דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שבור אורש מנותק
    שבור אורש מנותק
    שבור אור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2438

    שיר קלאסי

    כל השירים של היום
    מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
    חשוך ועצוב ואין שלום
    אז בוא נדבר קצת על היגון

    יושב לי במכונית
    זורק תיאור מצב סתמי
    חושב על החיים
    ובסוף שורה של משהו מקורי

    אני רוצה את מה שאני לא רוצה
    אני לבן אבל בכל זאת שחור
    מילים כמוסות שפה גבוהה
    תלך ממני ואז תחזור

    כולי געגועים לאיזו מילה
    לאיזה נוף
    לאיזו תמונה
    למנגינה, ואפילו לבלוף

    אני בדרמה הכי גדולה
    בדיכאון הכי עמוק
    בוא נשיר עליו בקיסריה
    בוא נלך לשיר ולחגוג

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
      #2439

      פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
      סופות שלג משתוללות בחוץ
      את העפעף היא בקושי עוצמת
      הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

      שקט מפחיד חותך תאוויר
      עיני כולם מושפלות
      עורה הדקיק הולך ומחוויר
      חרדותיה הולכות וגדלות

      אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
      הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
      אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
      עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

      לבסוף, זה קרה
      כמה נורא
      ה'אפצ'י' גילה עצמאות
      עיני כולן מתרוממות מהמבחן
      מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
      קרדיט ח.ב

      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2440

        הנני
        חשבתי שנגמרה לי
        הנשמה
        ולא תהיה לי עוד
        בכלל
        אבל פתאום היא
        צעקה בקול
        שרק אני שמעתי
        ואמרה רק:
        'אני כאן'
        ופחדתי
        שזה דיבור אחרון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בלאכטפוס123
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2441
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שלום לכםש מנותק
            שלום לכםש מנותק
            שלום לכם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2442

            אלוקי,
            אתה לידי כאן,
            לא משנה באיזה רגע,
            כעס, כאב וגם ברוגע,

            גם כשנהיה חשוך,
            וגם כשלי קר,
            אף פעם לא תזיז פרצוף,
            רק נותן לי את היד,

            גם כשלי שמח וטוב,
            אתה תמיד לידי קרוב,

            אפילו אם נדמה לי,
            שאתה נעלמת וזהו,
            יודעת שזה רק נדמה,
            כי אתה ה', אבא אוהב!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2443

              איך היא מרגישה אני תוהה
              אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
              עולות לה זכרונות מהעבר
              עוד מהתחלת הסמינר
              הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
              היא כואבת את הבת הקטנה שבה
              שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
              שמנסה להראות את עצמה גיבורה
              ששותקת ולא אומרת כלום
              רק העינים מביעות את הכל
              עינים חלולות והפה קפוץ
              רק הלב בוכה כואב שותת דם
              אף אחד לא מבין את הבדידות
              אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
              ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
              להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
              חושבת שזה יבוא לה לעזרה
              אך כשהקושי מכביד עוד יותר
              היא כמעט מחליטה לוותר
              אלא שאז מתוך המערבולת
              והחוסר אונים
              היא מבינה שהכל בא מבפנים
              היא מחליטה לחזק את עצמה
              בלי לחכות לעידוד מאחרים
              וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
              ומצאה את אלוקים

              כי השם עוזר תמיד
              והשם אף פעם לא מוותר
              בכל נשמה הוא בוטח
              שתעשה את תפקידה באופן בטוח
              הוא מבין שלפעמים נכשלים
              שהכל פה מלא מכשולים
              הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
              שבין שתינו מחברת
              יש לו סבלנות וסובלנות
              לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

              וכך היא עלתה וגבהה
              מתוך הנסיון היא צמחה
              לא נתנה לעצמה לוותר
              דרשה מעצמה יותר
              אתם חושבים שהיא לא נפלה???
              היא נפלה!!
              אך מכל נפילה היא לא התרגשה
              נערה את האבק מהברכים
              והמשיכה לעלות כפלים

              כי צדיק זה ההוא שקם
              אחרי נפילה הוא לא נרדם
              מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
              מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

              יום טוב לכולם!!!

              אין דבר שלם מלב שבור,
              קרוב ד' לנשברי לב
              קרוב ד' לנשברי לב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבוע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2444

                ב"ה

                ניואנסים
                מילה אחת
                הבדל גדול
                מכאיב,
                מפלה,
                מיותר.

                למה?
                למה אי אפשר
                להתחבר לנשמה
                לעזוב החיצוניות
                להתמקד במהות
                באישיות

                יהיו שיטענו כנגד
                בחברה הכל חשוב
                אפילו צבע הבגד
                אך אני אחזור ואומר
                לא זה העיקר!

                יש מקום
                אולי מזערי
                לקודים חברתיים
                אך נפש האדם
                היא הדבר העיקרי
                והחשוב ביותר בחיים

                ובל לא נשכח
                זכות השפיטה
                ביד בורא עולם
                ועלינו הוא ציווה
                לאהוב את כולם.

                זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמעק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2445

                  ימים עוברים שנים חולפות,
                  ילדים גדלים אמהות בוכות,
                  מה עם הילדות שמתבגרות,
                  האם לא נאמר, די לדרישות,

                  תגידו מה פה חשוב באמת,
                  כמה נתעסק עוד במה יגידו,
                  עד מתי הם בשבילך יחליטו,
                  בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

                  במה תחליף את בחירת ליבך,
                  האם כסף או כבוד יקנו אותך,
                  תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
                  רק אשה טובה תסייע בעדך,

                  תסתכל על המציאות בעיניים,
                  יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
                  אולי הם גם לא גרים בירושלים,
                  אך האיכות שלהם שווה כפליים,

                  אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
                  וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
                  לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
                  כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

                  ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
                  והזמן לא יעצור לך מלכת,
                  כי הבת קול בשבילך מכרזת,
                  לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

                  אל תדפוק חשבון לאף אחד,
                  שלא תישאר בסוף אתה לבד,
                  כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
                  מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

                  כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
                  אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
                  תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
                  שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
                  .

                  את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

                  במקום שבו
                  מסתיימות המילים
                  מדבר הלב !

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • 11221 מנותק
                    11221 מנותק
                    1122
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2446

                    אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
                    שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
                    שיר שאותו בגנים ילמדו
                    שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

                    שיר חדש

                    לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
                    להתחיל במשימה אני מוכן
                    מחפש להתחלה חרוזים קליטים
                    שלכל הגילאים יצליחו להתאים

                    הלב געש

                    אז בשיר המיוחד שלי
                    אני חייב להיות מקורי
                    נושא שאותו כבר לא חרשו
                    כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

                    כולי נרגש

                    בשיר שלי יכול להיות
                    לכל כובע אפילו 5 פינות
                    וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
                    הכל הכל כיד הדימיון

                    זה מתחיל ממש

                    ירח, שמש, שמיים
                    בורח, אמש, טיפות מים
                    החרוזים זורמים כמו נהרות
                    אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

                    אכזבה חש

                    מקפל את הדף, גונז החלום
                    ואז מבליח רעיון פתאום
                    פותח הדף ולמעלה כותב:
                    ה', אני אותך אוהב!!

                    החלום ימומש

                    אני אותך אוהב
                    באמת מכל הלב
                    אבל יש לי חלום
                    גאולה רוצה היום!

                    נפגש בבית המקדש!!!

                    המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • עופר האייליםע מנותק
                      עופר האייליםע מנותק
                      עופר האיילים
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2447

                      מנסה לשמוח
                      באמת רוצה
                      כבר אין לי כח
                      להיות חמוצה

                      להתנער מהסרקסטיות
                      לחייך בלי סיבה
                      להנהן בטקסיות
                      לקבל הכל באהבה.

                      וכשמנסה
                      שוב נופלת
                      מכה שמביסה
                      עלי לא חומלת

                      מחייכת בכח
                      זה ימשיך מאליו
                      וזה כבר לא בכורח
                      האושר אלי שב : )

                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אדמיליםא מנותק
                        אדמיליםא מנותק
                        אדמילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2448

                        כחוללים
                        ומה ידמה
                        לשירה
                        של בין ערביים
                        מול הר ובית
                        שחרב
                        וכאב נושב
                        עם הרוח
                        מבדר את השיער
                        יונים חגות
                        ממעל
                        סיבוב אחרון ליום
                        ואנשים
                        כסאות ואנשים
                        ילדים שלך
                        ולכל אחד
                        ולכל אחת מילים
                        על שפה
                        דמעה על ריס
                        או חיוך
                        ויונים, חגות
                        אוספות אותיות שפרחו
                        יוצרות מהן שירה
                        למעל
                        וגם אני
                        שרה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2449

                          לא שלי

                          לעיתים
                          קשה ללכוד
                          מילה
                          לפני שחמקה
                          מקצה הלשון

                          או מנגד, לעמוד
                          ולאמץ
                          שתיקה
                          ולא להיות
                          נחשון
                          ראשון

                          לעיתים
                          קשה לבלוע
                          רעיון
                          ולא לרוץ
                          לפעול

                          לשמוע
                          לתמוה
                          כשיש הגיון
                          ואפילו לא
                          לשאול

                          אבל קשה יותר
                          לקחת מילה
                          שנאמרה
                          בלי
                          מחשבה וחזון

                          מאוחר
                          פי כמה
                          להסיג לאחור
                          תולדות
                          של מעשי חפזון

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • שבור אורש מנותק
                            שבור אורש מנותק
                            שבור אור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2450

                            זה עלול להביא תגובה
                            אתה לא מפחד מהסלמה?
                            למה בכלל לתקוף חזרה
                            אם האויב לא ישר ייכנע?

                            אני דואג לכל המגזרים
                            שווים אצלי גם חרדי וערבי
                            ואם יקומו עלינו אויבים
                            נצא למלחמה במחבל ישראלי

                            פעם הייתה גאוות לאום
                            פעם עוד הייתה רוח
                            היום אנשים כוספים לשלום
                            ואז פונים לברוח

                            היום לאנשים לא אכפת
                            מאין באו ולאן הולכים
                            היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                            שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                            אני אענה על שאלתך
                            הי, הנה ציפור
                            תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                            בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                            צה"ל יפעל בזמן המתאים
                            אני אעשה מה שטוב לישראל
                            אל תיכנס ההמון לפרטים
                            רק סמוך עלי והכול יסתדר

                            "עמי נגשיו מהולל
                            ונשים משלו בו"
                            התעורר כבר עם ישראל
                            או לפחות אשר רוח בקרבו

                            היה זה כבר לפנים
                            והשם שלח למען ידעו
                            "עמי מאשריך מתעים
                            ודרך ארחתיך בלעו"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2451

                              דמדומי שקיעה
                              ניראו מחלוני
                              מבשרים
                              על עוד יום
                              שלסיומו מתקרב
                              עת ערב
                              מביטה
                              אל השמיים
                              פורשת ידיים
                              ומחכה
                              לשפע שירד
                              שאשמע קול
                              הד
                              יעביר המסר
                              יראה
                              שהוא ער
                              ועדיין איתי
                              בכל התלאות
                              עומד לצידי
                              משקיף מלמעלה
                              עד עכשיו
                              והלאה....
                              התבוננתי בהן
                              שקעתי
                              לתוך הסיפור
                              שלהן
                              נשאבתי
                              לעוצמה שבהן
                              נשרטתי
                              מהעצבות שבתוך
                              אישוניהן
                              ראיתי
                              את דמותי
                              נשקפת
                              בדמעותיהן
                              הבטתי
                              לתוך עינייך
                              היפות
                              הזדהיתי
                              ונתמלאתי כוחות

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2452

                                הלב שלי לא מבין מה קורה
                                למה הוא מרגיש קור שכזה
                                למה העולם הזה כלכך מעצבן
                                למה היצר שבי כל היום מתלונן

                                האנשים שאני רוצה נעלמים
                                לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                                ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                                ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                                ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                                אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                                יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                                ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                  #2453

                                  חפץ חיים

                                  מביט בי
                                  מתמונה שעל הקיר
                                  כל ילד בשכונה
                                  אותה מכיר
                                  מבט עמוק
                                  שנוגע בשמיים
                                  ואת דרכנו הוא מאיר

                                  הזכורונות מילדותי
                                  לא נותנים
                                  ללב מנוח
                                  לכל מקום
                                  הולכים איתי
                                  ונותנים לי את הכח
                                  לסגור חלון
                                  לפני הסערה
                                  שלא תחדור הרוח הקרה
                                  כי קר פה
                                  והגשם מתחיל
                                  ולעוף עם הרוח
                                  זה לא עניין של גיל

                                  מי האיש החפץ חיים
                                  אוהב ימים לראות טוב
                                  רודף שלום
                                  ושוקל את המילים
                                  ואת כל האדם לאהוב

                                  נצור לשונך מרע
                                  ושפתיך מדבר מרמה
                                  סור מרע ועשה טוב
                                  בקש שלום ורדפהו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • אדמיליםא מנותק
                                    אדמיליםא מנותק
                                    אדמילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2454

                                    פסיעות
                                    מסע וחיים
                                    עוד רגע
                                    שתיקה
                                    יד בכיס
                                    ראש מושפל
                                    רגשות
                                    בשחור

                                    פסיעות לב
                                    ואני מול
                                    סדוקה
                                    לא תדעי
                                    כמה לבד
                                    נשאר
                                    מאחור

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                      #2455
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2456

                                        אם נטרקה עליך דלת,
                                        אם סגרו עליך שער,
                                        אם לקחו לך בית,
                                        וגם הקרקע נעלמה,

                                        דעי,
                                        שיש ארמון,
                                        שלך מצפה מחכה וקורא,
                                        אל תתייאשי,

                                        נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                                        בסוף תגיעי לשביל,
                                        המצופה זרעים ושושנים,
                                        שאליך קוראים ושרים,
                                        הידד הצלחת,
                                        את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                          #2457

                                          אחח.. איזה ריח
                                          חופש גדול בפתח

                                          אין לימודים, תלמידים חופשיים
                                          ילדים חוזרים, מאושרים
                                          תעודות וציונים טובים

                                          קייטנות מחנאות
                                          קעמפים וטיולים
                                          העיקר שנהנים
                                          הילדים עייפים אך מרוצים

                                          איך אומרים?
                                          הזמן טס כשנהנים
                                          ילקוטים חדשים קונים
                                          מוכנים לתחילת הלימודים

                                          מחר חושבים הילדים
                                          מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול