דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1452

    הלב שלי
    מתכווץ
    כל פעם

    הכאב שבי
    מתפרץ
    כמו פעם

    העיניים שלי
    שורפות
    מדמעות

    הידיים שלי
    מורמות
    למעלה מושטות

    האהבה שלי
    לכל אחד
    מתחילה להיעלם

    הערכה שבי
    לכולם
    כבר נעלמה מיזמן

    האמון שלי
    דועך לאיתו
    ונשאר בו קצת

    הרצון שבי
    לחיות
    כמעט ונגמר...

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • טותייייט טותיייי

      אבא אני נופלת
      נשברת
      אני מרגישה
      שאני מתרחקת
      לא חשבתי
      שאקח את זה
      כלכך קשה
      לא חשבתי
      שאפנה עורף
      גם לזה
      אבא בבקשה
      תחזיק לי את היד
      שלא אמעד
      אני מרגישה
      שכל יום
      חבל על הזמן
      החברות לא מבינות
      המשפחה מתכחשת
      אף אחד
      לא מרגיש
      את הלב שלי
      כל היום
      דמעות בעיני
      הפרצוף כאילו
      עוד שניה
      ויפלו עלי
      אני רוצה את השקט
      להיות עם עצמי
      לנסוע רחוק
      ושתחזיק את ידי
      להיות
      רק אני ואתה
      לבד
      בין אבא לבת
      בין לב ללב
      לקחת כוחות
      חדשים
      להמשיך
      את החיים...
      טוהר

      אוהב ת'מדינהא מנותק
      אוהב ת'מדינהא מנותק
      אוהב ת'מדינה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1453
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש.ש. 0ש מנותק
        ש.ש. 0ש מנותק
        ש.ש. 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ש.ש. 0
        #1454

        לא רוצה שילך
        כמה דקות של טוב,
        שקצת ימשך
        מפחדת לכאוב...

        איפה אתה "טוב" ,
        למה הינך חייב לעזוב?
        האם תחזור אי פעם,
        וארגיש שוב את הטעם?

        רוצה שיחזור
        כמה דקות של טוב,
        מנסה לזכור
        מפחדת - שוב לאהוב... ❤

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1455

          אבא לפעמים
          אני אומרת דברים
          שלא באמת
          עמוק נמצאים
          אבא לפעמים
          אני כותבת שירים
          שלא באמת
          מהלב יוצאים
          אבא לפעמים
          אני מתפללת אליך
          אבל לא מרגישה
          קרוב אליך
          אבא לפעמים
          אני מקבלת קבלות
          עם דמעות
          אבל לא באמת
          מרגישה שהן עוזרות
          אבא לפעמים
          הכאב שלי בלב
          ואני מרגישה שקשה לי
          והכל לאט דועך
          אבא לפעמים
          אני חוטאת בך
          ומרגישה אותך
          בוכה איתי
          אבא לפעמים
          אני רוצה אותך
          ללכת איתך
          בדרך שלך
          אבל בוכה בפנים
          אבא לפעמים
          אני יודעת שהכל ממך
          אבל מכחישה
          כדי לא להרגיש
          מצפון לרגעים
          אבא לפעמים
          אני מאמינה שהכל לטובה
          אבל בוכה בלי הפסקה
          כי קשה לי האמונה
          אבא לפעמים
          אני צריכה הפסקה
          להכיר את עצמי
          ואך הדרך שלך
          כדי שהכל יתחבר
          וישאר בבטחה
          אבא לפעמים
          אני משקרת
          שקל לי בחיים
          אבא שקשה לי
          אני צועקת בפנים
          אבא אני
          תמיד אוהבת אותך
          ולפעמים אני
          שוכחת שהכל ממך
          ושאני צריכה
          להודות לך
          אבא לפעמים
          אני חייבת להרגיש
          אהבה רק ממך
          לדעת שאתה אוהב אותי
          לנצח
          גם אם נפלתי
          לזכור לבטח
          שהכל
          תמיד לטובה
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
            #1456

            אני עייפה
            אסור לי לישון
            איזו מעמסה
            אי אפשר לנשום
            אני עסוקה
            בלנסות לשרוד
            לא מצליחה
            כמעט לעמוד

            והמורות
            חושבות
            שיש ימים פנויים
            מביאות
            עבודות
            וטונות מבחנים

            בבקשה
            רחמים
            זה נורא
            אלוקים
            עבודות מבחנים ושיעורים
            כמה לימודיםםםם

            והעומס
            מורגש
            והשכל
            מותש
            אבל הלימודים
            ביתר שאת ממשיכים

            והבנות
            מקטרות
            והמורות
            מתרגזות
            אבל ממשיכות
            להביא עבודות

            מורה יקרה
            כשהיית תלמידה
            האם נהנת
            ממורות מעמיסות?
            תנסי לחשוב
            קצת על הבנות
            שבקושי....
            שורדות 🥴🥴🥴🥴

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נגינתי
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
              #1457

              אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
              נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

              עלים נושרים כבשלכת
              עוד חתונה של חבר
              קרקע מתחתך נשמטת
              וקשה יותר להתגבר

              להילחם כל בוקר
              בעייפות ובייצר
              ואם להגיד ביושר
              גם בחברי החדר...

              להמשיך לחייך
              גם לזה שמִתְּחַתֵּך
              יש לו היום פגישה
              וההוא מביא לך הקדשה

              ההוא עם אוזניות
              "יום שלישי היום"
              ההוא עם לבבות
              עוד שלושים יום...

              ואתה בודד
              רווק בין חתנים
              ממשיך להתמודד
              "קשה כים סוף" אומרים
              ולא יודעים עד כמה,
              עד כמה הם צודקים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              16
              • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1458

                ימין שמאל
                קמתי היום על רגל שמאל
                זה לא היה כמו אתמול
                הלוך ושוב מרחתי את הזמן
                ועכשיו אני מוכן ומזומן.


                מה שהיה היה וכבר נגמר
                לא אותר על מה שנשאר
                מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
                לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


                כי כל שניה זה זמן נפרד
                כל שניה היא עד בלי די
                תסתכל קדימה וכך תצעד
                בדרך הנכונה הכי כדאי.


                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1459
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ש.ש. 0ש מנותק
                    ש.ש. 0ש מנותק
                    ש.ש. 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1460

                    חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

                    איה מקום כבודו
                    שאלתי את כולם
                    הסבירו לי הודו
                    שכבודו מלא עולם
                    נמצא -כן אמת
                    אך למציאותו אין עת
                    אין סוף לאחדותו, נעלם
                    לכל נוצר הינו אדון העולם
                    מביט לסוף דבר בקדמתו
                    ואנו מחכי הקץ - לישועתו
                    בטוחים אנו שישלח משיחנו
                    אשר יבוא ויגאלנו...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                      #1461

                      האור שלי
                      שהיה בעולם
                      התחיל להיכבות
                      אט אט
                      ואני רואה
                      את הצל של עצמי
                      מאחורי השמש
                      שבלב שלי
                      אחרי תקופה ארוכה
                      שהדמעות כבר התחילו
                      להתייבש
                      אני כל כולי
                      התחלתי להתבייש
                      איך ראיתי שחורות
                      איך לא ראיתי כלום
                      מכמות הדמעות
                      למה הכאב שבי
                      עוד ממשיך להדהד
                      איך הלב שלי
                      ממשיך לנדנד
                      אחרי שראיתי את האור
                      וראיתי גם הוא
                      מתחילה להיכבות שוב
                      הבנתי שלכאב שלי
                      יש אפשרות שוב לשוב
                      החלטתי החלטה
                      מקווה שהיא טובה
                      לשים את
                      השמש שלי
                      בתוך צנצנת
                      שאחרי שהיא תתחמם
                      היא תתפוצץ
                      כל השברים יעופו
                      אני אתחיל לאסוף
                      אחד אחד
                      לתוך הלב שלי
                      לכאב שבי
                      עם הידיים שלי
                      עם השריטות שלי
                      עם האמון באור
                      שהיה ונשבר
                      ואני אבין
                      שאם יש שמש בצנצנת
                      אז גם הוא
                      יום אחד
                      היה ונגמר...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                        #1462

                        הפלאפון ריק
                        כך גם המח
                        לחצתי על השתק
                        וניסיתי לברוח
                        ברחתי לחולות
                        נאבקתי ברוחות
                        נלחמתי בכלום
                        כדי לא לסבול

                        אני על מצב טיסה
                        המח נכנס להשתקה
                        הלב פועל על רטט
                        את הציפורניים כוססת
                        מחכה לזמן הטוב
                        שיגרום לי לעזוב
                        שיבוא בבום
                        ויצור הכל

                        שום היגיון לא חודר למח
                        הלב גם מתקשה לצלוח
                        אני לא מנסה לשכוח
                        רק קצת לצרוח
                        כי רע לי ורע לי ורע לי
                        וכבר לא אכפת לי
                        שאסבול
                        וכמה שיותר
                        ושאפול
                        נמאס לי להתגבר
                        ושאצנח
                        לתוך התהום של עצמי
                        ושאצרח
                        ושלא ישמעו אותי

                        לא רוצה להיות חזקה
                        זאת תוצאה של הדחקה
                        של שכל שפעל יותר מידי
                        של לב שנאמר לו ביי
                        של חלום שלא מצליח להיגנז
                        ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          הודיה 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1463

                          לך אבא שלי
                          תודה רבה על
                          כל הקשיים והפיתויים
                          תודה רבה על
                          כל הכוחות והתקווה
                          בפי מלא שבח
                          והלל לפניך
                          תודה אבא שלי
                          תודה לך!
                          מלבדך אני
                          אפס אפסים
                          ואיתך אני מרגישה
                          אלפים ומאות
                          תודה לך!
                          על כל הטובות
                          שאתה מביא עלי
                          תודה על הכל!
                          אין לי מילים
                          להודות לך
                          ולשבח אותך
                          אתה כל עולמי
                          ואין עוד מלבדך
                          תודה על הכל
                          מבתך האוהבת
                          אחת קטנה מכל
                          מאות בנות ישראל
                          שאתה מחזיק
                          לנו אצבעות
                          תודה!

                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                            #1464

                            בהמשך לשיר של @נגינתי

                            איך שהתקרבתי
                            כולן בלמו
                            גם כשהתרחקתי
                            עליי חמלו
                            הרגשתי תמיד
                            מחוץ למעגלים
                            אחזתי מאחור
                            בכמה שלבים
                            לרגעים חשבתי
                            מה שיבוא - אקח
                            אך מיד התעשתתי
                            למה מה אני, פח?
                            אמרו לי תתפשרי
                            את כבר לא צעירה
                            רציתי לצעוק
                            אבל מה עשיתי רע?
                            היו שאמרו
                            הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
                            רציתי לצעוק
                            קחו אותה בחזרה!

                            ....

                            המשכתי להתעקש
                            רציתי לי את הטוב
                            וזה הוכיח את עצמו
                            קיבלתי את הטופ!!!👑

                            אז לכל אלו
                            שעדיין מחכים
                            מבכים
                            ומיואשים
                            תדעו שההמתנה שווה את זה!
                            כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
                            תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
                            מחזיקה לכם אצבעות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1465

                              לפעמים כואב הלב
                              מאכזבה על החיים
                              לפעמים הלב צורב
                              מהקשיים שאורבים
                              לפעמים ממי שהכי אוהבים
                              הם מתגלים כאויבים
                              לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                              ולפעמים החברים
                              מחפשים את הכאב
                              וזה הכי כואב
                              כמו חץ היישאר
                              לתוך הלב
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1466

                                ורציתי ליפול
                                בשביל לקום
                                ככה מתוך בלבול
                                הלב שלי צריך שיקום

                                תגידו איך קמים מרצון
                                בלי ליפול
                                איך אני יהפך
                                לחוזרת בתשובה
                                אם אני חרדית מלידה

                                ואיך אהיה לאבא דבוקה
                                גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                                ואיך אני אתגעגע לתורה
                                בלי להתרחק ממנה

                                ואיך אני אדע
                                שיהיה בי כח לחזור
                                ואיך אדע
                                שיהיה בי אומץ לעזוב

                                אז אולי פשוט
                                אני ישאר באותו מקום
                                בלי ליפול
                                לאותו תהום

                                כי משם אין דרך חזרה
                                זו סתם הבטחה אפלה
                                של כניסה ללא יציאה

                                אילה):

                                "ירידה לצורך עליה"

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1467
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #1468
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • orlyO מנותק
                                      orlyO מנותק
                                      orly
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1469

                                      מבט לילה..../#ORLY#
                                      חַיִּים
                                      שְׁלֵמִים
                                      שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                                      גָּלָקְסְיוֹת
                                      עֲצוּמוֹת
                                      שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                                      יְקוּם
                                      עָמוּם
                                      עָלוּם

                                      כָּל זֹאת
                                      אֵלָי נִבָּט
                                      בְּרֶגַע אֶחָד
                                      שֶׁל מַבָּט
                                      שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                                      אֶת הַלַּיְלָה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1470

                                        מי אני?

                                        לא יכולה עם זה
                                        מחריש לי ת'אוזניים
                                        כמה שאני עושה את זה
                                        עם אחרים זה כפליים
                                        וקשה לי וקשה לי
                                        זה מוריד לי ת'מורל
                                        כי כשככה כולם מסביבי
                                        אז מי אני בכלל?

                                        ובאמת שאני רוצה
                                        להיות ילדה טובה
                                        אבל ביננו איך אפשר
                                        הכל נהיה כל כך מוזר
                                        ואני לא יכולה לשמוע
                                        זה משגע לי ת'מח
                                        כמה זה מפריע
                                        מתחשק לי לברוח

                                        ואבאלה זה לא אני
                                        ככה כולם מסביבי
                                        ואני מבטיחה שאני מנסה
                                        משתדלת להיות חזקה
                                        אבל כמה זמן אבא
                                        נגמרה לי הסוללה
                                        וככה כולם מסביבי
                                        ובאמת, מי אני?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1471

                                          עוד דלת בלב שלי
                                          נחסמה
                                          אף אחד לא יבין לעולם
                                          אבל למה
                                          מה קורה לי
                                          שואלת את עצמי
                                          רק רציתי
                                          להבין אותו
                                          את הלב שלי
                                          שמבלבל אותי
                                          שגורם לי לחשיבה מוטעית
                                          הלב זה איבר חשוב
                                          זה כל החיים עליו
                                          אבל באמת
                                          קשה לי בלעדיו
                                          אומרים שהראש קודם ללב
                                          אני חושבת ההפך
                                          בלי הלב אין חיים
                                          בלי הלב אין אנשים
                                          בלי לב בני אדם הם חיות
                                          בלי לב כבר
                                          לא שווה לחיות...
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול