דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2426

    בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
    אושר עילאי על פני כולם
    מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
    נשמות חדשות יורדות לעולם

    אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
    מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
    לבסוף יצא רופא בצער משווע
    את הבשורה הנוראה אין להכיל

    יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
    מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
    בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
    ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

    עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
    עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
    משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
    רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
      #2427
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • 11221 מנותק
        11221 מנותק
        1122
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
        #2428

        יושב
        בריכוז כותב
        שופך את הלב

        רע
        ה' ברא
        ומידי פעם משהו טוב ארע

        אחרים
        לי אומרים
        שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

        ציווים
        שקועים בלימודים
        התורה והמצוות כל כך מכבידים

        עוזב
        נשבר הלב
        שוכח לרגע שה' אותי אוהב

        זז
        כולי נחפז
        ובעולם החדש אני מגלה או אז

        החיים
        מאד מורכבים
        כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

        בגבורה
        אין רע
        ואך ורק בעזרת התורה

        הימים
        חולפים וזורמים
        ורק זכרונות טובים נצרמים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • אדמיליםא מנותק
          אדמיליםא מנותק
          אדמילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2429

          בזאת, אתה
          שָׁמַע הַשֵּׁם
          קוֹלִי אֶקְרָא
          וַחָנֵנִי
          וַעֲנֵנִי

          מִמִּי אֶפְחַד
          מִמִּי אִירָא
          הֲרֵי הוּא
          יַאַסְפֵנִי

          עֶזְרָתִי הָיִיתָ
          עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
          בְּיוֹם רָעָה
          תַּסְתִּירֵנִי

          אִם תַּחֲנָה
          עָלַי מַחֲנֶה
          אֶל תַּסְתֵּר
          מִמֶּנִּי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
          • אדמיליםא אדמילים

            בזאת, אתה
            שָׁמַע הַשֵּׁם
            קוֹלִי אֶקְרָא
            וַחָנֵנִי
            וַעֲנֵנִי

            מִמִּי אֶפְחַד
            מִמִּי אִירָא
            הֲרֵי הוּא
            יַאַסְפֵנִי

            עֶזְרָתִי הָיִיתָ
            עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
            בְּיוֹם רָעָה
            תַּסְתִּירֵנִי

            אִם תַּחֲנָה
            עָלַי מַחֲנֶה
            אֶל תַּסְתֵּר
            מִמֶּנִּי

            A מנותק
            A מנותק
            Anne
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2430

            @אדמילים מהמםםם!!!
            איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
            הנה משהו משלי:

            שבועות של בניה
            של עמל וזיעה
            קרסו אלי קרקע
            תהום

            עומדת למעלה
            מרגישה חסרה
            מבקשת שיגמר כבר
            היום

            ושוב, זורחת שמש
            ושוב אני בונה
            מתאמצת להספיק.
            לתפקד

            אבל הלילה מגיע
            ומול עיניי הכלות
            הכל שוקע
            כמו עולה על
            מוקד

            ובלי להבין איך
            לישון אני נכנסת
            עם דופק סדיר
            ושלווה

            לעצמי אני חושבת
            ומיד מבינה
            ככה זה
            כשיש בך
            תקווה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2431

              מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
              שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
              והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

              לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
              שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
              לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
              רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

              נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
              שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
              נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
              אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

              עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
              שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
              עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
              "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

              נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
              תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
              הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
              שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
              סימן שהשמש שוקעת!
              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • אלישא מנותק
                אלישא מנותק
                אליש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                #2432

                ואני שוב מתהלכת
                בין אנשים
                מסתובבת, מחייכת
                והם לא מרגישים
                וזה כל כך מבלבל
                והחיים קשים
                ואף אחד לא מקבל
                שום דבר לא ישים.

                כבר שבעתי מעצות
                שאין בי כוח לקיים
                כבר קצתי בריצות
                שאין בי אומץ לסיים
                רק תתנו לי יד
                כי אין לי אור
                בדרך אל היעד
                לפעמים קופאים מקור.

                והכל עוד שחור
                הלילה לא נגמר
                קצת נסוגה אחור
                מקומי לא נשמר
                כי יצאתי החוצה
                כי הרחתי קצת סתיו
                כי ניסיתי לברוח
                מהמציאות שעכשיו.

                רק תפסיקו לשפוט
                אתם לא במקומי
                תקרעו כותרות
                תאספו את דמי
                העולם שבחוץ
                סחף אותי קצת
                אין בי כוח לרוץ
                לביתי שהוצת.

                לא הם עוד לא יודעים
                זה יקרה בקרוב
                השמים אדומים
                ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2433

                  עוד יום ועוד יום
                  להתקדם מפה
                  לשום מקום
                  ללכת סתם
                  לזרום עם כולם
                  לתפוס את הרוח
                  למצוא פינה משלי
                  שאוכל קצת לנוח
                  לכל עבר המחשבות עפות
                  איך הם אף פעם לא מתעיפות
                  כי אני כבר התעייפתי
                  אבל הלב לא שואל
                  רק מטייל ומטייל
                  מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
                  עם אותם שחקנים באותו מחזה
                  וזה הורג אותי
                  להיות עוד סתם
                  לעוף בלי כיוון
                  להיות כמו כולם
                  כי להיות עוד סתם
                  מחשבה שאותי לא עוזבת
                  שגם בדיעבד אותי מעכבת
                  ופתאום האור פורץ
                  והכלי שנשבר
                  ונמצא האוצר
                  שבורא עולם אצלי הפקיד
                  שבעצם חיפשתי אותו
                  תמיד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #2434

                    תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                    איפה הטוב שהיה גם בלילות
                    לא רואה כלום מכמות הדמעות
                    מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                    תן לי כוחות לעבור את הכל
                    הרי אתה המלך הכל יכול
                    אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                    הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                    מביא את הכאב שהוא טוב
                    כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                    אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                    כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                    העולם שלך שהוא רק בשבילי
                    הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                    סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                    ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                    טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                    כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                    רק רציתי שישמעו את הלב
                    ושלא שמו לב זה היה כואב...

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2435

                      רק תפילה
                      אלוקיי
                      פתח את שפתיי
                      את לבי
                      רגשותיי
                      שמע נא קלי
                      את קולי
                      ופחדי
                      למדני קרבה
                      פשטות
                      אהבה
                      מילים
                      ותפילות
                      הרם עד
                      עליך
                      פתח שפתיי
                      אגיד
                      תהילתך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • שלום לכםש מנותק
                        שלום לכםש מנותק
                        שלום לכם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2436

                        עומדת צוחקת,
                        כאילו הכל טוב בחיים,
                        רצה מחייכת,
                        בורחת מעצמי,

                        הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                        תראו את האמת,
                        תרגישו את הכאב,
                        לא חוכמה להיות כשטוב,
                        ולברוח כשקשה,

                        לא הרבה אני מבקשת,
                        רק שתתנו יד,
                        וכתף תומכת,
                        על תשירו אותי לבד,
                        בדיוק עכשיו,

                        עומדת צוחקת,
                        ובאמת אני בוכה,
                        לא הרבה מבקשת,
                        רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2437

                          ישב לו המשורר והאזין לצלילים
                          הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
                          רצה הוא לוודא, להיות בטוח
                          שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

                          לפתע קם הוא כועס ממקומו,
                          הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
                          המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
                          הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

                          הביט המשרת בתדהמה ומלמל
                          המנגינה כה יפה, מי פלל
                          הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
                          הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

                          הסביר המשורר בבטחון גמור
                          כאן חסר כינור וזה ממש חמור
                          אמנם יש כאן שלושה כינורים
                          אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

                          כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
                          ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
                          תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
                          והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • שבור אורש מנותק
                            שבור אורש מנותק
                            שבור אור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2438

                            שיר קלאסי

                            כל השירים של היום
                            מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
                            חשוך ועצוב ואין שלום
                            אז בוא נדבר קצת על היגון

                            יושב לי במכונית
                            זורק תיאור מצב סתמי
                            חושב על החיים
                            ובסוף שורה של משהו מקורי

                            אני רוצה את מה שאני לא רוצה
                            אני לבן אבל בכל זאת שחור
                            מילים כמוסות שפה גבוהה
                            תלך ממני ואז תחזור

                            כולי געגועים לאיזו מילה
                            לאיזה נוף
                            לאיזו תמונה
                            למנגינה, ואפילו לבלוף

                            אני בדרמה הכי גדולה
                            בדיכאון הכי עמוק
                            בוא נשיר עליו בקיסריה
                            בוא נלך לשיר ולחגוג

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • אייל גלבוע 4א מנותק
                              אייל גלבוע 4א מנותק
                              אייל גלבוע 4
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                              #2439

                              פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
                              סופות שלג משתוללות בחוץ
                              את העפעף היא בקושי עוצמת
                              הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

                              שקט מפחיד חותך תאוויר
                              עיני כולם מושפלות
                              עורה הדקיק הולך ומחוויר
                              חרדותיה הולכות וגדלות

                              אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
                              הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
                              אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
                              עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

                              לבסוף, זה קרה
                              כמה נורא
                              ה'אפצ'י' גילה עצמאות
                              עיני כולן מתרוממות מהמבחן
                              מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
                              קרדיט ח.ב

                              "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                              ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2440

                                הנני
                                חשבתי שנגמרה לי
                                הנשמה
                                ולא תהיה לי עוד
                                בכלל
                                אבל פתאום היא
                                צעקה בקול
                                שרק אני שמעתי
                                ואמרה רק:
                                'אני כאן'
                                ופחדתי
                                שזה דיבור אחרון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בלאכטפוס123
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2441
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2442

                                    אלוקי,
                                    אתה לידי כאן,
                                    לא משנה באיזה רגע,
                                    כעס, כאב וגם ברוגע,

                                    גם כשנהיה חשוך,
                                    וגם כשלי קר,
                                    אף פעם לא תזיז פרצוף,
                                    רק נותן לי את היד,

                                    גם כשלי שמח וטוב,
                                    אתה תמיד לידי קרוב,

                                    אפילו אם נדמה לי,
                                    שאתה נעלמת וזהו,
                                    יודעת שזה רק נדמה,
                                    כי אתה ה', אבא אוהב!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2443

                                      איך היא מרגישה אני תוהה
                                      אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
                                      עולות לה זכרונות מהעבר
                                      עוד מהתחלת הסמינר
                                      הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
                                      היא כואבת את הבת הקטנה שבה
                                      שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
                                      שמנסה להראות את עצמה גיבורה
                                      ששותקת ולא אומרת כלום
                                      רק העינים מביעות את הכל
                                      עינים חלולות והפה קפוץ
                                      רק הלב בוכה כואב שותת דם
                                      אף אחד לא מבין את הבדידות
                                      אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
                                      ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
                                      להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
                                      חושבת שזה יבוא לה לעזרה
                                      אך כשהקושי מכביד עוד יותר
                                      היא כמעט מחליטה לוותר
                                      אלא שאז מתוך המערבולת
                                      והחוסר אונים
                                      היא מבינה שהכל בא מבפנים
                                      היא מחליטה לחזק את עצמה
                                      בלי לחכות לעידוד מאחרים
                                      וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
                                      ומצאה את אלוקים

                                      כי השם עוזר תמיד
                                      והשם אף פעם לא מוותר
                                      בכל נשמה הוא בוטח
                                      שתעשה את תפקידה באופן בטוח
                                      הוא מבין שלפעמים נכשלים
                                      שהכל פה מלא מכשולים
                                      הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
                                      שבין שתינו מחברת
                                      יש לו סבלנות וסובלנות
                                      לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

                                      וכך היא עלתה וגבהה
                                      מתוך הנסיון היא צמחה
                                      לא נתנה לעצמה לוותר
                                      דרשה מעצמה יותר
                                      אתם חושבים שהיא לא נפלה???
                                      היא נפלה!!
                                      אך מכל נפילה היא לא התרגשה
                                      נערה את האבק מהברכים
                                      והמשיכה לעלות כפלים

                                      כי צדיק זה ההוא שקם
                                      אחרי נפילה הוא לא נרדם
                                      מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
                                      מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

                                      יום טוב לכולם!!!

                                      אין דבר שלם מלב שבור,
                                      קרוב ד' לנשברי לב
                                      קרוב ד' לנשברי לב!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבוע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2444

                                        ב"ה

                                        ניואנסים
                                        מילה אחת
                                        הבדל גדול
                                        מכאיב,
                                        מפלה,
                                        מיותר.

                                        למה?
                                        למה אי אפשר
                                        להתחבר לנשמה
                                        לעזוב החיצוניות
                                        להתמקד במהות
                                        באישיות

                                        יהיו שיטענו כנגד
                                        בחברה הכל חשוב
                                        אפילו צבע הבגד
                                        אך אני אחזור ואומר
                                        לא זה העיקר!

                                        יש מקום
                                        אולי מזערי
                                        לקודים חברתיים
                                        אך נפש האדם
                                        היא הדבר העיקרי
                                        והחשוב ביותר בחיים

                                        ובל לא נשכח
                                        זכות השפיטה
                                        ביד בורא עולם
                                        ועלינו הוא ציווה
                                        לאהוב את כולם.

                                        זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

                                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמעק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2445

                                          ימים עוברים שנים חולפות,
                                          ילדים גדלים אמהות בוכות,
                                          מה עם הילדות שמתבגרות,
                                          האם לא נאמר, די לדרישות,

                                          תגידו מה פה חשוב באמת,
                                          כמה נתעסק עוד במה יגידו,
                                          עד מתי הם בשבילך יחליטו,
                                          בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

                                          במה תחליף את בחירת ליבך,
                                          האם כסף או כבוד יקנו אותך,
                                          תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
                                          רק אשה טובה תסייע בעדך,

                                          תסתכל על המציאות בעיניים,
                                          יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
                                          אולי הם גם לא גרים בירושלים,
                                          אך האיכות שלהם שווה כפליים,

                                          אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
                                          וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
                                          לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
                                          כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

                                          ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
                                          והזמן לא יעצור לך מלכת,
                                          כי הבת קול בשבילך מכרזת,
                                          לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

                                          אל תדפוק חשבון לאף אחד,
                                          שלא תישאר בסוף אתה לבד,
                                          כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
                                          מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

                                          כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
                                          אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
                                          תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
                                          שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
                                          .

                                          את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

                                          במקום שבו
                                          מסתיימות המילים
                                          מדבר הלב !

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          15

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול