דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
    #18

    @יסכה @100

    שובי

    ועבדת
    01-ועבדת.mp3
    שובי השולמית
    02-שובי השולמית.mp3
    לא של חלום
    03-לא של חלום.mp3
    כל המשמח
    04-כל המשמח.mp3
    ומפני חטאינו
    05-ומפני חטאינו.mp3
    עד בלי די
    06-עד בלי די.mp3
    ליבי
    07-ליבי.mp3
    פעם אחת בחודש
    08-פעם אחת בחודש.mp3
    דרכה של תורה
    09-דרכה של תורה.mp3
    פותח
    10-פותח.mp3

    תכלס

    בחלון הראווה
    בחלון הראווה.mp3
    בית המוסר
    בית המוסר.mp3
    בתוך רכבת
    בתוך רכבת.mp3
    למה
    למה.mp3
    מבקש סליחה
    מבקש סליחה.mp3
    נחש הנחושת
    נחש הנחושת.mp3
    סבא שלי
    סבא שלי.mp3
    עוצמים עיניים
    עוצמים עיניים.mp3
    שובר שתיקה
    שובר שתיקה.mp3
    תכל'ס
    תכל'ס.mp3

    מחשבות

    פורים

    [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    ש פנניפ דוד 33ד 3 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • מנאשששמ מנאששש

      @יסכה @100

      שובי

      ועבדת
      01-ועבדת.mp3
      שובי השולמית
      02-שובי השולמית.mp3
      לא של חלום
      03-לא של חלום.mp3
      כל המשמח
      04-כל המשמח.mp3
      ומפני חטאינו
      05-ומפני חטאינו.mp3
      עד בלי די
      06-עד בלי די.mp3
      ליבי
      07-ליבי.mp3
      פעם אחת בחודש
      08-פעם אחת בחודש.mp3
      דרכה של תורה
      09-דרכה של תורה.mp3
      פותח
      10-פותח.mp3

      תכלס

      בחלון הראווה
      בחלון הראווה.mp3
      בית המוסר
      בית המוסר.mp3
      בתוך רכבת
      בתוך רכבת.mp3
      למה
      למה.mp3
      מבקש סליחה
      מבקש סליחה.mp3
      נחש הנחושת
      נחש הנחושת.mp3
      סבא שלי
      סבא שלי.mp3
      עוצמים עיניים
      עוצמים עיניים.mp3
      שובר שתיקה
      שובר שתיקה.mp3
      תכל'ס
      תכל'ס.mp3

      מחשבות

      פורים

      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמחה הגיטריסט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
      ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמחה הגיטריסט

        @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
        ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

        מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

        @מנאששש אמר ביהודה דים:

        מחשבות

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
        • יונמיוזיקי מנותק
          יונמיוזיקי מנותק
          יונמיוזיק
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
          #21

          b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
          גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
          חזקקק

          שווה לכם לעקוב!
          חכם.gif

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יונמיוזיקי יונמיוזיק

            b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
            https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
            גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

            https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
            חזקקק

            י מנותק
            י מנותק
            יואל שג
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

            מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מנאשששמ מנאששש

              @יסכה @100

              שובי

              ועבדת
              01-ועבדת.mp3
              שובי השולמית
              02-שובי השולמית.mp3
              לא של חלום
              03-לא של חלום.mp3
              כל המשמח
              04-כל המשמח.mp3
              ומפני חטאינו
              05-ומפני חטאינו.mp3
              עד בלי די
              06-עד בלי די.mp3
              ליבי
              07-ליבי.mp3
              פעם אחת בחודש
              08-פעם אחת בחודש.mp3
              דרכה של תורה
              09-דרכה של תורה.mp3
              פותח
              10-פותח.mp3

              תכלס

              בחלון הראווה
              בחלון הראווה.mp3
              בית המוסר
              בית המוסר.mp3
              בתוך רכבת
              בתוך רכבת.mp3
              למה
              למה.mp3
              מבקש סליחה
              מבקש סליחה.mp3
              נחש הנחושת
              נחש הנחושת.mp3
              סבא שלי
              סבא שלי.mp3
              עוצמים עיניים
              עוצמים עיניים.mp3
              שובר שתיקה
              שובר שתיקה.mp3
              תכל'ס
              תכל'ס.mp3

              מחשבות

              פורים

              [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

              פנניפ מנותק
              פנניפ מנותק
              פנני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

              "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

              מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פנניפ פנני

                @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @פנני
                01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
                05 - מתי.mp3
                יש עוד כמה שירים בדרייב
                https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פנניפ מנותק
                  פנניפ מנותק
                  פנני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                  #25

                  אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

                  אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

                  "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
                  • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
                  • דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מנאשששמ מנאששש

                      @יסכה @100

                      שובי

                      ועבדת
                      01-ועבדת.mp3
                      שובי השולמית
                      02-שובי השולמית.mp3
                      לא של חלום
                      03-לא של חלום.mp3
                      כל המשמח
                      04-כל המשמח.mp3
                      ומפני חטאינו
                      05-ומפני חטאינו.mp3
                      עד בלי די
                      06-עד בלי די.mp3
                      ליבי
                      07-ליבי.mp3
                      פעם אחת בחודש
                      08-פעם אחת בחודש.mp3
                      דרכה של תורה
                      09-דרכה של תורה.mp3
                      פותח
                      10-פותח.mp3

                      תכלס

                      בחלון הראווה
                      בחלון הראווה.mp3
                      בית המוסר
                      בית המוסר.mp3
                      בתוך רכבת
                      בתוך רכבת.mp3
                      למה
                      למה.mp3
                      מבקש סליחה
                      מבקש סליחה.mp3
                      נחש הנחושת
                      נחש הנחושת.mp3
                      סבא שלי
                      סבא שלי.mp3
                      עוצמים עיניים
                      עוצמים עיניים.mp3
                      שובר שתיקה
                      שובר שתיקה.mp3
                      תכל'ס
                      תכל'ס.mp3

                      מחשבות

                      פורים

                      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #27

                      @מנאששש אמר ביהודה דים:

                      @יסכה @100

                      שובי

                      ועבדת
                      01-ועבדת.mp3
                      שובי השולמית
                      [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                      לא של חלום
                      03-לא של חלום.mp3
                      כל המשמח
                      04-כל המשמח.mp3
                      ומפני חטאינו
                      [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                      עד בלי די
                      06-עד בלי די.mp3
                      ליבי
                      07-ליבי.mp3
                      פעם אחת בחודש
                      08-פעם אחת בחודש.mp3
                      דרכה של תורה
                      09-דרכה של תורה.mp3
                      פותח
                      10-פותח.mp3

                      תכלס

                      בחלון הראווה
                      בחלון הראווה.mp3
                      בית המוסר
                      בית המוסר.mp3
                      בתוך רכבת
                      בתוך רכבת.mp3
                      למה
                      למה.mp3
                      מבקש סליחה
                      [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                      נחש הנחושת
                      נחש הנחושת.mp3
                      סבא שלי
                      סבא שלי.mp3
                      עוצמים עיניים
                      עוצמים עיניים.mp3
                      שובר שתיקה
                      שובר שתיקה.mp3
                      תכל'ס
                      תכל'ס.mp3

                      מחשבות

                      פורים

                      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                      אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @מנאששש אמר ביהודה דים:

                        @יסכה @100

                        שובי

                        ועבדת
                        01-ועבדת.mp3
                        שובי השולמית
                        [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                        לא של חלום
                        03-לא של חלום.mp3
                        כל המשמח
                        04-כל המשמח.mp3
                        ומפני חטאינו
                        [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                        עד בלי די
                        06-עד בלי די.mp3
                        ליבי
                        07-ליבי.mp3
                        פעם אחת בחודש
                        08-פעם אחת בחודש.mp3
                        דרכה של תורה
                        09-דרכה של תורה.mp3
                        פותח
                        10-פותח.mp3

                        תכלס

                        בחלון הראווה
                        בחלון הראווה.mp3
                        בית המוסר
                        בית המוסר.mp3
                        בתוך רכבת
                        בתוך רכבת.mp3
                        למה
                        למה.mp3
                        מבקש סליחה
                        [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                        נחש הנחושת
                        נחש הנחושת.mp3
                        סבא שלי
                        סבא שלי.mp3
                        עוצמים עיניים
                        עוצמים עיניים.mp3
                        שובר שתיקה
                        שובר שתיקה.mp3
                        תכל'ס
                        תכל'ס.mp3

                        מחשבות

                        פורים

                        [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                        אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        ד19
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        @דוד-33
                        02-שובי השולמית.mp3
                        05-ומפני חטאינו.mp3

                        תנסה. מקסימום תצליח..

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ד ד19

                          @דוד-33
                          02-שובי השולמית.mp3
                          05-ומפני חטאינו.mp3

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            ד19
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            @דוד-33 יש לי הרבה אלבומים שלו(אולי זה הכל אבל אני לא יודעת)
                            אם אין על זה זכויות יוצרים אני אעלה לך בשמחה

                            תנסה. מקסימום תצליח..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד דוד 33

                              מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יהודה20
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @דוד-33 כתב ביהודה דים:

                              מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                              עדיין רלוונטי?
                              https://send.magicode.me/send-file/file/1e2980946a8c79a33daefa0c3986886944aa0c42/view

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ת מנותק
                                ת מנותק
                                תודה לך ה'
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                נושא ישן ממש...
                                אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                                או קאברים של זה...
                                תודה רבה!

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תודה לך ה'

                                  נושא ישן ממש...
                                  אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                                  או קאברים של זה...
                                  תודה רבה!

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמעון h
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                                  #33

                                  @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                                  אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים

                                  https://youtu.be/6BvnFZCaya4?si=k6Khmr-2-Qf5nQyE

                                  https://www.prog.co.il/attachments/%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%94-10-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%94-mp3.105181/

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תודה לך ה'
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                    רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                    תודה רבה!

                                    mymusic2024M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ת תודה לך ה'

                                      @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                      רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                      תודה רבה!

                                      mymusic2024M מנותק
                                      mymusic2024M מנותק
                                      mymusic2024
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                                      @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                      רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                      תודה רבה!

                                      רצועה 10 אני מאמין -טרבלינקה.mp3

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 😥
                                      2

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • לא נקרא 0
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • שליחת פנייה לניהול