דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1784

    מרגישה ששוכחים
    שאני קיימת
    יוצאות המילים
    אני חלק משרשרת
    הכאב גדול
    שמי שרצית הולך לאחרת
    לא רוצה ליפול
    שאת מרגישה שהחיים
    משתנים לתפזורת
    מי שרצית ברח
    כי אולי אמרת מילה
    מי שחלמת נעלם
    ואת מגלה שזאת
    רק ההתחלה
    את מרגישה חסרת אונים
    מול אותם דיבורים
    שחוזרים ונשנים
    ואינם נגמרים
    כל היום אותו סיפור
    הלב שלך נהיה שבור
    מתחיל לאט להיות סגור
    ואת לא מרגישה שום שיפור
    ואת נהיית לבד
    בתוך עולם שלם של תהיות
    בסוף כל יום
    את נשארת לבד
    עם אותם דמעות
    לא יודעת מה עם עצמך לעשות
    ומחליטה שוב את אותם החלטות
    שלא לדבר אף אף אחד יותר
    כי את לא רוצה לעולם
    שוב לוותר...
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • שיר 5ש מנותק
      שיר 5ש מנותק
      שיר 5
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1785

      רציתי להתחפש לליצן החצר
      מכל פרצוף חמוץ חיוך לייצר
      רציתי להתחפש למלכת אסתר
      להראות אצילית ראויה לכתר

      רציתי להיות גם כמו מרדכי
      לשבת ברוגע להציל הלוואי
      אולי לנסות פרפר עף בהי
      גבוה לפרוח לברוח בחשאי

      לפעמים רציתי מסכה סתם כך
      להתחבא מאחורי חיוך מזויף
      להראות תמיד יפה לעולם
      כאילו תמיד הכול מושלם

      אבל החיים דינמיים להפליא
      לא נותנים את רגשותיי להחביא
      לומדת לשמוח בלי להמציא
      ולא שוכחת חיוך על פרצוף להקפיא

      לא תמיד מצליחה לעזור
      גם כשלמשהו נהייה קצת אפור
      מנסה לפחות לא מידי לחפור
      ומעודדת שגם זה יעבור!

      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
      ופתאום אתה שוכח מי אתה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #1786

        אם אני גל
        אז הקושי הוא קצף
        ואיך אצלי הוא חל
        ממלא אותי בעצב
        הניגודים בי מתגברים
        את הלב והמח מרחיקים
        את הרצונות שלי מקטבים
        את הבלבול שבי הם מרבים
        האדישות מול הקיצוניות
        ההיגיון מול המציאות

        מסתכלת על העולם
        חושבת על כך שאצל כולם
        פורים הוא יום הזוי
        בפורים שולט השינוי
        יש שיכורים מסיכות ונהפוך הוא
        יושבי דפרזים מתאוששים מהתוהו
        דמוקפין עוד שקועים בשמחה
        ולי לא נשאר אף לא מסיכה

        כל הפושט ידו מקבל
        אבא את תפילתי תשמע
        אל תתן לי להתקפל
        תנקה לי את הנשמה
        תשרה אצלי תמיד שמחה
        תקרב אותי אלייך
        תתן לי אתה אמונה
        שאאמין שהכל לטובה
        ושארגיש זאת עמוק בעצמות
        ושארגיש זאת גם בעוצמות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1787

          והשקט ששורט לי את הלב
          והדממה שיש לפני הכאב
          והפחד שאין מישהו שאוהב
          והרעש שיש בלב ואותי שואב

          והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
          והחושך שנהיה פתאום בפנים
          והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
          ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

          והרגע הזה ששמה פס על כולם
          ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
          והפחד שהגיע לבקר בלילות
          והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

          ואני לבדי מוחצת את הלב
          מתכווצת בכל פעם עם הכאב
          מתחרטת על דברים שנאמרו
          ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          נוודנ 2 תגובות תגובה אחרונה
          11
          • טותייייט טותיייי

            והשקט ששורט לי את הלב
            והדממה שיש לפני הכאב
            והפחד שאין מישהו שאוהב
            והרעש שיש בלב ואותי שואב

            והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
            והחושך שנהיה פתאום בפנים
            והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
            ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

            והרגע הזה ששמה פס על כולם
            ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
            והפחד שהגיע לבקר בלילות
            והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

            ואני לבדי מוחצת את הלב
            מתכווצת בכל פעם עם הכאב
            מתחרטת על דברים שנאמרו
            ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

            נוודנ מנותק
            נוודנ מנותק
            נווד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
            #1788
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט טותיייי

              והשקט ששורט לי את הלב
              והדממה שיש לפני הכאב
              והפחד שאין מישהו שאוהב
              והרעש שיש בלב ואותי שואב

              והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
              והחושך שנהיה פתאום בפנים
              והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
              ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

              והרגע הזה ששמה פס על כולם
              ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
              והפחד שהגיע לבקר בלילות
              והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

              ואני לבדי מוחצת את הלב
              מתכווצת בכל פעם עם הכאב
              מתחרטת על דברים שנאמרו
              ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

              נוודנ מנותק
              נוודנ מנותק
              נווד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1789

              בס''ד
              א^הבה אין סופית

              אל תלך
              תן לי עוד מעט מן השיכרות
              מעט מן האמת הרגשית שלי
              תן נא לי עוד מעט מן השטות
              שארגיש את הא^הבה הגדולה שבי
              א^הבה שתחת מגבלות השכל איני מרגיש

              א^הבה גדולה
              לאלוקים
              א^הבה אמיתית
              למחולל הקשיים
              א^הבה א^הבה
              תן לי עוד מן הא^הבה

              אל תלך
              תן לי עוד מן השטות
              שאוכל להשתגע מא^הבה
              א^הבת לעולם א^הבה לקשיים
              א^הבה סתם לסתם אנשים

              אה^בה גדולה
              לחיים
              א^הבה אמיתית
              לכל הלבבות הפועמים
              א^הבה א^הבה
              תן לי עוד מן הא^הבה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • ה מנותק
                ה מנותק
                הלל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1790

                פורים ככיפורים
                בלי מסכות ואפורים
                אולי הפנים קצת אפורים
                אבל שלא יספרו לכם סיפורים

                כי בדקתי, וזה נכון
                זה זמן שאפשר לבחון
                על מעשיך לגחון
                ואותם לטחון

                האם פעלתי כראוי
                או כשורה
                האם לא נפלה טעות בזיהוי?
                האמת לא תמיד ברורה

                אז תנסו גם, זה עובד
                לפני שהרגע הזה אובד...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1791

                  איך לב אתם לא שמים
                  לא דווקא לאלה שנושרים
                  לאלה שכל יום נלחמים
                  ושלא ליפול מתפללים

                  לאלה שלהישאר צדיקים
                  חולמים ונלחמים
                  ורק להערכה כלכך רוצים
                  שישימו לב גם לבפנים

                  אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                  שכל יום בשבילם זהו משבר
                  והם כלכך לא רוצים להישבר
                  ויחס והאהבה להם זה חסר

                  תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                  אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                  להערכה ושירימו להם הם חולמים
                  אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • טותייייט טותיייי

                    איך לב אתם לא שמים
                    לא דווקא לאלה שנושרים
                    לאלה שכל יום נלחמים
                    ושלא ליפול מתפללים

                    לאלה שלהישאר צדיקים
                    חולמים ונלחמים
                    ורק להערכה כלכך רוצים
                    שישימו לב גם לבפנים

                    אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                    שכל יום בשבילם זהו משבר
                    והם כלכך לא רוצים להישבר
                    ויחס והאהבה להם זה חסר

                    תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                    אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                    להערכה ושירימו להם הם חולמים
                    אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                    טוהר

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1792

                    "קלי קלי
                    למה עזבתני"

                    עזבוני במקום
                    לא מוכר
                    בלי מכר.

                    עם אנשים
                    שהיו נחושים
                    לאבד את עמי.

                    שם בתוך הטומאה
                    הרגשתי בודדה
                    שאפילו אלוקיי
                    עזבני שם.

                    אחרי ש'תנס
                    במו עיני ראיתי
                    הבנתי
                    שאלוקיי לא יעזביני.

                    גם בטומאה
                    וגם בטובה
                    הוא לא יעזוב
                    ותמסר הזה
                    מעבירה לכם לדורות.

                    גם שאתם בשבר
                    גם שאתם בשמחה
                    תדעו שאף פעם
                    אתם לא לבד
                    ה' איתכם בכל מצב!!!!!!!!!!

                    אני לא יודעת אם זה ניקראה שיר
                    אבל זה חצי כן
                    לקחתי תפסוק הזה
                    ואמרתי מה בעצם למדנו מימנו.
                    האמת שהמון זמן לא הצלחתי ליכתוב אז תבינו.
                    אשמח לתגובות והארות והערות
                    תודה

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1793
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1794

                        רוצה מנוחה
                        מרגישה חנוקה
                        אין כבר כוחות
                        ללמוד

                        חושבת, מתקתקת
                        כותבת, מסכמת
                        רוצה קצת לעצור
                        לנשום

                        מי יבין שאני חייבת
                        מי יראה שזה נצרך
                        רק יום של אחד ודי
                        לנפוש

                        אבל החיים ממשיכים
                        לרגע לא עוצרים
                        לא שואלים
                        אפשר?

                        ואני חייבת
                        לא לפספס ת'רכבת
                        לא רוצה להישאר
                        לבד

                        באמצע קורסת
                        לא מסוגלת
                        וכולם ממשיכים
                        בלעדי.

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                          #1795

                          יושב מול הסטנדר
                          הגמרא פתוחה.
                          המַצֶב נעלם, קודר,
                          ההקשבה פרחה.

                          הניסיונות, הגעגועים,
                          לימים יותר יפים,
                          לאוויר, לדרור,
                          לחופש בלי מחסור.

                          הרחוב קורץ,
                          מפתה, זורם.
                          אין לי ת'אומץ
                          לקום להלחם.

                          רוצה מנוחה,
                          לא כל היום לשבת
                          מול גמרא פתוחה.

                          ניצוץ בוער,
                          ופתאום זה מבליח
                          על הגמרא אני מסתער,
                          בכל הכח.

                          אני לא עוד אחד,
                          מכל האנשים.
                          אני לא עוד אדם,
                          ככל העמים.

                          אני בן של מלך-
                          זה מגיע.
                          אני בדרך,
                          זה לא מפתיע.

                          נכון זה קשה
                          יש נפילות.
                          השטייגען שווה,
                          למרות המעידות.

                          עוד שורה ועוד שורה-
                          מונה כאגורה לאגורה.
                          עוד דף ועוד דף.
                          והזמן עף.

                          הדמעות מעיניי זולגות,
                          סיום מסכת.
                          מתמלא ברגש,
                          יודע שהתחלתי ללכת.

                          מוזיקה.
                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • שיר 5ש שיר 5

                            רוצה מנוחה
                            מרגישה חנוקה
                            אין כבר כוחות
                            ללמוד

                            חושבת, מתקתקת
                            כותבת, מסכמת
                            רוצה קצת לעצור
                            לנשום

                            מי יבין שאני חייבת
                            מי יראה שזה נצרך
                            רק יום של אחד ודי
                            לנפוש

                            אבל החיים ממשיכים
                            לרגע לא עוצרים
                            לא שואלים
                            אפשר?

                            ואני חייבת
                            לא לפספס ת'רכבת
                            לא רוצה להישאר
                            לבד

                            באמצע קורסת
                            לא מסוגלת
                            וכולם ממשיכים
                            בלעדי.

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1796

                            נלחמת בעצמי

                            חומקת עוברת
                            נפשי יוצאת
                            ביקשתי את עצמי
                            ולא מצאתי
                            כל העולם קיים
                            אני אבדתי
                            ואין אחד שמחפש אותי

                            למה בניתי חומה
                            תקלף לי רק שכבה
                            אל תקשה ליבי
                            אבא, אין אותי
                            הגעתי לקצה שלי
                            מתכדררת בתוך בועה
                            האם אפסה תקווה?
                            במסתרים בוכה לך

                            שוב אותו הסרט, אני כאן
                            שואלת את עצמי
                            האם כל זה היה כדאי
                            אולי תחשפי, תדרשי
                            שלא תצטרכי כבאי
                            שיכבה את השרפות שלך
                            תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                            אני לבד ואין לי מי
                            חרב עליי עולמי...

                            תתחברי לטוב שבך
                            אני אוהב אותך
                            כמו שאת
                            אל תפחדי
                            יש בך חלק אלוקי
                            תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                            חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • S shoval

                              נלחמת בעצמי

                              חומקת עוברת
                              נפשי יוצאת
                              ביקשתי את עצמי
                              ולא מצאתי
                              כל העולם קיים
                              אני אבדתי
                              ואין אחד שמחפש אותי

                              למה בניתי חומה
                              תקלף לי רק שכבה
                              אל תקשה ליבי
                              אבא, אין אותי
                              הגעתי לקצה שלי
                              מתכדררת בתוך בועה
                              האם אפסה תקווה?
                              במסתרים בוכה לך

                              שוב אותו הסרט, אני כאן
                              שואלת את עצמי
                              האם כל זה היה כדאי
                              אולי תחשפי, תדרשי
                              שלא תצטרכי כבאי
                              שיכבה את השרפות שלך
                              תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                              אני לבד ואין לי מי
                              חרב עליי עולמי...

                              תתחברי לטוב שבך
                              אני אוהב אותך
                              כמו שאת
                              אל תפחדי
                              יש בך חלק אלוקי
                              תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                              חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                              נוודנ מנותק
                              נוודנ מנותק
                              נווד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1797

                              כשהאדם שאמור להיות הכי קרוב אליך, מתקרב רק כדי לבעוט בך זה קשה. אבל יותר קשה זה שאתה תאהב אותו לא משנה מה. (זה גם מאוד מתחבר להגיג הקודם שהעליתי)

                                                         מזוכיסט
                              

                              כשנכנסתי ראיתי אותך
                              היית מסתול הכל הבל
                              אתה לא מסכה
                              רק נשמה בלי שכל

                              כשנכנסתי ראית אותי
                              ומיד באת לחבק
                              האמת צפה
                              תסלח לי שאני מתרחק

                              תסלח לי
                              שכשחיבקת אותי
                              לא הראיתי א^הבה
                              חיבוק כזה לא אמיתי
                              כבר כבתה הלהבה

                              תסלח לי
                              עדין קשה לי להתחבר אליך
                              גם אם אתה רק נשמה
                              אתה באמת טוב אני יודע
                              אבל לפעמים גם בהמה

                              בסוף כשנשכבת גמור על המיטה
                              באתי ופרשתי עליך סמיכה
                              חיבקתי חיבוק שהוא אמת לאמיתה
                              ולקינוח הענקתי נשיקה מלוחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                #1798

                                קצת התמכרתי לאשליות
                                אני מחכה רק ללילות
                                לעשות עוד ועוד שטויות
                                ואחר כך שוב לבכות

                                הריקנות הזו חונקת
                                אני מחפשת לי יציבות
                                הבדידות הזו הורגת
                                נעלמה לי השפיות

                                אני כל כך רוצה אותן
                                אבל רק מתרחקת
                                כמעט נגמר לי הזמן
                                ואני עוד מסתבכת
                                הן אוהבות ורוצות אותי
                                אבל אני דוחפת אותן מכאן
                                ואף אחד לא יכיר אותי
                                כי פיזרתי על עצמי עשן

                                אבאלה אני עושה שטויות
                                מחפשת מישהי אחת מכולן
                                מישהי שתציב לי גבולות
                                ותחבר אותי כבר אל העולם

                                אני בורחת מהכל אבא
                                אבל לא אני לא שובבה
                                אני לא רוצה להכאיב לך
                                אני רק רוצה קצת שמחה

                                זה צורך בנפש שלי
                                לפרוץ כל הגבולות
                                מחפשת מישהו שיקשיב לי
                                ויעצור אותי מלנסות
                                לא נעים לי המצב הזה
                                לא אני לא בחרתי בזה
                                פשוט קשה לי ו...
                                קשה לי לבד אבאלה

                                תייצב אותי כבר, תו בי דעת
                                לא נעים לי להיות המופרעת
                                לאן אני הולכת? אני משוגעת!
                                אבאלה חלץ אותי מהפקעת

                                תראה אותי
                                מה נשאר ממני
                                התמכרתי לזמני
                                איבדתי את עצמי

                                אבאלה שחרר אותי
                                העולם הזה גדול עלי
                                איך הוא נכנס אל תוכי
                                ואיך הוא מעמיס עלי

                                אבאלה תציל אותי
                                כבר השתגעתי
                                אני ברחתי
                                אני ניסיתי
                                אני נמחקתי
                                נאבדתי
                                התמוטטתי
                                התרסקתי
                                תציל אותי
                                ממני

                                יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                  קצת התמכרתי לאשליות
                                  אני מחכה רק ללילות
                                  לעשות עוד ועוד שטויות
                                  ואחר כך שוב לבכות

                                  הריקנות הזו חונקת
                                  אני מחפשת לי יציבות
                                  הבדידות הזו הורגת
                                  נעלמה לי השפיות

                                  אני כל כך רוצה אותן
                                  אבל רק מתרחקת
                                  כמעט נגמר לי הזמן
                                  ואני עוד מסתבכת
                                  הן אוהבות ורוצות אותי
                                  אבל אני דוחפת אותן מכאן
                                  ואף אחד לא יכיר אותי
                                  כי פיזרתי על עצמי עשן

                                  אבאלה אני עושה שטויות
                                  מחפשת מישהי אחת מכולן
                                  מישהי שתציב לי גבולות
                                  ותחבר אותי כבר אל העולם

                                  אני בורחת מהכל אבא
                                  אבל לא אני לא שובבה
                                  אני לא רוצה להכאיב לך
                                  אני רק רוצה קצת שמחה

                                  זה צורך בנפש שלי
                                  לפרוץ כל הגבולות
                                  מחפשת מישהו שיקשיב לי
                                  ויעצור אותי מלנסות
                                  לא נעים לי המצב הזה
                                  לא אני לא בחרתי בזה
                                  פשוט קשה לי ו...
                                  קשה לי לבד אבאלה

                                  תייצב אותי כבר, תו בי דעת
                                  לא נעים לי להיות המופרעת
                                  לאן אני הולכת? אני משוגעת!
                                  אבאלה חלץ אותי מהפקעת

                                  תראה אותי
                                  מה נשאר ממני
                                  התמכרתי לזמני
                                  איבדתי את עצמי

                                  אבאלה שחרר אותי
                                  העולם הזה גדול עלי
                                  איך הוא נכנס אל תוכי
                                  ואיך הוא מעמיס עלי

                                  אבאלה תציל אותי
                                  כבר השתגעתי
                                  אני ברחתי
                                  אני ניסיתי
                                  אני נמחקתי
                                  נאבדתי
                                  התמוטטתי
                                  התרסקתי
                                  תציל אותי
                                  ממני

                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1799
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1800

                                    מאחורי המילים
                                    נמצאות דמעות
                                    מאחורי השירים
                                    יש גם חרטות

                                    הלב נמצא על במה
                                    במה שנראית קטנה
                                    הכאב מדבר במקומה
                                    בקומה של מעלה

                                    הבגדים מראים
                                    על רצון של מחמאות
                                    הפנים מראים
                                    על רצון של עצמאות

                                    והידיים שלא רוצות
                                    לאותו מקום ליפול שוב
                                    והעיניים שרק רואות
                                    את המקום שלא רוצות
                                    שוב לשוב....

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1801

                                      במוצ"ש הלב נשבר
                                      על נשמה יתרה שהלכה
                                      עוד שבעה ימים נותרו
                                      שתחזור אלי המלכה
                                      כה קשה השגרה
                                      הנחיתה ליום ראשון

                                      במוצ"ש עם תום מלווה המלכה
                                      ההפנמה שזהו נגמרו הסעודות
                                      ההבנה שתמו הזמירות
                                      ואין "רצה" ושאר התוספות

                                      כה חבל אבל זאת השגרה
                                      שתתחיל שבוע נפלא
                                      מלא ברכה והצלחה
                                      מאור השבת תמלא

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • ארי רוזנבלטא מנותק
                                        ארי רוזנבלטא מנותק
                                        ארי רוזנבלט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1802

                                        שמים צבועים בשחור
                                        לא מסוגל להביט לאחור
                                        אורות שנכבים בתור
                                        ושוב אני נמצא שם בבור

                                        איך שוב הגעתי לכאן
                                        כשכבר חשבתי שהגעתי לאור
                                        ולאן כל זה מוביל, לאן
                                        עד מתי אלך סחור סחור

                                        מחפש את המילים
                                        שכתובים על השלטים
                                        שאותי יובילו חזרה
                                        אל הדרך הסלולה

                                        ויש לי תקווה טובה
                                        אם רק אייחל לך
                                        ואם שוב אדרוש אותך
                                        אז אמצא לי, פתחון פה

                                        ושוב חשבתי שמצאתי
                                        את אשר תמיד חפשתי
                                        ושוב קטפתי הצלחות
                                        באפי הכה ריח הפסגות

                                        ולפני שהספקתי לחשוב הרבה
                                        מצאתי את עצמי נופל ומדרדר
                                        את התהום הפעורה מולי רואה
                                        מתקרבת אלי בקצב מסחרר

                                        אבל נאחז באותם מילים
                                        שכתבו לי הזקנים
                                        שיובילו אותי חזרה
                                        אל הדרך הסלולה

                                        כי יש לי תקווה טובה
                                        אם רק אייחל לך
                                        ואם שוב אדרוש אותך
                                        אזי אמצא לי, פתחון פה

                                        חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1803

                                          אין לי כבר כוחות
                                          מרגישה חנוקה
                                          הכול סוגר עלי
                                          בודדה
                                          לא רוצה להיות עם אף אחד
                                          לבד עם עצמי
                                          בחושך העמוק
                                          חושבת
                                          אין לי כוחות
                                          מרגישה בקרוסלה
                                          לא עוצרת לרגע
                                          אין לי כבר כוחות
                                          מרגישה כמו תרנגולת
                                          שמרטו לה ת'נוצות
                                          מי יעזור לי
                                          יוציא אותי מכאן
                                          יישא אותי גבוה
                                          יושיט לי את היד
                                          חייבת אמונה
                                          טיפה להרגע
                                          אין מי שיעשה
                                          במקומי ת'עבודה.

                                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול