דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אנהא מנותק
    אנהא מנותק
    אנה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
    #1894

    ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
    אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
    לאט לאט משתדריגם:))
    משתפת פה שיר אחד

    אולי אמצא נחמה -
    רפואה לליבי הנשבר
    אולי אמצא לי תשובה –
    על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
    מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
    מהיכן אמצא התקווה ?
    מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
    האם יישאר בראשי עקבה?

    מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
    אולי? אשא קולי אל השמים
    כי בתפילה איני כבול
    הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

    עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
    אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
    אל תיתן לליבי עוד להתקלף
    אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
    עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
    בתקווה--
    שמתוך החושך יבקע לו האור
    שירפא וילטף את ליבי הטהור

    תן לי עצה אייך אוכל -
    להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
    הסובבים את הנשמה הטהורה
    פונה אילך כחרס הנשבר
    שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • א מנותק
      א מנותק
      אריה 93
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1895

      פסח תשפג // אריה

      כְּשֶׁיָּבוֹא
      בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
      אֲנִי אֶשְׂמַח
      שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
      אַתָּה הֲרֵי
      מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
      רָחוֹק פִיזִית
      אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
      תָּבוֹא אֵלֵינוּ
      נֵשֵׁב וְנָסֵב
      הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
      וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
      הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
      בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
      הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
      אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
      אֲבָל הַפֶּסַח
      אָח... הַפֶּסַח
      אַלְפַּיִם שָׁנָה
      שֶׁל גַּעֲגוּעַ
      יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
      אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
      לָכֵן
      תָּבוֹא אֵלֵינוּ
      כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
      הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
      עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
      אֲנִי נִשְׁבַּר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • פעימהפ מנותק
        פעימהפ מנותק
        פעימה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
        #1896

        יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
        וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


        רוצה לשמור על עצמי,
        רוצה לשמור על סודותיי,
        גם אם סיפרתי לכולם,
        גם אם מכרתי את חיי..
        אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
        קרוב קרוב לליבי.
        עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
        ומתחילה להפנים לקרבי-
        יש דברים שהם רק שלי,
        אף אחד לא יוכל לקחת!
        זהו כוחי ועוצמתי,
        וגם עוד תובנה לאמתחת.
        יש דברים שרק אני עדה,
        אני ואלוקים.
        הדברים החשובים, זאת עובדה.
        ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
          #1897

          ספינת חיי

          בלב ים ספינת חיי שטה
          דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
          לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
          זועק לעזרה אין עונה
          פשוט איבדתי קשר עם המציאות

          והיא עדיין שטה
          שם בתוך גלים טרופים
          בין להקות כרישים טורפים
          במצולות היאוש
          בתהומות הטשטוש
          ברגעי שפל והצפה של גאות

          והיא עדיין שטה
          מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
          בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
          האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
          צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

          והיא עדיין שטה
          על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
          על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
          ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
          אדירים משברי ים
          לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

          והיא עדיין שטה
          וצועקת
          "אדיר במרום השם"

          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
          סימן שהשמש שוקעת!
          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • T מנותק
            T מנותק
            ts4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1898

            בסיעתא דשמיא.
            רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

            נשמה
            נשמה טהורה,
            נשמתי

            נשמה אמיצה,
            נשמתי

            נשמה שנופלת וקמה תמיד
            נשמה עקשנית,
            נשמתי

            וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
            תמיד תתעורר,
            נשמתי

            לאורך שנים, גלויות, אירועים
            תמיד בתוכי,
            נשמתי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אנהא מנותק
              אנהא מנותק
              אנה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
              #1899

              ואוו פרום בהחלט מוצלח,
              נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
              משתפת בשיר נוסף:)

              ולמה שמנסה להתקרב,
              הלב שלי קופא מסרב-
              להתחבר אליך ,לאהוב
              להבין שאתה אבא טוב
              לחזור בתשובה מאהבה
              ולא ממקום של כפיה,

              ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
              אין לי קליטה,
              מרגישה שאני סתם ממעיטה
              מהקשר שלנו מהיכולת של
              החיבור ביננו, תפילה –
              הוא הצינור שדרכו אתה מביא
              שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
              אז למה מתפללת בשביל לסמן V

              מחפשת אותך ורוצה בקרבה
              במקור שלי אני בת טובה
              אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
              טהר אותי וברא לי לב חדש
              ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

              "ורוח נכון חדש בקרבי"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1900

                ואני חשבתי
                שתהיו איתי
                עד סוף העולם
                כי הרי אתם
                מכירים אותי
                יותר מכולם
                ומי שחשבתי
                שיאהב אותי
                צעק עלי בפנים
                ומי חשבתי
                שיעזור לי
                ברח לתמיד
                הרי אתם
                חשובים לי
                מכל אדם אחר
                בלעדיכם
                לא הייתי כאן
                הייתי בעולם אחר
                ואתם צריכים
                להבין אותי
                ואתם צריכים
                להכיל אותי
                ואני לאט לאט
                נסגרת
                את האמון בכם
                נועלת
                ואת האהבה
                שנעלמת
                מפחדת
                אותה עדיין מחזיקה
                עד שיבוא יום
                והיא תיכנס ללב שלי
                בחזרה...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד ירושלמי בנשמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                  #1901

                  [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                  אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                  אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                  ולשמוח בכול
                  אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                  כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                  וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                  אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                  ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                  תודה אבא!!
                  ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                  M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  14
                  • ע מנותק
                    ע מנותק
                    עדי- 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1902

                    שוב,
                    ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                    ההרגשה שאם רק היה אחרת
                    זה לא היה קורה.
                    ההתאפקות, הכיבוש
                    מכניס בי קצת ייאוש.
                    ומה יגידו?
                    זה נעלם?
                    אז לא, זה לא.
                    זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                    מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                    כי אני- כבר ניסיתי.
                    ולי- זה לא עזר.
                    הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                    מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                    קדושי עליון שעלו לבקש.
                    לאדיר במרום שיציל אותי,
                    אותנו.
                    כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                    ואין לו עוד אחד.

                    ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אריה 93
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1903

                      מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

                      הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
                      וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
                      הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
                      הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
                      חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
                      עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
                      חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
                      וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
                      וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
                      חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
                      הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
                      עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
                      כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
                      לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
                      אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
                      אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

                      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                      אֲנִי נִשְׁבַּר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      19
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1904

                        איך אני אוהבת את פריחת האביב
                        כשהכל כל כך פורח מסביב
                        נשימות עמוקות ממלאות את כולי
                        לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
                        אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
                        לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
                        להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
                        זה שרודף אחרי באופן דביק
                        מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
                        מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
                        מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
                        אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
                        לא נכנסים ללב הרחב
                        שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
                        רוצה להישאר כאן לתמיד
                        להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
                        הכול פתאום נראה שמח
                        הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • ע עדי- 2

                          שוב,
                          ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                          ההרגשה שאם רק היה אחרת
                          זה לא היה קורה.
                          ההתאפקות, הכיבוש
                          מכניס בי קצת ייאוש.
                          ומה יגידו?
                          זה נעלם?
                          אז לא, זה לא.
                          זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                          מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                          כי אני- כבר ניסיתי.
                          ולי- זה לא עזר.
                          הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                          מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                          קדושי עליון שעלו לבקש.
                          לאדיר במרום שיציל אותי,
                          אותנו.
                          כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                          ואין לו עוד אחד.

                          ליאל 0ל מנותק
                          ליאל 0ל מנותק
                          ליאל 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
                          #1905
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1906

                            אבן על אוון
                            וכל החולות של היקום
                            הנפילות מהן לא הצלחת לקום
                            התפילות
                            תפילות שבערו
                            בשתיקותייך

                            ואינסוף קולות שלא שמעת
                            הגבולות שהוצבו ולא מנעת
                            בלילות
                            לילות שנצצו
                            בדמעותייך

                            והאדמה שכחה מהפרחים
                            בשביל מה ניסית עשרות דרכים
                            בדממה
                            דממה שפעמה
                            במילותייך

                            ונקמה במי שלא היית
                            הנשמה בפנים יודעת שטעית
                            השממה
                            שממה שהתיישבה
                            בחורבותייך
                            .
                            וחומה
                            חומה חוצה בינך
                            לתקוותייך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              #1907

                              כתב אישום נגדך----

                              את אלופה,
                              בלברוח מהאשמה,
                              נלחמת כמו לביאה ,
                              אבל בצד ההכחשה.

                              את מתחרטת,
                              אוכלת ת'לב.
                              נשברת אבל לומדת.
                              לשכוח מהכאב.

                              מתנצלת--
                              על כשאת חלשה,
                              ואני מכריחה אותך לקום,
                              ולשחק אותה גיבורה.

                              כי אין לי ברירה,
                              אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                              #לחיי המפחדים מהחולשות#

                              בהמלצת @shoval הערכתי אתזה קצת מקווה שיצא טוב

                              כתב אישום נגדך----

                              את אלופה,
                              בלברוח מהאשמה,
                              נלחמת כמו לביאה ,
                              אבל בצד ההכחשה.

                              את מתחרטת,
                              אוכלת ת'לב
                              נשברת אבל לומדת.
                              לשכוח מהכאב.

                              את חותמת,
                              על כתב האישום.
                              אבל מוחקת איתו,-
                              את האהבה שלך ליקום.

                              את נושמת,
                              על חשבון אחרים.
                              מפחדת מהאמת.
                              שונאת אנשים.

                              מתאמצת לחשוב,
                              שכולם צבועים.
                              העיקר לא לקבל -
                              את הבום לפנים.

                              מתנצלת--
                              על כשאת חלשה,
                              ואני מכריחה אותך לקום,
                              ולשחק אותה גיבורה.

                              כי אין לי ברירה,
                              אני לא מוכנה לצאת קטנה.

                              #לחיי המפחדים מהחולשות#

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              18
                              • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                              • אנהא מנותק
                                אנהא מנותק
                                אנה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                #1908

                                מוקדש לכל הרווקים שביננו 🙂
                                שיר חמוד שנכתב ממש בכמה דקות בהשראה הזו..

                                התלבטתי האמת אם לעלות את זה לפה.. מקווה שלא טעיתי בבחירה😉

                                החופש, והחירות בחיי הרווקות ,
                                זוהי הזדמנות מלאת מהות

                                כל אדם צריך חופש-
                                רוח בין המילים והשורות
                                סוגרים לפחות חשוב
                                והכנה לחיי הזוגיות
                                זוהי תקופת זמן בחיים
                                שמחשלת אותך לאתגרים הבאים

                                השקט, והרוגע בחיי הרווקות
                                עוזרות לך להגיע למוכנות ועמקות

                                כל אדם זקוק למעט שקט
                                זמן להקשיב לדעתו
                                להסתכל לעצמו בעיניים
                                לחבק את אישיותו
                                זמן לבניה עצמית
                                יצירת תדמית

                                אז נצל זאת-------
                                כי לא תחזור שוב ההזדמנות
                                חשוב, האם אתה מוכן להיפרד מהרווקות??

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אריה 93
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1909

                                  שיר קצר
                                  שכתבתי בעבר
                                  על כתיבה

                                  תיהנו

                                  לִפְעָמִים זֶה זוֹרֵם סְתָם
                                  כְּמוֹ מַיִם שֶׁמָּצְאוּ אֲפִיק
                                  אֵין מַטָּרָה אוֹ יַעַד
                                  רַק לְהַמְשִׁיךְ לֹא לְהַפְסִיק
                                  לְהִשְׁתַּדֵּל לֶאֱסֹף בַּדֶּרֶךְ
                                  מִלִּים, מַשְׁמָעוּיוֹת
                                  אִם נוֹצַר מִכָּל זֶה יֹפִי
                                  הָיָה שָׁוֶה לִחְיוֹת

                                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אנונימיתא מנותק
                                    אנונימיתא מנותק
                                    אנונימית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1910

                                    לכל ההולכים בדרכם
                                    ומחזיקים באומנות נגינתם
                                    קרובים הם להיכל התשובה
                                    יש אומרים שהם בתוכה

                                    לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                                    ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                                    לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                                    לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                                    למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                                    לכל מי שמקשיב לצלילים
                                    עוצם עיניים ונהנה
                                    עוד לפני שמגיעות המילים

                                    לכל מי שמאזין ומקשיב
                                    לצלילים הרבים מסביב
                                    מתרגש מכל תו וצליל
                                    הרבה מעבר לרגיל

                                    לכל המפנים מקום בחייהם
                                    לאהבה ושמה "מוזיקה"
                                    גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                                    תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                                    לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                                    בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                                    עד לאקורד הסיום..

                                    זכרו,
                                    כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                                    מנגינת חייו...
                                    ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                                    מוקדש לכל חברי הפורום

                                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                    נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • אנונימיתא אנונימית

                                      לכל ההולכים בדרכם
                                      ומחזיקים באומנות נגינתם
                                      קרובים הם להיכל התשובה
                                      יש אומרים שהם בתוכה

                                      לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
                                      ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

                                      לכל הפורטים על קלידים ומיתר
                                      לכל מי שמנגן, מעבד ושר
                                      למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

                                      לכל מי שמקשיב לצלילים
                                      עוצם עיניים ונהנה
                                      עוד לפני שמגיעות המילים

                                      לכל מי שמאזין ומקשיב
                                      לצלילים הרבים מסביב
                                      מתרגש מכל תו וצליל
                                      הרבה מעבר לרגיל

                                      לכל המפנים מקום בחייהם
                                      לאהבה ושמה "מוזיקה"
                                      גם אם נאלצו לגנוז חלומות
                                      תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

                                      לכל הכותבים את מנגינת חייהם
                                      בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
                                      עד לאקורד הסיום..

                                      זכרו,
                                      כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
                                      מנגינת חייו...
                                      ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

                                      מוקדש לכל חברי הפורום

                                      נוודנ מנותק
                                      נוודנ מנותק
                                      נווד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1911
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיכל fמ מנותק
                                        מיכל fמ מנותק
                                        מיכל f
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1912
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1913

                                          לא שלי

                                          קשה.
                                          קשה להסיר חַיִץ.
                                          לבער
                                          חמץ מבית
                                          אבל פי כמה
                                          לא קל
                                          להפוך
                                          לשפוך
                                          להוציא תכולת לב
                                          החוצה וחדרים
                                          לצנתר מערכות
                                          ואוטם שרירים
                                          לנקז מורסות
                                          למרכז תפיסות
                                          נימים דקים
                                          ועורקים.
                                          לנער, לברר,
                                          להודות, להתודות,
                                          ממעמקים

                                          אחר כך
                                          קל יותר
                                          רק לא לותר:
                                          להכנס
                                          עם קיסם חד
                                          לעלבון מפוחד
                                          לשטוף
                                          פירורי אשמה
                                          לשאוב
                                          אבק מסמא
                                          ושקר מדומה
                                          נתיב אוויר
                                          לנשמה.

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול