דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חינדיקיקיח מנותק
    חינדיקיקיח מנותק
    חינדיקיקי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2423

    פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
    שיר שכתבתי לא מזמן.

    איפה האור שבקצה המנהרה
    חשוך לי וקר
    הזמן עובר, נשארת רק אמונה
    אוצר יקר

    תגידו איך יוצאים מכאן
    הלכתי לאיבוד
    רוצה לראות אפילו קצה ענן
    ואת החושך נופל שדוד

    אוויר חריף מדי
    טיפות של גשם
    רוח סערה צועקת
    עננים מתקדרים-
    רק לצאת מפה!!

    מתי יבוא האור יגאל אותי
    מתוך כל הבלבול יוציא אותי
    מתי יבוא האור יאיר עיניי
    ייתן לי כל הטוב עד בלי די

    איפה האור שיאיר החשיכה
    ליבי רטוב
    לפעמים נאבדת לי התקווה
    שפעם יהיה טוב

    רק האהבה מצעידה את רגליי
    הולכת בלי להתייאש
    עם הדמעות שזולגות על פניי
    רוצה כבר להתרגש

    מתי יבוא האור יציל אותי
    מלהתפתל בכאב של עצמי
    שיבוא ויחבק אותי
    מתי כבר ישמע את קולי?!

    ועוד יגיע יום
    אראה אותו למולי
    זה יקרה פתאום
    האור ישטוף את כל כולי
    אשא עיניי למרום
    מחוץ למנהרה אראה את עצמי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2424

      מנסה להספיק את הרכבת
      הרכבת של החיים
      אך שוב אני מאחרת
      והיא מותירה בי שבילים חרוכים

      וכולם נמצאים על הרכבת
      הרכבת של השפיות
      ורק אני פספסתי
      מחפשת מה הטעות

      וכמה שארוץ טרופת נשימה
      עליה לא אצליח לעלות
      נגזר עליי להיוותר בשממה
      לאסוף שברי מהות

      רגע לפני החושך עוף חול
      יוצא לקראתי בשיר ומחול
      יש לך סיכוי
      לתפוס את הרכבת
      את לא צריכה לרוץ
      רק לפתוח דלת

      לפתוח את הלב
      לבעל הרכבת- בורא עולם
      והיא ברחמיו יעלה אותך
      לרכבת עם כולם....

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2425

        מחכה
        שבעה רקיעים יש
        חיפשתי
        את השמים של
        כל המחכים
        שיתחיל הלילה
        שיסתיים
        שייגמר לו גוף
        שיתקיים
        שבעה רקיעים יש
        חיפשתי
        לא מצאתי
        בינתיים;
        מחכה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2426

          בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
          אושר עילאי על פני כולם
          מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
          נשמות חדשות יורדות לעולם

          אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
          מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
          לבסוף יצא רופא בצער משווע
          את הבשורה הנוראה אין להכיל

          יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
          מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
          בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
          ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

          עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
          עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
          משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
          רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
            #2427
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • 11221 מנותק
              11221 מנותק
              1122
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
              #2428

              יושב
              בריכוז כותב
              שופך את הלב

              רע
              ה' ברא
              ומידי פעם משהו טוב ארע

              אחרים
              לי אומרים
              שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

              ציווים
              שקועים בלימודים
              התורה והמצוות כל כך מכבידים

              עוזב
              נשבר הלב
              שוכח לרגע שה' אותי אוהב

              זז
              כולי נחפז
              ובעולם החדש אני מגלה או אז

              החיים
              מאד מורכבים
              כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

              בגבורה
              אין רע
              ואך ורק בעזרת התורה

              הימים
              חולפים וזורמים
              ורק זכרונות טובים נצרמים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • אדמיליםא מנותק
                אדמיליםא מנותק
                אדמילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2429

                בזאת, אתה
                שָׁמַע הַשֵּׁם
                קוֹלִי אֶקְרָא
                וַחָנֵנִי
                וַעֲנֵנִי

                מִמִּי אֶפְחַד
                מִמִּי אִירָא
                הֲרֵי הוּא
                יַאַסְפֵנִי

                עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                בְּיוֹם רָעָה
                תַּסְתִּירֵנִי

                אִם תַּחֲנָה
                עָלַי מַחֲנֶה
                אֶל תַּסְתֵּר
                מִמֶּנִּי

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                • אדמיליםא אדמילים

                  בזאת, אתה
                  שָׁמַע הַשֵּׁם
                  קוֹלִי אֶקְרָא
                  וַחָנֵנִי
                  וַעֲנֵנִי

                  מִמִּי אֶפְחַד
                  מִמִּי אִירָא
                  הֲרֵי הוּא
                  יַאַסְפֵנִי

                  עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                  עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                  בְּיוֹם רָעָה
                  תַּסְתִּירֵנִי

                  אִם תַּחֲנָה
                  עָלַי מַחֲנֶה
                  אֶל תַּסְתֵּר
                  מִמֶּנִּי

                  A מנותק
                  A מנותק
                  Anne
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2430

                  @אדמילים מהמםםם!!!
                  איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
                  הנה משהו משלי:

                  שבועות של בניה
                  של עמל וזיעה
                  קרסו אלי קרקע
                  תהום

                  עומדת למעלה
                  מרגישה חסרה
                  מבקשת שיגמר כבר
                  היום

                  ושוב, זורחת שמש
                  ושוב אני בונה
                  מתאמצת להספיק.
                  לתפקד

                  אבל הלילה מגיע
                  ומול עיניי הכלות
                  הכל שוקע
                  כמו עולה על
                  מוקד

                  ובלי להבין איך
                  לישון אני נכנסת
                  עם דופק סדיר
                  ושלווה

                  לעצמי אני חושבת
                  ומיד מבינה
                  ככה זה
                  כשיש בך
                  תקווה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2431

                    מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
                    שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
                    והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

                    לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
                    שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                    לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
                    רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

                    נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
                    שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
                    נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
                    אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

                    עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
                    שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                    עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
                    "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

                    נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
                    תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
                    הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
                    שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                    סימן שהשמש שוקעת!
                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • אלישא מנותק
                      אלישא מנותק
                      אליש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                      #2432

                      ואני שוב מתהלכת
                      בין אנשים
                      מסתובבת, מחייכת
                      והם לא מרגישים
                      וזה כל כך מבלבל
                      והחיים קשים
                      ואף אחד לא מקבל
                      שום דבר לא ישים.

                      כבר שבעתי מעצות
                      שאין בי כוח לקיים
                      כבר קצתי בריצות
                      שאין בי אומץ לסיים
                      רק תתנו לי יד
                      כי אין לי אור
                      בדרך אל היעד
                      לפעמים קופאים מקור.

                      והכל עוד שחור
                      הלילה לא נגמר
                      קצת נסוגה אחור
                      מקומי לא נשמר
                      כי יצאתי החוצה
                      כי הרחתי קצת סתיו
                      כי ניסיתי לברוח
                      מהמציאות שעכשיו.

                      רק תפסיקו לשפוט
                      אתם לא במקומי
                      תקרעו כותרות
                      תאספו את דמי
                      העולם שבחוץ
                      סחף אותי קצת
                      אין בי כוח לרוץ
                      לביתי שהוצת.

                      לא הם עוד לא יודעים
                      זה יקרה בקרוב
                      השמים אדומים
                      ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                        #2433

                        עוד יום ועוד יום
                        להתקדם מפה
                        לשום מקום
                        ללכת סתם
                        לזרום עם כולם
                        לתפוס את הרוח
                        למצוא פינה משלי
                        שאוכל קצת לנוח
                        לכל עבר המחשבות עפות
                        איך הם אף פעם לא מתעיפות
                        כי אני כבר התעייפתי
                        אבל הלב לא שואל
                        רק מטייל ומטייל
                        מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
                        עם אותם שחקנים באותו מחזה
                        וזה הורג אותי
                        להיות עוד סתם
                        לעוף בלי כיוון
                        להיות כמו כולם
                        כי להיות עוד סתם
                        מחשבה שאותי לא עוזבת
                        שגם בדיעבד אותי מעכבת
                        ופתאום האור פורץ
                        והכלי שנשבר
                        ונמצא האוצר
                        שבורא עולם אצלי הפקיד
                        שבעצם חיפשתי אותו
                        תמיד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                          #2434

                          תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                          איפה הטוב שהיה גם בלילות
                          לא רואה כלום מכמות הדמעות
                          מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                          תן לי כוחות לעבור את הכל
                          הרי אתה המלך הכל יכול
                          אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                          הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                          מביא את הכאב שהוא טוב
                          כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                          אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                          כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                          העולם שלך שהוא רק בשבילי
                          הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                          סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                          ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                          טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                          כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                          רק רציתי שישמעו את הלב
                          ושלא שמו לב זה היה כואב...

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2435

                            רק תפילה
                            אלוקיי
                            פתח את שפתיי
                            את לבי
                            רגשותיי
                            שמע נא קלי
                            את קולי
                            ופחדי
                            למדני קרבה
                            פשטות
                            אהבה
                            מילים
                            ותפילות
                            הרם עד
                            עליך
                            פתח שפתיי
                            אגיד
                            תהילתך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • שלום לכםש מנותק
                              שלום לכםש מנותק
                              שלום לכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2436

                              עומדת צוחקת,
                              כאילו הכל טוב בחיים,
                              רצה מחייכת,
                              בורחת מעצמי,

                              הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                              תראו את האמת,
                              תרגישו את הכאב,
                              לא חוכמה להיות כשטוב,
                              ולברוח כשקשה,

                              לא הרבה אני מבקשת,
                              רק שתתנו יד,
                              וכתף תומכת,
                              על תשירו אותי לבד,
                              בדיוק עכשיו,

                              עומדת צוחקת,
                              ובאמת אני בוכה,
                              לא הרבה מבקשת,
                              רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2437

                                ישב לו המשורר והאזין לצלילים
                                הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
                                רצה הוא לוודא, להיות בטוח
                                שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

                                לפתע קם הוא כועס ממקומו,
                                הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
                                המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
                                הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

                                הביט המשרת בתדהמה ומלמל
                                המנגינה כה יפה, מי פלל
                                הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
                                הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

                                הסביר המשורר בבטחון גמור
                                כאן חסר כינור וזה ממש חמור
                                אמנם יש כאן שלושה כינורים
                                אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

                                כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
                                ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
                                תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
                                והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • שבור אורש מנותק
                                  שבור אורש מנותק
                                  שבור אור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2438

                                  שיר קלאסי

                                  כל השירים של היום
                                  מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
                                  חשוך ועצוב ואין שלום
                                  אז בוא נדבר קצת על היגון

                                  יושב לי במכונית
                                  זורק תיאור מצב סתמי
                                  חושב על החיים
                                  ובסוף שורה של משהו מקורי

                                  אני רוצה את מה שאני לא רוצה
                                  אני לבן אבל בכל זאת שחור
                                  מילים כמוסות שפה גבוהה
                                  תלך ממני ואז תחזור

                                  כולי געגועים לאיזו מילה
                                  לאיזה נוף
                                  לאיזו תמונה
                                  למנגינה, ואפילו לבלוף

                                  אני בדרמה הכי גדולה
                                  בדיכאון הכי עמוק
                                  בוא נשיר עליו בקיסריה
                                  בוא נלך לשיר ולחגוג

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                    #2439

                                    פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
                                    סופות שלג משתוללות בחוץ
                                    את העפעף היא בקושי עוצמת
                                    הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

                                    שקט מפחיד חותך תאוויר
                                    עיני כולם מושפלות
                                    עורה הדקיק הולך ומחוויר
                                    חרדותיה הולכות וגדלות

                                    אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
                                    הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
                                    אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
                                    עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

                                    לבסוף, זה קרה
                                    כמה נורא
                                    ה'אפצ'י' גילה עצמאות
                                    עיני כולן מתרוממות מהמבחן
                                    מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
                                    קרדיט ח.ב

                                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2440

                                      הנני
                                      חשבתי שנגמרה לי
                                      הנשמה
                                      ולא תהיה לי עוד
                                      בכלל
                                      אבל פתאום היא
                                      צעקה בקול
                                      שרק אני שמעתי
                                      ואמרה רק:
                                      'אני כאן'
                                      ופחדתי
                                      שזה דיבור אחרון

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בלאכטפוס123
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2441
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2442

                                          אלוקי,
                                          אתה לידי כאן,
                                          לא משנה באיזה רגע,
                                          כעס, כאב וגם ברוגע,

                                          גם כשנהיה חשוך,
                                          וגם כשלי קר,
                                          אף פעם לא תזיז פרצוף,
                                          רק נותן לי את היד,

                                          גם כשלי שמח וטוב,
                                          אתה תמיד לידי קרוב,

                                          אפילו אם נדמה לי,
                                          שאתה נעלמת וזהו,
                                          יודעת שזה רק נדמה,
                                          כי אתה ה', אבא אוהב!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול