דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
    #1450

    חיים טובים מידי

    לא בשבילי להיות רעה
    אז אני טובה
    בהכל
    כל הזמן
    בלי ליפול
    וכבר לא בא לי
    רוצה להשתגע
    זה לא נורמלי
    הלב קצת מתפרע
    רוצה להיות קצת שונה
    קצת חלש, קצת פגיע
    איך שהוא רוצה
    לרדת כדי לעלות
    להתעלם מכל החובות
    לפרוץ עוד גבולות
    להתעלם מסייגים וגדרות
    וסופסוף לבכות
    נמאס לי להצליח
    אני מבטיחה
    לא יכולה להבטיח
    שאני לא טועה
    אבל כמה אפשר
    להתמודד במרוץ הזה
    כל יום אותו דבר
    והשיעמום רק עולה

    מתוסבכת על עצמי
    בקטע מפחיד
    שונאת להגיד
    שלא קשה לי...
    וזה נראה לי תקוע
    להלונן על שפע
    אבל באמת כבר די
    יש לי חיים טובים מידי...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1451

      פיגועים בלי סוף
      משפחות מתפרקות
      יורדים מהדרך
      קשיים בלי סוף
      אבל מה נשאר לנו
      רק האמונה
      ה' אנחנו הילדים שלך
      שמור עלינו
      חזק אותנו
      עוד פיתוי
      וכמה כבר אפשר
      תן לנו ת'כוחות
      להמשיך להתמודד
      להילחם ולנצח
      אנחנו העם הנבחר
      אתה בחרת אותנו
      לעם שלך
      ואנחנו עדיין
      צועדים בדרכך
      ונמשיך כך
      בתקווה גדולה
      ואין סוף תפילות

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1452

        הלב שלי
        מתכווץ
        כל פעם

        הכאב שבי
        מתפרץ
        כמו פעם

        העיניים שלי
        שורפות
        מדמעות

        הידיים שלי
        מורמות
        למעלה מושטות

        האהבה שלי
        לכל אחד
        מתחילה להיעלם

        הערכה שבי
        לכולם
        כבר נעלמה מיזמן

        האמון שלי
        דועך לאיתו
        ונשאר בו קצת

        הרצון שבי
        לחיות
        כמעט ונגמר...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טותייייט טותיייי

          אבא אני נופלת
          נשברת
          אני מרגישה
          שאני מתרחקת
          לא חשבתי
          שאקח את זה
          כלכך קשה
          לא חשבתי
          שאפנה עורף
          גם לזה
          אבא בבקשה
          תחזיק לי את היד
          שלא אמעד
          אני מרגישה
          שכל יום
          חבל על הזמן
          החברות לא מבינות
          המשפחה מתכחשת
          אף אחד
          לא מרגיש
          את הלב שלי
          כל היום
          דמעות בעיני
          הפרצוף כאילו
          עוד שניה
          ויפלו עלי
          אני רוצה את השקט
          להיות עם עצמי
          לנסוע רחוק
          ושתחזיק את ידי
          להיות
          רק אני ואתה
          לבד
          בין אבא לבת
          בין לב ללב
          לקחת כוחות
          חדשים
          להמשיך
          את החיים...
          טוהר

          אוהב ת'מדינהא מנותק
          אוהב ת'מדינהא מנותק
          אוהב ת'מדינה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1453
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש.ש. 0ש מנותק
            ש.ש. 0ש מנותק
            ש.ש. 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ש.ש. 0
            #1454

            לא רוצה שילך
            כמה דקות של טוב,
            שקצת ימשך
            מפחדת לכאוב...

            איפה אתה "טוב" ,
            למה הינך חייב לעזוב?
            האם תחזור אי פעם,
            וארגיש שוב את הטעם?

            רוצה שיחזור
            כמה דקות של טוב,
            מנסה לזכור
            מפחדת - שוב לאהוב... ❤

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1455

              אבא לפעמים
              אני אומרת דברים
              שלא באמת
              עמוק נמצאים
              אבא לפעמים
              אני כותבת שירים
              שלא באמת
              מהלב יוצאים
              אבא לפעמים
              אני מתפללת אליך
              אבל לא מרגישה
              קרוב אליך
              אבא לפעמים
              אני מקבלת קבלות
              עם דמעות
              אבל לא באמת
              מרגישה שהן עוזרות
              אבא לפעמים
              הכאב שלי בלב
              ואני מרגישה שקשה לי
              והכל לאט דועך
              אבא לפעמים
              אני חוטאת בך
              ומרגישה אותך
              בוכה איתי
              אבא לפעמים
              אני רוצה אותך
              ללכת איתך
              בדרך שלך
              אבל בוכה בפנים
              אבא לפעמים
              אני יודעת שהכל ממך
              אבל מכחישה
              כדי לא להרגיש
              מצפון לרגעים
              אבא לפעמים
              אני מאמינה שהכל לטובה
              אבל בוכה בלי הפסקה
              כי קשה לי האמונה
              אבא לפעמים
              אני צריכה הפסקה
              להכיר את עצמי
              ואך הדרך שלך
              כדי שהכל יתחבר
              וישאר בבטחה
              אבא לפעמים
              אני משקרת
              שקל לי בחיים
              אבא שקשה לי
              אני צועקת בפנים
              אבא אני
              תמיד אוהבת אותך
              ולפעמים אני
              שוכחת שהכל ממך
              ושאני צריכה
              להודות לך
              אבא לפעמים
              אני חייבת להרגיש
              אהבה רק ממך
              לדעת שאתה אוהב אותי
              לנצח
              גם אם נפלתי
              לזכור לבטח
              שהכל
              תמיד לטובה
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                #1456

                אני עייפה
                אסור לי לישון
                איזו מעמסה
                אי אפשר לנשום
                אני עסוקה
                בלנסות לשרוד
                לא מצליחה
                כמעט לעמוד

                והמורות
                חושבות
                שיש ימים פנויים
                מביאות
                עבודות
                וטונות מבחנים

                בבקשה
                רחמים
                זה נורא
                אלוקים
                עבודות מבחנים ושיעורים
                כמה לימודיםםםם

                והעומס
                מורגש
                והשכל
                מותש
                אבל הלימודים
                ביתר שאת ממשיכים

                והבנות
                מקטרות
                והמורות
                מתרגזות
                אבל ממשיכות
                להביא עבודות

                מורה יקרה
                כשהיית תלמידה
                האם נהנת
                ממורות מעמיסות?
                תנסי לחשוב
                קצת על הבנות
                שבקושי....
                שורדות 🥴🥴🥴🥴

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נגינתי
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                  #1457

                  אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
                  נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

                  עלים נושרים כבשלכת
                  עוד חתונה של חבר
                  קרקע מתחתך נשמטת
                  וקשה יותר להתגבר

                  להילחם כל בוקר
                  בעייפות ובייצר
                  ואם להגיד ביושר
                  גם בחברי החדר...

                  להמשיך לחייך
                  גם לזה שמִתְּחַתֵּך
                  יש לו היום פגישה
                  וההוא מביא לך הקדשה

                  ההוא עם אוזניות
                  "יום שלישי היום"
                  ההוא עם לבבות
                  עוד שלושים יום...

                  ואתה בודד
                  רווק בין חתנים
                  ממשיך להתמודד
                  "קשה כים סוף" אומרים
                  ולא יודעים עד כמה,
                  עד כמה הם צודקים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  16
                  • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1458

                    ימין שמאל
                    קמתי היום על רגל שמאל
                    זה לא היה כמו אתמול
                    הלוך ושוב מרחתי את הזמן
                    ועכשיו אני מוכן ומזומן.


                    מה שהיה היה וכבר נגמר
                    לא אותר על מה שנשאר
                    מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
                    לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


                    כי כל שניה זה זמן נפרד
                    כל שניה היא עד בלי די
                    תסתכל קדימה וכך תצעד
                    בדרך הנכונה הכי כדאי.


                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1459
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ש.ש. 0ש מנותק
                        ש.ש. 0ש מנותק
                        ש.ש. 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1460

                        חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

                        איה מקום כבודו
                        שאלתי את כולם
                        הסבירו לי הודו
                        שכבודו מלא עולם
                        נמצא -כן אמת
                        אך למציאותו אין עת
                        אין סוף לאחדותו, נעלם
                        לכל נוצר הינו אדון העולם
                        מביט לסוף דבר בקדמתו
                        ואנו מחכי הקץ - לישועתו
                        בטוחים אנו שישלח משיחנו
                        אשר יבוא ויגאלנו...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                          #1461

                          האור שלי
                          שהיה בעולם
                          התחיל להיכבות
                          אט אט
                          ואני רואה
                          את הצל של עצמי
                          מאחורי השמש
                          שבלב שלי
                          אחרי תקופה ארוכה
                          שהדמעות כבר התחילו
                          להתייבש
                          אני כל כולי
                          התחלתי להתבייש
                          איך ראיתי שחורות
                          איך לא ראיתי כלום
                          מכמות הדמעות
                          למה הכאב שבי
                          עוד ממשיך להדהד
                          איך הלב שלי
                          ממשיך לנדנד
                          אחרי שראיתי את האור
                          וראיתי גם הוא
                          מתחילה להיכבות שוב
                          הבנתי שלכאב שלי
                          יש אפשרות שוב לשוב
                          החלטתי החלטה
                          מקווה שהיא טובה
                          לשים את
                          השמש שלי
                          בתוך צנצנת
                          שאחרי שהיא תתחמם
                          היא תתפוצץ
                          כל השברים יעופו
                          אני אתחיל לאסוף
                          אחד אחד
                          לתוך הלב שלי
                          לכאב שבי
                          עם הידיים שלי
                          עם השריטות שלי
                          עם האמון באור
                          שהיה ונשבר
                          ואני אבין
                          שאם יש שמש בצנצנת
                          אז גם הוא
                          יום אחד
                          היה ונגמר...
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                            #1462

                            הפלאפון ריק
                            כך גם המח
                            לחצתי על השתק
                            וניסיתי לברוח
                            ברחתי לחולות
                            נאבקתי ברוחות
                            נלחמתי בכלום
                            כדי לא לסבול

                            אני על מצב טיסה
                            המח נכנס להשתקה
                            הלב פועל על רטט
                            את הציפורניים כוססת
                            מחכה לזמן הטוב
                            שיגרום לי לעזוב
                            שיבוא בבום
                            ויצור הכל

                            שום היגיון לא חודר למח
                            הלב גם מתקשה לצלוח
                            אני לא מנסה לשכוח
                            רק קצת לצרוח
                            כי רע לי ורע לי ורע לי
                            וכבר לא אכפת לי
                            שאסבול
                            וכמה שיותר
                            ושאפול
                            נמאס לי להתגבר
                            ושאצנח
                            לתוך התהום של עצמי
                            ושאצרח
                            ושלא ישמעו אותי

                            לא רוצה להיות חזקה
                            זאת תוצאה של הדחקה
                            של שכל שפעל יותר מידי
                            של לב שנאמר לו ביי
                            של חלום שלא מצליח להיגנז
                            ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הודיה 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1463

                              לך אבא שלי
                              תודה רבה על
                              כל הקשיים והפיתויים
                              תודה רבה על
                              כל הכוחות והתקווה
                              בפי מלא שבח
                              והלל לפניך
                              תודה אבא שלי
                              תודה לך!
                              מלבדך אני
                              אפס אפסים
                              ואיתך אני מרגישה
                              אלפים ומאות
                              תודה לך!
                              על כל הטובות
                              שאתה מביא עלי
                              תודה על הכל!
                              אין לי מילים
                              להודות לך
                              ולשבח אותך
                              אתה כל עולמי
                              ואין עוד מלבדך
                              תודה על הכל
                              מבתך האוהבת
                              אחת קטנה מכל
                              מאות בנות ישראל
                              שאתה מחזיק
                              לנו אצבעות
                              תודה!

                              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                                #1464

                                בהמשך לשיר של @נגינתי

                                איך שהתקרבתי
                                כולן בלמו
                                גם כשהתרחקתי
                                עליי חמלו
                                הרגשתי תמיד
                                מחוץ למעגלים
                                אחזתי מאחור
                                בכמה שלבים
                                לרגעים חשבתי
                                מה שיבוא - אקח
                                אך מיד התעשתתי
                                למה מה אני, פח?
                                אמרו לי תתפשרי
                                את כבר לא צעירה
                                רציתי לצעוק
                                אבל מה עשיתי רע?
                                היו שאמרו
                                הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
                                רציתי לצעוק
                                קחו אותה בחזרה!

                                ....

                                המשכתי להתעקש
                                רציתי לי את הטוב
                                וזה הוכיח את עצמו
                                קיבלתי את הטופ!!!👑

                                אז לכל אלו
                                שעדיין מחכים
                                מבכים
                                ומיואשים
                                תדעו שההמתנה שווה את זה!
                                כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
                                תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
                                מחזיקה לכם אצבעות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1465

                                  לפעמים כואב הלב
                                  מאכזבה על החיים
                                  לפעמים הלב צורב
                                  מהקשיים שאורבים
                                  לפעמים ממי שהכי אוהבים
                                  הם מתגלים כאויבים
                                  לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                                  ולפעמים החברים
                                  מחפשים את הכאב
                                  וזה הכי כואב
                                  כמו חץ היישאר
                                  לתוך הלב
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1466

                                    ורציתי ליפול
                                    בשביל לקום
                                    ככה מתוך בלבול
                                    הלב שלי צריך שיקום

                                    תגידו איך קמים מרצון
                                    בלי ליפול
                                    איך אני יהפך
                                    לחוזרת בתשובה
                                    אם אני חרדית מלידה

                                    ואיך אהיה לאבא דבוקה
                                    גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                                    ואיך אני אתגעגע לתורה
                                    בלי להתרחק ממנה

                                    ואיך אני אדע
                                    שיהיה בי כח לחזור
                                    ואיך אדע
                                    שיהיה בי אומץ לעזוב

                                    אז אולי פשוט
                                    אני ישאר באותו מקום
                                    בלי ליפול
                                    לאותו תהום

                                    כי משם אין דרך חזרה
                                    זו סתם הבטחה אפלה
                                    של כניסה ללא יציאה

                                    אילה):

                                    "ירידה לצורך עליה"

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1467
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1468
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • orlyO מנותק
                                          orlyO מנותק
                                          orly
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1469

                                          מבט לילה..../#ORLY#
                                          חַיִּים
                                          שְׁלֵמִים
                                          שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                                          גָּלָקְסְיוֹת
                                          עֲצוּמוֹת
                                          שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                                          יְקוּם
                                          עָמוּם
                                          עָלוּם

                                          כָּל זֹאת
                                          אֵלָי נִבָּט
                                          בְּרֶגַע אֶחָד
                                          שֶׁל מַבָּט
                                          שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                                          אֶת הַלַּיְלָה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול