דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואלי דיקמןי מנותק
    יואלי דיקמןי מנותק
    יואלי דיקמן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
    #2249

    השיר הזה יעיף תרחבה

    מי שלא רוקד עף מהמסיבה

    תרימו לחתן ידים גבוה

    ולכלה תרימו קולהלה

    זה עכשיו עלה לי בראש

    יצא יפה?

    שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
    • נוודנ מנותק
      נוודנ מנותק
      נווד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
      #2250
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

        השיר הזה יעיף תרחבה

        מי שלא רוקד עף מהמסיבה

        תרימו לחתן ידים גבוה

        ולכלה תרימו קולהלה

        זה עכשיו עלה לי בראש

        יצא יפה?

        שרה 99ש מנותק
        שרה 99ש מנותק
        שרה 99
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2251

        לחץ חזק משדר למח
        חרוט כל מה שצורח
        אל תדחה את הכתיבה
        פן תברח ההשראה

        מנסה לכתוב ערטילאי
        אך הלב רוצה רק ישיר
        לא מוכן להצטחצח במילים
        אלא להעביר מסרים מציאותיים

        כופה עליו מטאפורות
        לא עובד באלגוריות
        חייב רק רגשות צולפים
        כותבים את האמת בפנים

        בשעות לא שעות
        כשהמוד מסרב לפרוש
        רק לרשום חיים שלמים
        מקופלים בתוך שירים

        חפצה להנציח עוד מתנות
        שאלוקים שולח בדמות נסיונות
        זוכרת שהנשמה התחננה למירוק
        שהפגמים ימחקו בלי להותיר סימון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א מנותק
          א מנותק
          ארי גולד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2252

          תפארת המליצה

          אכתוב זאת המליצה,
          כדי לתת נעיצה,
          ברגשי גיל ודיצה,
          אשר מתוך ליבי פצעה,

          בלשון פיוטית ונרגשת,
          בשפה מלוטשת,
          אשר בי מרחשת,
          אתאר כל צבעי הקשת,

          אשר יחדיו מרכיבים,
          בצישטול מהווים,
          חיים מלבבים,
          של אחד היצורים השווים,

          בשעות הקטנות, רוחש-
          פעילויות, מקושש-
          חוויות, מתרגש-
          משטויות, עליו מילחש-
          ילד מסתורי אש,

          רעיונותיו מוזרים,
          משובותיו נעורים,
          מדבר לשיעורים,
          מאכילנו מרורים,

          אתן לך דוגמא,
          של מעשה גוזמא,
          שתיתן לך טעימה,
          למציאות העגומה,

          באיזה יום בהיר,
          נכנסתי לחדרי הזעיר,
          ואני קולט במבט מהיר,
          דבר מה שאינו נהיר,

          בלגן אדיר, סיגרייתי-
          מפורקת, לעומתי-
          מחייכת, נשמתי-
          מתעופפת, והוא תכליתי-
          זוז יש כאן משהו בעייתי,

          ברגים ברינה יגילו,
          חוטים לשיר יחלו,
          וכמובן אלו ואלו,
          מעגלים על הריצפה ינהלו,

          אללי לי, יאוש מוחלט,
          ליבי באחת,
          לרצפה נחת,
          קריסה רבתי לזמן מועט,

          arigold©

          זה שיר שכתבתי פעם לחבר שמתאר את אישיותו, אבל גם מי שלא מכיר אותו יהנה לקרוא את זה, לא?

          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • כ מנותק
            כ מנותק
            כמה קל להיכנע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2253

            והילד ההוא
            שאהב
            אקשן מלחמה
            טילים ועשן
            וכל מיני משחקים
            בחרבות

            פתאום הוא גדל
            ומתפקח,

            ואז בעצם יש סדקים
            בכל הסיפור הזה
            שהוא מתחיל
            לשאול את עצמו
            מי הוא

            והוא יודע
            שזה משהו גדול
            אבל לא מעבר
            למציאות שלו

            והבמה היא
            כולה שלו
            והוא מפה יתחיל
            לאט לאט לבנות
            אמת אמיתית

            ולהודות
            באותה המילה
            שקוראים לה
            -טעיתי-

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • הללויהה מנותק
              הללויהה מנותק
              הללויה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2254

              אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

              שוק העבדים

              הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
              בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
              אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
              איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
              ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
              לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
              אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
              מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
              ואתה - (פזמון)
              לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
              לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
              מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
              כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
              בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
              [בית שני]
              יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
              אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
              וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
              אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
              חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
              תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
              מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
              סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
              אתה - (פזמון:)
              לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
              לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
              מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
              כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
              בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

              ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
              על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
              ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
              בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
              אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
              אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
              והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
              כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
              ואתה - (פזמון)
              או נמוך או גבוה או לא בגיל.
              גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
              אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
              למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
              וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

              [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
              אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              🤞
              23
              • א מנותק
                א מנותק
                אריה 93
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2255

                הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
                אֲבָל הוּא לֹא הֶאֱמִין
                הַמִּלִּים הִקִּיפוּ אוֹתוֹ כְּמוֹ הַחוֹל
                הוּא בָּחַר לֹא לְהַאֲזִין
                לֹא לְהַכְנִיס לַלֵּב הַגָּדוֹל
                לֹא לָתֵת שׁוּם פֶּתַח
                הָאַכְזָבוֹת בֵּין כֹּה מִלְּאוּ אֶת הַכֹּל
                לֹא הִשְׁאִירוּ רֶוַח
                וְזֶה לֹא שֶׁהוּא לֹא נִסָּה
                הוּא כְּבָר בֶּן עֶשְׂרִים וְשֵׁשׁ
                אֲבָל כָּל דָּבָר שֶׁעָשָׂה
                הִרְגִּישׁ כְּאִלּוּ מִתְבַּקֵּשׁ
                לֹא מְיֻחָד לֹא שׁוֹנֶה מִכֻּלָּם
                מַסְלוּל תּוֹאֵם גִּיל
                חִפֵּשׂ אֶת מְקוֹמוֹ בָּעוֹלָם
                מֵעֵבֶר לְמָה שֶׁרָגִיל
                הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
                אֲבָל הוּא כְּבָר הִתְיָאֵשׁ
                כְּמוֹ צַיָּר בְּלִי מִכְחוֹל
                כְּמוֹ טַבָּח בְּלִי אֵשׁ
                כְּמוֹ גִּבּוֹר עַל
                שֶׁכּוֹחוֹתָיו נִלְקְחוּ
                חָשׁ אָבוּד בֶּחָלָל
                עִקְבוֹתָיו נִשְׁכְּחוּ
                הוּא יָדַע שֶׁרַק הִיא
                חוֹשֶׁבֶת שֶׁהוּא יָכוֹל
                וְלָכֵן אַהֲבָתָהּ אוֹתוֹ הִיא
                שֶׁנִּצְּחָה אֶת הַכֹּל

                אין גיל לאהבת אם לבן

                אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                אֲנִי נִשְׁבַּר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                12
                • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
                • שריושש מנותק
                  שריושש מנותק
                  שריוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2256
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • כמעט מפורסמתכ מנותק
                    כמעט מפורסמתכ מנותק
                    כמעט מפורסמת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2257

                    אני שונאת להיות לבד
                    כמו עציץ בצד
                    שמי בכלל רואה אותו
                    והוא נמצא רק הוא
                    ואף אחד לא לידו

                    אני שונאת להיות קרה
                    כמו קרח אי שם בסיביר רחוקה
                    שהוא קפוא ולא מפשיר לעולם

                    אני שונאת שאת מתעלמת
                    מה? את לא רואה?
                    אין לך עניים?
                    אין לב?
                    את לא בן אדם?

                    אני שונאת שאת חושבת שלא עשית כלום
                    כאילו את מלאך
                    שאף פעם לא טועה
                    ותמיד עושה רק טוב

                    לא
                    לא חיים שלי
                    את בן אדם
                    ולבן אדם יש רגשות
                    ולכן הוא טועה לפעמים
                    וגם לפעמים מגיע להתעניין מה קרה
                    וגם הוא לא עשה כלום
                    וקל וחומר אם עשה

                    אני שונאת שאני עדיין אוהבת
                    ואני אוהבת שאת חברה
                    ואת חברה שאת אכפתית
                    ואת אכפתית כי יש לך לב
                    ויש לך לב כי את בן אדם
                    ואת בן אדם ולא מאך

                    ולא חיפשתי חברה מלאך
                    אלה חברה שהיא טובה
                    והיא טובה כי היא חברה

                    אני שונאת להיות לבד- אני אוהבת איתך!!

                    "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                    https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2258

                      אחרי החגים כאן
                      החופש עוד רחוק
                      יש זמן
                      קצת לעבוד בנחת
                      בלי לדאוג לעוללים
                      להשקיע משאבים
                      להביא הרבה מזומנים
                      אוטוטו קיטנות עטירות ממון
                      נופשים קורצים
                      נופשונים כובשים את ערי החוף
                      מלאים את הנוף
                      מסתירים את החוף
                      ממש סוף שנה תיכף
                      אוטוטו עולים כיתה
                      כולנו גם בעבודה
                      לא מפסיקים לגדול
                      גם בחופש הגדול

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • הללויהה הללויה

                        אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

                        שוק העבדים

                        הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
                        בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
                        אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
                        איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
                        ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
                        לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
                        אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
                        מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
                        ואתה - (פזמון)
                        לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                        לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                        מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                        כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                        בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
                        [בית שני]
                        יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
                        אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
                        וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
                        אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
                        חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
                        תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
                        מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
                        סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
                        אתה - (פזמון:)
                        לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                        לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                        מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                        כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                        בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

                        ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
                        על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
                        ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
                        בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
                        אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
                        אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
                        והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
                        כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
                        ואתה - (פזמון)
                        או נמוך או גבוה או לא בגיל.
                        גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
                        אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
                        למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
                        וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

                        [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
                        אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמעק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2259
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שבור אורש מנותק
                          שבור אורש מנותק
                          שבור אור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2260

                          מחכים לתשובה

                          אומרים יקר רוח לא יצליח
                          אך בסוף יתוגמל
                          אומרים ההמון אוהב שטוח
                          אך בסוף נגעל

                          אומרים אל תדאג שהחומר שולט
                          יום יבוא לרוח
                          אומרים אל תמהר אל תתיאש
                          עוד מעט תצליח

                          סלח לי ההמון שֶאוֹמֵר אמרים
                          סלחו לי החכמים שעל עצמם מדברים
                          חיכיתי כבר הרבה שנים
                          ולא ראיתי דבריכם מתקיימים

                          לא ראיתי את השקר יורד
                          לא ראיתי את האמת עולה
                          אני רואה תמיד את אותה התמונה
                          אנשים חוטאים ומחכים לתשובה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2261

                            נדהמת לגלות
                            שהתקטנתי
                            כנראה שבלילות
                            קצת התנתקתי
                            ועכשיו היא מקשקשת
                            תחפושת מרשרשת
                            אומרת שאני אחרת
                            טובה יותר, זוהרת

                            תחפושת מלבישה לי
                            חיוך על הפנים
                            לא משנה כמה רע לי
                            תמיד שמח ונעים
                            היא מכריזה מהפיכה
                            מעכשיו יש רק שמחה
                            ואני יודעת-
                            שזו אפילו לא בדיחה...

                            חברות שלי אומרות לי
                            שאני אף פעם לא בדיכאון
                            הן לא ביקרו בלב שלי
                            איך אין בו היגיון
                            תמיד ירוק הדשא שלי
                            ממלא את הדמיון
                            במציאות הוא קצת זר לי
                            מלא בריקבון

                            מה הן רוצות?
                            שאבכה כל היום?
                            אני הקמתי מחיצות
                            כדי להגשים לעצמי חלום
                            והיום אני רואה-
                            שהשתניתי נורא
                            ומה הכי רע?
                            שזה הפך לשיגרה.

                            אנ'לא רוצה
                            שמחה מֵרַצָה

                            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • זאת אני 0ז מנותק
                              זאת אני 0ז מנותק
                              זאת אני 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2262
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                #2263
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2264
                                  פוסט זה נמחק!
                                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2265
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • זאת אני 0ז זאת אני 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נגינתי
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2266
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • תמר החיה בסרטת מנותק
                                        תמר החיה בסרטת מנותק
                                        תמר החיה בסרט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2267

                                        מחר יש לי מבחן חוץ
                                        ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
                                        אפילו שאני טובה בחומר
                                        ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

                                        חברות שלי גם הן חוששות
                                        בעיקר מהבנת הנקרא
                                        ואני לא לומדת כלום
                                        כאילו זאת סתם בחינה!

                                        אבל כן זוכרת כל הזמן
                                        שביום רביעי השבוע
                                        כבר אשכח מהבעה
                                        עד מבחן החוץ הבא....

                                        חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
                                        😊😃😀😄

                                        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                                          #2268

                                          חשבתי שאני טוב
                                          שאני יכול
                                          לכתוב
                                          ליצור
                                          רציתי שהאנשים סביבי
                                          יעריכו
                                          יאהבו
                                          יתמכו
                                          חלמתי לקבל חיבוק
                                          שיגידו לי
                                          אתה טוב
                                          אתה נכון
                                          רציתי אבל לא
                                          לא קרה
                                          אז ישבתי לבד
                                          וגנזתי
                                          מחקתי
                                          חיבורים שירים יצירות
                                          חשבתי אולי יבוא היום
                                          ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                                          כי הבנתי
                                          העולם לא אכזר
                                          ולא שאני לא טוב
                                          לא מוצלח
                                          פשוט העולם לא היה מוכן
                                          לא היה מכיל
                                          ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                                          לא רומז כלום😉

                                          אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול