דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה בקליפח חיה בקליפ

    פוסט זה נמחק!

    טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1330
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1331

      חושבת
      שואלת
      חוקרת
      טוחנת
      זועקת

      בוכה
      שבורה
      קטנה
      תוהה
      טועה

      אני לבד
      בדד

      מסתובבת
      מחפשת

      צורחת
      קורעת

      ורידים
      אנשים

      כולם
      משתנים
      כולם
      מעצבנים

      אף אחד
      כבר לא אמין
      אף אחד
      כבר לא תקין

      כל אחד
      ישתנה
      במהלך החיים
      רק תשומת לב
      אנשים
      אל תשתנו
      בגלל
      אנשים....
      טוהר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • נעמי16נ מנותק
        נעמי16נ מנותק
        נעמי16
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
        #1332

        נכתב בדמעות
        מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

        הקריעה
        הפציעה
        זאת הקרבה
        זאת אהבה
        המאכלת עדיין אחוזה
        המומה מהאומץ,התעוזה
        מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
        תלחך שוליי קורבן צורב
        שותקת מדממת מחכה בינתיים
        לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
        לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
        יבכו איתי את הקרע
        הגעגוע
        והמחשבות
        נאחזת בסבך
        רוצה כל כך
        לדעת שרצית
        שאהבת,קיבלת סלחת
        מביטה דומעת
        על רצון ונפש שעשן מעלים
        בחרתי נכון,אני יודעת
        אבל אין לי מילים.

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        17
        • היידה מיוזיק 0ה מנותק
          היידה מיוזיק 0ה מנותק
          היידה מיוזיק 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
          #1333

          כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
          מקווה שיחזק...😉

          בחירה טובה

          מסתבר ששוב אני מועדת
          שוב נופלת מתקשה לקום
          מסתבר ששוב חושבת
          כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
          תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
          והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

          מסתבר שהיצר לא נח לרגע
          עומד, מחכה ואורב לפגע
          והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
          שוב מתפתה לכיוון הרוח
          נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
          מגלה שאני שוב שם, לכודה
          אושר מזויף, רק לדקה שתיים
          עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
          ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
          רואה רק דמעות כמו מים

          מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
          אורות זרקורים שאותי הטעו
          אבל קמה, זורקת את העבר הזה
          קשה ולא קל לצאת מזה
          אבל מרגישה בטוחה יותר
          שמחה באמת על הבחירה
          ושוב שואלת:
          אבא, תקבל אותי חזרה?
          🤔 😥

          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
          (עקיבא תורג'מן)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #1334

            אבא!!!!
            אני רוצה חיבוק שלך!!
            למה???
            אני חייבת רק לברוח ממך??

            אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
            אני עדיין קטנה
            רוצה להפסיק לצרוח למה??
            לדעת שאני שלך-מתנה

            אתה לא מתגעגע???
            היום שנפגשנו ככה סתם
            בך זה לא נוגע???
            אתה רק מעמיד פי תם??

            כשראית אותי בוכה
            למה לא באת אליי????
            רוצה רק אותך!!!!!
            צורחת דיי!!

            ואתה---
            סובבת גבך.
            הלכת.
            ברחת.

            השארת אותי לבד
            מפורקת
            עזבת לי ת'יד
            רועדת---

            רוצה לרוץ אלייך
            לחבק,
            אבא אני אוהבת אותך!!!!
            אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

            סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            17
            • אבי gא מנותק
              אבי gא מנותק
              אבי g
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1335

              אני אוהב אותך
              כולם מאמינים בך
              כי יש אמת אחת
              והיא שלך
              ושהיצרים גוברים עלי
              אני בוכה ומילל
              שתסדר אותי בכל הבלאגן
              כי אין אחד היום שהוא מאוזן
              ולפעמים אתה מגיע
              ולפעמים אתה עזוב
              כדי לראות מה אני יעשה
              אבל תמיד אני מרגיש אותך
              בכל צעד ובכל בילבול
              אני מרגיש שזה ניסיון ממך
              ואני רוצה לאמר תודה
              על כל יום שאני נשאר איתך
              והכל זה בזכותך
              אוהבים אותך
              מלך מלכי המלכים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1336

                עכשו זה רע
                מותר לך להודות בזה
                עכשו גרוע
                תשלימי עם זה
                אבל זה לא אומר
                שפה זה נגמר
                זה לא אומר שאין מחר
                תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                גם אם מרגיש לך הפוך
                זה רק בשביל שתתרגלי
                כי התנועה הזאת
                תהייה חלק מחייך
                תנשמי עמוק
                ואל תתני ללב לחמוק
                תכניסי אוויר לריאות
                סתכלי למציאות
                בעיניים
                הכי בפנים שאת יכולה
                ושימי מול מראה
                אל תתכחשי לרע
                הוא קים
                ולא בגללך הוא נוצר
                את נשמה
                את אהובה
                שום דבר מהמציאות
                לא קשור אליך
                לא נוגע בך
                ושיגידו כולם
                שאת לא עושה מספיק
                ואת תשחקי אותה
                שלך זה לא מציק
                כי מי הם שיגידו
                אבל בפנים את בוכה
                את הקיום שלך
                בפנים את צורחת
                את הלב שלך
                יהיה טוב מבטיחה לך
                זה יהיה בקרוב
                אלוקים לא ישאיר
                אותך לבד
                הוא תמיד יחזיק לך תיד
                וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                ....אילה💔....

                מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                  עכשו זה רע
                  מותר לך להודות בזה
                  עכשו גרוע
                  תשלימי עם זה
                  אבל זה לא אומר
                  שפה זה נגמר
                  זה לא אומר שאין מחר
                  תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                  גם אם מרגיש לך הפוך
                  זה רק בשביל שתתרגלי
                  כי התנועה הזאת
                  תהייה חלק מחייך
                  תנשמי עמוק
                  ואל תתני ללב לחמוק
                  תכניסי אוויר לריאות
                  סתכלי למציאות
                  בעיניים
                  הכי בפנים שאת יכולה
                  ושימי מול מראה
                  אל תתכחשי לרע
                  הוא קים
                  ולא בגללך הוא נוצר
                  את נשמה
                  את אהובה
                  שום דבר מהמציאות
                  לא קשור אליך
                  לא נוגע בך
                  ושיגידו כולם
                  שאת לא עושה מספיק
                  ואת תשחקי אותה
                  שלך זה לא מציק
                  כי מי הם שיגידו
                  אבל בפנים את בוכה
                  את הקיום שלך
                  בפנים את צורחת
                  את הלב שלך
                  יהיה טוב מבטיחה לך
                  זה יהיה בקרוב
                  אלוקים לא ישאיר
                  אותך לבד
                  הוא תמיד יחזיק לך תיד
                  וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                  ....אילה💔....

                  מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                  אבי gא מנותק
                  אבי gא מנותק
                  אבי g
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1337
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנחם לוינסון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1338
                    פוסט זה נמחק!
                    נעמי16נ אבי gא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנחם לוינסון

                      פוסט זה נמחק!

                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1339
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנחם לוינסון

                        פוסט זה נמחק!

                        אבי gא מנותק
                        אבי gא מנותק
                        אבי g
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1340
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אנונימיתא מנותק
                          אנונימיתא מנותק
                          אנונימית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1341

                          לו רק היו לי מילים
                          הייתי יושבת לכתוב
                          שיר, סיפור או משפט
                          שאומר ומסביר הכאב

                          לו רק ידעתי נגן
                          הייתי יושבת לרקום
                          תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                          שתרגש ותסעיר את הלב

                          לו רק ידעתי רקוד
                          הייתי פוצחת בשיר
                          על ימים שיבואו, טובים כנראה
                          על האושר שכבר מתקרב

                          ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                          בליבי עוד פועמת תקווה,
                          שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                          שאבא תמיד שם אוהב

                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                          אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          17
                          • אנונימיתא אנונימית

                            לו רק היו לי מילים
                            הייתי יושבת לכתוב
                            שיר, סיפור או משפט
                            שאומר ומסביר הכאב

                            לו רק ידעתי נגן
                            הייתי יושבת לרקום
                            תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                            שתרגש ותסעיר את הלב

                            לו רק ידעתי רקוד
                            הייתי פוצחת בשיר
                            על ימים שיבואו, טובים כנראה
                            על האושר שכבר מתקרב

                            ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                            בליבי עוד פועמת תקווה,
                            שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                            שאבא תמיד שם אוהב

                            אבי gא מנותק
                            אבי gא מנותק
                            אבי g
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1342
                            פוסט זה נמחק!
                            נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אבי gא אבי g

                              פוסט זה נמחק!

                              נעמי16נ מנותק
                              נעמי16נ מנותק
                              נעמי16
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                              #1343
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                #1344

                                כולי להבות,
                                שורפת מבפנים.
                                הלב שלי, נסדק.
                                מתפורר לרסיסים.
                                נראה שגם היום,
                                אשרוף ת'לילה
                                על דמעות.
                                מה עוד נותר לי לעשות?
                                מכאיב על אנשים,
                                שלא חושבים
                                טרם המעשים.
                                ואיך אני, שוב ושוב
                                נופלת, מאותם הסובבים.
                                מתי הם יבינו ת'לב שלי,
                                שצורח מבפנים.
                                איך שהוא משתוקק-
                                לימים יותר טובים...!!

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                17
                                • מתורפתמ מנותק
                                  מתורפתמ מנותק
                                  מתורפת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                                  #1345

                                  קשה לי
                                  רע לי
                                  נמאס לי

                                  אין משהו שיעשה לי טוב?
                                  למה אני שלילית
                                  רואה את הכול שהוא רע

                                  כל יום וכל היום
                                  בדיכאון

                                  נמאס
                                  למה אני לא מצליחה לשמוח
                                  שום דבר לא מצליח לעקם
                                  לי את הפה- לחיוך

                                  מי ישנה לי את הגישה
                                  שלי אל החיים
                                  איך אפשר להסתכל חיובי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אנונימיתא מנותק
                                    אנונימיתא מנותק
                                    אנונימית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1346

                                    תשליך

                                    השליכי מעלייך כל פחד ועצב
                                    זרקי הדמעות אל המים
                                    השליכי הכעס, השליכי כאב
                                    הרימי מבט לשמיים

                                    השליכי ממך כל פגיעות העבר
                                    שאי את עינייך קדימה
                                    השליכי את מה שהיה ונגמר
                                    חזקי הכוחות שבך פנימה

                                    פני לך מקום של כבוד בליבך
                                    לאושר - נמצא הוא בפתח
                                    הנה הוא מגיע, צועד לקראתך
                                    האור בתוכך כבר זורח...

                                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                      #1347

                                      דגי הים רועדים!
                                      רצונות נעקדים .
                                      על מזבח אהבה.
                                      אויר טהור.
                                      קרן אור.
                                      אלול בא----

                                      שנה חולפת.
                                      תחושת פחד לופתת.
                                      וְשִׂמְחָה.
                                      כי אם כבנים.
                                      גם אם כעבדים.
                                      עֵינֵינוּ לך.

                                      על רקע שמים.
                                      צבועים דם.
                                      ושמש ערביים.
                                      נעלמת בים.
                                      פורצת דמעה.
                                      מתוקה.
                                      מלוחה.
                                      לשנה מבורכת-
                                      כְּתֹב את עמך.

                                      ⚖ .NASTYA.⚖

                                      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • נשרנ מנותק
                                        נשרנ מנותק
                                        נשר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1348

                                        כמו פרח שגודל
                                        לא עוצר ולא נובל
                                        רץ לא מסתכל
                                        והכל הוא מקבל

                                        ממשיך הוא לנסות
                                        גם כשהכל נראה אבוד
                                        להניע עולמות
                                        גם כשהמצב ירוד

                                        כי הוא יודע
                                        וגם שומע
                                        בסוף הכל יגמר
                                        ויסתדר
                                        אחרי ענן תבוא השמש
                                        אחרי החושך יבוא האור
                                        ואז הכל יגמר
                                        וגם זה יעבור

                                        על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                        בקש להתמודד עם הקשיים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1349

                                          חבר שהוא אמיתי
                                          לא חייב שתמיד יהיה איתי
                                          חבר שהוא כנה
                                          לא כשיש ויכוח אז הוא שונא

                                          חבר שהוא יעזור בכל מצב
                                          גם אם לא יהיה לו מה לומר
                                          ילטף את מה שנשאר
                                          ולא יגיד לך שהכל נגמר

                                          גם אם בטעות ומתווכחים
                                          עדיין נשארים אוהבים
                                          גם אם לא אותו דבר
                                          הוא יהיה איתך גם במדבר

                                          דווקא השונה
                                          זה הבונה
                                          עולמות שונים
                                          הם הבונים

                                          חבר שיהיה איתך
                                          באש ובמיים
                                          תמיד תהיו יחד
                                          עד לשמיים

                                          חבר שיאהב אותך ללא תנאי
                                          לא ינצל אותך
                                          ויגיד עליך גנאי
                                          הוא תמיד יאהב אותך

                                          חבר כמו באגדות
                                          מחפשת חברות כזאת בנרות
                                          תמיד חלומות נראים טובים
                                          אבל חבל שאם יש אותם
                                          הם מהר מאד
                                          נגמרים....
                                          טוהר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול