דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1465

    לפעמים כואב הלב
    מאכזבה על החיים
    לפעמים הלב צורב
    מהקשיים שאורבים
    לפעמים ממי שהכי אוהבים
    הם מתגלים כאויבים
    לפעמים הכאב מחפש לו חברים
    ולפעמים החברים
    מחפשים את הכאב
    וזה הכי כואב
    כמו חץ היישאר
    לתוך הלב
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1466

      ורציתי ליפול
      בשביל לקום
      ככה מתוך בלבול
      הלב שלי צריך שיקום

      תגידו איך קמים מרצון
      בלי ליפול
      איך אני יהפך
      לחוזרת בתשובה
      אם אני חרדית מלידה

      ואיך אהיה לאבא דבוקה
      גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
      ואיך אני אתגעגע לתורה
      בלי להתרחק ממנה

      ואיך אני אדע
      שיהיה בי כח לחזור
      ואיך אדע
      שיהיה בי אומץ לעזוב

      אז אולי פשוט
      אני ישאר באותו מקום
      בלי ליפול
      לאותו תהום

      כי משם אין דרך חזרה
      זו סתם הבטחה אפלה
      של כניסה ללא יציאה

      אילה):

      "ירידה לצורך עליה"

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1467
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1468
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • orlyO מנותק
            orlyO מנותק
            orly
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1469

            מבט לילה..../#ORLY#
            חַיִּים
            שְׁלֵמִים
            שֶׁמִּתְנַהֲלִים

            גָּלָקְסְיוֹת
            עֲצוּמוֹת
            שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

            יְקוּם
            עָמוּם
            עָלוּם

            כָּל זֹאת
            אֵלָי נִבָּט
            בְּרֶגַע אֶחָד
            שֶׁל מַבָּט
            שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
            אֶת הַלַּיְלָה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1470

              מי אני?

              לא יכולה עם זה
              מחריש לי ת'אוזניים
              כמה שאני עושה את זה
              עם אחרים זה כפליים
              וקשה לי וקשה לי
              זה מוריד לי ת'מורל
              כי כשככה כולם מסביבי
              אז מי אני בכלל?

              ובאמת שאני רוצה
              להיות ילדה טובה
              אבל ביננו איך אפשר
              הכל נהיה כל כך מוזר
              ואני לא יכולה לשמוע
              זה משגע לי ת'מח
              כמה זה מפריע
              מתחשק לי לברוח

              ואבאלה זה לא אני
              ככה כולם מסביבי
              ואני מבטיחה שאני מנסה
              משתדלת להיות חזקה
              אבל כמה זמן אבא
              נגמרה לי הסוללה
              וככה כולם מסביבי
              ובאמת, מי אני?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1471

                עוד דלת בלב שלי
                נחסמה
                אף אחד לא יבין לעולם
                אבל למה
                מה קורה לי
                שואלת את עצמי
                רק רציתי
                להבין אותו
                את הלב שלי
                שמבלבל אותי
                שגורם לי לחשיבה מוטעית
                הלב זה איבר חשוב
                זה כל החיים עליו
                אבל באמת
                קשה לי בלעדיו
                אומרים שהראש קודם ללב
                אני חושבת ההפך
                בלי הלב אין חיים
                בלי הלב אין אנשים
                בלי לב בני אדם הם חיות
                בלי לב כבר
                לא שווה לחיות...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • אנונימיתא מנותק
                  אנונימיתא מנותק
                  אנונימית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1472

                  תפתח את הלב
                  תשחרר
                  תפתח את הראש
                  תתעורר
                  תדע שכל יום שעובר
                  לא חוזר....

                  תסתכל למציאות
                  בעיניים
                  תרים את הראש
                  מהמים
                  תזכור תמיד שיש לך אבא
                  בשמיים....

                  תקשיב לקולות
                  מבפנים
                  תביט לאמת
                  בפנים
                  לא תמיד הכל
                  אנחנו מבינים....

                  תחלום, תנסה
                  תאמין
                  תפעל, תעשה
                  ותבין
                  שזה רק בידיים שלך...

                  תראה את הטוב
                  הוא כבר כאן
                  מחכה לך,
                  תכף מוכן
                  רק עוד צעד אחד קטן...

                  "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1473

                    ונגמר לי הכוח
                    מרב שחלמתי
                    ונשבר לי המוח
                    כי לא השתמשתי

                    יושבת בפינה
                    מחכה לנחמה
                    אולי היא תבוא
                    תרפא לי ת'נשמה

                    ולמה אני בוכה
                    בגלל שהייתי חזקה
                    או שנלחמתי
                    עד הטיפה האחרונה

                    הלב צריך החייאה
                    אבל אין צוות רפואה
                    ואני יורקת פה דם
                    ומי כבר רואה
                    שאני לא לצידם

                    אמרו שהכאב
                    עובר עם משקפת
                    שמתיימרת
                    להיות ורודה
                    אבל היא אבדה

                    ואני מנסה לחפש
                    בתוך כל החושך
                    לראות את מה שיש
                    וגם עם יותר מושך
                    להסתכל על החסר

                    בסוף אני יראה
                    הכל היה שווה

                    כי המלחמות
                    לימדו אותי
                    מזה לנצח
                    מהנפילות למדתי
                    שמותר גם לנוח

                    אני בנסיגה
                    זה כמו גומיה
                    של לנסוג אחורה
                    כדי לעוף קדימה

                    מותר לי ליפול
                    זה לא ביטול
                    על כל הנצחונות
                    וההתגברויות

                    ועם זה קשה
                    זה קטן עלי
                    כי אני חזקה
                    נולדתי כדי
                    להיות במלחמה

                    אילה@🤨

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                      ונגמר לי הכוח
                      מרב שחלמתי
                      ונשבר לי המוח
                      כי לא השתמשתי

                      יושבת בפינה
                      מחכה לנחמה
                      אולי היא תבוא
                      תרפא לי ת'נשמה

                      ולמה אני בוכה
                      בגלל שהייתי חזקה
                      או שנלחמתי
                      עד הטיפה האחרונה

                      הלב צריך החייאה
                      אבל אין צוות רפואה
                      ואני יורקת פה דם
                      ומי כבר רואה
                      שאני לא לצידם

                      אמרו שהכאב
                      עובר עם משקפת
                      שמתיימרת
                      להיות ורודה
                      אבל היא אבדה

                      ואני מנסה לחפש
                      בתוך כל החושך
                      לראות את מה שיש
                      וגם עם יותר מושך
                      להסתכל על החסר

                      בסוף אני יראה
                      הכל היה שווה

                      כי המלחמות
                      לימדו אותי
                      מזה לנצח
                      מהנפילות למדתי
                      שמותר גם לנוח

                      אני בנסיגה
                      זה כמו גומיה
                      של לנסוג אחורה
                      כדי לעוף קדימה

                      מותר לי ליפול
                      זה לא ביטול
                      על כל הנצחונות
                      וההתגברויות

                      ועם זה קשה
                      זה קטן עלי
                      כי אני חזקה
                      נולדתי כדי
                      להיות במלחמה

                      אילה@🤨

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                      #1474

                      אחרי שיחה עם אמא
                      ליבי נישבר רוצה הביתה
                      מרגיש ילד קטן
                      שרוצה רק אמא.

                      בלילה הכרית כולה עם דמעות
                      לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                      כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                      אני נישבר.

                      מעביר בראשי את מרוץ היום
                      וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                      כל החברים משחקים שהכול טוב
                      התחלנו בקושי וזה עבר
                      אבל אני יודע
                      שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                      כולם רוצים הביתה
                      מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                      אני לא יכול עוד ליבכות
                      כי אני ממש מרגיש תינוק
                      רוצה להרגיש כבר גדול
                      אבל שוב ניזכר בבית
                      והדמעות מתחילות לעלות.

                      מתגעגע לאוכל של אמא
                      לפינוק של אמא
                      לריח הכביסה של אמא
                      לכל דבר שקשור לאמא.

                      אמא תדעי שזה קשה
                      עד כמה שלך זה קשה
                      שעזבתי תבית וגדלתי
                      תדעי שלי זה פי שתיים

                      מכווה לעבור תתקופה הקשה
                      ולהודות לך שלא שכחת אותי
                      שלחת לי אוכל
                      וניסת לפנק מרחוק
                      תודה רבה לך אמא

                      ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                      שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                      וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                      איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                      כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                      זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                      האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                      ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        אחרי שיחה עם אמא
                        ליבי נישבר רוצה הביתה
                        מרגיש ילד קטן
                        שרוצה רק אמא.

                        בלילה הכרית כולה עם דמעות
                        לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                        כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                        אני נישבר.

                        מעביר בראשי את מרוץ היום
                        וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                        כל החברים משחקים שהכול טוב
                        התחלנו בקושי וזה עבר
                        אבל אני יודע
                        שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                        כולם רוצים הביתה
                        מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                        אני לא יכול עוד ליבכות
                        כי אני ממש מרגיש תינוק
                        רוצה להרגיש כבר גדול
                        אבל שוב ניזכר בבית
                        והדמעות מתחילות לעלות.

                        מתגעגע לאוכל של אמא
                        לפינוק של אמא
                        לריח הכביסה של אמא
                        לכל דבר שקשור לאמא.

                        אמא תדעי שזה קשה
                        עד כמה שלך זה קשה
                        שעזבתי תבית וגדלתי
                        תדעי שלי זה פי שתיים

                        מכווה לעבור תתקופה הקשה
                        ולהודות לך שלא שכחת אותי
                        שלחת לי אוכל
                        וניסת לפנק מרחוק
                        תודה רבה לך אמא

                        ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                        שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                        וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                        איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                        כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                        זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                        האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                        ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1475
                        פוסט זה נמחק!
                        איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • קפוצ'וניתק מנותק
                          קפוצ'וניתק מנותק
                          קפוצ'ונית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
                          #1476
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                            #1477
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                              פוסט זה נמחק!

                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                              #1478
                              פוסט זה נמחק!
                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • איזה קטעא איזה קטע

                                פוסט זה נמחק!

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1479
                                פוסט זה נמחק!
                                איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  פוסט זה נמחק!

                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1480
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #1481

                                    עוד שבת עברה
                                    אני בדיכאון
                                    עוד יום של הסתרה
                                    אין לי היגיון
                                    עוד יום שחיפשתי אותך
                                    ולא מצאתי
                                    עוד יום של חשכה
                                    שלא ראיתי

                                    ואבא שלי
                                    קצת קר לי
                                    אין לי חלומות
                                    אין לי תקוות
                                    אין לי טווח ארוך
                                    עסוקה בלשרוד
                                    והכל נהיה שחור
                                    וקשה לי מאד

                                    ולא יודעת מה קרה לי
                                    מקווה שזה זמני
                                    העולם פתאום קשה לי
                                    וזה כל כך לא אני
                                    תמיד חשבתי שאני
                                    מלאה בשמחת חיים
                                    אבל כל יום אני בדיכי
                                    מדוכאת מהימים

                                    החורף בקושי התחיל
                                    אני עמוק בפנים
                                    והסבל לא סביל
                                    זה כמו אגרוף בפנים
                                    ואני עושה שטויות
                                    ולא אוחזת מה נסגר
                                    בוכה כל הלילות
                                    ומחייכת כאילו זה נגמר

                                    אבאלה תן לי אור
                                    גרש לי ת'שחור
                                    תצבע לי את העתיד
                                    באיזה וורוד מבריק
                                    תתן לי איזו תקווה
                                    אולי איזו שאיפה
                                    נגמרו לי הסיבות
                                    למה להשתנות
                                    ויחד איתם גם למה
                                    לחיות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #1482

                                      אצלי הכל בסדר
                                      אני חושבת ככה
                                      עד שאני מבינה
                                      שהלב שלי בסגר
                                      אני בלילה
                                      בוכה
                                      ביום נראית חזקה
                                      אני עוזרת לכולם
                                      אחרי שאני חייבת
                                      הכי הרבה עזרה
                                      אני אוהבת את כולם
                                      ואני הכי צריכה אהבה
                                      אני חושבת על כולם
                                      לפני שאני חושבת על עצמי
                                      אני נשברת לפני כולם
                                      וגם אחרי
                                      אני תמיד
                                      נופלת ומנסה לקום
                                      אבל לא תמיד הולך לי
                                      אני רוצה להיות חזקה
                                      לפני כולם
                                      כדי לעזור לכולם
                                      אני לא רוצה לבכות
                                      כשאף אחד לא רואה
                                      אני לא רוצה לחייך
                                      חיוך מזוייף
                                      אני רוצה לחייך באמת
                                      אני רוצה להיות שלימה עם עצמי
                                      ולא משלימה את כולם
                                      לפני
                                      אני רוצה מתישהו
                                      להיות לפני כולם
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1483
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                          #1484

                                          אוקיי זה שוב אותו הסרט
                                          שוב יורדת למחתרת
                                          שוב גוזרת
                                          קופונים ואת הלב
                                          שוב אוכלת
                                          חארטות עד שכואב
                                          שוב מאמינה
                                          להבטחות בלתי נתנות לקיום
                                          נדחקת לפינה
                                          מערכה ללא סיום
                                          השחקנים משגעים אותי
                                          מחליפים שם וצורה
                                          "מותק,מכירה ת'שקר הזה-
                                          מהפרק הקודם בסדרה"
                                          מזגזגת בעלילה מעורפלת
                                          מוותרת על לב וערכים
                                          יוצאת בסוף טפשה ומושפלת
                                          נמאס לי מכאלה שמבטיחים!!!!
                                          😡💔💥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול