דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רות רפפורטר מנותק
    רות רפפורטר מנותק
    רות רפפורט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
    #2427
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • 11221 מנותק
      11221 מנותק
      1122
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
      #2428

      יושב
      בריכוז כותב
      שופך את הלב

      רע
      ה' ברא
      ומידי פעם משהו טוב ארע

      אחרים
      לי אומרים
      שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

      ציווים
      שקועים בלימודים
      התורה והמצוות כל כך מכבידים

      עוזב
      נשבר הלב
      שוכח לרגע שה' אותי אוהב

      זז
      כולי נחפז
      ובעולם החדש אני מגלה או אז

      החיים
      מאד מורכבים
      כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

      בגבורה
      אין רע
      ואך ורק בעזרת התורה

      הימים
      חולפים וזורמים
      ורק זכרונות טובים נצרמים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2429

        בזאת, אתה
        שָׁמַע הַשֵּׁם
        קוֹלִי אֶקְרָא
        וַחָנֵנִי
        וַעֲנֵנִי

        מִמִּי אֶפְחַד
        מִמִּי אִירָא
        הֲרֵי הוּא
        יַאַסְפֵנִי

        עֶזְרָתִי הָיִיתָ
        עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
        בְּיוֹם רָעָה
        תַּסְתִּירֵנִי

        אִם תַּחֲנָה
        עָלַי מַחֲנֶה
        אֶל תַּסְתֵּר
        מִמֶּנִּי

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
        • אדמיליםא אדמילים

          בזאת, אתה
          שָׁמַע הַשֵּׁם
          קוֹלִי אֶקְרָא
          וַחָנֵנִי
          וַעֲנֵנִי

          מִמִּי אֶפְחַד
          מִמִּי אִירָא
          הֲרֵי הוּא
          יַאַסְפֵנִי

          עֶזְרָתִי הָיִיתָ
          עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
          בְּיוֹם רָעָה
          תַּסְתִּירֵנִי

          אִם תַּחֲנָה
          עָלַי מַחֲנֶה
          אֶל תַּסְתֵּר
          מִמֶּנִּי

          A מנותק
          A מנותק
          Anne
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2430

          @אדמילים מהמםםם!!!
          איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
          הנה משהו משלי:

          שבועות של בניה
          של עמל וזיעה
          קרסו אלי קרקע
          תהום

          עומדת למעלה
          מרגישה חסרה
          מבקשת שיגמר כבר
          היום

          ושוב, זורחת שמש
          ושוב אני בונה
          מתאמצת להספיק.
          לתפקד

          אבל הלילה מגיע
          ומול עיניי הכלות
          הכל שוקע
          כמו עולה על
          מוקד

          ובלי להבין איך
          לישון אני נכנסת
          עם דופק סדיר
          ושלווה

          לעצמי אני חושבת
          ומיד מבינה
          ככה זה
          כשיש בך
          תקווה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2431

            מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
            שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
            והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

            לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
            שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
            לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
            רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

            נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
            שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
            נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
            אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

            עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
            שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
            עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
            "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

            נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
            תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
            הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
            שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
              #2432

              ואני שוב מתהלכת
              בין אנשים
              מסתובבת, מחייכת
              והם לא מרגישים
              וזה כל כך מבלבל
              והחיים קשים
              ואף אחד לא מקבל
              שום דבר לא ישים.

              כבר שבעתי מעצות
              שאין בי כוח לקיים
              כבר קצתי בריצות
              שאין בי אומץ לסיים
              רק תתנו לי יד
              כי אין לי אור
              בדרך אל היעד
              לפעמים קופאים מקור.

              והכל עוד שחור
              הלילה לא נגמר
              קצת נסוגה אחור
              מקומי לא נשמר
              כי יצאתי החוצה
              כי הרחתי קצת סתיו
              כי ניסיתי לברוח
              מהמציאות שעכשיו.

              רק תפסיקו לשפוט
              אתם לא במקומי
              תקרעו כותרות
              תאספו את דמי
              העולם שבחוץ
              סחף אותי קצת
              אין בי כוח לרוץ
              לביתי שהוצת.

              לא הם עוד לא יודעים
              זה יקרה בקרוב
              השמים אדומים
              ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                #2433

                עוד יום ועוד יום
                להתקדם מפה
                לשום מקום
                ללכת סתם
                לזרום עם כולם
                לתפוס את הרוח
                למצוא פינה משלי
                שאוכל קצת לנוח
                לכל עבר המחשבות עפות
                איך הם אף פעם לא מתעיפות
                כי אני כבר התעייפתי
                אבל הלב לא שואל
                רק מטייל ומטייל
                מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
                עם אותם שחקנים באותו מחזה
                וזה הורג אותי
                להיות עוד סתם
                לעוף בלי כיוון
                להיות כמו כולם
                כי להיות עוד סתם
                מחשבה שאותי לא עוזבת
                שגם בדיעבד אותי מעכבת
                ופתאום האור פורץ
                והכלי שנשבר
                ונמצא האוצר
                שבורא עולם אצלי הפקיד
                שבעצם חיפשתי אותו
                תמיד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #2434

                  תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                  איפה הטוב שהיה גם בלילות
                  לא רואה כלום מכמות הדמעות
                  מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                  תן לי כוחות לעבור את הכל
                  הרי אתה המלך הכל יכול
                  אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                  הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                  מביא את הכאב שהוא טוב
                  כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                  אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                  כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                  העולם שלך שהוא רק בשבילי
                  הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                  סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                  ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                  טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                  כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                  רק רציתי שישמעו את הלב
                  ושלא שמו לב זה היה כואב...

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2435

                    רק תפילה
                    אלוקיי
                    פתח את שפתיי
                    את לבי
                    רגשותיי
                    שמע נא קלי
                    את קולי
                    ופחדי
                    למדני קרבה
                    פשטות
                    אהבה
                    מילים
                    ותפילות
                    הרם עד
                    עליך
                    פתח שפתיי
                    אגיד
                    תהילתך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • שלום לכםש מנותק
                      שלום לכםש מנותק
                      שלום לכם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2436

                      עומדת צוחקת,
                      כאילו הכל טוב בחיים,
                      רצה מחייכת,
                      בורחת מעצמי,

                      הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                      תראו את האמת,
                      תרגישו את הכאב,
                      לא חוכמה להיות כשטוב,
                      ולברוח כשקשה,

                      לא הרבה אני מבקשת,
                      רק שתתנו יד,
                      וכתף תומכת,
                      על תשירו אותי לבד,
                      בדיוק עכשיו,

                      עומדת צוחקת,
                      ובאמת אני בוכה,
                      לא הרבה מבקשת,
                      רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2437

                        ישב לו המשורר והאזין לצלילים
                        הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
                        רצה הוא לוודא, להיות בטוח
                        שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

                        לפתע קם הוא כועס ממקומו,
                        הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
                        המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
                        הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

                        הביט המשרת בתדהמה ומלמל
                        המנגינה כה יפה, מי פלל
                        הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
                        הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

                        הסביר המשורר בבטחון גמור
                        כאן חסר כינור וזה ממש חמור
                        אמנם יש כאן שלושה כינורים
                        אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

                        כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
                        ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
                        תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
                        והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • שבור אורש מנותק
                          שבור אורש מנותק
                          שבור אור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2438

                          שיר קלאסי

                          כל השירים של היום
                          מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
                          חשוך ועצוב ואין שלום
                          אז בוא נדבר קצת על היגון

                          יושב לי במכונית
                          זורק תיאור מצב סתמי
                          חושב על החיים
                          ובסוף שורה של משהו מקורי

                          אני רוצה את מה שאני לא רוצה
                          אני לבן אבל בכל זאת שחור
                          מילים כמוסות שפה גבוהה
                          תלך ממני ואז תחזור

                          כולי געגועים לאיזו מילה
                          לאיזה נוף
                          לאיזו תמונה
                          למנגינה, ואפילו לבלוף

                          אני בדרמה הכי גדולה
                          בדיכאון הכי עמוק
                          בוא נשיר עליו בקיסריה
                          בוא נלך לשיר ולחגוג

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                            #2439

                            פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
                            סופות שלג משתוללות בחוץ
                            את העפעף היא בקושי עוצמת
                            הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

                            שקט מפחיד חותך תאוויר
                            עיני כולם מושפלות
                            עורה הדקיק הולך ומחוויר
                            חרדותיה הולכות וגדלות

                            אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
                            הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
                            אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
                            עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

                            לבסוף, זה קרה
                            כמה נורא
                            ה'אפצ'י' גילה עצמאות
                            עיני כולן מתרוממות מהמבחן
                            מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
                            קרדיט ח.ב

                            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2440

                              הנני
                              חשבתי שנגמרה לי
                              הנשמה
                              ולא תהיה לי עוד
                              בכלל
                              אבל פתאום היא
                              צעקה בקול
                              שרק אני שמעתי
                              ואמרה רק:
                              'אני כאן'
                              ופחדתי
                              שזה דיבור אחרון

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                בלאכטפוס123
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2441
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2442

                                  אלוקי,
                                  אתה לידי כאן,
                                  לא משנה באיזה רגע,
                                  כעס, כאב וגם ברוגע,

                                  גם כשנהיה חשוך,
                                  וגם כשלי קר,
                                  אף פעם לא תזיז פרצוף,
                                  רק נותן לי את היד,

                                  גם כשלי שמח וטוב,
                                  אתה תמיד לידי קרוב,

                                  אפילו אם נדמה לי,
                                  שאתה נעלמת וזהו,
                                  יודעת שזה רק נדמה,
                                  כי אתה ה', אבא אוהב!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2443

                                    איך היא מרגישה אני תוהה
                                    אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
                                    עולות לה זכרונות מהעבר
                                    עוד מהתחלת הסמינר
                                    הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
                                    היא כואבת את הבת הקטנה שבה
                                    שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
                                    שמנסה להראות את עצמה גיבורה
                                    ששותקת ולא אומרת כלום
                                    רק העינים מביעות את הכל
                                    עינים חלולות והפה קפוץ
                                    רק הלב בוכה כואב שותת דם
                                    אף אחד לא מבין את הבדידות
                                    אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
                                    ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
                                    להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
                                    חושבת שזה יבוא לה לעזרה
                                    אך כשהקושי מכביד עוד יותר
                                    היא כמעט מחליטה לוותר
                                    אלא שאז מתוך המערבולת
                                    והחוסר אונים
                                    היא מבינה שהכל בא מבפנים
                                    היא מחליטה לחזק את עצמה
                                    בלי לחכות לעידוד מאחרים
                                    וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
                                    ומצאה את אלוקים

                                    כי השם עוזר תמיד
                                    והשם אף פעם לא מוותר
                                    בכל נשמה הוא בוטח
                                    שתעשה את תפקידה באופן בטוח
                                    הוא מבין שלפעמים נכשלים
                                    שהכל פה מלא מכשולים
                                    הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
                                    שבין שתינו מחברת
                                    יש לו סבלנות וסובלנות
                                    לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

                                    וכך היא עלתה וגבהה
                                    מתוך הנסיון היא צמחה
                                    לא נתנה לעצמה לוותר
                                    דרשה מעצמה יותר
                                    אתם חושבים שהיא לא נפלה???
                                    היא נפלה!!
                                    אך מכל נפילה היא לא התרגשה
                                    נערה את האבק מהברכים
                                    והמשיכה לעלות כפלים

                                    כי צדיק זה ההוא שקם
                                    אחרי נפילה הוא לא נרדם
                                    מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
                                    מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

                                    יום טוב לכולם!!!

                                    אין דבר שלם מלב שבור,
                                    קרוב ד' לנשברי לב
                                    קרוב ד' לנשברי לב!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2444

                                      ב"ה

                                      ניואנסים
                                      מילה אחת
                                      הבדל גדול
                                      מכאיב,
                                      מפלה,
                                      מיותר.

                                      למה?
                                      למה אי אפשר
                                      להתחבר לנשמה
                                      לעזוב החיצוניות
                                      להתמקד במהות
                                      באישיות

                                      יהיו שיטענו כנגד
                                      בחברה הכל חשוב
                                      אפילו צבע הבגד
                                      אך אני אחזור ואומר
                                      לא זה העיקר!

                                      יש מקום
                                      אולי מזערי
                                      לקודים חברתיים
                                      אך נפש האדם
                                      היא הדבר העיקרי
                                      והחשוב ביותר בחיים

                                      ובל לא נשכח
                                      זכות השפיטה
                                      ביד בורא עולם
                                      ועלינו הוא ציווה
                                      לאהוב את כולם.

                                      זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמעק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2445

                                        ימים עוברים שנים חולפות,
                                        ילדים גדלים אמהות בוכות,
                                        מה עם הילדות שמתבגרות,
                                        האם לא נאמר, די לדרישות,

                                        תגידו מה פה חשוב באמת,
                                        כמה נתעסק עוד במה יגידו,
                                        עד מתי הם בשבילך יחליטו,
                                        בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

                                        במה תחליף את בחירת ליבך,
                                        האם כסף או כבוד יקנו אותך,
                                        תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
                                        רק אשה טובה תסייע בעדך,

                                        תסתכל על המציאות בעיניים,
                                        יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
                                        אולי הם גם לא גרים בירושלים,
                                        אך האיכות שלהם שווה כפליים,

                                        אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
                                        וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
                                        לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
                                        כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

                                        ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
                                        והזמן לא יעצור לך מלכת,
                                        כי הבת קול בשבילך מכרזת,
                                        לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

                                        אל תדפוק חשבון לאף אחד,
                                        שלא תישאר בסוף אתה לבד,
                                        כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
                                        מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

                                        כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
                                        אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
                                        תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
                                        שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
                                        .

                                        את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

                                        במקום שבו
                                        מסתיימות המילים
                                        מדבר הלב !

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • 11221 מנותק
                                          11221 מנותק
                                          1122
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2446

                                          אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
                                          שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
                                          שיר שאותו בגנים ילמדו
                                          שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

                                          שיר חדש

                                          לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
                                          להתחיל במשימה אני מוכן
                                          מחפש להתחלה חרוזים קליטים
                                          שלכל הגילאים יצליחו להתאים

                                          הלב געש

                                          אז בשיר המיוחד שלי
                                          אני חייב להיות מקורי
                                          נושא שאותו כבר לא חרשו
                                          כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

                                          כולי נרגש

                                          בשיר שלי יכול להיות
                                          לכל כובע אפילו 5 פינות
                                          וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
                                          הכל הכל כיד הדימיון

                                          זה מתחיל ממש

                                          ירח, שמש, שמיים
                                          בורח, אמש, טיפות מים
                                          החרוזים זורמים כמו נהרות
                                          אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

                                          אכזבה חש

                                          מקפל את הדף, גונז החלום
                                          ואז מבליח רעיון פתאום
                                          פותח הדף ולמעלה כותב:
                                          ה', אני אותך אוהב!!

                                          החלום ימומש

                                          אני אותך אוהב
                                          באמת מכל הלב
                                          אבל יש לי חלום
                                          גאולה רוצה היום!

                                          נפגש בבית המקדש!!!

                                          המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול