דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
    #1930
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1931

      אני רק ילדה בעולם
      קמה נופלת וקמה
      רוצה לעשות הכל מושלם
      ולפעמים שוכחת למה

      אבל באמת
      עמוק בפנים
      אני שונאת להתעמת
      גם במחיר הפסדים

      אני רוצה להיות טובה
      הכי הכי הכי הכי קרובה
      אבל זה לא כזה בטוח
      אני לא רוצה לרצות בכח

      ויש בי סערות
      ויש גם רוגע
      אני צוללת למצולות
      ואז קמה לגובה

      ומה אני רוצה באמת
      אני לא יודעת
      אני לא רוצה להתחרט
      והאמת שלי צולעת

      לאן אני הולכת
      אני לא שמה לב
      האם אני מתרחקת
      כשאני רוצה להתקרב?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מחפשת שם מגניבמ מנותק
        מחפשת שם מגניבמ מנותק
        מחפשת שם מגניב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1932

        שוב פעם נפלתי
        אני עמוק בדיכי
        משהו נשבר בי
        כואב לי

        רוצה לקום
        אך רואה רק שחור
        אוהבת ת'אור
        אבל הלב רגיל לקור

        לפעמים עולה
        אבל זאת רק הטעי'ה
        דאון של עלי'ה שבעקבותיו נפילה

        חוששת לי תקועה
        בתוך הבור תמיד אשאר
        הלב בכלא ישבר
        בתוך עצמי אתיסר

        בלתי נראית, מרגישה שקופה
        רוצה להחלץ
        אוהבת ת'עולם
        אך לי מי יושיט יד
        אף אחד לב לא שם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • א מנותק
          א מנותק
          אריה 93
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1933

          אני מעלה פה שירים מתוך המחברת שלי, שחיפשו המון שנים מסגרת לפרסום.
          האמת, גם לי זה כבר מרגיש טו מאצ'...
          אבל תנסו בכל זאת ליהנות

          לֹא יֵדְעוּ מִי הוּא
          יֶלֶד בַּסַּפְסָל הָאַחֲרוֹן
          מְנַגֵּן חֶרֶשׁ לְעַצְמוֹ
          שִׁיר בְּלִי פִּזְמוֹן
          הַשִּׁיר חָדָשׁ
          הַמִּלִּים עַתִּיקוֹת
          אוֹתָן מִלִּים
          בְּשִׁירָה וּבִדְמָעוֹת
          וְעִם כָּל תָּו
          שֶׁעוֹלֶה וּמִתְנַגֵּן
          נִבְנֵית הַחוֹמָה
          אֶלֶף הַמָּגֵן
          וְאֵין מִי שֶׁיֵּדַע
          וְאֵין מִי שֶׁיָּעִיד
          אֵיךְ שָׁמַר עָלֵינוּ
          בַּלֵּילוֹת
          הַמַּתְמִיד

          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
          אֲנִי נִשְׁבַּר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          17
          • ע מנותק
            ע מנותק
            עדיין לבד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1934

            לפעמים אני
            רוצה להיות אחר
            לא משהו יומרני
            רק משהו 'עובר'
            אין לי כח לחלום
            אני חי את היום
            שורד טוב או פחות
            ומנסה לא לבכות

            לפעמים אני
            רוצה כבר לזוז
            להיות חצי תימני
            או חסיד מאה אחוז
            לגור בירושלים
            או בכלל בפריז
            לגעת בשמיים
            ולרדת משם זריז

            אבל יודע דבר פשוט
            וזה מוריד ת'דימיון
            חלומות הם סתם הפנוט
            האמת היא היגיון
            אבל משהו לא נכון
            וזה קצת מבלבל
            אני רוצה המון
            ומיד אני מתקפל

            אני רוצה לחלום
            ומחליף צד במיטה
            רוצה יהלום
            מאבד ת'פרוטה
            אני רוצה היגיון
            מאבד ת'דימיון
            אני נהיה רציני
            והכל קיצוני

            אוףףף
            מתי אלמד לעוף
            לאזן שטויות עם אמת
            ולהפסיק להתחרט
            איך שכחתי אבל
            הכל מקובל
            אני הצלחתי
            והשגתי---
            את מה?
            סתם הגזמה.
            קצת הצלחתי.
            בקטנה.
            השגתי---
            את עצמי...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • H מנותק
              H מנותק
              hrnqlyyn674
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1935
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                היידה מיוזיק 0ה מנותק
                היידה מיוזיק 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1936

                זכרון כואב
                לפעמים מרגיש לי קצת עצוב על מה שהיה,
                על מה שהתפספס לי בין הידיים ונעלם,
                מרגישה שאולי חמק ממני כביכול משהו מושלם,
                בשבילי? נעצר העולם.

                לפעמים עולים בי זיכרונות ישנים,
                מציפים אותי ברגע כזה תמים,
                ולא מצליחה לעצור אותם, הם שטים-
                סביב סביב ולרגע לא מפסיקים.
                ותמונות עוברות לי בראש,
                רצות רצות במעגלים,
                בלי רחמים.

                ואז-
                דמעות עולות בעיניים,
                מתגלגלות אי שם לבינתיים--
                מספרות בתוכם סיפור ישן,
                זכרון חד ברור ועקשן,
                לא מרפה,
                לא עוזב,
                נשאר בעמדתו, מחדש מאכזב.

                וכבר אין כח להיזכר שוב ושוב,
                במה שעבר, והיה אז כ"כ חשוב,
                ועכשיו זה לא פה, נמצא רחוק,
                לא ישוב עוד אליי--
                מערבב בתוכי זיכרון מר ומתוק...😔 😢

                כתבתי את זה על משבר אישי שעברתי, ועברתי אותו עם המון אמונה שה' מסובב הכל לטובה...
                מקווה שזה נגע במישהו...
                אפשר לקחת את זה לכל מקום❤

                כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                (עקיבא תורג'מן)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • H מנותק
                  H מנותק
                  hrnqlyyn674
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1937
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1938

                    הוד מלכותו
                    ויקם מלך חדש
                    אשר לא ידע
                    ולא רצה לדעת
                    אשר קנה שליטה
                    וביקש לגעת
                    בטירת הכסף
                    בחומה
                    באבני הערך
                    באדמה
                    שלי
                    אשר לא ידע
                    וצעק עצמו לדעת
                    שחדר לשתיקות
                    לקליפות הדקות
                    שליטפו, שעטפו
                    לבי
                    שקבע עליי לטעת
                    כרמים
                    ולבצור
                    ויין ליצור
                    שתה, השתטה
                    והוציא את סודו
                    הו, המלך הרע
                    המלך במסיבו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                      #1939

                      נשמה שלי
                      מה את חושבת
                      כשקשה לי
                      ואני נופלת?

                      כמה זה כואב לך
                      כשאני מתרחקת
                      הכל נהיה מלוכלך
                      ואת מתכערת?

                      נשמה שלי
                      בא לי לבכות
                      את אני בעצמי
                      אבל אנחנו לא דומות

                      למה אני משחקת בך
                      מה גורם לי להתעלל בך
                      בבקשה ממך נשמה שלי
                      תתעוררי ותעזרי לי

                      אני נושאת תפילה
                      שתחזיקי לי ת'ידיים
                      שתמליצי עלי טוב בלילה
                      כשאת עולה לשמיים

                      ושתשמרי עלי ביום
                      שלא אפול חס ושלום
                      תשמרי עלי חזק
                      שלא אתפוס ממך מרחק

                      נשמה שלי טהורה
                      אל תכעסי עלי
                      גם אם בחרתי שוב ברע
                      רק תשמרי עלי

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • ד דוד ירושלמי בנשמה

                        [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                        אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                        אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                        ולשמוח בכול
                        אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                        כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                        וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                        אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                        ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                        תודה אבא!!
                        ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                        M214M מנותק
                        M214M מנותק
                        M214
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1940
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1941
                          פוסט זה נמחק!
                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                            פוסט זה נמחק!

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1942
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1943

                              לא מבינה מה קורה לי
                              פתאום לא מכירה
                              את מי שהייתי

                              העקרונות שלי
                              נהפכו לזיכרונות
                              התפילות שלי
                              מלאות בחלומות

                              ואני לא נשארתי
                              כמו שהייתי
                              פתאום נעלמתי

                              הדמעות שלי
                              נהפכו לאגמים
                              השריטות שלי
                              מלאות בניסיונות

                              ואני נאבדת
                              בתוך ים השקרים
                              ומפחדת לקבל
                              סתירה לפנים...

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אריה 93
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1944

                                @טותיייי בהשראתך

                                נִסְיוֹנוֹת

                                תָּמִיד אָמְרוּ לִי
                                זֶה הַשֵּׁם
                                מְנַסֶּה אוֹתְךָ
                                כְּמוֹ שֶׁנִּסָּה
                                אֶת אֲבוֹתֵינוּ
                                בְּעִמְקֵי הַבָּכָא
                                אֲבָל
                                הַיּוֹם הֵבַנְתִּי
                                מַשֶּׁהוּ חָשׁוּב
                                זֶה בִּכְלָל אֲנִי
                                שֶׁמְּנַסֶּה
                                וּמְנַסֶּה
                                שׁוּב
                                וָשׁוּב

                                אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                אֲנִי נִשְׁבַּר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                  מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                  מחפשת שם מגניב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1945

                                  טוב בעקרון זה מתאים לפורים
                                  אבל הרעיון הוא לתמיד
                                  אז אתם סולחים (מקוה)

                                  השמחה סביב חוגגת
                                  ילדים בתחפושת
                                  ואני
                                  בצד יושבת

                                  משפחות מתאספות
                                  מתנות נשלחות
                                  ואני
                                  בדד עומדת

                                  שיכורים ברחובות
                                  המגילה מתנגנת
                                  ואני
                                  פני דומעות

                                  השירים מתפרצים
                                  הממתקים נשפכים
                                  ואני
                                  בבכי נשפכת

                                  הריקודים פה עולים
                                  הרחובות מוצפים
                                  ואני
                                  לבד חולמת

                                  חיוכים על הפנים
                                  ילדים מאושרים
                                  ואני
                                  בכאב מסתכלת

                                  העולם התרוקן
                                  המוזיקה נכבתה
                                  האורות נגמרו
                                  והשמחה נפסקה
                                  ואני
                                  ת'שמחה בתוכי מצאתי
                                  מאושרת בלי חגיגה
                                  הלב שלי נפתח
                                  האור אותי מאיר
                                  גיליתי ת'אמת שהכל מבפנים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1946

                                    החיים שלך תותים
                                    כך אומרים לי כולם
                                    החיים שלך תותים
                                    אז אל תתלונני סתם

                                    כשאני אומרת שבא לי חופש
                                    עונים לי תודי שיש לך שכל
                                    היום לומדת כמו גדולה
                                    מחר תרוויחי פי מאה

                                    ואם אני רוצה קצת שקט
                                    אומרים לי עם משפחה שאוהבת
                                    נצלי כל שניה
                                    לא כולם זכו לכזו מניה

                                    כשאני רוצה טיפה של מנוחה
                                    מסתכלים עלי כעל כפוית טובה
                                    תעריכי שיש לך כוחות לפעול
                                    לזוז, לחשוב, להניע, לגדול

                                    למה אני מרגישה מרוטה
                                    אין לי כוחות ממש סחוטה
                                    מחכה בשקט להבשלתי העצמית
                                    להרגיש טובה וגדולה רישמית

                                    בינתיים מחפשת מי שיבין
                                    שיקשיב לי ופשוט יאמין
                                    שאני עובדת כמו שצריך
                                    ופשוט מאוד אותי יעריך

                                    החיים שלך תותים
                                    כך אומרים לי כולם
                                    החיים שלך תותים
                                    אז אל תתלונני סתם

                                    החיים שלי תותים
                                    אני אז עונה
                                    החיים שלי תותים
                                    אבל עכשיו זו לא העונה!

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    18
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1947

                                      אבא.
                                      ברחתי ממך,
                                      חיפשתי את האושר.
                                      גיליתי שחייב להתקרב אלייך,
                                      כדי לא להרגיש את החוסר.

                                      את זוכר אותי אחרת ,
                                      השכבות של הרוע שבחרתי
                                      כיסו את הצמות שקלעת לי .
                                      הרסו את התמימות שנשארה בי.

                                      יש בי חור,
                                      שרק אתה תוכל למלא.
                                      יש לי כאב,
                                      שרק אתה תוכל לרפא.

                                      תיתן לי לחזור,
                                      למרות שנלחמתי בך.

                                      אבא.
                                      תבטיח שתתקרב.
                                      אני רואה רק חול ודמעות,
                                      תתקרב. תגיד אני אוהב.

                                      --תישאר. תוכיח. אני פגועה.
                                      אני יאמין. אני ישתנה. מבטיחה--

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #1948
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • ארי רוזנבלטא מנותק
                                          ארי רוזנבלטא מנותק
                                          ארי רוזנבלט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                                          #1949

                                          היי, אני חצרון
                                          גר בגושן, במדרון
                                          עובד קשה אבל לא מתלונן
                                          אדם לעמל יולד, אמר לי פעם זקן

                                          כי סך הכל המצב סבבה
                                          הקישואים חינם וגם הדגה
                                          לא מכיר מציאות אחרת בסביבה
                                          זה המצב הנתון ככה, עוד מסבא

                                          ואז פתאום זה קרה
                                          בא משה רבנו שינה ת'משוואה
                                          פקוד אפקוד אתכם הוא קרא
                                          וכל זקני העם נקבצו אליו ברעדה

                                          ו-וואלה, לא הבנתי
                                          למה לצאת לחופשי
                                          להתחיל לדאוג לעצמי
                                          מה לא טוב במצב העכשווי

                                          אבל מה אני מבין
                                          חושב לעצמי בחמסין
                                          מול כל הרבנים הצדיקים
                                          שלקולו של משה הם מקשיבים

                                          אז מתחזק באמונה
                                          מתחיל להתארגן ליציאה
                                          וכל החברים שלי בשכונה
                                          צוחקים מהצד, קוראים לי משוגע

                                          אנחנו נשארים פה
                                          הם אומרים לי בשלווה
                                          סומכים על המלך פרעה
                                          מה שבטוח, לא יוצאים המדברה

                                          והנה הגיעה מכת חושך
                                          ובחסות החשכה והעלטה
                                          הם נלקחו כולם בסערה
                                          ומה שנשארנו זה אחד מחמישה

                                          הגיע ליל שימורים
                                          כולם אוכלים מהזבחים
                                          נבהלנו ונחפזנו כמו גנבים
                                          לעזוב את מצרים ארץ הרפאים

                                          ובאותו היום
                                          ה' הערה ממרום
                                          רוח קדושה וטהרה
                                          העלה אותנו משערי הטומאה

                                          ו-וואלה פתאום הבנתי
                                          כמה דחוף היה לצאת לחופשי
                                          כמה שזה נחוץ לדאוג לעצמי
                                          ואיך אז לא קלטתי ת'בעיה במצב העכשווי

                                          אבל בזכות האמונה
                                          דם פסח ודם מילה
                                          ה' אותנו העלה, מעומק המצולה
                                          אל הפסגות הכי גבוהות, שרק קיימות

                                          אבל כל זה לא מספיק
                                          עכשיו יש עוד עבודה
                                          כדי שכל זה לא יהיה לריק
                                          חייבים להתכונן למתן תורה

                                          כי העיקר זה העבודה
                                          וכדי שכל זה יחזיק
                                          חייבים את היגיעה
                                          העצמית הבלעדית,

                                          שהרי אין לך בן חורין,
                                          אלא מי שעוסק בתורה.

                                          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          16

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול