דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אנונימיתא מנותק
    אנונימיתא מנותק
    אנונימית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1472

    תפתח את הלב
    תשחרר
    תפתח את הראש
    תתעורר
    תדע שכל יום שעובר
    לא חוזר....

    תסתכל למציאות
    בעיניים
    תרים את הראש
    מהמים
    תזכור תמיד שיש לך אבא
    בשמיים....

    תקשיב לקולות
    מבפנים
    תביט לאמת
    בפנים
    לא תמיד הכל
    אנחנו מבינים....

    תחלום, תנסה
    תאמין
    תפעל, תעשה
    ותבין
    שזה רק בידיים שלך...

    תראה את הטוב
    הוא כבר כאן
    מחכה לך,
    תכף מוכן
    רק עוד צעד אחד קטן...

    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      #1473

      ונגמר לי הכוח
      מרב שחלמתי
      ונשבר לי המוח
      כי לא השתמשתי

      יושבת בפינה
      מחכה לנחמה
      אולי היא תבוא
      תרפא לי ת'נשמה

      ולמה אני בוכה
      בגלל שהייתי חזקה
      או שנלחמתי
      עד הטיפה האחרונה

      הלב צריך החייאה
      אבל אין צוות רפואה
      ואני יורקת פה דם
      ומי כבר רואה
      שאני לא לצידם

      אמרו שהכאב
      עובר עם משקפת
      שמתיימרת
      להיות ורודה
      אבל היא אבדה

      ואני מנסה לחפש
      בתוך כל החושך
      לראות את מה שיש
      וגם עם יותר מושך
      להסתכל על החסר

      בסוף אני יראה
      הכל היה שווה

      כי המלחמות
      לימדו אותי
      מזה לנצח
      מהנפילות למדתי
      שמותר גם לנוח

      אני בנסיגה
      זה כמו גומיה
      של לנסוג אחורה
      כדי לעוף קדימה

      מותר לי ליפול
      זה לא ביטול
      על כל הנצחונות
      וההתגברויות

      ועם זה קשה
      זה קטן עלי
      כי אני חזקה
      נולדתי כדי
      להיות במלחמה

      אילה@🤨

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

        ונגמר לי הכוח
        מרב שחלמתי
        ונשבר לי המוח
        כי לא השתמשתי

        יושבת בפינה
        מחכה לנחמה
        אולי היא תבוא
        תרפא לי ת'נשמה

        ולמה אני בוכה
        בגלל שהייתי חזקה
        או שנלחמתי
        עד הטיפה האחרונה

        הלב צריך החייאה
        אבל אין צוות רפואה
        ואני יורקת פה דם
        ומי כבר רואה
        שאני לא לצידם

        אמרו שהכאב
        עובר עם משקפת
        שמתיימרת
        להיות ורודה
        אבל היא אבדה

        ואני מנסה לחפש
        בתוך כל החושך
        לראות את מה שיש
        וגם עם יותר מושך
        להסתכל על החסר

        בסוף אני יראה
        הכל היה שווה

        כי המלחמות
        לימדו אותי
        מזה לנצח
        מהנפילות למדתי
        שמותר גם לנוח

        אני בנסיגה
        זה כמו גומיה
        של לנסוג אחורה
        כדי לעוף קדימה

        מותר לי ליפול
        זה לא ביטול
        על כל הנצחונות
        וההתגברויות

        ועם זה קשה
        זה קטן עלי
        כי אני חזקה
        נולדתי כדי
        להיות במלחמה

        אילה@🤨

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
        #1474

        אחרי שיחה עם אמא
        ליבי נישבר רוצה הביתה
        מרגיש ילד קטן
        שרוצה רק אמא.

        בלילה הכרית כולה עם דמעות
        לא יכול עוד מרגיש תקביעות
        כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
        אני נישבר.

        מעביר בראשי את מרוץ היום
        וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

        כל החברים משחקים שהכול טוב
        התחלנו בקושי וזה עבר
        אבל אני יודע
        שבלילה לא אני היחיד שבוכה
        כולם רוצים הביתה
        מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

        אני לא יכול עוד ליבכות
        כי אני ממש מרגיש תינוק
        רוצה להרגיש כבר גדול
        אבל שוב ניזכר בבית
        והדמעות מתחילות לעלות.

        מתגעגע לאוכל של אמא
        לפינוק של אמא
        לריח הכביסה של אמא
        לכל דבר שקשור לאמא.

        אמא תדעי שזה קשה
        עד כמה שלך זה קשה
        שעזבתי תבית וגדלתי
        תדעי שלי זה פי שתיים

        מכווה לעבור תתקופה הקשה
        ולהודות לך שלא שכחת אותי
        שלחת לי אוכל
        וניסת לפנק מרחוק
        תודה רבה לך אמא

        ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
        שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
        וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
        איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
        כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
        זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
        האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
        ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          אחרי שיחה עם אמא
          ליבי נישבר רוצה הביתה
          מרגיש ילד קטן
          שרוצה רק אמא.

          בלילה הכרית כולה עם דמעות
          לא יכול עוד מרגיש תקביעות
          כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
          אני נישבר.

          מעביר בראשי את מרוץ היום
          וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

          כל החברים משחקים שהכול טוב
          התחלנו בקושי וזה עבר
          אבל אני יודע
          שבלילה לא אני היחיד שבוכה
          כולם רוצים הביתה
          מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

          אני לא יכול עוד ליבכות
          כי אני ממש מרגיש תינוק
          רוצה להרגיש כבר גדול
          אבל שוב ניזכר בבית
          והדמעות מתחילות לעלות.

          מתגעגע לאוכל של אמא
          לפינוק של אמא
          לריח הכביסה של אמא
          לכל דבר שקשור לאמא.

          אמא תדעי שזה קשה
          עד כמה שלך זה קשה
          שעזבתי תבית וגדלתי
          תדעי שלי זה פי שתיים

          מכווה לעבור תתקופה הקשה
          ולהודות לך שלא שכחת אותי
          שלחת לי אוכל
          וניסת לפנק מרחוק
          תודה רבה לך אמא

          ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
          שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
          וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
          איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
          כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
          זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
          האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
          ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1475
          פוסט זה נמחק!
          איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • קפוצ'וניתק מנותק
            קפוצ'וניתק מנותק
            קפוצ'ונית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
            #1476
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1477
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                פוסט זה נמחק!

                איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                #1478
                פוסט זה נמחק!
                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איזה קטעא איזה קטע

                  פוסט זה נמחק!

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1479
                  פוסט זה נמחק!
                  איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    פוסט זה נמחק!

                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1480
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1481

                      עוד שבת עברה
                      אני בדיכאון
                      עוד יום של הסתרה
                      אין לי היגיון
                      עוד יום שחיפשתי אותך
                      ולא מצאתי
                      עוד יום של חשכה
                      שלא ראיתי

                      ואבא שלי
                      קצת קר לי
                      אין לי חלומות
                      אין לי תקוות
                      אין לי טווח ארוך
                      עסוקה בלשרוד
                      והכל נהיה שחור
                      וקשה לי מאד

                      ולא יודעת מה קרה לי
                      מקווה שזה זמני
                      העולם פתאום קשה לי
                      וזה כל כך לא אני
                      תמיד חשבתי שאני
                      מלאה בשמחת חיים
                      אבל כל יום אני בדיכי
                      מדוכאת מהימים

                      החורף בקושי התחיל
                      אני עמוק בפנים
                      והסבל לא סביל
                      זה כמו אגרוף בפנים
                      ואני עושה שטויות
                      ולא אוחזת מה נסגר
                      בוכה כל הלילות
                      ומחייכת כאילו זה נגמר

                      אבאלה תן לי אור
                      גרש לי ת'שחור
                      תצבע לי את העתיד
                      באיזה וורוד מבריק
                      תתן לי איזו תקווה
                      אולי איזו שאיפה
                      נגמרו לי הסיבות
                      למה להשתנות
                      ויחד איתם גם למה
                      לחיות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #1482

                        אצלי הכל בסדר
                        אני חושבת ככה
                        עד שאני מבינה
                        שהלב שלי בסגר
                        אני בלילה
                        בוכה
                        ביום נראית חזקה
                        אני עוזרת לכולם
                        אחרי שאני חייבת
                        הכי הרבה עזרה
                        אני אוהבת את כולם
                        ואני הכי צריכה אהבה
                        אני חושבת על כולם
                        לפני שאני חושבת על עצמי
                        אני נשברת לפני כולם
                        וגם אחרי
                        אני תמיד
                        נופלת ומנסה לקום
                        אבל לא תמיד הולך לי
                        אני רוצה להיות חזקה
                        לפני כולם
                        כדי לעזור לכולם
                        אני לא רוצה לבכות
                        כשאף אחד לא רואה
                        אני לא רוצה לחייך
                        חיוך מזוייף
                        אני רוצה לחייך באמת
                        אני רוצה להיות שלימה עם עצמי
                        ולא משלימה את כולם
                        לפני
                        אני רוצה מתישהו
                        להיות לפני כולם
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • נעמי16נ מנותק
                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1483
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נעמי16נ מנותק
                            נעמי16נ מנותק
                            נעמי16
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                            #1484

                            אוקיי זה שוב אותו הסרט
                            שוב יורדת למחתרת
                            שוב גוזרת
                            קופונים ואת הלב
                            שוב אוכלת
                            חארטות עד שכואב
                            שוב מאמינה
                            להבטחות בלתי נתנות לקיום
                            נדחקת לפינה
                            מערכה ללא סיום
                            השחקנים משגעים אותי
                            מחליפים שם וצורה
                            "מותק,מכירה ת'שקר הזה-
                            מהפרק הקודם בסדרה"
                            מזגזגת בעלילה מעורפלת
                            מוותרת על לב וערכים
                            יוצאת בסוף טפשה ומושפלת
                            נמאס לי מכאלה שמבטיחים!!!!
                            😡💔💥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                              #1485
                              פוסט זה נמחק!
                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • צופיה ג.צ צופיה ג.

                                פוסט זה נמחק!

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #1486
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1487

                                  והלב שלי
                                  התרסק
                                  מחוסר הבנה
                                  והלב שלי
                                  התנפץ
                                  מציפייה גדולה
                                  והלב שלי
                                  התפוצץ
                                  מחוסר אהבה
                                  והלב שלי
                                  בוכה
                                  כי הוא רק רצה
                                  חיבוק אחד
                                  שירפא הכל
                                  שהמשפט
                                  אין שלם מלב שבור
                                  יהיה פעם אחת
                                  נכון...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • אנונימיתא מנותק
                                    אנונימיתא מנותק
                                    אנונימית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1488

                                    כאב-
                                    יש חיים בלעדיו?
                                    ואיתו...מה עושים כאן עכשיו
                                    כשהוא בא ,
                                    מתעורר בקרבי
                                    והופך
                                    את חדרי לבבי

                                    אושר-
                                    יש חיים בלעדיו?
                                    ומה עושים כשהוא עוד לא מושג...
                                    הרצון שבוער
                                    להרגיש קצת יותר
                                    הוא נלחם
                                    ולא מוותר

                                    געגוע-
                                    אין חיים בלעדיו!
                                    ומה עושים כשהוא פתאום מפתיע??
                                    הוא מוכיח שיש
                                    שהלב מתרגש
                                    לדמות שאותה הוא מבקש...

                                    ואני אאסוף לי רגעים
                                    של כאב, אושר וגעגוע
                                    עד שיגיע היום
                                    בו הרגע שלי -יופיע

                                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • שיר נולדש מנותק
                                      שיר נולדש מנותק
                                      שיר נולד
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                      #1489

                                      כל הזכויות שמורות

                                      נשמה

                                      עברה לה בדרכים
                                      חצתה יבשות ועמים
                                      חיכתה רק להשלים
                                      משימה שניתנה ממרומים

                                      דמעות מלוחות חשפו את ליבה
                                      מלחמות כואבות שברו את רוחה
                                      חיפשה מזור לכאב
                                      קיוותה למצוא אב אוהב
                                      לכן-
                                      למרות הסערות
                                      למרות הבעיות
                                      החליטה להתעלות
                                      להתקדם ולעלות
                                      זו המטרה אליה פניה מועדות

                                      במירוץ שבו השתתפה
                                      חיכו הרבה מחסומים
                                      לכן, עם הרבה תעוזה
                                      שברה אותם לשברים

                                      אב אוהב שלח זרועות
                                      הרים אותה מהנפילות
                                      עזר לה מלמעלה---
                                      נשמה ששואפת רק מעלה

                                      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • צופיה ג.צ מנותק
                                        צופיה ג.צ מנותק
                                        צופיה ג.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                                        #1490

                                        שקט שמכיל בתוכו ים של רעשים
                                        שקט של עוצמה נגד אחרים
                                        שתיקה לרוב מביעה הפסד
                                        אך החכם ידע לא להתנגד

                                        לכל אותם רגעים רועמים
                                        שבהם שמרת תמילים בפנים
                                        עמוק עמוק במגירה נסתרת
                                        רחוק מכולם מרחקי לכת

                                        שתיקה מביעה גם עולם שלם
                                        של סיפור ארוך שלאט מתרקם
                                        שקט ממחיש גם אהבה אמיתית
                                        אהבה שנשארת לנצח, תמידית!

                                        נזכור שהשתיקה יפה כמו שהיא
                                        ונשמור אותה עמוק בלב הפנימי
                                        שקט הוא עולם שלם של רצונות
                                        שבתוך הראש הולכות וגוברות

                                        אך לא תמיד השתיקה טובה
                                        ולשבור שתיקה זוהי גם מעלה
                                        להגיד את מה שהלב רוצה
                                        בלי להתנגד להגיד מה שיוצא
                                        להגיד את האמת ומה שנכון לעשות
                                        כי ככה נהיה הכי טובים שאפשר להיות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • שריושש מנותק
                                          שריושש מנותק
                                          שריוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1491

                                          ריקוד
                                          לרקוד זה לזוז בקצב הנכון
                                          לקחת את המנגינה והדמיון
                                          אולי נראה מוזר בפני כולם
                                          אך מי שמבין ירקוד לעולם
                                          ריקוד זאת תנועת הנפש
                                          ריקוד מביע את הרגש
                                          וכאשר מגיעה סופה
                                          אל תבכה אלא תרקוד איתה
                                          כי יש קיצורי דרך לאושר
                                          ולכן תרקוד עד אור הבוקר

                                          אפילו הכוכבים
                                          צריכים חשכה,
                                          כדי לזרוח.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול