דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

    השיר הזה יעיף תרחבה

    מי שלא רוקד עף מהמסיבה

    תרימו לחתן ידים גבוה

    ולכלה תרימו קולהלה

    זה עכשיו עלה לי בראש

    יצא יפה?

    שרה 99ש מנותק
    שרה 99ש מנותק
    שרה 99
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2251

    לחץ חזק משדר למח
    חרוט כל מה שצורח
    אל תדחה את הכתיבה
    פן תברח ההשראה

    מנסה לכתוב ערטילאי
    אך הלב רוצה רק ישיר
    לא מוכן להצטחצח במילים
    אלא להעביר מסרים מציאותיים

    כופה עליו מטאפורות
    לא עובד באלגוריות
    חייב רק רגשות צולפים
    כותבים את האמת בפנים

    בשעות לא שעות
    כשהמוד מסרב לפרוש
    רק לרשום חיים שלמים
    מקופלים בתוך שירים

    חפצה להנציח עוד מתנות
    שאלוקים שולח בדמות נסיונות
    זוכרת שהנשמה התחננה למירוק
    שהפגמים ימחקו בלי להותיר סימון

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • א מנותק
      א מנותק
      ארי גולד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2252

      תפארת המליצה

      אכתוב זאת המליצה,
      כדי לתת נעיצה,
      ברגשי גיל ודיצה,
      אשר מתוך ליבי פצעה,

      בלשון פיוטית ונרגשת,
      בשפה מלוטשת,
      אשר בי מרחשת,
      אתאר כל צבעי הקשת,

      אשר יחדיו מרכיבים,
      בצישטול מהווים,
      חיים מלבבים,
      של אחד היצורים השווים,

      בשעות הקטנות, רוחש-
      פעילויות, מקושש-
      חוויות, מתרגש-
      משטויות, עליו מילחש-
      ילד מסתורי אש,

      רעיונותיו מוזרים,
      משובותיו נעורים,
      מדבר לשיעורים,
      מאכילנו מרורים,

      אתן לך דוגמא,
      של מעשה גוזמא,
      שתיתן לך טעימה,
      למציאות העגומה,

      באיזה יום בהיר,
      נכנסתי לחדרי הזעיר,
      ואני קולט במבט מהיר,
      דבר מה שאינו נהיר,

      בלגן אדיר, סיגרייתי-
      מפורקת, לעומתי-
      מחייכת, נשמתי-
      מתעופפת, והוא תכליתי-
      זוז יש כאן משהו בעייתי,

      ברגים ברינה יגילו,
      חוטים לשיר יחלו,
      וכמובן אלו ואלו,
      מעגלים על הריצפה ינהלו,

      אללי לי, יאוש מוחלט,
      ליבי באחת,
      לרצפה נחת,
      קריסה רבתי לזמן מועט,

      arigold©

      זה שיר שכתבתי פעם לחבר שמתאר את אישיותו, אבל גם מי שלא מכיר אותו יהנה לקרוא את זה, לא?

      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • כ מנותק
        כ מנותק
        כמה קל להיכנע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2253

        והילד ההוא
        שאהב
        אקשן מלחמה
        טילים ועשן
        וכל מיני משחקים
        בחרבות

        פתאום הוא גדל
        ומתפקח,

        ואז בעצם יש סדקים
        בכל הסיפור הזה
        שהוא מתחיל
        לשאול את עצמו
        מי הוא

        והוא יודע
        שזה משהו גדול
        אבל לא מעבר
        למציאות שלו

        והבמה היא
        כולה שלו
        והוא מפה יתחיל
        לאט לאט לבנות
        אמת אמיתית

        ולהודות
        באותה המילה
        שקוראים לה
        -טעיתי-

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • הללויהה מנותק
          הללויהה מנותק
          הללויה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2254

          אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

          שוק העבדים

          הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
          בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
          אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
          איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
          ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
          לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
          אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
          מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
          ואתה - (פזמון)
          לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
          לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
          מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
          כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
          בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
          [בית שני]
          יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
          אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
          וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
          אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
          חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
          תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
          מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
          סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
          אתה - (פזמון:)
          לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
          לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
          מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
          כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
          בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

          ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
          על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
          ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
          בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
          אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
          אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
          והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
          כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
          ואתה - (פזמון)
          או נמוך או גבוה או לא בגיל.
          גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
          אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
          למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
          וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

          [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
          אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          🤞
          23
          • א מנותק
            א מנותק
            אריה 93
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2255

            הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
            אֲבָל הוּא לֹא הֶאֱמִין
            הַמִּלִּים הִקִּיפוּ אוֹתוֹ כְּמוֹ הַחוֹל
            הוּא בָּחַר לֹא לְהַאֲזִין
            לֹא לְהַכְנִיס לַלֵּב הַגָּדוֹל
            לֹא לָתֵת שׁוּם פֶּתַח
            הָאַכְזָבוֹת בֵּין כֹּה מִלְּאוּ אֶת הַכֹּל
            לֹא הִשְׁאִירוּ רֶוַח
            וְזֶה לֹא שֶׁהוּא לֹא נִסָּה
            הוּא כְּבָר בֶּן עֶשְׂרִים וְשֵׁשׁ
            אֲבָל כָּל דָּבָר שֶׁעָשָׂה
            הִרְגִּישׁ כְּאִלּוּ מִתְבַּקֵּשׁ
            לֹא מְיֻחָד לֹא שׁוֹנֶה מִכֻּלָּם
            מַסְלוּל תּוֹאֵם גִּיל
            חִפֵּשׂ אֶת מְקוֹמוֹ בָּעוֹלָם
            מֵעֵבֶר לְמָה שֶׁרָגִיל
            הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
            אֲבָל הוּא כְּבָר הִתְיָאֵשׁ
            כְּמוֹ צַיָּר בְּלִי מִכְחוֹל
            כְּמוֹ טַבָּח בְּלִי אֵשׁ
            כְּמוֹ גִּבּוֹר עַל
            שֶׁכּוֹחוֹתָיו נִלְקְחוּ
            חָשׁ אָבוּד בֶּחָלָל
            עִקְבוֹתָיו נִשְׁכְּחוּ
            הוּא יָדַע שֶׁרַק הִיא
            חוֹשֶׁבֶת שֶׁהוּא יָכוֹל
            וְלָכֵן אַהֲבָתָהּ אוֹתוֹ הִיא
            שֶׁנִּצְּחָה אֶת הַכֹּל

            אין גיל לאהבת אם לבן

            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
            אֲנִי נִשְׁבַּר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            12
            • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
            • שריושש מנותק
              שריושש מנותק
              שריוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2256
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כמעט מפורסמתכ מנותק
                כמעט מפורסמתכ מנותק
                כמעט מפורסמת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2257

                אני שונאת להיות לבד
                כמו עציץ בצד
                שמי בכלל רואה אותו
                והוא נמצא רק הוא
                ואף אחד לא לידו

                אני שונאת להיות קרה
                כמו קרח אי שם בסיביר רחוקה
                שהוא קפוא ולא מפשיר לעולם

                אני שונאת שאת מתעלמת
                מה? את לא רואה?
                אין לך עניים?
                אין לב?
                את לא בן אדם?

                אני שונאת שאת חושבת שלא עשית כלום
                כאילו את מלאך
                שאף פעם לא טועה
                ותמיד עושה רק טוב

                לא
                לא חיים שלי
                את בן אדם
                ולבן אדם יש רגשות
                ולכן הוא טועה לפעמים
                וגם לפעמים מגיע להתעניין מה קרה
                וגם הוא לא עשה כלום
                וקל וחומר אם עשה

                אני שונאת שאני עדיין אוהבת
                ואני אוהבת שאת חברה
                ואת חברה שאת אכפתית
                ואת אכפתית כי יש לך לב
                ויש לך לב כי את בן אדם
                ואת בן אדם ולא מאך

                ולא חיפשתי חברה מלאך
                אלה חברה שהיא טובה
                והיא טובה כי היא חברה

                אני שונאת להיות לבד- אני אוהבת איתך!!

                "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2258

                  אחרי החגים כאן
                  החופש עוד רחוק
                  יש זמן
                  קצת לעבוד בנחת
                  בלי לדאוג לעוללים
                  להשקיע משאבים
                  להביא הרבה מזומנים
                  אוטוטו קיטנות עטירות ממון
                  נופשים קורצים
                  נופשונים כובשים את ערי החוף
                  מלאים את הנוף
                  מסתירים את החוף
                  ממש סוף שנה תיכף
                  אוטוטו עולים כיתה
                  כולנו גם בעבודה
                  לא מפסיקים לגדול
                  גם בחופש הגדול

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • הללויהה הללויה

                    אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

                    שוק העבדים

                    הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
                    בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
                    אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
                    איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
                    ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
                    לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
                    אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
                    מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
                    ואתה - (פזמון)
                    לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                    לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                    מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                    כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                    בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
                    [בית שני]
                    יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
                    אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
                    וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
                    אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
                    חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
                    תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
                    מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
                    סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
                    אתה - (פזמון:)
                    לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                    לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                    מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                    כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                    בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

                    ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
                    על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
                    ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
                    בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
                    אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
                    אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
                    והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
                    כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
                    ואתה - (פזמון)
                    או נמוך או גבוה או לא בגיל.
                    גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
                    אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
                    למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
                    וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

                    [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
                    אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמעק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2259
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שבור אורש מנותק
                      שבור אורש מנותק
                      שבור אור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2260

                      מחכים לתשובה

                      אומרים יקר רוח לא יצליח
                      אך בסוף יתוגמל
                      אומרים ההמון אוהב שטוח
                      אך בסוף נגעל

                      אומרים אל תדאג שהחומר שולט
                      יום יבוא לרוח
                      אומרים אל תמהר אל תתיאש
                      עוד מעט תצליח

                      סלח לי ההמון שֶאוֹמֵר אמרים
                      סלחו לי החכמים שעל עצמם מדברים
                      חיכיתי כבר הרבה שנים
                      ולא ראיתי דבריכם מתקיימים

                      לא ראיתי את השקר יורד
                      לא ראיתי את האמת עולה
                      אני רואה תמיד את אותה התמונה
                      אנשים חוטאים ומחכים לתשובה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2261

                        נדהמת לגלות
                        שהתקטנתי
                        כנראה שבלילות
                        קצת התנתקתי
                        ועכשיו היא מקשקשת
                        תחפושת מרשרשת
                        אומרת שאני אחרת
                        טובה יותר, זוהרת

                        תחפושת מלבישה לי
                        חיוך על הפנים
                        לא משנה כמה רע לי
                        תמיד שמח ונעים
                        היא מכריזה מהפיכה
                        מעכשיו יש רק שמחה
                        ואני יודעת-
                        שזו אפילו לא בדיחה...

                        חברות שלי אומרות לי
                        שאני אף פעם לא בדיכאון
                        הן לא ביקרו בלב שלי
                        איך אין בו היגיון
                        תמיד ירוק הדשא שלי
                        ממלא את הדמיון
                        במציאות הוא קצת זר לי
                        מלא בריקבון

                        מה הן רוצות?
                        שאבכה כל היום?
                        אני הקמתי מחיצות
                        כדי להגשים לעצמי חלום
                        והיום אני רואה-
                        שהשתניתי נורא
                        ומה הכי רע?
                        שזה הפך לשיגרה.

                        אנ'לא רוצה
                        שמחה מֵרַצָה

                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2262
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                            #2263
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • זאת אני 0ז מנותק
                              זאת אני 0ז מנותק
                              זאת אני 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2264
                              פוסט זה נמחק!
                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • זאת אני 0ז מנותק
                                זאת אני 0ז מנותק
                                זאת אני 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2265
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • זאת אני 0ז זאת אני 0

                                  פוסט זה נמחק!

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נגינתי
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2266
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • תמר החיה בסרטת מנותק
                                    תמר החיה בסרטת מנותק
                                    תמר החיה בסרט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2267

                                    מחר יש לי מבחן חוץ
                                    ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
                                    אפילו שאני טובה בחומר
                                    ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

                                    חברות שלי גם הן חוששות
                                    בעיקר מהבנת הנקרא
                                    ואני לא לומדת כלום
                                    כאילו זאת סתם בחינה!

                                    אבל כן זוכרת כל הזמן
                                    שביום רביעי השבוע
                                    כבר אשכח מהבעה
                                    עד מבחן החוץ הבא....

                                    חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
                                    😊😃😀😄

                                    מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                                      #2268

                                      חשבתי שאני טוב
                                      שאני יכול
                                      לכתוב
                                      ליצור
                                      רציתי שהאנשים סביבי
                                      יעריכו
                                      יאהבו
                                      יתמכו
                                      חלמתי לקבל חיבוק
                                      שיגידו לי
                                      אתה טוב
                                      אתה נכון
                                      רציתי אבל לא
                                      לא קרה
                                      אז ישבתי לבד
                                      וגנזתי
                                      מחקתי
                                      חיבורים שירים יצירות
                                      חשבתי אולי יבוא היום
                                      ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                                      כי הבנתי
                                      העולם לא אכזר
                                      ולא שאני לא טוב
                                      לא מוצלח
                                      פשוט העולם לא היה מוכן
                                      לא היה מכיל
                                      ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                                      לא רומז כלום😉

                                      אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • הראל 1ה הראל 1

                                        חשבתי שאני טוב
                                        שאני יכול
                                        לכתוב
                                        ליצור
                                        רציתי שהאנשים סביבי
                                        יעריכו
                                        יאהבו
                                        יתמכו
                                        חלמתי לקבל חיבוק
                                        שיגידו לי
                                        אתה טוב
                                        אתה נכון
                                        רציתי אבל לא
                                        לא קרה
                                        אז ישבתי לבד
                                        וגנזתי
                                        מחקתי
                                        חיבורים שירים יצירות
                                        חשבתי אולי יבוא היום
                                        ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                                        כי הבנתי
                                        העולם לא אכזר
                                        ולא שאני לא טוב
                                        לא מוצלח
                                        פשוט העולם לא היה מוכן
                                        לא היה מכיל
                                        ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                                        לא רומז כלום😉

                                        אדם חכם וישרא מנותק
                                        אדם חכם וישרא מנותק
                                        אדם חכם וישר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2269
                                        פוסט זה נמחק!
                                        איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

                                          פוסט זה נמחק!

                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2270
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול