דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
    #1444

    יש לי אולי שמחת חיים
    אבל זה לא שאין לי דיכי
    אני אלופה בחיקויים
    וזה הנס אבל גם הבכי
    אני פסימית ואופטימית
    חצי דרמטית חצי אפטית
    מחפשת מישהו שיציב לי גבולות
    כדי לפרוץ ואז לבכות

    התרגלתי להבריק
    לכל העיניים עלי
    התרגלתי להבזיק
    עוד חיוך מושלם מידי
    ואיך הכל קרה
    אני לא אוחזת
    חזרתי להתחלה
    אני כבר לא כוכבת...

    מחפשת מישהו שיגיד
    אני אוהבת אותך ככה
    לא כמו תמיד
    אלא כשאת מוזרה
    בלי המסיכה
    הרגילה

    כשאת כל כך מחפשת
    אבל כל כך מתעלמת
    כשאת כך צועקת
    שאת לא חייבת...

    אין לי כח
    התייאשתי מהכל
    הולכת לנוח
    מסכימה קצת לסבול
    והלוואי כשאקום
    אראה שזה סתם
    יחייך אלי כל היקום
    יגיד, שיחקת אותה עודפ'ם

    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1445

      יושב אוהלים
      גם אני רוצה להיות
      איש תם יושב אוהלים
      להיות בשמחה לקיים המצות
      לעסוק בתורה יד' שנים
      לאחוז בעקב לא לותר
      להיות עקשן להמשיך להילחם
      אפילו שנראה שלא מתאפשר
      להיות מלא ביראת השם.
      לא לפחד לא להירתע
      לא להתייאש להמשיך לחפש
      גם כשמרגיש את כאב הנפילה
      להצליח לקום לדעת להתחדש.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1446

        הלב שלי מבכה
        על הפיגועים
        אחד אחרי השני
        הכאב שבי
        לא מתשתתק
        כמה משפחות
        וכמה פצועים
        יש פעמים גם הרוגים
        אוי אנא אלוקים
        חוס ורחם על עמיך
        תשלח כבר
        את גאולתך
        משיחך
        מחכים ומצפים אנו
        את האור כבר לראות
        נמאס לנו
        כל היום רק לבכות
        לפחד ללכת ברחובות
        כי אולי נמות
        תוך שניות
        אוי אבא
        רחם עלינו
        והראה ישועתך
        שלח לכולם
        רפואה שלימה
        תחזק את המשפחות
        שעל קרוביהם מבכות
        ואנחנו לעולם
        לא נפסיק למשיח
        לחכות
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • efiE מנותק
          efiE מנותק
          efi
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1447

          (בקשר למאורעות היום)

          חציו מאמין חציו לא מבין

          הלכתי לישון ככה,
          אטומה
          הלומה
          ורק הלב בכה
          חציו מאמין
          חציו לא מבין
          באמת!

          רק עם הזמן
          הוא יתרגל
          לא יבכה

          רק עם הזמן
          הוא ישלים עם עצמו
          יתרפא

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • N מנותק
            N מנותק
            netanelhareven
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1448

            להצליח לשרוד,
            עוד יום ועוד יום.
            להזכר בעבר,
            בזיכרונות ובטוב.

            להצליח לקום,
            להמשיך לחייך.
            להישיר ליקום,
            מבט קצת עייף.

            להצליח לחשוב,
            על מה שהיה.
            פתאום להבין,
            שלא סתם זה בא.

            להצליח לפסוע,
            גם אם קשה.
            להפסיק לדמוע,
            להסתכל להווה.

            להצליח להזכר,
            שפעם נפלת.
            להצליח לשמוח,
            כי כבר - התקדמת.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1449

              אבא אני נופלת
              נשברת
              אני מרגישה
              שאני מתרחקת
              לא חשבתי
              שאקח את זה
              כלכך קשה
              לא חשבתי
              שאפנה עורף
              גם לזה
              אבא בבקשה
              תחזיק לי את היד
              שלא אמעד
              אני מרגישה
              שכל יום
              חבל על הזמן
              החברות לא מבינות
              המשפחה מתכחשת
              אף אחד
              לא מרגיש
              את הלב שלי
              כל היום
              דמעות בעיני
              הפרצוף כאילו
              עוד שניה
              ויפלו עלי
              אני רוצה את השקט
              להיות עם עצמי
              לנסוע רחוק
              ושתחזיק את ידי
              להיות
              רק אני ואתה
              לבד
              בין אבא לבת
              בין לב ללב
              לקחת כוחות
              חדשים
              להמשיך
              את החיים...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              אוהב ת'מדינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #1450

                חיים טובים מידי

                לא בשבילי להיות רעה
                אז אני טובה
                בהכל
                כל הזמן
                בלי ליפול
                וכבר לא בא לי
                רוצה להשתגע
                זה לא נורמלי
                הלב קצת מתפרע
                רוצה להיות קצת שונה
                קצת חלש, קצת פגיע
                איך שהוא רוצה
                לרדת כדי לעלות
                להתעלם מכל החובות
                לפרוץ עוד גבולות
                להתעלם מסייגים וגדרות
                וסופסוף לבכות
                נמאס לי להצליח
                אני מבטיחה
                לא יכולה להבטיח
                שאני לא טועה
                אבל כמה אפשר
                להתמודד במרוץ הזה
                כל יום אותו דבר
                והשיעמום רק עולה

                מתוסבכת על עצמי
                בקטע מפחיד
                שונאת להגיד
                שלא קשה לי...
                וזה נראה לי תקוע
                להלונן על שפע
                אבל באמת כבר די
                יש לי חיים טובים מידי...

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1451

                  פיגועים בלי סוף
                  משפחות מתפרקות
                  יורדים מהדרך
                  קשיים בלי סוף
                  אבל מה נשאר לנו
                  רק האמונה
                  ה' אנחנו הילדים שלך
                  שמור עלינו
                  חזק אותנו
                  עוד פיתוי
                  וכמה כבר אפשר
                  תן לנו ת'כוחות
                  להמשיך להתמודד
                  להילחם ולנצח
                  אנחנו העם הנבחר
                  אתה בחרת אותנו
                  לעם שלך
                  ואנחנו עדיין
                  צועדים בדרכך
                  ונמשיך כך
                  בתקווה גדולה
                  ואין סוף תפילות

                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1452

                    הלב שלי
                    מתכווץ
                    כל פעם

                    הכאב שבי
                    מתפרץ
                    כמו פעם

                    העיניים שלי
                    שורפות
                    מדמעות

                    הידיים שלי
                    מורמות
                    למעלה מושטות

                    האהבה שלי
                    לכל אחד
                    מתחילה להיעלם

                    הערכה שבי
                    לכולם
                    כבר נעלמה מיזמן

                    האמון שלי
                    דועך לאיתו
                    ונשאר בו קצת

                    הרצון שבי
                    לחיות
                    כמעט ונגמר...

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • טותייייט טותיייי

                      אבא אני נופלת
                      נשברת
                      אני מרגישה
                      שאני מתרחקת
                      לא חשבתי
                      שאקח את זה
                      כלכך קשה
                      לא חשבתי
                      שאפנה עורף
                      גם לזה
                      אבא בבקשה
                      תחזיק לי את היד
                      שלא אמעד
                      אני מרגישה
                      שכל יום
                      חבל על הזמן
                      החברות לא מבינות
                      המשפחה מתכחשת
                      אף אחד
                      לא מרגיש
                      את הלב שלי
                      כל היום
                      דמעות בעיני
                      הפרצוף כאילו
                      עוד שניה
                      ויפלו עלי
                      אני רוצה את השקט
                      להיות עם עצמי
                      לנסוע רחוק
                      ושתחזיק את ידי
                      להיות
                      רק אני ואתה
                      לבד
                      בין אבא לבת
                      בין לב ללב
                      לקחת כוחות
                      חדשים
                      להמשיך
                      את החיים...
                      טוהר

                      אוהב ת'מדינהא מנותק
                      אוהב ת'מדינהא מנותק
                      אוהב ת'מדינה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1453
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ש.ש. 0ש מנותק
                        ש.ש. 0ש מנותק
                        ש.ש. 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ש.ש. 0
                        #1454

                        לא רוצה שילך
                        כמה דקות של טוב,
                        שקצת ימשך
                        מפחדת לכאוב...

                        איפה אתה "טוב" ,
                        למה הינך חייב לעזוב?
                        האם תחזור אי פעם,
                        וארגיש שוב את הטעם?

                        רוצה שיחזור
                        כמה דקות של טוב,
                        מנסה לזכור
                        מפחדת - שוב לאהוב... ❤

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1455

                          אבא לפעמים
                          אני אומרת דברים
                          שלא באמת
                          עמוק נמצאים
                          אבא לפעמים
                          אני כותבת שירים
                          שלא באמת
                          מהלב יוצאים
                          אבא לפעמים
                          אני מתפללת אליך
                          אבל לא מרגישה
                          קרוב אליך
                          אבא לפעמים
                          אני מקבלת קבלות
                          עם דמעות
                          אבל לא באמת
                          מרגישה שהן עוזרות
                          אבא לפעמים
                          הכאב שלי בלב
                          ואני מרגישה שקשה לי
                          והכל לאט דועך
                          אבא לפעמים
                          אני חוטאת בך
                          ומרגישה אותך
                          בוכה איתי
                          אבא לפעמים
                          אני רוצה אותך
                          ללכת איתך
                          בדרך שלך
                          אבל בוכה בפנים
                          אבא לפעמים
                          אני יודעת שהכל ממך
                          אבל מכחישה
                          כדי לא להרגיש
                          מצפון לרגעים
                          אבא לפעמים
                          אני מאמינה שהכל לטובה
                          אבל בוכה בלי הפסקה
                          כי קשה לי האמונה
                          אבא לפעמים
                          אני צריכה הפסקה
                          להכיר את עצמי
                          ואך הדרך שלך
                          כדי שהכל יתחבר
                          וישאר בבטחה
                          אבא לפעמים
                          אני משקרת
                          שקל לי בחיים
                          אבא שקשה לי
                          אני צועקת בפנים
                          אבא אני
                          תמיד אוהבת אותך
                          ולפעמים אני
                          שוכחת שהכל ממך
                          ושאני צריכה
                          להודות לך
                          אבא לפעמים
                          אני חייבת להרגיש
                          אהבה רק ממך
                          לדעת שאתה אוהב אותי
                          לנצח
                          גם אם נפלתי
                          לזכור לבטח
                          שהכל
                          תמיד לטובה
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                            #1456

                            אני עייפה
                            אסור לי לישון
                            איזו מעמסה
                            אי אפשר לנשום
                            אני עסוקה
                            בלנסות לשרוד
                            לא מצליחה
                            כמעט לעמוד

                            והמורות
                            חושבות
                            שיש ימים פנויים
                            מביאות
                            עבודות
                            וטונות מבחנים

                            בבקשה
                            רחמים
                            זה נורא
                            אלוקים
                            עבודות מבחנים ושיעורים
                            כמה לימודיםםםם

                            והעומס
                            מורגש
                            והשכל
                            מותש
                            אבל הלימודים
                            ביתר שאת ממשיכים

                            והבנות
                            מקטרות
                            והמורות
                            מתרגזות
                            אבל ממשיכות
                            להביא עבודות

                            מורה יקרה
                            כשהיית תלמידה
                            האם נהנת
                            ממורות מעמיסות?
                            תנסי לחשוב
                            קצת על הבנות
                            שבקושי....
                            שורדות 🥴🥴🥴🥴

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נגינתי
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                              #1457

                              אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
                              נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

                              עלים נושרים כבשלכת
                              עוד חתונה של חבר
                              קרקע מתחתך נשמטת
                              וקשה יותר להתגבר

                              להילחם כל בוקר
                              בעייפות ובייצר
                              ואם להגיד ביושר
                              גם בחברי החדר...

                              להמשיך לחייך
                              גם לזה שמִתְּחַתֵּך
                              יש לו היום פגישה
                              וההוא מביא לך הקדשה

                              ההוא עם אוזניות
                              "יום שלישי היום"
                              ההוא עם לבבות
                              עוד שלושים יום...

                              ואתה בודד
                              רווק בין חתנים
                              ממשיך להתמודד
                              "קשה כים סוף" אומרים
                              ולא יודעים עד כמה,
                              עד כמה הם צודקים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1458

                                ימין שמאל
                                קמתי היום על רגל שמאל
                                זה לא היה כמו אתמול
                                הלוך ושוב מרחתי את הזמן
                                ועכשיו אני מוכן ומזומן.


                                מה שהיה היה וכבר נגמר
                                לא אותר על מה שנשאר
                                מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
                                לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


                                כי כל שניה זה זמן נפרד
                                כל שניה היא עד בלי די
                                תסתכל קדימה וכך תצעד
                                בדרך הנכונה הכי כדאי.


                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1459
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ש.ש. 0ש מנותק
                                    ש.ש. 0ש מנותק
                                    ש.ש. 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1460

                                    חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

                                    איה מקום כבודו
                                    שאלתי את כולם
                                    הסבירו לי הודו
                                    שכבודו מלא עולם
                                    נמצא -כן אמת
                                    אך למציאותו אין עת
                                    אין סוף לאחדותו, נעלם
                                    לכל נוצר הינו אדון העולם
                                    מביט לסוף דבר בקדמתו
                                    ואנו מחכי הקץ - לישועתו
                                    בטוחים אנו שישלח משיחנו
                                    אשר יבוא ויגאלנו...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #1461

                                      האור שלי
                                      שהיה בעולם
                                      התחיל להיכבות
                                      אט אט
                                      ואני רואה
                                      את הצל של עצמי
                                      מאחורי השמש
                                      שבלב שלי
                                      אחרי תקופה ארוכה
                                      שהדמעות כבר התחילו
                                      להתייבש
                                      אני כל כולי
                                      התחלתי להתבייש
                                      איך ראיתי שחורות
                                      איך לא ראיתי כלום
                                      מכמות הדמעות
                                      למה הכאב שבי
                                      עוד ממשיך להדהד
                                      איך הלב שלי
                                      ממשיך לנדנד
                                      אחרי שראיתי את האור
                                      וראיתי גם הוא
                                      מתחילה להיכבות שוב
                                      הבנתי שלכאב שלי
                                      יש אפשרות שוב לשוב
                                      החלטתי החלטה
                                      מקווה שהיא טובה
                                      לשים את
                                      השמש שלי
                                      בתוך צנצנת
                                      שאחרי שהיא תתחמם
                                      היא תתפוצץ
                                      כל השברים יעופו
                                      אני אתחיל לאסוף
                                      אחד אחד
                                      לתוך הלב שלי
                                      לכאב שבי
                                      עם הידיים שלי
                                      עם השריטות שלי
                                      עם האמון באור
                                      שהיה ונשבר
                                      ואני אבין
                                      שאם יש שמש בצנצנת
                                      אז גם הוא
                                      יום אחד
                                      היה ונגמר...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1462

                                        הפלאפון ריק
                                        כך גם המח
                                        לחצתי על השתק
                                        וניסיתי לברוח
                                        ברחתי לחולות
                                        נאבקתי ברוחות
                                        נלחמתי בכלום
                                        כדי לא לסבול

                                        אני על מצב טיסה
                                        המח נכנס להשתקה
                                        הלב פועל על רטט
                                        את הציפורניים כוססת
                                        מחכה לזמן הטוב
                                        שיגרום לי לעזוב
                                        שיבוא בבום
                                        ויצור הכל

                                        שום היגיון לא חודר למח
                                        הלב גם מתקשה לצלוח
                                        אני לא מנסה לשכוח
                                        רק קצת לצרוח
                                        כי רע לי ורע לי ורע לי
                                        וכבר לא אכפת לי
                                        שאסבול
                                        וכמה שיותר
                                        ושאפול
                                        נמאס לי להתגבר
                                        ושאצנח
                                        לתוך התהום של עצמי
                                        ושאצרח
                                        ושלא ישמעו אותי

                                        לא רוצה להיות חזקה
                                        זאת תוצאה של הדחקה
                                        של שכל שפעל יותר מידי
                                        של לב שנאמר לו ביי
                                        של חלום שלא מצליח להיגנז
                                        ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הודיה 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1463

                                          לך אבא שלי
                                          תודה רבה על
                                          כל הקשיים והפיתויים
                                          תודה רבה על
                                          כל הכוחות והתקווה
                                          בפי מלא שבח
                                          והלל לפניך
                                          תודה אבא שלי
                                          תודה לך!
                                          מלבדך אני
                                          אפס אפסים
                                          ואיתך אני מרגישה
                                          אלפים ומאות
                                          תודה לך!
                                          על כל הטובות
                                          שאתה מביא עלי
                                          תודה על הכל!
                                          אין לי מילים
                                          להודות לך
                                          ולשבח אותך
                                          אתה כל עולמי
                                          ואין עוד מלבדך
                                          תודה על הכל
                                          מבתך האוהבת
                                          אחת קטנה מכל
                                          מאות בנות ישראל
                                          שאתה מחזיק
                                          לנו אצבעות
                                          תודה!

                                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול