דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1293

    רוצה להתעלות לגעת בכסאך
    רוצה להתחזק ללכת בדרכך
    הגיע הזמן להשתפר
    לקחת את עצמי בידיים
    להשתנות ולגדול

    רוצה להיות טובה יותר
    רוצה באמת להאמין
    לא להתרגל למציאות
    להאמין שיהיה טוב

    מתי יבוא היום שאגדל
    והאמין שאפשר
    להיות אחרת

    אולי תתן לי סימן
    תראה לי שאתה כאן
    איתי
    שומר עלי בכל הכוח
    לא מוותר

    גם כשאני נופלת
    ומתלכלכת
    עזור לי לקום
    להתנער מהחול
    לקום ולגדול

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1294

      אני גמרתי
      כבר נפלתי
      אתם לא ראיתם
      אבל אני כבר החלטתי
      שנמאס לי
      אתם שתקתם
      אבל זה יותר הכאיב לי
      אמרתם שבסוף יהיה טוב
      אבל לא הייתה לי סבלנות
      לחכות
      כמו צער יכול להיות
      בכאב
      כבר שברים
      יכול ליצור הלב
      העולם מלא ברגשות
      אנשים תחפשו
      את השביל המתאים
      ללב שלי
      כי אם לא
      אתם תאבדו אותי
      או שתגרמו לי
      לאבד תעצמי
      אילה....

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שיר הלל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1295

        בלילות אנלא נרדמת
        על סיוטים חולמת
        קמה מתעוררת
        ושוב למחשבות חוזרת
        למה החיים שלי גרועים
        הם כל הזמן כנועים
        נמאס לי כבר לחיות
        בסערה של רגשות
        הדמעות לא מתייבשות
        ואני כבר בועטת
        בכל מה שמציעים
        כי האמת לוהטת
        מתחת למילים
        אין כבר מקום בראש
        המחשבות לא רוצות לפרוש
        ואני מתחננת בדמעות
        כבר אין לי כוחות
        נגמרה האמונה
        אני אף פעם לא מבינה
        את התמונה
        ואיך אפשר להאמין
        לראות לא להבין
        את מה שקורה
        ולסמוך על הבורא
        זה קשה , נגמר הכוח
        לא רוצה להשאר וגם לא לברוח
        אבל אבא אולי תראה לי
        שנשארה טיפה של אמונה
        אבא תעזור לי
        להבין את התמונה
        כי כבר נשברתי
        ומהעולם התייאשתי
        אבל אני עדיין קטנה
        לאבד תאמונה
        אבל בכל זאת זה קרה
        את עצמי כבר לא מכירה
        עכשיו נשארתי בריקנות
        נכנעת אל הכנות
        כי אין לי מה לעשות יותר
        זה או להלחם או לוותר
        הלב שלי כבר מנופץ לרסיסים
        בתוך העולם כבר לא יודעת מה באמת עושים
        אך בליבי נשארה עוד תפילה
        אחת אחרונה לפני הנפילה....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ה מנותק
          ה מנותק
          הודיה 1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
          #1296

          היום כתבתי את השיר הראשון שלי אני מאוד אשמח לתגובות שלכם
          כעת אני כאן
          חזרתי לעצמי
          עם הרבה אנשים
          טובים שסביבי
          חברות ומשפחה
          וכל זה אך ורק
          מאת ה'
          תודה לך ה'
          שאתה עדיין
          מאמין בי
          ומחזיר לי
          ת'מנשמה שלי
          כל יום ויום
          ולא מתייאש
          לעולם
          תודה!
          HODAYA

          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1297

            אני אשמה
            כי ספרתי
            אף אחד לא יבין
            את המקום שלי
            היום רצתי לבד
            ובכיתי
            נשארתי שעה
            ולא זזתי
            כמעט מכולם
            התייאשתי
            למה עשיתי
            למה ספרתי
            למה אמרתי
            כולם היו בהלם
            כולם חטפו שוק
            אבל אף אחד לא מבין
            את הסיבה בסוף
            רק רציתי
            קשר אוהב
            כמו שצריך להיות
            בסוף קבלתי מכולם
            שתי סטירות
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
              #1298

              לפני כמה זמן @פונץ-בננה (אם אני לא טועה) העלתה לפה שיר מדהים ועצוב על נוער מתמודד מנקודת המבט שלה...,- מי שלא קרא ממליצה מאד לגלול למעלה ולקרוא..
              בי זה מאד נגע וגם באותה תקופה ראיתי קרוב משפחה שגם במצב הזה אז בהשראת השיר שלה ניסיתי לרשום גם שיר על הנושא הכאוב הזה אבל להביא אותו מנקודת מבט שונה, של הנער המתמודד בעצמו..
              כתבתי אותו כבר באותו יום שפונץ' בננה העלתה את שלה, אבל לא התאפשר לי לשלוח אותו ,לכן זה רק עכשיו...

              אתם מסתכלים עלי בעיניים נוזפות
              עיניים דומעות
              עיניים כואבות
              עיניים כועסות
              עיניים מאוכזבות
              ואני משפיל את שלי....
              אתם אומרים ציטוטים
              מפחידים, מאיימים
              מבקשים, מתחננים
              בוכים, זועקים
              וכשלא קורה דבר, פשוט שותקים.

              ואני---
              כל כך רוצה לרצות ,
              אך לא מצליח לנסות
              כל כך רוצה ללמוד עוד דף
              אך מול עיני האותיות מרצדות
              הרחוב קורץ ואני נענה
              אבל המצפון מייסר ולא מפסיק לשניה
              רוצה לאותת לכם שאני לא נהנה
              שאתם לא רואים את כל התמונה
              מרגיש שאין לי תקנה
              ואנה אני בא??????

              עומד על שפת הצוק
              בתסבוכת ארורה
              המדרון חלקלק ומדרדר
              מאחורי תהום פעורה

              ואני----
              משתוקק לזוג ידיים שיבואו
              כמה לזוג עיניים טובות שיביטו
              שיעודדו, שיפרגנו, , שיאמינו.
              ולא יתאבלו על הילד התמים שהיה וכבר איננו..
              שיחלצו אותי בעדינות מן הבור
              שיגרמו לי להרגיש גם בתוך המסגרת כציפור דרור
              שלא ידרשו ממני להיות מה שאני לא
              ועדיין יתנו לי חותמת של גיבור

              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1299
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1300

                  אם זה החיים
                  מה יהיה במוות
                  אם יש אלוקים
                  אז לאן נעלמו התקוות
                  תגידו לאן התפילות הולכות
                  כלום לא השתנה
                  איפה האמונה נעלמה
                  דמעות שנשפכות על הכרית
                  מוצאת תעצמי נשפכת
                  לעוד איזה הדיוטית
                  שהולכת
                  ומספרת
                  טוב אני נגמרת
                  אכשהו אני לומדת
                  ללכת
                  לבד
                  בלי שיתנו לי יד
                  לחצות תחיים
                  בלי עזרה מאנשים
                  כל אחד חושב על עצמו
                  מה יעשה טוב לאגו שלו
                  חושבים שתבינו
                  מאמינים שתעצמו
                  אבל אתם לא יודעים
                  אז אפילו אל תנסו
                  כי אתם רק יותר גורעים
                  הלב שלי הוא לא משחק
                  אל תנסו כי אם לא ילך
                  הלב שלי ימחק....
                  אילה

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                    אם זה החיים
                    מה יהיה במוות
                    אם יש אלוקים
                    אז לאן נעלמו התקוות
                    תגידו לאן התפילות הולכות
                    כלום לא השתנה
                    איפה האמונה נעלמה
                    דמעות שנשפכות על הכרית
                    מוצאת תעצמי נשפכת
                    לעוד איזה הדיוטית
                    שהולכת
                    ומספרת
                    טוב אני נגמרת
                    אכשהו אני לומדת
                    ללכת
                    לבד
                    בלי שיתנו לי יד
                    לחצות תחיים
                    בלי עזרה מאנשים
                    כל אחד חושב על עצמו
                    מה יעשה טוב לאגו שלו
                    חושבים שתבינו
                    מאמינים שתעצמו
                    אבל אתם לא יודעים
                    אז אפילו אל תנסו
                    כי אתם רק יותר גורעים
                    הלב שלי הוא לא משחק
                    אל תנסו כי אם לא ילך
                    הלב שלי ימחק....
                    אילה

                    קוקה קולהק מנותק
                    קוקה קולהק מנותק
                    קוקה קולה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1301
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1302

                      תפילה
                      חמש אותיות
                      שמתחברות ללב
                      תפילה
                      לצעוק את הכאב
                      לאבא שאוהב
                      הרגש שבין המילים
                      משתלבות
                      עם הדמעות
                      רק לאבא
                      עולות כל התפילות
                      אבא
                      שמע קולינו
                      אבא תושיע אותנו
                      חודש הרחמים והסליחות
                      כל התפילות
                      אליך עולות
                      קול דודי דופק
                      לשוב להתחזק
                      רק להתקרב
                      מתוך תפילה
                      בתוך השקט
                      של הלב
                      לצעוק לאבא
                      שאת כולנו
                      אוהב
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • יעל ק.י מנותק
                        יעל ק.י מנותק
                        יעל ק.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                        #1303

                        אחרים:

                        ושמיים התנתקו ממני
                        כל הזמן הזה
                        שהלילות שלי היו כביכול שלמים
                        כל הימים האלה שנתתי מעצמי
                        לאחרים

                        ועיניים נפלו מעלי
                        מכף רגל עד ראש
                        עם פה שמתעקם מעט לצד
                        ומבט כזה מאשים של- לא הפכת להיות מה שכל 
                        האחרים

                        ותקוות גדולות נשמטו מעלי
                        קצת הוקל לי
                        אני כבר לא מי שאתם מצפים
                        ועדיין לא מי ומה שאתם שואפים בי ורואים
                        באחרים

                        ושנים של הסתרה כואבת
                        ודיבורי סרק של מטומטמים
                        מה לא עשיתי כדי להפוך את היוצרות כדי להוכיח
                        שהכל אני -אבל לא יכולה להיות דמיון של אנשים 
                        אחרים

                        ואתם רק שותקים בבערה
                        מחפשים את החלומות שלכם במילים שלי
                        ואני בפנים נשרפת ובורחת מכם שוב
                        לכל אותם דברים
                        אחרים

                        ואני מחכה לכם
                        שתבואו לאסוף אותי
                        מבין סלעי האבן שכבר נמסו מדמעות סערה
                        אני כאן, מי שאני
                        סורי, אבל כמה שתחפשו לא תמצאו אותי דומה
                        לאחרים

                        אז אולי,
                        אולי נדבר בינינו
                        נחפש מכנה משותף לכאב
                        אין אף אחד שישמע אתכם מסכימים איתי
                        נהיה כל מה שאנחנו ולא מה שאתם חושבים שחושבים
                        האחרים?!


                        יעל#

                        יש דלת, ויש חלון,
                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1304

                          בודדה
                          שוכבת מקופלת במיטה
                          יחידה
                          מרגישה שזה רק טיוטה
                          מדדה
                          מרגישה חסרת שליטה
                          שרידה
                          מרגישה כמו פליטה

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • שנדיש מנותק
                            שנדיש מנותק
                            שנדי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1305

                            666 (1).jpg

                            כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1306

                              ואני הבנתי
                              מי באמת אוהב אותי
                              ואני הבנתי
                              מי יהיה שם תמיד
                              בשבילי
                              ואני הבנתי
                              מה אהבה ללא
                              אינטרסים
                              ואני הבנתי
                              מי באמת חברה שלי
                              ואני הבנתי
                              למי באמת אכפת
                              לו ממני
                              ואני הבנתי
                              עם מי טוב לי
                              ואני הבנתי
                              ממי לא אכפת לי
                              ואני הבנתי
                              מזה חברות אמיתית
                              אבל דבר אחד
                              לא הבנתי
                              למה קשה לי
                              להתנתק
                              ממי שלא אכפת לו ממני...
                              טוהר💔‏

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1307

                                מי באמת כשר?
                                אני שואלת את עצמי...
                                מי באמת כשר?
                                אמין ואיכותי
                                מי באמת כשר?
                                שיוכל להעיד זאת
                                מי באמת כשר?
                                שיתן לי תשובות

                                מיהו החזק והאיתן?
                                שנשאר כשר באמת
                                מיהו המתגבר על השטן?
                                שעל גבו ממשיך לשאת
                                מיהו עם פנימיות עדינה?
                                וענווה שעוטפת
                                מיהו עם עמוד השדרה?
                                ועוצמה מלטפת

                                מי באמת כשר?
                                אני שואלת את עצמי
                                האם הפלאפון?...
                                או שדווקא אני?
                                האם הפלאפון מעיד על פנימיות?
                                או שמא זאת סתם מירמה וטעות?
                                האם בכל זאת המצב ישתנה?
                                ויפסיקו לקטלג על פי המראה?
                                אז...
                                מי באמת כשר?
                                אני עוד פעם שואלת...
                                מתי יבינו שאני לא סתם מדברת...
                                שהדברים שכתבתי נאמרו מכאב
                                ואני מקווה שיכנס ללב אוהב
                                ואוזן קשבת...
                                צופיה.

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1308
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • orlyO מנותק
                                    orlyO מנותק
                                    orly
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1309

                                    תגידו לי,
                                    מה, זה נהיה נורמלי?
                                    שכל אחת שלא "באלה"
                                    על החברה שלה,
                                    ישר איתה את הקשר מנתקת,
                                    ממנה מתעלמת
                                    מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
                                    למרות שזה לא אנושי בעליל,
                                    להיכן נעלם המצפון?
                                    למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
                                    תחשבו טוב טוב
                                    לפני שאתן מעשה כזה עושות,
                                    גם אם ממש חייב,
                                    תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
                                    שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
                                    ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
                                    תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
                                    ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
                                    #ORLY#

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • י יאיא

                                      מהו השיר שלך?

                                      מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                                      שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                                      וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                                      איתו תהיה מוכרח לזוז

                                      עוד לילה יורד
                                      על מי אתה חושב
                                      באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                                      והנה היום עולה

                                      גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                                      תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                                      וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                                      בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                      #1310

                                      מי
                                      שגם אם עצוב לו-
                                      שותק
                                      שיודע
                                      להיות עם יד-
                                      על דופק
                                      ששר
                                      גם אם בפנים
                                      מבוכה
                                      אז
                                      ריבונו של עולם
                                      הוא שלך.
                                      נסטיה.

                                      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1311

                                        זה בסדר
                                        זה תקופה שתעבור
                                        את נורמלית
                                        זה ענין של זמן
                                        מותר לך לבכות
                                        זה לא מראה על חולשה
                                        זה מראה שהיית חזקה

                                        אני בוכה
                                        ואני נזכרת בתקופה היפה
                                        שהכל היה מובן
                                        שהסתכלתי בחשיבה ורודה
                                        שראיתי הכל בעין טובה

                                        שאמרתי תמיד
                                        הכל לטובה
                                        ו...
                                        שבאמת האמנתי
                                        שתמיד חינכתי
                                        לא הסכמתי
                                        להודות
                                        בחולשות
                                        ועכשיו
                                        לפני כולם
                                        הם פרושות...

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1312

                                          מתקרבת אלייך
                                          מה שעצרתי שנה
                                          מקריבה בשבילך
                                          קרבן נדבה

                                          אותן דמעות
                                          שתמיד לא ידעו זמנן
                                          אותן בקשות
                                          שתמיד לא זכרו ת'מען

                                          כל מילה שאמרתי
                                          עכשיו פעלה
                                          רואה שגדלתי
                                          ''בטח בה לב בעלה''

                                          נתלית בעוצמה
                                          על כל מה זרקתי
                                          מודה באשמה
                                          כן אבא התגעגתי!!!!!!

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול