דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמחה הגיטריסט

    @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
    ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

    מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

    @מנאששש אמר ביהודה דים:

    מחשבות

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
    • יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיק
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
      #21

      b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
      גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
      חזקקק

      שווה לכם לעקוב!
      חכם.gif

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יונמיוזיקי יונמיוזיק

        b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
        https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
        גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

        https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
        חזקקק

        י מנותק
        י מנותק
        יואל שג
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

        מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מנאשששמ מנאששש

          @יסכה @100

          שובי

          ועבדת
          01-ועבדת.mp3
          שובי השולמית
          02-שובי השולמית.mp3
          לא של חלום
          03-לא של חלום.mp3
          כל המשמח
          04-כל המשמח.mp3
          ומפני חטאינו
          05-ומפני חטאינו.mp3
          עד בלי די
          06-עד בלי די.mp3
          ליבי
          07-ליבי.mp3
          פעם אחת בחודש
          08-פעם אחת בחודש.mp3
          דרכה של תורה
          09-דרכה של תורה.mp3
          פותח
          10-פותח.mp3

          תכלס

          בחלון הראווה
          בחלון הראווה.mp3
          בית המוסר
          בית המוסר.mp3
          בתוך רכבת
          בתוך רכבת.mp3
          למה
          למה.mp3
          מבקש סליחה
          מבקש סליחה.mp3
          נחש הנחושת
          נחש הנחושת.mp3
          סבא שלי
          סבא שלי.mp3
          עוצמים עיניים
          עוצמים עיניים.mp3
          שובר שתיקה
          שובר שתיקה.mp3
          תכל'ס
          תכל'ס.mp3

          מחשבות

          פורים

          [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

          פנניפ מנותק
          פנניפ מנותק
          פנני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

          "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פנניפ פנני

            @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

            מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #24

            @פנני
            01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
            05 - מתי.mp3
            יש עוד כמה שירים בדרייב
            https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פנניפ מנותק
              פנניפ מנותק
              פנני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
              #25

              אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

              אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

              "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
              • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
              • דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מנאשששמ מנאששש

                  @יסכה @100

                  שובי

                  ועבדת
                  01-ועבדת.mp3
                  שובי השולמית
                  02-שובי השולמית.mp3
                  לא של חלום
                  03-לא של חלום.mp3
                  כל המשמח
                  04-כל המשמח.mp3
                  ומפני חטאינו
                  05-ומפני חטאינו.mp3
                  עד בלי די
                  06-עד בלי די.mp3
                  ליבי
                  07-ליבי.mp3
                  פעם אחת בחודש
                  08-פעם אחת בחודש.mp3
                  דרכה של תורה
                  09-דרכה של תורה.mp3
                  פותח
                  10-פותח.mp3

                  תכלס

                  בחלון הראווה
                  בחלון הראווה.mp3
                  בית המוסר
                  בית המוסר.mp3
                  בתוך רכבת
                  בתוך רכבת.mp3
                  למה
                  למה.mp3
                  מבקש סליחה
                  מבקש סליחה.mp3
                  נחש הנחושת
                  נחש הנחושת.mp3
                  סבא שלי
                  סבא שלי.mp3
                  עוצמים עיניים
                  עוצמים עיניים.mp3
                  שובר שתיקה
                  שובר שתיקה.mp3
                  תכל'ס
                  תכל'ס.mp3

                  מחשבות

                  פורים

                  [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                  #27

                  @מנאששש אמר ביהודה דים:

                  @יסכה @100

                  שובי

                  ועבדת
                  01-ועבדת.mp3
                  שובי השולמית
                  [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                  לא של חלום
                  03-לא של חלום.mp3
                  כל המשמח
                  04-כל המשמח.mp3
                  ומפני חטאינו
                  [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                  עד בלי די
                  06-עד בלי די.mp3
                  ליבי
                  07-ליבי.mp3
                  פעם אחת בחודש
                  08-פעם אחת בחודש.mp3
                  דרכה של תורה
                  09-דרכה של תורה.mp3
                  פותח
                  10-פותח.mp3

                  תכלס

                  בחלון הראווה
                  בחלון הראווה.mp3
                  בית המוסר
                  בית המוסר.mp3
                  בתוך רכבת
                  בתוך רכבת.mp3
                  למה
                  למה.mp3
                  מבקש סליחה
                  [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                  נחש הנחושת
                  נחש הנחושת.mp3
                  סבא שלי
                  סבא שלי.mp3
                  עוצמים עיניים
                  עוצמים עיניים.mp3
                  שובר שתיקה
                  שובר שתיקה.mp3
                  תכל'ס
                  תכל'ס.mp3

                  מחשבות

                  פורים

                  [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                  אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    @מנאששש אמר ביהודה דים:

                    @יסכה @100

                    שובי

                    ועבדת
                    01-ועבדת.mp3
                    שובי השולמית
                    [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                    לא של חלום
                    03-לא של חלום.mp3
                    כל המשמח
                    04-כל המשמח.mp3
                    ומפני חטאינו
                    [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                    עד בלי די
                    06-עד בלי די.mp3
                    ליבי
                    07-ליבי.mp3
                    פעם אחת בחודש
                    08-פעם אחת בחודש.mp3
                    דרכה של תורה
                    09-דרכה של תורה.mp3
                    פותח
                    10-פותח.mp3

                    תכלס

                    בחלון הראווה
                    בחלון הראווה.mp3
                    בית המוסר
                    בית המוסר.mp3
                    בתוך רכבת
                    בתוך רכבת.mp3
                    למה
                    למה.mp3
                    מבקש סליחה
                    [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                    נחש הנחושת
                    נחש הנחושת.mp3
                    סבא שלי
                    סבא שלי.mp3
                    עוצמים עיניים
                    עוצמים עיניים.mp3
                    שובר שתיקה
                    שובר שתיקה.mp3
                    תכל'ס
                    תכל'ס.mp3

                    מחשבות

                    פורים

                    [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                    אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    ד19
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @דוד-33
                    02-שובי השולמית.mp3
                    05-ומפני חטאינו.mp3

                    תנסה. מקסימום תצליח..

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ד ד19

                      @דוד-33
                      02-שובי השולמית.mp3
                      05-ומפני חטאינו.mp3

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        ד19
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @דוד-33 יש לי הרבה אלבומים שלו(אולי זה הכל אבל אני לא יודעת)
                        אם אין על זה זכויות יוצרים אני אעלה לך בשמחה

                        תנסה. מקסימום תצליח..

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד 33ד דוד 33

                          מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יהודה20
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #31

                          @דוד-33 כתב ביהודה דים:

                          מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                          עדיין רלוונטי?
                          https://send.magicode.me/send-file/file/1e2980946a8c79a33daefa0c3986886944aa0c42/view

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ת מנותק
                            ת מנותק
                            תודה לך ה'
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            נושא ישן ממש...
                            אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                            או קאברים של זה...
                            תודה רבה!

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ת תודה לך ה'

                              נושא ישן ממש...
                              אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                              או קאברים של זה...
                              תודה רבה!

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמעון h
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                              #33

                              @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                              אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים

                              https://youtu.be/6BvnFZCaya4?si=k6Khmr-2-Qf5nQyE

                              https://www.prog.co.il/attachments/%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%94-10-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%94-mp3.105181/

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ת מנותק
                                ת מנותק
                                תודה לך ה'
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #34

                                @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                תודה רבה!

                                mymusic2024M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תודה לך ה'

                                  @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                  רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                  תודה רבה!

                                  mymusic2024M מנותק
                                  mymusic2024M מנותק
                                  mymusic2024
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #35

                                  @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                                  @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                  רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                  תודה רבה!

                                  רצועה 10 אני מאמין -טרבלינקה.mp3

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 😥
                                  2

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • לא נקרא 0
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • שליחת פנייה לניהול