דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2424

    מנסה להספיק את הרכבת
    הרכבת של החיים
    אך שוב אני מאחרת
    והיא מותירה בי שבילים חרוכים

    וכולם נמצאים על הרכבת
    הרכבת של השפיות
    ורק אני פספסתי
    מחפשת מה הטעות

    וכמה שארוץ טרופת נשימה
    עליה לא אצליח לעלות
    נגזר עליי להיוותר בשממה
    לאסוף שברי מהות

    רגע לפני החושך עוף חול
    יוצא לקראתי בשיר ומחול
    יש לך סיכוי
    לתפוס את הרכבת
    את לא צריכה לרוץ
    רק לפתוח דלת

    לפתוח את הלב
    לבעל הרכבת- בורא עולם
    והיא ברחמיו יעלה אותך
    לרכבת עם כולם....

    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2425

      מחכה
      שבעה רקיעים יש
      חיפשתי
      את השמים של
      כל המחכים
      שיתחיל הלילה
      שיסתיים
      שייגמר לו גוף
      שיתקיים
      שבעה רקיעים יש
      חיפשתי
      לא מצאתי
      בינתיים;
      מחכה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2426

        בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
        אושר עילאי על פני כולם
        מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
        נשמות חדשות יורדות לעולם

        אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
        מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
        לבסוף יצא רופא בצער משווע
        את הבשורה הנוראה אין להכיל

        יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
        מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
        בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
        ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

        עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
        עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
        משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
        רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
          #2427
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • 11221 מנותק
            11221 מנותק
            1122
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
            #2428

            יושב
            בריכוז כותב
            שופך את הלב

            רע
            ה' ברא
            ומידי פעם משהו טוב ארע

            אחרים
            לי אומרים
            שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

            ציווים
            שקועים בלימודים
            התורה והמצוות כל כך מכבידים

            עוזב
            נשבר הלב
            שוכח לרגע שה' אותי אוהב

            זז
            כולי נחפז
            ובעולם החדש אני מגלה או אז

            החיים
            מאד מורכבים
            כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

            בגבורה
            אין רע
            ואך ורק בעזרת התורה

            הימים
            חולפים וזורמים
            ורק זכרונות טובים נצרמים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2429

              בזאת, אתה
              שָׁמַע הַשֵּׁם
              קוֹלִי אֶקְרָא
              וַחָנֵנִי
              וַעֲנֵנִי

              מִמִּי אֶפְחַד
              מִמִּי אִירָא
              הֲרֵי הוּא
              יַאַסְפֵנִי

              עֶזְרָתִי הָיִיתָ
              עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
              בְּיוֹם רָעָה
              תַּסְתִּירֵנִי

              אִם תַּחֲנָה
              עָלַי מַחֲנֶה
              אֶל תַּסְתֵּר
              מִמֶּנִּי

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
              • אדמיליםא אדמילים

                בזאת, אתה
                שָׁמַע הַשֵּׁם
                קוֹלִי אֶקְרָא
                וַחָנֵנִי
                וַעֲנֵנִי

                מִמִּי אֶפְחַד
                מִמִּי אִירָא
                הֲרֵי הוּא
                יַאַסְפֵנִי

                עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                בְּיוֹם רָעָה
                תַּסְתִּירֵנִי

                אִם תַּחֲנָה
                עָלַי מַחֲנֶה
                אֶל תַּסְתֵּר
                מִמֶּנִּי

                A מנותק
                A מנותק
                Anne
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2430

                @אדמילים מהמםםם!!!
                איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
                הנה משהו משלי:

                שבועות של בניה
                של עמל וזיעה
                קרסו אלי קרקע
                תהום

                עומדת למעלה
                מרגישה חסרה
                מבקשת שיגמר כבר
                היום

                ושוב, זורחת שמש
                ושוב אני בונה
                מתאמצת להספיק.
                לתפקד

                אבל הלילה מגיע
                ומול עיניי הכלות
                הכל שוקע
                כמו עולה על
                מוקד

                ובלי להבין איך
                לישון אני נכנסת
                עם דופק סדיר
                ושלווה

                לעצמי אני חושבת
                ומיד מבינה
                ככה זה
                כשיש בך
                תקווה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2431

                  מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
                  שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
                  והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

                  לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
                  שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                  לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
                  רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

                  נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
                  שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
                  נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
                  אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

                  עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
                  שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                  עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
                  "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

                  נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
                  תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
                  הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
                  שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                  סימן שהשמש שוקעת!
                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • אלישא מנותק
                    אלישא מנותק
                    אליש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                    #2432

                    ואני שוב מתהלכת
                    בין אנשים
                    מסתובבת, מחייכת
                    והם לא מרגישים
                    וזה כל כך מבלבל
                    והחיים קשים
                    ואף אחד לא מקבל
                    שום דבר לא ישים.

                    כבר שבעתי מעצות
                    שאין בי כוח לקיים
                    כבר קצתי בריצות
                    שאין בי אומץ לסיים
                    רק תתנו לי יד
                    כי אין לי אור
                    בדרך אל היעד
                    לפעמים קופאים מקור.

                    והכל עוד שחור
                    הלילה לא נגמר
                    קצת נסוגה אחור
                    מקומי לא נשמר
                    כי יצאתי החוצה
                    כי הרחתי קצת סתיו
                    כי ניסיתי לברוח
                    מהמציאות שעכשיו.

                    רק תפסיקו לשפוט
                    אתם לא במקומי
                    תקרעו כותרות
                    תאספו את דמי
                    העולם שבחוץ
                    סחף אותי קצת
                    אין בי כוח לרוץ
                    לביתי שהוצת.

                    לא הם עוד לא יודעים
                    זה יקרה בקרוב
                    השמים אדומים
                    ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                      #2433

                      עוד יום ועוד יום
                      להתקדם מפה
                      לשום מקום
                      ללכת סתם
                      לזרום עם כולם
                      לתפוס את הרוח
                      למצוא פינה משלי
                      שאוכל קצת לנוח
                      לכל עבר המחשבות עפות
                      איך הם אף פעם לא מתעיפות
                      כי אני כבר התעייפתי
                      אבל הלב לא שואל
                      רק מטייל ומטייל
                      מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
                      עם אותם שחקנים באותו מחזה
                      וזה הורג אותי
                      להיות עוד סתם
                      לעוף בלי כיוון
                      להיות כמו כולם
                      כי להיות עוד סתם
                      מחשבה שאותי לא עוזבת
                      שגם בדיעבד אותי מעכבת
                      ופתאום האור פורץ
                      והכלי שנשבר
                      ונמצא האוצר
                      שבורא עולם אצלי הפקיד
                      שבעצם חיפשתי אותו
                      תמיד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #2434

                        תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                        איפה הטוב שהיה גם בלילות
                        לא רואה כלום מכמות הדמעות
                        מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                        תן לי כוחות לעבור את הכל
                        הרי אתה המלך הכל יכול
                        אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                        הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                        מביא את הכאב שהוא טוב
                        כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                        אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                        כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                        העולם שלך שהוא רק בשבילי
                        הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                        סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                        ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                        טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                        כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                        רק רציתי שישמעו את הלב
                        ושלא שמו לב זה היה כואב...

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2435

                          רק תפילה
                          אלוקיי
                          פתח את שפתיי
                          את לבי
                          רגשותיי
                          שמע נא קלי
                          את קולי
                          ופחדי
                          למדני קרבה
                          פשטות
                          אהבה
                          מילים
                          ותפילות
                          הרם עד
                          עליך
                          פתח שפתיי
                          אגיד
                          תהילתך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • שלום לכםש מנותק
                            שלום לכםש מנותק
                            שלום לכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2436

                            עומדת צוחקת,
                            כאילו הכל טוב בחיים,
                            רצה מחייכת,
                            בורחת מעצמי,

                            הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                            תראו את האמת,
                            תרגישו את הכאב,
                            לא חוכמה להיות כשטוב,
                            ולברוח כשקשה,

                            לא הרבה אני מבקשת,
                            רק שתתנו יד,
                            וכתף תומכת,
                            על תשירו אותי לבד,
                            בדיוק עכשיו,

                            עומדת צוחקת,
                            ובאמת אני בוכה,
                            לא הרבה מבקשת,
                            רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2437

                              ישב לו המשורר והאזין לצלילים
                              הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
                              רצה הוא לוודא, להיות בטוח
                              שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

                              לפתע קם הוא כועס ממקומו,
                              הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
                              המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
                              הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

                              הביט המשרת בתדהמה ומלמל
                              המנגינה כה יפה, מי פלל
                              הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
                              הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

                              הסביר המשורר בבטחון גמור
                              כאן חסר כינור וזה ממש חמור
                              אמנם יש כאן שלושה כינורים
                              אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

                              כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
                              ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
                              תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
                              והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • שבור אורש מנותק
                                שבור אורש מנותק
                                שבור אור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2438

                                שיר קלאסי

                                כל השירים של היום
                                מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
                                חשוך ועצוב ואין שלום
                                אז בוא נדבר קצת על היגון

                                יושב לי במכונית
                                זורק תיאור מצב סתמי
                                חושב על החיים
                                ובסוף שורה של משהו מקורי

                                אני רוצה את מה שאני לא רוצה
                                אני לבן אבל בכל זאת שחור
                                מילים כמוסות שפה גבוהה
                                תלך ממני ואז תחזור

                                כולי געגועים לאיזו מילה
                                לאיזה נוף
                                לאיזו תמונה
                                למנגינה, ואפילו לבלוף

                                אני בדרמה הכי גדולה
                                בדיכאון הכי עמוק
                                בוא נשיר עליו בקיסריה
                                בוא נלך לשיר ולחגוג

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                  #2439

                                  פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
                                  סופות שלג משתוללות בחוץ
                                  את העפעף היא בקושי עוצמת
                                  הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

                                  שקט מפחיד חותך תאוויר
                                  עיני כולם מושפלות
                                  עורה הדקיק הולך ומחוויר
                                  חרדותיה הולכות וגדלות

                                  אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
                                  הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
                                  אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
                                  עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

                                  לבסוף, זה קרה
                                  כמה נורא
                                  ה'אפצ'י' גילה עצמאות
                                  עיני כולן מתרוממות מהמבחן
                                  מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
                                  קרדיט ח.ב

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אדמיליםא מנותק
                                    אדמיליםא מנותק
                                    אדמילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2440

                                    הנני
                                    חשבתי שנגמרה לי
                                    הנשמה
                                    ולא תהיה לי עוד
                                    בכלל
                                    אבל פתאום היא
                                    צעקה בקול
                                    שרק אני שמעתי
                                    ואמרה רק:
                                    'אני כאן'
                                    ופחדתי
                                    שזה דיבור אחרון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בלאכטפוס123
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2441
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2442

                                        אלוקי,
                                        אתה לידי כאן,
                                        לא משנה באיזה רגע,
                                        כעס, כאב וגם ברוגע,

                                        גם כשנהיה חשוך,
                                        וגם כשלי קר,
                                        אף פעם לא תזיז פרצוף,
                                        רק נותן לי את היד,

                                        גם כשלי שמח וטוב,
                                        אתה תמיד לידי קרוב,

                                        אפילו אם נדמה לי,
                                        שאתה נעלמת וזהו,
                                        יודעת שזה רק נדמה,
                                        כי אתה ה', אבא אוהב!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2443

                                          איך היא מרגישה אני תוהה
                                          אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
                                          עולות לה זכרונות מהעבר
                                          עוד מהתחלת הסמינר
                                          הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
                                          היא כואבת את הבת הקטנה שבה
                                          שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
                                          שמנסה להראות את עצמה גיבורה
                                          ששותקת ולא אומרת כלום
                                          רק העינים מביעות את הכל
                                          עינים חלולות והפה קפוץ
                                          רק הלב בוכה כואב שותת דם
                                          אף אחד לא מבין את הבדידות
                                          אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
                                          ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
                                          להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
                                          חושבת שזה יבוא לה לעזרה
                                          אך כשהקושי מכביד עוד יותר
                                          היא כמעט מחליטה לוותר
                                          אלא שאז מתוך המערבולת
                                          והחוסר אונים
                                          היא מבינה שהכל בא מבפנים
                                          היא מחליטה לחזק את עצמה
                                          בלי לחכות לעידוד מאחרים
                                          וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
                                          ומצאה את אלוקים

                                          כי השם עוזר תמיד
                                          והשם אף פעם לא מוותר
                                          בכל נשמה הוא בוטח
                                          שתעשה את תפקידה באופן בטוח
                                          הוא מבין שלפעמים נכשלים
                                          שהכל פה מלא מכשולים
                                          הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
                                          שבין שתינו מחברת
                                          יש לו סבלנות וסובלנות
                                          לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

                                          וכך היא עלתה וגבהה
                                          מתוך הנסיון היא צמחה
                                          לא נתנה לעצמה לוותר
                                          דרשה מעצמה יותר
                                          אתם חושבים שהיא לא נפלה???
                                          היא נפלה!!
                                          אך מכל נפילה היא לא התרגשה
                                          נערה את האבק מהברכים
                                          והמשיכה לעלות כפלים

                                          כי צדיק זה ההוא שקם
                                          אחרי נפילה הוא לא נרדם
                                          מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
                                          מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

                                          יום טוב לכולם!!!

                                          אין דבר שלם מלב שבור,
                                          קרוב ד' לנשברי לב
                                          קרוב ד' לנשברי לב!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול