דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1147

    עכשיו רגוע כבר אין חולשה
    עכשיו שמח מרגיש חופשה
    עכשיו יש כח לעוד פגישה
    עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

    עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
    עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
    עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
    אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • margalitM margalit

      עכשיו רגוע כבר אין חולשה
      עכשיו שמח מרגיש חופשה
      עכשיו יש כח לעוד פגישה
      עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

      עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
      עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
      עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
      אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

      S מנותק
      S מנותק
      shin
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1148

      מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
      הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
      הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
      מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
      זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
      זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
      אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
      בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
      זה בדרך זה קרוב,
      יש מצוי יש מגיח
      בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
      https://www.youtube.com/@ishaishin

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • S shin

        מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
        הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
        הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
        מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
        זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
        זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
        אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
        בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
        זה בדרך זה קרוב,
        יש מצוי יש מגיח
        בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

        Y מנותק
        Y מנותק
        yaakov
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1149
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
          #1150

          איתך---
          המומה מהמהירות
          בהם התחלפו המסכים
          בכזו מהירות
          כאילו לא היה אתמול

          מסתובבת במסדרונות
          ריח חזק של כאב
          ואני אפילו לא שמה לב
          איך שחכתי מאבא אוהב

          התאבלנו על המקדש
          כאילו אין מחר
          עד שהגיע אותו בכי נרגש
          גילינו שהוא עבר

          אבא!!
          תלמד אותי לחיות אותך
          לכאוב אותך
          לכאוב איתך!!

          לא רק בתאריך מצוין
          לא רק עם נעליי קרוקס ובד
          תן לי לזכור אותך היום!!
          תן לי לזכור איתך!!

          לכאוב איתך את הגלות
          לא לשקוע בעצבות
          להבין שלא זאת רצית
          תן לי להתאבל אותך
          תן לי להתאבל איתך!!

          תלמד אותי לא לשמור טינה
          כי הלב שלי קטן
          תוציא ממני את הררי השנאה
          כי אני רוצה להתנקות

          להיות מוכנה לגאולה
          לבית שלך, החדש
          תן לי לבנות אותך
          תן לי לבנות איתך!!!!

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1151

            מחכה לרגע
            שהוא יופיע
            מצפה לפתע
            לכולם להודיע

            יושבת ומחכה
            כבר לרגע הגדול
            מצפה ומבכה
            רוצה רק לגדול

            קמה ונופלת
            אך לא דואגת
            רק מתפללת
            עכשיו מתאבלת

            לקראת הסוף
            בסוף סוף סוף
            ההבטחה התקיימה
            מהר קמה

            שומעת תקיעה
            הלב נרעד
            הגיעה הגאולה
            הלב צעד

            בסוף הצלחתי
            את הדרך עברתי
            את החיים מילאתי
            ולהתפלל לא הפסקתי

            עד היום
            זה לא חלום
            יגיע הרגע
            ואת כולנו
            הוא יפתיע!
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1152

              ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
              ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
              ואני חלמתי על להיות יחידה
              ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

              ואני חושבת על העבר
              ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
              ואני חולמת על העתיד
              ואני רוצה בשמחה להתמיד

              וכל המחשבות על עצמי
              וכל הבניות והבכיות על מי אני
              וכל החלומות הוורודים והיפים
              וכל הרצונות בין השקרים

              ומה אני רוצה בסך הכל
              ומה אני חולמת רק לגדול
              ומה אני בונה על כולם
              המחשבה אמורה להיות
              רק על מלך העולם...
              טוהר😍‏

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                #1153
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1154

                  הרגשתי שהכל עלי סוגר
                  הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                  הרגשתי שכל העולם נופל
                  הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                  חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                  חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                  חלמתי להיות מול אש וגם מים
                  חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                  שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                  שמעתי קול מדבר אלי
                  שמעתי מישהו מרכל עלי
                  שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                  אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                  אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                  אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                  אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                  וכל ההרגשות
                  וכל החלומות
                  וכל שמיעה
                  וכל האמירה

                  הכל הכל זה רק בחירה
                  אני בוחרת איך להרגיש
                  אני בוחרת מה לחלום
                  אני בוחרת מה לשמוע
                  ואני בוחרת מה לומר

                  הכל תלוי בי ובחירתי
                  ואני בוחרת להתחיל מחדש
                  ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                  שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                  לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                  ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                    #1155

                    הערפל פה מתעבה
                    מוחק את האופק
                    הקרע פה עצום
                    רק מגדיל את העומק

                    אבא!!!!!!!
                    די כואב לי
                    תפסיק להסתיר
                    את עצמך ממני

                    נמאס לי להאחז
                    באמונה הפשוטה
                    שהכל זה ממך
                    תראה לי את זה כבר!!!

                    הכל פה נוצץ
                    ורק אני פה
                    כתם שחור
                    כמו עומד לרועץ

                    אבא!!!
                    תלבין אותי
                    כחוט השני
                    ככהן בכיפור

                    תראה לי
                    שאני באמת שלך
                    כי עייפתי
                    מלשנן את זה

                    אני אוהבת אותך
                    יותר מכולם
                    תראה לי
                    שזה הדדי

                    לי יש רק אותך
                    תגיד לי
                    שאני רק שלך
                    בת יחידה

                    ויותר מזה
                    שאתה אוהב אותי
                    יותר מכולם
                    כי חוץ ממך
                    אין לי אף אחד בעולם

                    שורף לי מבפנים
                    תחטא לי תפצעים
                    כי מי כמוך
                    מרפא ברחמים

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1156

                      בחיים לא יבינו
                      איך הלב שלי עובד
                      שעות שעות שלא יזיזו
                      מהמצב שאני עומד
                      חוסם את עצמי מרגש
                      אבל בסוף תמיד נשבר
                      בתוך תוכי יש נפש
                      שלא מבינה שאי אפשר

                      בשעות הקטנות שאני לבד
                      צועק אליך בכל כוחי
                      מנסה לברוח אין לאן
                      אני תקוע בגוף חומרי
                      חי בעולם, עולם משלי
                      ואף אחד לא מבין אותי
                      לא רוצה שכבר יבין אותי

                      בחיים לא ידעו
                      מה עובר עליי
                      כל האנשים שהיו
                      כבר חלפו מאליי
                      העין שלי פשוט שומרת
                      מחכה שיבוא הזמן הנכון
                      איך עוד דממה נכנסת
                      בתוך הלב יוצרת אסון

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • בלוטוסב מנותק
                        בלוטוסב מנותק
                        בלוטוס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1157

                        יושב מול דף מסיק מסקנות
                        עומד מול הרף שורף ת'שעות
                        מה עוד יש חוץ מלחכות
                        או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                        מריץ את השעות
                        מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                        מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                        אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                        עומד מול מראה מחפש נחמה
                        יושב על כיסא בלי משענת
                        מסיק מסקנות
                        הכל בשבילך אין להפך.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                          #1158

                          אבא מסור

                          ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                          מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                          ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                          מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                          משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                          ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                          כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                          הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                          בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                          אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                          ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                          בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                          הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                          ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                          כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                          הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                          סימן שהשמש שוקעת!
                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                          ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                            #1159

                            שום כלום:

                            אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
                            כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
                            את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
                            בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

                            אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
                            לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
                            את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
                            רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

                            אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
                            קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
                            את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
                            עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
                            (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

                            אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
                            צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
                            את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
                            אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

                            אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
                            ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
                            את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
                            אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            17
                            • מיתרמ מנותק
                              מיתרמ מנותק
                              מיתר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                              #1160

                              בית א
                              אומרים לכל אחד יש מקום
                              אז איפה שלי נמצא
                              אני רוצה לראות אותו היום

                              אומרים שיום אחד יגיע השלום
                              אז למה כל הקיר כתובות נאצה
                              איפה האהבה והחום

                              אומרים שיש המון טוב בעולם
                              רק צריך לפקוח את העיניים
                              ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

                              אומרים שיש מקום כזה מושלם
                              וכל מה שקורה בינתיים
                              זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

                              פזמון
                              וכולם אומרים הרבה דברים
                              גם אני רוצה לומר
                              איך אצל כולם החיים יפים
                              רק אצלי עצוב ומר
                              איך כולם כאן מתחילים
                              רק אצלי הכל נגמר
                              ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                              הוא לא באמת נשאר

                              בית ב
                              אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
                              אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
                              השאיר כתמים על הריצפה

                              אומרים שיש מי שמושל בכיפה
                              וגם אני מאמין שזה כך
                              אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

                              פזמון
                              וכולם אומרים הרבה דברים
                              גם אני רוצה לומר
                              איך אצל כולם החיים יפים
                              רק אצלי עצוב ומר
                              איך כולם כאן מתחילים
                              רק אצלי הכל נגמר
                              ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                              הוא לא באמת נשאר

                              [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

                              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                #1161

                                למה???
                                למה הכל חוזר לי כבומרנג
                                מכת מחץ בפרצוף
                                למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

                                הכל פה שורף לי
                                מרגישה בכבשן
                                מנסה לטהר את האוויר
                                להסיט את העשן

                                פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
                                שולח אליי קרניים חמימות
                                מלטף קורא ממש לי!
                                רק לי!!

                                מסתובבת כבחלום
                                מאושרת, גם אלי הגיע האושר
                                פתאום הכל פה נחשף
                                האור, הטוב, ממני נלקח

                                מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
                                בן רגע מתרוקן
                                מנסה להחזיק את השברים
                                את הכאב להעלים

                                ושוב הסרט מתחיל
                                ממשיך בעצם
                                זה רק היה קרן שנשלחה
                                בטעות---

                                סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • מיליםמ מנותק
                                  מיליםמ מנותק
                                  מילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1162

                                  לרצות
                                  וראיתי חומות
                                  ושמעתי שערים
                                  אריות, אשפות
                                  ופרחים

                                  אבנים ישנות
                                  אנשים חדשים
                                  ובתווך שועלים
                                  מהלכים

                                  וראיתי חומות
                                  ושמעתי אמת
                                  נבואות פורענות
                                  בחוצות

                                  יונות שהומות
                                  הן לא שכחו
                                  ורוצה גם אני
                                  שם לרצות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1163

                                    לא שלי

                                    טובעת
                                    בין גויות גלגלים,
                                    חול בגלים,
                                    וטפטופים חשודים
                                    ודביקים
                                    שהגיעו לכל החורים.

                                    מחפשת
                                    לשווא,
                                    גלגל הצלה
                                    ופיסת יבשה
                                    ריקה ושקטה
                                    ושפויה.

                                    נפרדת בלב
                                    ממרגוע,
                                    מחלום על דממה
                                    ואופק נוגע
                                    כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

                                    ורגע לפני
                                    שעולה קולי ונשא,
                                    ופורצת סופה וסערה,
                                    בולמת. נושמת.
                                    בורחת.
                                    נעלמת בין מזגן ושמיכה.
                                    הם מרוצים.
                                    וגם לי מגיעה קצת
                                    חופשה....

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    16
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                      #1164

                                      לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
                                      שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
                                      כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
                                      ההדחקה היתה מנגנון הגנה
                                      מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
                                      אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
                                      היא דבר טוב, או דבר רע...

                                      הַדְחָקָה

                                      הַדְחָקָה

                                      הִיא

                                      הַפִּתְרוֹן

                                      הִיא

                                      הַבְּעָיָה

                                      הִיא הַכֹּל

                                      הִיא

                                      זַעֲקַת אֱמֶת

                                      הִיא

                                      אַזְעָקַת שְׁוָא

                                      בְּכֹּחָהּ

                                      לַהֲרֹס חַיִּים

                                      לִמְנוֹעַ הֶרֶס

                                      לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

                                      אֵין לִי אֲוִיר

                                      יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

                                      תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

                                      תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

                                      ©

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      29
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1165

                                        למה הכל חוזר אלי
                                        עד שהתנתקתי
                                        למה הכל נופל עלי
                                        עד ששכחתי
                                        למה פתאום כואב לי
                                        אחרי שהתגעגעתי
                                        למה פתאום צורב לי
                                        אחרי שברחתי
                                        למה אהבה כואבת
                                        ויכולה להיות איומה
                                        למה געגוע
                                        יכול להיות סימן רע
                                        למה אחרי האור
                                        מגיע פעמים שחור
                                        ולמה הכל קשור אלי
                                        ובידי היכולת לבחור
                                        איפה לשים
                                        את הלב הטוב...
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1166

                                          לא שלי

                                          טוב מאוחר, מלעולם לא.
                                          ותמיד צריך להתאבל.

                                          איפה הדמעה הזאת?
                                          מי יבש אותה
                                          ושכמותה,
                                          היא תמיד צרורה בנאדי
                                          היהודי
                                          כדי לחכות
                                          ולבכות
                                          בכל מאודי.

                                          איפה הכאב הזה
                                          שאמור
                                          להכות בגלים
                                          אנשים אבלים?

                                          הוא מנסר בי
                                          לא אחת
                                          באזמל חד
                                          באלף מקרים
                                          רגילים.

                                          אז איפה אני
                                          ברגע אמיתי
                                          מול חורבן?
                                          למה ליבי
                                          קפוא מאובן?

                                          אבל אולי עצם
                                          השאלה הטובה
                                          והתקוה,
                                          הן כל אחת
                                          מחצית תשובה.

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול