכםש מנותק
        שלום לכםש מנותק
        שלום לכם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
        #2471

        בסופו של דבר בא לי לברוח,
        בסופו של דבר נגמר לי הכח,
        מחפשת מקום בו יהיה לי נוח,
        מתרחקת ממך ואין לי מנוח,

        לא מצליחה להתחבר,
        יודעת שאתה אוהב,
        רוצה להישאר,
        ומתרחקת יותר,

        אני באמת משתדלת,
        רוצה אותך יותר,
        אבל החוט נמתח לי הרחק הרחק,

        תחזיק בי חזק,
        כדי שלא העלם,
        תחזיק בי חזק,
        כי הכאב רק עולה,

        אוהבת אותך אבא,
        אוהבת באמת,
        מאמינה רק בך,
        מעומק הלב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2472

          אני סתם שלומיאלי מסונוור

          מכל הבלאגן שכאן נשאר

          מהשטויות שעשיתי בעבר

          והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

          אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

          כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

          שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • איציק דדיהא איציק דדיה

            אני סתם שלומיאלי מסונוור

            מכל הבלאגן שכאן נשאר

            מהשטויות שעשיתי בעבר

            והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

            אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

            כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

            שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

            A מנותק
            A מנותק
            Anne
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2473

            כוכב נופל

            כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
            מביטה בו, מתחברת
            מרגישה בדיוק ככה

            נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
            מרגישה צורך לחמוק
            ולא לחזור אף פעם

            אבל תמיד אני חוזרת
            ולא משנה הסיבה

            תמיד אני שבה
            לשדה המערכה

            מבולבלת ושבורה
            מתמודדת כאובה

            אין איש שמבין
            רק השמים איתי בוכים

            הלב שלי צועק אליך
            מתחנן שתעצור
            תבין שכל כך רחקתי
            בבקשה
            תעזור לי לחזור

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
            • כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
              #2474

              יצורים מוזרים

              לפעמים נמאס להיות טוב
              נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
              אך עדיין להשאר קרוב
              יש ימים שהחיים זורמים
              ולפעמים הם נתקעים
              אנשים לעיתים חופרים
              ולעיתים אנחנו הרודפים
              יש מילים שלעולם לא נבטא
              יש רגעים שהקבוע משתנה
              החיוך נמצא עלינו קבוע
              אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
              אמונה היא תרופה לחיים
              ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

              כי האמת מאט מוזרה
              מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
              כל הזמן אנחנו משתנים
              יש ימים אנו כאלה
              ויש ימים שהפוכים מאלה
              מי אנחנו מי יבין!?

              אין דבר שלם מלב שבור,
              קרוב ד' לנשברי לב
              קרוב ד' לנשברי לב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • NAAMA 0N מנותק
                NAAMA 0N מנותק
                NAAMA 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2475

                חלום מתוק
                מחייכת אל קהל צופים
                חיוך כובש
                לפתע בין המפורסמים

                פלשים מסנוורים
                פסיעות בטוחות על הבמה
                הופעות בגדים
                מציצות בכל פינה

                היד מושטת
                המקרופון כמעט ביד
                לפתע מתעוררת
                חזרתי למציאות החלום נגמר

                מצב הרוח יורד באחת
                נעלמו המצלמות
                היה זה רק חלום
                העיניים עצובות

                ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                אומרת לי לא ליפול
                מנצלת את כל הכח
                מנסה לגדול

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • NAAMA 0N NAAMA 0

                  חלום מתוק
                  מחייכת אל קהל צופים
                  חיוך כובש
                  לפתע בין המפורסמים

                  פלשים מסנוורים
                  פסיעות בטוחות על הבמה
                  הופעות בגדים
                  מציצות בכל פינה

                  היד מושטת
                  המקרופון כמעט ביד
                  לפתע מתעוררת
                  חזרתי למציאות החלום נגמר

                  מצב הרוח יורד באחת
                  נעלמו המצלמות
                  היה זה רק חלום
                  העיניים עצובות

                  ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                  אומרת לי לא ליפול
                  מנצלת את כל הכח
                  מנסה לגדול

                  A מנותק
                  A מנותק
                  Anne
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2476

                  כל פעם שכאבתי
                  כל פעם שהיה לי מר

                  כל פעם כזו צעקתי
                  וקול בכיי גבר

                  האנשים מסביב החרישו
                  שום קול לא נשמע

                  נשארתי לבד בשדה מוקשים
                  עד שאקרוס, אלא מה?

                  ופתאום מתוך החושך
                  ראיתי מחזה אלוקים

                  רגע כזה של הראה שמימית
                  ובליבי קולות וברקים

                  וענן כבד מוסר
                  מוסטת עלטה

                  כי גם שם ידך תנחני,
                  תאחזני ימינך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מסווגתמזוודה117
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
                    #2477

                    מצלמת תמונה הולמת
                    לתחרות המתקיימת

                    הבאתי אביזרים לצילום מתאים
                    נופים מרפאים
                    פרפרים,הרים,פרחים

                    צילמתי נהנתי
                    את התמונה שלחתי
                    ואפילו זכיתי מקום שלישי!

                    קרדיט לק.ב ❤🥰

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2478

                      צועדת בשביל
                      ארוך
                      ומתיש
                      כל כך
                      קשה הדרך
                      קוצים
                      אבנים
                      שלא נחים
                      ומנסים
                      הם קטנים
                      אך
                      מפילים
                      איך פוסחים
                      מבלי להיפגע
                      איך הולכים
                      בדרך
                      הטובה
                      כשליעד נגיע
                      בסיפוק
                      בשלווה
                      כשבסוף
                      לי תופיע
                      מדליית זהב🏅

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                        יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                        יצחק אדיר אשכנזי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2479
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2480

                          למה הלב שלי כלכך כואב
                          לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
                          איזה מפחיד זה להתחבר
                          לאדם שעליך יכול לוותר

                          למה כשקשה לי לשמוח
                          הלב שלי נהיה עצוב
                          למה שרוצה רק לברוח
                          פתאום העולם לא חשוב

                          למה הכוכבים נעלמים
                          שאני חייבת אותם בתוך החושך
                          למה אנשים יכולים להיות רעים
                          וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

                          למה אני שואלת הרבה שאלות
                          וזה מרגיש שאני רק חופרת
                          למה אם אני אשתוק פתאום
                          יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2481

                            ממציא תווים,
                            מתאמן ומנגן
                            הם לא מספיק משתלבים
                            הכל מתבלגן!

                            משחק עם הסולמות
                            אך לא עובד והתיאום חשוב
                            המנגינה יורדת רמות
                            מנסה לכתוב שוב

                            מתחילים ומנגנים
                            אך הזיופים הקטנים מפריעים
                            את המיתרים שוב מכוונים
                            לבסוף מצליחים וכולם מריעים

                            מנגינה נוצרה!
                            מצאה חן בעיני המלחין
                            מקפיצה תאווירה
                            בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

                            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #2482

                              חבר

                              היית לי חבר
                              יותר קרוב מאח
                              אותה ישיבה
                              ודומים כל כך
                              מדברים אל תוך הלילה
                              שיחות פתוחות
                              על הניסיונות ......
                              מלב אל לב
                              היה עם מי לדבר
                              לספר מה שכואב

                              ובסוף ההמתנה
                              הגיעה המתנה
                              ופתאום ....
                              הפתעת ....!
                              מזל טוב !!
                              התראסת
                              שמחתי
                              צחקתי
                              בליבי בכיתי
                              לא ברור בדיוק ממה
                              אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

                              אחי -- נשארנו חברים
                              ניסית לשדר
                              אבל ברור לי
                              שזה כבר סיפור אחר
                              שאתה אי שם במקום אחר
                              מה שהיה כבר לא יחזור
                              הזמן לא חוזר לאחור
                              ומבין
                              צריך התגברות
                              וזה חלק מהבגרות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • 11221 מנותק
                                11221 מנותק
                                1122
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                #2483

                                [שיר לשלושת השבועות]

                                חיים של גאולה
                                זאת אגדה מעולה
                                אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
                                עליה גדלתי ותמיד חלמתי

                                ממתקים על העצים
                                ילדים ברחובות ירושלים משחקים
                                אומות העולם שפחות ועבדים
                                וכולם רק תורה לומדים

                                אין מלחמות בכלל בעולם
                                אין יותר פילוג בעם
                                ימי האבל יהפכו לשמחה
                                ולרגל נעלה כל המשפחה

                                כל החולים יתרפאו
                                עשרת השבטים יקובצו
                                על העולם תתפשט ישראל
                                וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

                                וישובו כהנים לעבודתם
                                ולווים לשירם ולזמרם
                                כל כך מיוחד בבית המקדש
                                כל היקום יהיה כחדש

                                אז חברים,
                                זאת לא אגדה
                                חשוב שכולנו נזכור ונדע
                                הגאולה קרובה מתמיד
                                לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • שבור אורש מנותק
                                  שבור אורש מנותק
                                  שבור אור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2484

                                  על תורה שאסורה בתקשורת

                                  ציבור חוטא
                                  ומוסכמות מתעוותות
                                  יחידים מתבלבלים
                                  ואמונות קורסות

                                  אין מנהיג כי נסוג הצבא
                                  נסוג הצבא כי אין מנהיג
                                  יחידים מקימים פלוגות
                                  כדי להתחבא ולהפסיד

                                  אל תצטרף לשקר
                                  ואל תסכים בשתיקה
                                  ואל תניח בהפקר
                                  את עיקרי תורתך

                                  אני צועק
                                  אין איש עונה
                                  אין איש איתי
                                  נשארתי לבדי

                                  אך אולי בעוד יום או יומיים
                                  יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
                                  ומי יודע דרך האור
                                  אולי עוד נקום ונצא מהבור

                                  הן כתוב בתורה
                                  שנוי בנביאים
                                  ומשולש בכתובים
                                  נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #2485

                                    בס"ד
                                    לבד מול גלים- T.t

                                    בלילה לבד,
                                    יושב וכותב לך מכתב.
                                    אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
                                    כשנשבר לי וממש כאב.

                                    רק אני ואתה יודעים,
                                    כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
                                    איך אני נשרף כל יום בפנים
                                    ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

                                    כי כבר ניפצתי הכל,
                                    החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
                                    אבל כבר לא יכול!
                                    מה אני מבקש ממך?
                                    תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                                    • NAAMA 0N מנותק
                                      NAAMA 0N מנותק
                                      NAAMA 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2486

                                      יש לי פחד במה
                                      מיתרי קולי רועדים
                                      אני לא יודעת למה
                                      בכל האימונים יש זיופים

                                      אבל פעם ביאוש
                                      כשנשכבתי על המיטה
                                      חברה אמרה לי לחוש
                                      את הצלילים את השירה

                                      עצמתי את העיניים
                                      ודמיינתי עולם צלילים
                                      לפתע ורדו המשקפיים
                                      עולם עשוי מתוים

                                      שרתי ללא זיופים
                                      לשירה נשאבתי
                                      דילגתי בין הצלילים
                                      אך כשאת עיני פקחתי

                                      השקט שרר
                                      מחיאות כפים לא שמעתי
                                      רציתי לומר השיר נגמר
                                      ובמקום זה מהבמה ברחתי

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • NAAMA 0N NAAMA 0

                                        יש לי פחד במה
                                        מיתרי קולי רועדים
                                        אני לא יודעת למה
                                        בכל האימונים יש זיופים

                                        אבל פעם ביאוש
                                        כשנשכבתי על המיטה
                                        חברה אמרה לי לחוש
                                        את הצלילים את השירה

                                        עצמתי את העיניים
                                        ודמיינתי עולם צלילים
                                        לפתע ורדו המשקפיים
                                        עולם עשוי מתוים

                                        שרתי ללא זיופים
                                        לשירה נשאבתי
                                        דילגתי בין הצלילים
                                        אך כשאת עיני פקחתי

                                        השקט שרר
                                        מחיאות כפים לא שמעתי
                                        רציתי לומר השיר נגמר
                                        ובמקום זה מהבמה ברחתי

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        Anne
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                        #2487

                                        שמחה
                                        ודמעות
                                        של שיר
                                        ודאגה

                                        וילדה
                                        בגוף בוגר
                                        שעל הכל
                                        מביטה

                                        והלב שלה
                                        קרוע
                                        קורא
                                        לעזרה

                                        אבל אפילו
                                        היא
                                        בעצמה
                                        את עצמה
                                        לא מבינה

                                        אז
                                        עיניים לחות
                                        היא שולחת
                                        אל שמיים
                                        שחורים

                                        ודבר אחד
                                        מבקשת
                                        תבין אותי
                                        גם אם בשיריי
                                        חורים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אלישא מנותק
                                          אלישא מנותק
                                          אליש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                          #2488

                                          החייל נסוג אחור
                                          ואין איש בעורף
                                          מנסה רק לעבור
                                          לשרוד את החורף

                                          אולי זו בגידה
                                          אולי זה חיים
                                          ומעבר לגדה
                                          הנה הם באים

                                          ימיו שחלפו
                                          ללא שום תכלית
                                          פניו חפו
                                          שנותיו השחית

                                          לא נאבק
                                          לעצמו נכנע
                                          התכסה באבק
                                          לנשמתו לא ענה

                                          רק נסוג כל חייו
                                          אל האוהל, בפנים
                                          רק השחית את שנותיו
                                          עתה אין לו פנים.

                                          השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול