דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שבור אורש מנותק
    שבור אורש מנותק
    שבור אור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2420

    תרדמת העולם

    אנשים ישנים אנשים ישנים
    מסביב הולמים כל היום פטישים
    הולמים בהרים בבתים בראשים
    חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

    איפה עבר הירדן
    איפה בית המקדש
    איפה שיבת כל שארית ישראל
    אני חוזר על שאלות אני לא חדש

    רק למה לחיים זה לא מגיע
    הכול בלעדי נחלת דרשנים
    מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
    אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

    אומרים לי איזה צדיק
    אתה חמוד אתה
    איזה שאיפות איזה דיבורים
    דברים יפים דיברת

    אז כבר איני יודע את מי להאשים
    כולם איתי מסתבר
    רק תגידו לי אם כך אנשים
    למה בכנסת אין איש מדבר

    לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
    לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
    לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
    רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

    אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
    זה אתם שבחרתם
    תאשימו אותם רק אם תמיד
    בעמדותיכם בעקביות דבקתם

    מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
    הולכים אחרי נאומים והצהרות
    כשעוסקים בחול אין עוד קודש
    אחר כך מתפלאים על התוצאות

    אנשים ישנים אנשים ישנים
    מסביב הולמים כל היום פטישים
    הולמים בהרים בבתים בראשים
    חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

    הרבה יש לדבר
    ואני מרגיש משחית מילים
    אבל גם ככה המערכות מושחתות
    אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • NAAMA 0N מנותק
      NAAMA 0N מנותק
      NAAMA 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
      #2421

      חושך סמיך
      כולם חיים בתוך בועה
      מצב מביך
      לפתע נותרתי בודדה

      ההפליה כואבת
      פוגעת בי ללא מנוחה
      אני עדין לא מעכלת
      איך החברה בגדה

      חברה לכאב
      לבסוף התהפך הגלגל
      יותר לא תבין ללב
      אנחנו כבר לא על אותו גל

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • הראל 1ה מנותק
        הראל 1ה מנותק
        הראל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2422

        היי
        אני סתם ילדה רגילה
        לא מיוחסת או חשובה
        אפילו לא חכמה
        או מוכשרת ברמה
        נולדתי כך
        וכשגדלתי ראתי
        שיש ילדים אחרים
        יש ילדים חשובים
        התנהגו אלהם אחרת
        בכבוד חנופה
        בלי קשר למעשים
        להשפעות לתוצאות
        בהתחלה כעסתי
        רציתי לשנות את העולם
        רציתי להביא שויון
        אבל הסבירו לי
        זה לא יקרה
        העולם לא ישתנה
        אבל לא הבנתי
        התעקשתי
        נפצעתי
        וכשהובסתי
        הבנתי
        העולם הוא שקר
        וכך הוא ישאר
        אבל
        אני יכולה להשתנות
        להפוך את הסביבה שלי
        לטובה יותר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2423

          פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
          שיר שכתבתי לא מזמן.

          איפה האור שבקצה המנהרה
          חשוך לי וקר
          הזמן עובר, נשארת רק אמונה
          אוצר יקר

          תגידו איך יוצאים מכאן
          הלכתי לאיבוד
          רוצה לראות אפילו קצה ענן
          ואת החושך נופל שדוד

          אוויר חריף מדי
          טיפות של גשם
          רוח סערה צועקת
          עננים מתקדרים-
          רק לצאת מפה!!

          מתי יבוא האור יגאל אותי
          מתוך כל הבלבול יוציא אותי
          מתי יבוא האור יאיר עיניי
          ייתן לי כל הטוב עד בלי די

          איפה האור שיאיר החשיכה
          ליבי רטוב
          לפעמים נאבדת לי התקווה
          שפעם יהיה טוב

          רק האהבה מצעידה את רגליי
          הולכת בלי להתייאש
          עם הדמעות שזולגות על פניי
          רוצה כבר להתרגש

          מתי יבוא האור יציל אותי
          מלהתפתל בכאב של עצמי
          שיבוא ויחבק אותי
          מתי כבר ישמע את קולי?!

          ועוד יגיע יום
          אראה אותו למולי
          זה יקרה פתאום
          האור ישטוף את כל כולי
          אשא עיניי למרום
          מחוץ למנהרה אראה את עצמי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2424

            מנסה להספיק את הרכבת
            הרכבת של החיים
            אך שוב אני מאחרת
            והיא מותירה בי שבילים חרוכים

            וכולם נמצאים על הרכבת
            הרכבת של השפיות
            ורק אני פספסתי
            מחפשת מה הטעות

            וכמה שארוץ טרופת נשימה
            עליה לא אצליח לעלות
            נגזר עליי להיוותר בשממה
            לאסוף שברי מהות

            רגע לפני החושך עוף חול
            יוצא לקראתי בשיר ומחול
            יש לך סיכוי
            לתפוס את הרכבת
            את לא צריכה לרוץ
            רק לפתוח דלת

            לפתוח את הלב
            לבעל הרכבת- בורא עולם
            והיא ברחמיו יעלה אותך
            לרכבת עם כולם....

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2425

              מחכה
              שבעה רקיעים יש
              חיפשתי
              את השמים של
              כל המחכים
              שיתחיל הלילה
              שיסתיים
              שייגמר לו גוף
              שיתקיים
              שבעה רקיעים יש
              חיפשתי
              לא מצאתי
              בינתיים;
              מחכה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2426

                בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
                אושר עילאי על פני כולם
                מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
                נשמות חדשות יורדות לעולם

                אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
                מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
                לבסוף יצא רופא בצער משווע
                את הבשורה הנוראה אין להכיל

                יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
                מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
                בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
                ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

                עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
                עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
                משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
                רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                  #2427
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • 11221 מנותק
                    11221 מנותק
                    1122
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                    #2428

                    יושב
                    בריכוז כותב
                    שופך את הלב

                    רע
                    ה' ברא
                    ומידי פעם משהו טוב ארע

                    אחרים
                    לי אומרים
                    שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

                    ציווים
                    שקועים בלימודים
                    התורה והמצוות כל כך מכבידים

                    עוזב
                    נשבר הלב
                    שוכח לרגע שה' אותי אוהב

                    זז
                    כולי נחפז
                    ובעולם החדש אני מגלה או אז

                    החיים
                    מאד מורכבים
                    כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

                    בגבורה
                    אין רע
                    ואך ורק בעזרת התורה

                    הימים
                    חולפים וזורמים
                    ורק זכרונות טובים נצרמים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2429

                      בזאת, אתה
                      שָׁמַע הַשֵּׁם
                      קוֹלִי אֶקְרָא
                      וַחָנֵנִי
                      וַעֲנֵנִי

                      מִמִּי אֶפְחַד
                      מִמִּי אִירָא
                      הֲרֵי הוּא
                      יַאַסְפֵנִי

                      עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                      עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                      בְּיוֹם רָעָה
                      תַּסְתִּירֵנִי

                      אִם תַּחֲנָה
                      עָלַי מַחֲנֶה
                      אֶל תַּסְתֵּר
                      מִמֶּנִּי

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                      • אדמיליםא אדמילים

                        בזאת, אתה
                        שָׁמַע הַשֵּׁם
                        קוֹלִי אֶקְרָא
                        וַחָנֵנִי
                        וַעֲנֵנִי

                        מִמִּי אֶפְחַד
                        מִמִּי אִירָא
                        הֲרֵי הוּא
                        יַאַסְפֵנִי

                        עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                        עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                        בְּיוֹם רָעָה
                        תַּסְתִּירֵנִי

                        אִם תַּחֲנָה
                        עָלַי מַחֲנֶה
                        אֶל תַּסְתֵּר
                        מִמֶּנִּי

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Anne
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2430

                        @אדמילים מהמםםם!!!
                        איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
                        הנה משהו משלי:

                        שבועות של בניה
                        של עמל וזיעה
                        קרסו אלי קרקע
                        תהום

                        עומדת למעלה
                        מרגישה חסרה
                        מבקשת שיגמר כבר
                        היום

                        ושוב, זורחת שמש
                        ושוב אני בונה
                        מתאמצת להספיק.
                        לתפקד

                        אבל הלילה מגיע
                        ומול עיניי הכלות
                        הכל שוקע
                        כמו עולה על
                        מוקד

                        ובלי להבין איך
                        לישון אני נכנסת
                        עם דופק סדיר
                        ושלווה

                        לעצמי אני חושבת
                        ומיד מבינה
                        ככה זה
                        כשיש בך
                        תקווה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2431

                          מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
                          שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
                          והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

                          לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
                          שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                          לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
                          רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

                          נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
                          שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
                          נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
                          אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

                          עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
                          שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                          עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
                          "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

                          נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
                          תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
                          הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
                          שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                          סימן שהשמש שוקעת!
                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                            #2432

                            ואני שוב מתהלכת
                            בין אנשים
                            מסתובבת, מחייכת
                            והם לא מרגישים
                            וזה כל כך מבלבל
                            והחיים קשים
                            ואף אחד לא מקבל
                            שום דבר לא ישים.

                            כבר שבעתי מעצות
                            שאין בי כוח לקיים
                            כבר קצתי בריצות
                            שאין בי אומץ לסיים
                            רק תתנו לי יד
                            כי אין לי אור
                            בדרך אל היעד
                            לפעמים קופאים מקור.

                            והכל עוד שחור
                            הלילה לא נגמר
                            קצת נסוגה אחור
                            מקומי לא נשמר
                            כי יצאתי החוצה
                            כי הרחתי קצת סתיו
                            כי ניסיתי לברוח
                            מהמציאות שעכשיו.

                            רק תפסיקו לשפוט
                            אתם לא במקומי
                            תקרעו כותרות
                            תאספו את דמי
                            העולם שבחוץ
                            סחף אותי קצת
                            אין בי כוח לרוץ
                            לביתי שהוצת.

                            לא הם עוד לא יודעים
                            זה יקרה בקרוב
                            השמים אדומים
                            ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #2433

                              עוד יום ועוד יום
                              להתקדם מפה
                              לשום מקום
                              ללכת סתם
                              לזרום עם כולם
                              לתפוס את הרוח
                              למצוא פינה משלי
                              שאוכל קצת לנוח
                              לכל עבר המחשבות עפות
                              איך הם אף פעם לא מתעיפות
                              כי אני כבר התעייפתי
                              אבל הלב לא שואל
                              רק מטייל ומטייל
                              מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
                              עם אותם שחקנים באותו מחזה
                              וזה הורג אותי
                              להיות עוד סתם
                              לעוף בלי כיוון
                              להיות כמו כולם
                              כי להיות עוד סתם
                              מחשבה שאותי לא עוזבת
                              שגם בדיעבד אותי מעכבת
                              ופתאום האור פורץ
                              והכלי שנשבר
                              ונמצא האוצר
                              שבורא עולם אצלי הפקיד
                              שבעצם חיפשתי אותו
                              תמיד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                #2434

                                תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                                איפה הטוב שהיה גם בלילות
                                לא רואה כלום מכמות הדמעות
                                מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                                תן לי כוחות לעבור את הכל
                                הרי אתה המלך הכל יכול
                                אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                                הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                                מביא את הכאב שהוא טוב
                                כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                                אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                                כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                                העולם שלך שהוא רק בשבילי
                                הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                                סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                                ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                                טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                                כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                                רק רציתי שישמעו את הלב
                                ושלא שמו לב זה היה כואב...

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2435

                                  רק תפילה
                                  אלוקיי
                                  פתח את שפתיי
                                  את לבי
                                  רגשותיי
                                  שמע נא קלי
                                  את קולי
                                  ופחדי
                                  למדני קרבה
                                  פשטות
                                  אהבה
                                  מילים
                                  ותפילות
                                  הרם עד
                                  עליך
                                  פתח שפתיי
                                  אגיד
                                  תהילתך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2436

                                    עומדת צוחקת,
                                    כאילו הכל טוב בחיים,
                                    רצה מחייכת,
                                    בורחת מעצמי,

                                    הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                                    תראו את האמת,
                                    תרגישו את הכאב,
                                    לא חוכמה להיות כשטוב,
                                    ולברוח כשקשה,

                                    לא הרבה אני מבקשת,
                                    רק שתתנו יד,
                                    וכתף תומכת,
                                    על תשירו אותי לבד,
                                    בדיוק עכשיו,

                                    עומדת צוחקת,
                                    ובאמת אני בוכה,
                                    לא הרבה מבקשת,
                                    רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2437

                                      ישב לו המשורר והאזין לצלילים
                                      הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
                                      רצה הוא לוודא, להיות בטוח
                                      שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

                                      לפתע קם הוא כועס ממקומו,
                                      הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
                                      המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
                                      הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

                                      הביט המשרת בתדהמה ומלמל
                                      המנגינה כה יפה, מי פלל
                                      הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
                                      הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

                                      הסביר המשורר בבטחון גמור
                                      כאן חסר כינור וזה ממש חמור
                                      אמנם יש כאן שלושה כינורים
                                      אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

                                      כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
                                      ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
                                      תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
                                      והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • שבור אורש מנותק
                                        שבור אורש מנותק
                                        שבור אור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2438

                                        שיר קלאסי

                                        כל השירים של היום
                                        מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
                                        חשוך ועצוב ואין שלום
                                        אז בוא נדבר קצת על היגון

                                        יושב לי במכונית
                                        זורק תיאור מצב סתמי
                                        חושב על החיים
                                        ובסוף שורה של משהו מקורי

                                        אני רוצה את מה שאני לא רוצה
                                        אני לבן אבל בכל זאת שחור
                                        מילים כמוסות שפה גבוהה
                                        תלך ממני ואז תחזור

                                        כולי געגועים לאיזו מילה
                                        לאיזה נוף
                                        לאיזו תמונה
                                        למנגינה, ואפילו לבלוף

                                        אני בדרמה הכי גדולה
                                        בדיכאון הכי עמוק
                                        בוא נשיר עליו בקיסריה
                                        בוא נלך לשיר ולחגוג

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                          #2439

                                          פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
                                          סופות שלג משתוללות בחוץ
                                          את העפעף היא בקושי עוצמת
                                          הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

                                          שקט מפחיד חותך תאוויר
                                          עיני כולם מושפלות
                                          עורה הדקיק הולך ומחוויר
                                          חרדותיה הולכות וגדלות

                                          אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
                                          הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
                                          אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
                                          עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

                                          לבסוף, זה קרה
                                          כמה נורא
                                          ה'אפצ'י' גילה עצמאות
                                          עיני כולן מתרוממות מהמבחן
                                          מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
                                          קרדיט ח.ב

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול