דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    פוסט זה נמחק!

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2417

    ניכנסת למקצב
    שקט כאן כמו הים
    זה מדהים
    איך ביומיים
    נהרס האתר המדהים.

    לפני שבוע
    בזמן הקבוע
    היית ניכנס
    ומעל מאה הודעות
    מחכות לך באתראות.

    איבדת ראש
    וכימעט מתייאש
    מאיפה אני אמור להתחיל
    לסנן את מה שהאתר מכיל.

    היום אתה ניכנס
    ובקושי 20 חדשות
    מנסה להבין
    מה הולך כאן לקרות.
    איך האתר מכאן ממשיך?.
    ומתי נט פרי
    את האתר יתיר?

    תכלס מה שנכון נכון....
    פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
    ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • יונתן הקטןי מנותק
      יונתן הקטןי מנותק
      יונתן הקטן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
      #2418
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2419

        תודה רבה לך אומרת
        מחבקת ומבקשת
        מהשם שישמור עליך לעד
        שתהיי לצידי אם אמעד

        מברכת אותך בכל הברכות
        כי מגיע לך אני עם דמעות
        יודעת שאת אותי אוהבת
        וכל החיים עלי שומרת

        המשפט שאין כמוך בעולם
        נאמר רק עליך
        כי אין כמוך אמא בעולם
        לא יכולה בלעדיך

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • שבור אורש מנותק
          שבור אורש מנותק
          שבור אור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2420

          תרדמת העולם

          אנשים ישנים אנשים ישנים
          מסביב הולמים כל היום פטישים
          הולמים בהרים בבתים בראשים
          חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

          איפה עבר הירדן
          איפה בית המקדש
          איפה שיבת כל שארית ישראל
          אני חוזר על שאלות אני לא חדש

          רק למה לחיים זה לא מגיע
          הכול בלעדי נחלת דרשנים
          מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
          אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

          אומרים לי איזה צדיק
          אתה חמוד אתה
          איזה שאיפות איזה דיבורים
          דברים יפים דיברת

          אז כבר איני יודע את מי להאשים
          כולם איתי מסתבר
          רק תגידו לי אם כך אנשים
          למה בכנסת אין איש מדבר

          לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
          לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
          לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
          רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

          אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
          זה אתם שבחרתם
          תאשימו אותם רק אם תמיד
          בעמדותיכם בעקביות דבקתם

          מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
          הולכים אחרי נאומים והצהרות
          כשעוסקים בחול אין עוד קודש
          אחר כך מתפלאים על התוצאות

          אנשים ישנים אנשים ישנים
          מסביב הולמים כל היום פטישים
          הולמים בהרים בבתים בראשים
          חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

          הרבה יש לדבר
          ואני מרגיש משחית מילים
          אבל גם ככה המערכות מושחתות
          אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • NAAMA 0N מנותק
            NAAMA 0N מנותק
            NAAMA 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
            #2421

            חושך סמיך
            כולם חיים בתוך בועה
            מצב מביך
            לפתע נותרתי בודדה

            ההפליה כואבת
            פוגעת בי ללא מנוחה
            אני עדין לא מעכלת
            איך החברה בגדה

            חברה לכאב
            לבסוף התהפך הגלגל
            יותר לא תבין ללב
            אנחנו כבר לא על אותו גל

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • הראל 1ה מנותק
              הראל 1ה מנותק
              הראל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2422

              היי
              אני סתם ילדה רגילה
              לא מיוחסת או חשובה
              אפילו לא חכמה
              או מוכשרת ברמה
              נולדתי כך
              וכשגדלתי ראתי
              שיש ילדים אחרים
              יש ילדים חשובים
              התנהגו אלהם אחרת
              בכבוד חנופה
              בלי קשר למעשים
              להשפעות לתוצאות
              בהתחלה כעסתי
              רציתי לשנות את העולם
              רציתי להביא שויון
              אבל הסבירו לי
              זה לא יקרה
              העולם לא ישתנה
              אבל לא הבנתי
              התעקשתי
              נפצעתי
              וכשהובסתי
              הבנתי
              העולם הוא שקר
              וכך הוא ישאר
              אבל
              אני יכולה להשתנות
              להפוך את הסביבה שלי
              לטובה יותר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • חינדיקיקיח מנותק
                חינדיקיקיח מנותק
                חינדיקיקי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2423

                פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
                שיר שכתבתי לא מזמן.

                איפה האור שבקצה המנהרה
                חשוך לי וקר
                הזמן עובר, נשארת רק אמונה
                אוצר יקר

                תגידו איך יוצאים מכאן
                הלכתי לאיבוד
                רוצה לראות אפילו קצה ענן
                ואת החושך נופל שדוד

                אוויר חריף מדי
                טיפות של גשם
                רוח סערה צועקת
                עננים מתקדרים-
                רק לצאת מפה!!

                מתי יבוא האור יגאל אותי
                מתוך כל הבלבול יוציא אותי
                מתי יבוא האור יאיר עיניי
                ייתן לי כל הטוב עד בלי די

                איפה האור שיאיר החשיכה
                ליבי רטוב
                לפעמים נאבדת לי התקווה
                שפעם יהיה טוב

                רק האהבה מצעידה את רגליי
                הולכת בלי להתייאש
                עם הדמעות שזולגות על פניי
                רוצה כבר להתרגש

                מתי יבוא האור יציל אותי
                מלהתפתל בכאב של עצמי
                שיבוא ויחבק אותי
                מתי כבר ישמע את קולי?!

                ועוד יגיע יום
                אראה אותו למולי
                זה יקרה פתאום
                האור ישטוף את כל כולי
                אשא עיניי למרום
                מחוץ למנהרה אראה את עצמי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2424

                  מנסה להספיק את הרכבת
                  הרכבת של החיים
                  אך שוב אני מאחרת
                  והיא מותירה בי שבילים חרוכים

                  וכולם נמצאים על הרכבת
                  הרכבת של השפיות
                  ורק אני פספסתי
                  מחפשת מה הטעות

                  וכמה שארוץ טרופת נשימה
                  עליה לא אצליח לעלות
                  נגזר עליי להיוותר בשממה
                  לאסוף שברי מהות

                  רגע לפני החושך עוף חול
                  יוצא לקראתי בשיר ומחול
                  יש לך סיכוי
                  לתפוס את הרכבת
                  את לא צריכה לרוץ
                  רק לפתוח דלת

                  לפתוח את הלב
                  לבעל הרכבת- בורא עולם
                  והיא ברחמיו יעלה אותך
                  לרכבת עם כולם....

                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2425

                    מחכה
                    שבעה רקיעים יש
                    חיפשתי
                    את השמים של
                    כל המחכים
                    שיתחיל הלילה
                    שיסתיים
                    שייגמר לו גוף
                    שיתקיים
                    שבעה רקיעים יש
                    חיפשתי
                    לא מצאתי
                    בינתיים;
                    מחכה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2426

                      בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
                      אושר עילאי על פני כולם
                      מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
                      נשמות חדשות יורדות לעולם

                      אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
                      מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
                      לבסוף יצא רופא בצער משווע
                      את הבשורה הנוראה אין להכיל

                      יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
                      מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
                      בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
                      ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

                      עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
                      עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
                      משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
                      רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                        #2427
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • 11221 מנותק
                          11221 מנותק
                          1122
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                          #2428

                          יושב
                          בריכוז כותב
                          שופך את הלב

                          רע
                          ה' ברא
                          ומידי פעם משהו טוב ארע

                          אחרים
                          לי אומרים
                          שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

                          ציווים
                          שקועים בלימודים
                          התורה והמצוות כל כך מכבידים

                          עוזב
                          נשבר הלב
                          שוכח לרגע שה' אותי אוהב

                          זז
                          כולי נחפז
                          ובעולם החדש אני מגלה או אז

                          החיים
                          מאד מורכבים
                          כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

                          בגבורה
                          אין רע
                          ואך ורק בעזרת התורה

                          הימים
                          חולפים וזורמים
                          ורק זכרונות טובים נצרמים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2429

                            בזאת, אתה
                            שָׁמַע הַשֵּׁם
                            קוֹלִי אֶקְרָא
                            וַחָנֵנִי
                            וַעֲנֵנִי

                            מִמִּי אֶפְחַד
                            מִמִּי אִירָא
                            הֲרֵי הוּא
                            יַאַסְפֵנִי

                            עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                            עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                            בְּיוֹם רָעָה
                            תַּסְתִּירֵנִי

                            אִם תַּחֲנָה
                            עָלַי מַחֲנֶה
                            אֶל תַּסְתֵּר
                            מִמֶּנִּי

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                            • אדמיליםא אדמילים

                              בזאת, אתה
                              שָׁמַע הַשֵּׁם
                              קוֹלִי אֶקְרָא
                              וַחָנֵנִי
                              וַעֲנֵנִי

                              מִמִּי אֶפְחַד
                              מִמִּי אִירָא
                              הֲרֵי הוּא
                              יַאַסְפֵנִי

                              עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                              עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                              בְּיוֹם רָעָה
                              תַּסְתִּירֵנִי

                              אִם תַּחֲנָה
                              עָלַי מַחֲנֶה
                              אֶל תַּסְתֵּר
                              מִמֶּנִּי

                              A מחובר
                              A מחובר
                              Anne
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2430

                              @אדמילים מהמםםם!!!
                              איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
                              הנה משהו משלי:

                              שבועות של בניה
                              של עמל וזיעה
                              קרסו אלי קרקע
                              תהום

                              עומדת למעלה
                              מרגישה חסרה
                              מבקשת שיגמר כבר
                              היום

                              ושוב, זורחת שמש
                              ושוב אני בונה
                              מתאמצת להספיק.
                              לתפקד

                              אבל הלילה מגיע
                              ומול עיניי הכלות
                              הכל שוקע
                              כמו עולה על
                              מוקד

                              ובלי להבין איך
                              לישון אני נכנסת
                              עם דופק סדיר
                              ושלווה

                              לעצמי אני חושבת
                              ומיד מבינה
                              ככה זה
                              כשיש בך
                              תקווה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2431

                                מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
                                שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
                                והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

                                לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
                                שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                                לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
                                רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

                                נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
                                שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
                                נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
                                אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

                                עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
                                שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                                עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
                                "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

                                נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
                                תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
                                הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
                                שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • אלישא מנותק
                                  אלישא מנותק
                                  אליש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                  #2432

                                  ואני שוב מתהלכת
                                  בין אנשים
                                  מסתובבת, מחייכת
                                  והם לא מרגישים
                                  וזה כל כך מבלבל
                                  והחיים קשים
                                  ואף אחד לא מקבל
                                  שום דבר לא ישים.

                                  כבר שבעתי מעצות
                                  שאין בי כוח לקיים
                                  כבר קצתי בריצות
                                  שאין בי אומץ לסיים
                                  רק תתנו לי יד
                                  כי אין לי אור
                                  בדרך אל היעד
                                  לפעמים קופאים מקור.

                                  והכל עוד שחור
                                  הלילה לא נגמר
                                  קצת נסוגה אחור
                                  מקומי לא נשמר
                                  כי יצאתי החוצה
                                  כי הרחתי קצת סתיו
                                  כי ניסיתי לברוח
                                  מהמציאות שעכשיו.

                                  רק תפסיקו לשפוט
                                  אתם לא במקומי
                                  תקרעו כותרות
                                  תאספו את דמי
                                  העולם שבחוץ
                                  סחף אותי קצת
                                  אין בי כוח לרוץ
                                  לביתי שהוצת.

                                  לא הם עוד לא יודעים
                                  זה יקרה בקרוב
                                  השמים אדומים
                                  ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

                                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                    #2433

                                    עוד יום ועוד יום
                                    להתקדם מפה
                                    לשום מקום
                                    ללכת סתם
                                    לזרום עם כולם
                                    לתפוס את הרוח
                                    למצוא פינה משלי
                                    שאוכל קצת לנוח
                                    לכל עבר המחשבות עפות
                                    איך הם אף פעם לא מתעיפות
                                    כי אני כבר התעייפתי
                                    אבל הלב לא שואל
                                    רק מטייל ומטייל
                                    מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
                                    עם אותם שחקנים באותו מחזה
                                    וזה הורג אותי
                                    להיות עוד סתם
                                    לעוף בלי כיוון
                                    להיות כמו כולם
                                    כי להיות עוד סתם
                                    מחשבה שאותי לא עוזבת
                                    שגם בדיעבד אותי מעכבת
                                    ופתאום האור פורץ
                                    והכלי שנשבר
                                    ונמצא האוצר
                                    שבורא עולם אצלי הפקיד
                                    שבעצם חיפשתי אותו
                                    תמיד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #2434

                                      תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                                      איפה הטוב שהיה גם בלילות
                                      לא רואה כלום מכמות הדמעות
                                      מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                                      תן לי כוחות לעבור את הכל
                                      הרי אתה המלך הכל יכול
                                      אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                                      הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                                      מביא את הכאב שהוא טוב
                                      כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                                      אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                                      כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                                      העולם שלך שהוא רק בשבילי
                                      הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                                      סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                                      ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                                      טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                                      כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                                      רק רציתי שישמעו את הלב
                                      ושלא שמו לב זה היה כואב...

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2435

                                        רק תפילה
                                        אלוקיי
                                        פתח את שפתיי
                                        את לבי
                                        רגשותיי
                                        שמע נא קלי
                                        את קולי
                                        ופחדי
                                        למדני קרבה
                                        פשטות
                                        אהבה
                                        מילים
                                        ותפילות
                                        הרם עד
                                        עליך
                                        פתח שפתיי
                                        אגיד
                                        תהילתך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2436

                                          עומדת צוחקת,
                                          כאילו הכל טוב בחיים,
                                          רצה מחייכת,
                                          בורחת מעצמי,

                                          הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                                          תראו את האמת,
                                          תרגישו את הכאב,
                                          לא חוכמה להיות כשטוב,
                                          ולברוח כשקשה,

                                          לא הרבה אני מבקשת,
                                          רק שתתנו יד,
                                          וכתף תומכת,
                                          על תשירו אותי לבד,
                                          בדיוק עכשיו,

                                          עומדת צוחקת,
                                          ובאמת אני בוכה,
                                          לא הרבה מבקשת,
                                          רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול