דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אדמיליםא אדמילים

    בזאת, אתה
    שָׁמַע הַשֵּׁם
    קוֹלִי אֶקְרָא
    וַחָנֵנִי
    וַעֲנֵנִי

    מִמִּי אֶפְחַד
    מִמִּי אִירָא
    הֲרֵי הוּא
    יַאַסְפֵנִי

    עֶזְרָתִי הָיִיתָ
    עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
    בְּיוֹם רָעָה
    תַּסְתִּירֵנִי

    אִם תַּחֲנָה
    עָלַי מַחֲנֶה
    אֶל תַּסְתֵּר
    מִמֶּנִּי

    A מנותק
    A מנותק
    Anne
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2430

    @אדמילים מהמםםם!!!
    איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
    הנה משהו משלי:

    שבועות של בניה
    של עמל וזיעה
    קרסו אלי קרקע
    תהום

    עומדת למעלה
    מרגישה חסרה
    מבקשת שיגמר כבר
    היום

    ושוב, זורחת שמש
    ושוב אני בונה
    מתאמצת להספיק.
    לתפקד

    אבל הלילה מגיע
    ומול עיניי הכלות
    הכל שוקע
    כמו עולה על
    מוקד

    ובלי להבין איך
    לישון אני נכנסת
    עם דופק סדיר
    ושלווה

    לעצמי אני חושבת
    ומיד מבינה
    ככה זה
    כשיש בך
    תקווה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2431

      מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
      שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
      והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

      לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
      שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
      לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
      רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

      נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
      שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
      נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
      אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

      עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
      שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
      עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
      "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

      נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
      תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
      הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
      שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • אלישא מנותק
        אלישא מנותק
        אליש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
        #2432

        ואני שוב מתהלכת
        בין אנשים
        מסתובבת, מחייכת
        והם לא מרגישים
        וזה כל כך מבלבל
        והחיים קשים
        ואף אחד לא מקבל
        שום דבר לא ישים.

        כבר שבעתי מעצות
        שאין בי כוח לקיים
        כבר קצתי בריצות
        שאין בי אומץ לסיים
        רק תתנו לי יד
        כי אין לי אור
        בדרך אל היעד
        לפעמים קופאים מקור.

        והכל עוד שחור
        הלילה לא נגמר
        קצת נסוגה אחור
        מקומי לא נשמר
        כי יצאתי החוצה
        כי הרחתי קצת סתיו
        כי ניסיתי לברוח
        מהמציאות שעכשיו.

        רק תפסיקו לשפוט
        אתם לא במקומי
        תקרעו כותרות
        תאספו את דמי
        העולם שבחוץ
        סחף אותי קצת
        אין בי כוח לרוץ
        לביתי שהוצת.

        לא הם עוד לא יודעים
        זה יקרה בקרוב
        השמים אדומים
        ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
          #2433

          עוד יום ועוד יום
          להתקדם מפה
          לשום מקום
          ללכת סתם
          לזרום עם כולם
          לתפוס את הרוח
          למצוא פינה משלי
          שאוכל קצת לנוח
          לכל עבר המחשבות עפות
          איך הם אף פעם לא מתעיפות
          כי אני כבר התעייפתי
          אבל הלב לא שואל
          רק מטייל ומטייל
          מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
          עם אותם שחקנים באותו מחזה
          וזה הורג אותי
          להיות עוד סתם
          לעוף בלי כיוון
          להיות כמו כולם
          כי להיות עוד סתם
          מחשבה שאותי לא עוזבת
          שגם בדיעבד אותי מעכבת
          ופתאום האור פורץ
          והכלי שנשבר
          ונמצא האוצר
          שבורא עולם אצלי הפקיד
          שבעצם חיפשתי אותו
          תמיד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
            #2434

            תקופה ארוכה מחפשת בנרות
            איפה הטוב שהיה גם בלילות
            לא רואה כלום מכמות הדמעות
            מה שרק מבקשת תן לי כוחות

            תן לי כוחות לעבור את הכל
            הרי אתה המלך הכל יכול
            אומרת לך תודה גם בתוך הלב
            הרי אתה מביא לי גם את הכאב

            מביא את הכאב שהוא טוב
            כדי שאוכל להיות יותר קרוב
            אתקרב אליך לאט בדרך שלך
            כי אתה אבא שלי והעולם שלך

            העולם שלך שהוא רק בשבילי
            הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
            סליחה אם פעמים אותך שחכתי
            ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

            טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
            כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
            רק רציתי שישמעו את הלב
            ושלא שמו לב זה היה כואב...

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2435

              רק תפילה
              אלוקיי
              פתח את שפתיי
              את לבי
              רגשותיי
              שמע נא קלי
              את קולי
              ופחדי
              למדני קרבה
              פשטות
              אהבה
              מילים
              ותפילות
              הרם עד
              עליך
              פתח שפתיי
              אגיד
              תהילתך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • שלום לכםש מנותק
                שלום לכםש מנותק
                שלום לכם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2436

                עומדת צוחקת,
                כאילו הכל טוב בחיים,
                רצה מחייכת,
                בורחת מעצמי,

                הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                תראו את האמת,
                תרגישו את הכאב,
                לא חוכמה להיות כשטוב,
                ולברוח כשקשה,

                לא הרבה אני מבקשת,
                רק שתתנו יד,
                וכתף תומכת,
                על תשירו אותי לבד,
                בדיוק עכשיו,

                עומדת צוחקת,
                ובאמת אני בוכה,
                לא הרבה מבקשת,
                רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2437

                  ישב לו המשורר והאזין לצלילים
                  הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
                  רצה הוא לוודא, להיות בטוח
                  שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

                  לפתע קם הוא כועס ממקומו,
                  הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
                  המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
                  הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

                  הביט המשרת בתדהמה ומלמל
                  המנגינה כה יפה, מי פלל
                  הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
                  הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

                  הסביר המשורר בבטחון גמור
                  כאן חסר כינור וזה ממש חמור
                  אמנם יש כאן שלושה כינורים
                  אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

                  כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
                  ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
                  תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
                  והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • שבור אורש מנותק
                    שבור אורש מנותק
                    שבור אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2438

                    שיר קלאסי

                    כל השירים של היום
                    מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
                    חשוך ועצוב ואין שלום
                    אז בוא נדבר קצת על היגון

                    יושב לי במכונית
                    זורק תיאור מצב סתמי
                    חושב על החיים
                    ובסוף שורה של משהו מקורי

                    אני רוצה את מה שאני לא רוצה
                    אני לבן אבל בכל זאת שחור
                    מילים כמוסות שפה גבוהה
                    תלך ממני ואז תחזור

                    כולי געגועים לאיזו מילה
                    לאיזה נוף
                    לאיזו תמונה
                    למנגינה, ואפילו לבלוף

                    אני בדרמה הכי גדולה
                    בדיכאון הכי עמוק
                    בוא נשיר עליו בקיסריה
                    בוא נלך לשיר ולחגוג

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                      #2439

                      פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
                      סופות שלג משתוללות בחוץ
                      את העפעף היא בקושי עוצמת
                      הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

                      שקט מפחיד חותך תאוויר
                      עיני כולם מושפלות
                      עורה הדקיק הולך ומחוויר
                      חרדותיה הולכות וגדלות

                      אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
                      הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
                      אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
                      עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

                      לבסוף, זה קרה
                      כמה נורא
                      ה'אפצ'י' גילה עצמאות
                      עיני כולן מתרוממות מהמבחן
                      מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
                      קרדיט ח.ב

                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אדמיליםא מנותק
                        אדמיליםא מנותק
                        אדמילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2440

                        הנני
                        חשבתי שנגמרה לי
                        הנשמה
                        ולא תהיה לי עוד
                        בכלל
                        אבל פתאום היא
                        צעקה בקול
                        שרק אני שמעתי
                        ואמרה רק:
                        'אני כאן'
                        ופחדתי
                        שזה דיבור אחרון

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בלאכטפוס123
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2441
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שלום לכםש מנותק
                            שלום לכםש מנותק
                            שלום לכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2442

                            אלוקי,
                            אתה לידי כאן,
                            לא משנה באיזה רגע,
                            כעס, כאב וגם ברוגע,

                            גם כשנהיה חשוך,
                            וגם כשלי קר,
                            אף פעם לא תזיז פרצוף,
                            רק נותן לי את היד,

                            גם כשלי שמח וטוב,
                            אתה תמיד לידי קרוב,

                            אפילו אם נדמה לי,
                            שאתה נעלמת וזהו,
                            יודעת שזה רק נדמה,
                            כי אתה ה', אבא אוהב!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2443

                              איך היא מרגישה אני תוהה
                              אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
                              עולות לה זכרונות מהעבר
                              עוד מהתחלת הסמינר
                              הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
                              היא כואבת את הבת הקטנה שבה
                              שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
                              שמנסה להראות את עצמה גיבורה
                              ששותקת ולא אומרת כלום
                              רק העינים מביעות את הכל
                              עינים חלולות והפה קפוץ
                              רק הלב בוכה כואב שותת דם
                              אף אחד לא מבין את הבדידות
                              אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
                              ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
                              להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
                              חושבת שזה יבוא לה לעזרה
                              אך כשהקושי מכביד עוד יותר
                              היא כמעט מחליטה לוותר
                              אלא שאז מתוך המערבולת
                              והחוסר אונים
                              היא מבינה שהכל בא מבפנים
                              היא מחליטה לחזק את עצמה
                              בלי לחכות לעידוד מאחרים
                              וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
                              ומצאה את אלוקים

                              כי השם עוזר תמיד
                              והשם אף פעם לא מוותר
                              בכל נשמה הוא בוטח
                              שתעשה את תפקידה באופן בטוח
                              הוא מבין שלפעמים נכשלים
                              שהכל פה מלא מכשולים
                              הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
                              שבין שתינו מחברת
                              יש לו סבלנות וסובלנות
                              לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

                              וכך היא עלתה וגבהה
                              מתוך הנסיון היא צמחה
                              לא נתנה לעצמה לוותר
                              דרשה מעצמה יותר
                              אתם חושבים שהיא לא נפלה???
                              היא נפלה!!
                              אך מכל נפילה היא לא התרגשה
                              נערה את האבק מהברכים
                              והמשיכה לעלות כפלים

                              כי צדיק זה ההוא שקם
                              אחרי נפילה הוא לא נרדם
                              מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
                              מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

                              יום טוב לכולם!!!

                              אין דבר שלם מלב שבור,
                              קרוב ד' לנשברי לב
                              קרוב ד' לנשברי לב!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבוע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2444

                                ב"ה

                                ניואנסים
                                מילה אחת
                                הבדל גדול
                                מכאיב,
                                מפלה,
                                מיותר.

                                למה?
                                למה אי אפשר
                                להתחבר לנשמה
                                לעזוב החיצוניות
                                להתמקד במהות
                                באישיות

                                יהיו שיטענו כנגד
                                בחברה הכל חשוב
                                אפילו צבע הבגד
                                אך אני אחזור ואומר
                                לא זה העיקר!

                                יש מקום
                                אולי מזערי
                                לקודים חברתיים
                                אך נפש האדם
                                היא הדבר העיקרי
                                והחשוב ביותר בחיים

                                ובל לא נשכח
                                זכות השפיטה
                                ביד בורא עולם
                                ועלינו הוא ציווה
                                לאהוב את כולם.

                                זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

                                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמעק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2445

                                  ימים עוברים שנים חולפות,
                                  ילדים גדלים אמהות בוכות,
                                  מה עם הילדות שמתבגרות,
                                  האם לא נאמר, די לדרישות,

                                  תגידו מה פה חשוב באמת,
                                  כמה נתעסק עוד במה יגידו,
                                  עד מתי הם בשבילך יחליטו,
                                  בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

                                  במה תחליף את בחירת ליבך,
                                  האם כסף או כבוד יקנו אותך,
                                  תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
                                  רק אשה טובה תסייע בעדך,

                                  תסתכל על המציאות בעיניים,
                                  יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
                                  אולי הם גם לא גרים בירושלים,
                                  אך האיכות שלהם שווה כפליים,

                                  אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
                                  וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
                                  לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
                                  כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

                                  ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
                                  והזמן לא יעצור לך מלכת,
                                  כי הבת קול בשבילך מכרזת,
                                  לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

                                  אל תדפוק חשבון לאף אחד,
                                  שלא תישאר בסוף אתה לבד,
                                  כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
                                  מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

                                  כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
                                  אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
                                  תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
                                  שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
                                  .

                                  את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

                                  במקום שבו
                                  מסתיימות המילים
                                  מדבר הלב !

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • 11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2446

                                    אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
                                    שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
                                    שיר שאותו בגנים ילמדו
                                    שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

                                    שיר חדש

                                    לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
                                    להתחיל במשימה אני מוכן
                                    מחפש להתחלה חרוזים קליטים
                                    שלכל הגילאים יצליחו להתאים

                                    הלב געש

                                    אז בשיר המיוחד שלי
                                    אני חייב להיות מקורי
                                    נושא שאותו כבר לא חרשו
                                    כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

                                    כולי נרגש

                                    בשיר שלי יכול להיות
                                    לכל כובע אפילו 5 פינות
                                    וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
                                    הכל הכל כיד הדימיון

                                    זה מתחיל ממש

                                    ירח, שמש, שמיים
                                    בורח, אמש, טיפות מים
                                    החרוזים זורמים כמו נהרות
                                    אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

                                    אכזבה חש

                                    מקפל את הדף, גונז החלום
                                    ואז מבליח רעיון פתאום
                                    פותח הדף ולמעלה כותב:
                                    ה', אני אותך אוהב!!

                                    החלום ימומש

                                    אני אותך אוהב
                                    באמת מכל הלב
                                    אבל יש לי חלום
                                    גאולה רוצה היום!

                                    נפגש בבית המקדש!!!

                                    המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האיילים
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2447

                                      מנסה לשמוח
                                      באמת רוצה
                                      כבר אין לי כח
                                      להיות חמוצה

                                      להתנער מהסרקסטיות
                                      לחייך בלי סיבה
                                      להנהן בטקסיות
                                      לקבל הכל באהבה.

                                      וכשמנסה
                                      שוב נופלת
                                      מכה שמביסה
                                      עלי לא חומלת

                                      מחייכת בכח
                                      זה ימשיך מאליו
                                      וזה כבר לא בכורח
                                      האושר אלי שב : )

                                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2448

                                        כחוללים
                                        ומה ידמה
                                        לשירה
                                        של בין ערביים
                                        מול הר ובית
                                        שחרב
                                        וכאב נושב
                                        עם הרוח
                                        מבדר את השיער
                                        יונים חגות
                                        ממעל
                                        סיבוב אחרון ליום
                                        ואנשים
                                        כסאות ואנשים
                                        ילדים שלך
                                        ולכל אחד
                                        ולכל אחת מילים
                                        על שפה
                                        דמעה על ריס
                                        או חיוך
                                        ויונים, חגות
                                        אוספות אותיות שפרחו
                                        יוצרות מהן שירה
                                        למעל
                                        וגם אני
                                        שרה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2449

                                          לא שלי

                                          לעיתים
                                          קשה ללכוד
                                          מילה
                                          לפני שחמקה
                                          מקצה הלשון

                                          או מנגד, לעמוד
                                          ולאמץ
                                          שתיקה
                                          ולא להיות
                                          נחשון
                                          ראשון

                                          לעיתים
                                          קשה לבלוע
                                          רעיון
                                          ולא לרוץ
                                          לפעול

                                          לשמוע
                                          לתמוה
                                          כשיש הגיון
                                          ואפילו לא
                                          לשאול

                                          אבל קשה יותר
                                          לקחת מילה
                                          שנאמרה
                                          בלי
                                          מחשבה וחזון

                                          מאוחר
                                          פי כמה
                                          להסיג לאחור
                                          תולדות
                                          של מעשי חפזון

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול