דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 810.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
    #2410
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2411

      הכל התחיל ביום בהיר
      הלכתי לבדי בקצב מהיר
      שלא אאחר את התפילה
      וחס ושלום אעבור עברה
      נכנסתי מזיע לבית הכנסת
      ובבכיות התחלתי תפילה נרגשת
      תודה רבה ה יתברך
      על הזיווג המוצלח והמבורך

      מוקדש לבן דודי שהיום סוגר וורט מזל טוב

      זה לא כזה מושקע אבל לא חשוב זה מה שיצא🙄

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מתנדנדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2412

        סלחתי
        זה לא אומר
        שהכאב בלב נגמר
        שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
        שהאושר שוב מגיע להציף אותי
        סלחתי
        זה לא אומר שהכל נמחק
        כמו חורים על הקיר החלק
        כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
        כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
        סלחתי
        אז אשאיר הכל מאחור
        לא אמשיך להתעסק ולנבור
        אביט קדימה ואזכיר לעצמי
        מה שהיה היה
        סלחתי!

        יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
        תפילה היא כן.
        (יובל סטופל)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • 11221 מנותק
          11221 מנותק
          1122
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
          #2413

          הולך הח''כ ובידו התיק
          לפתע שום דבר לא מעיק
          הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
          לפתע הביט סביב בפליאה

          הוא בכלל יושב ורגליו במים
          בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
          הוא נח לו על חוף הים
          ופתאום, כולו נדהם

          הוא עומד על במה עם המון נגנים
          ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
          הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
          הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

          מביט הוא לכל הצדדים
          חבורת ילדים מסביבו מרצדים
          ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
          לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

          לפתע בבית הכנסת ניצב
          מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
          הוא מיישר את משקפיו
          ופתאום מתבהר כל המצב

          הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
          בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
          אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
          אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

          אך לפתע קול למוחו מבליח
          איך אתה רוצה עתיד מבטיח
          אם בהווה אתה לא מצליח?
          מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
          מהיום אין כמוני!
          אני הילד הכי- הכי טוב!

          אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • 11221 1122

            הולך הח''כ ובידו התיק
            לפתע שום דבר לא מעיק
            הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
            לפתע הביט סביב בפליאה

            הוא בכלל יושב ורגליו במים
            בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
            הוא נח לו על חוף הים
            ופתאום, כולו נדהם

            הוא עומד על במה עם המון נגנים
            ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
            הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
            הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

            מביט הוא לכל הצדדים
            חבורת ילדים מסביבו מרצדים
            ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
            לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

            לפתע בבית הכנסת ניצב
            מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
            הוא מיישר את משקפיו
            ופתאום מתבהר כל המצב

            הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
            בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
            אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
            אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

            אך לפתע קול למוחו מבליח
            איך אתה רוצה עתיד מבטיח
            אם בהווה אתה לא מצליח?
            מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
            מהיום אין כמוני!
            אני הילד הכי- הכי טוב!

            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2414
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שבור אורש מנותק
              שבור אורש מנותק
              שבור אור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2415

              בלדה על רחמי שקר

              אדם קבל על מערכת

              רצו שיירגע לא רצו להשתנות
              אז הקשיבו לו ודיבר
              שמחו על שנרגע
              עד שהבין העניין וכעס

              רצו שיירגע לא רצו להשתנות
              אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
              הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
              עד שהבין העניין וכעס

              רצו שיירגע לא רצו להשתנות
              אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
              כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
              אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                #2416
                פוסט זה נמחק!
                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  פוסט זה נמחק!

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2417

                  ניכנסת למקצב
                  שקט כאן כמו הים
                  זה מדהים
                  איך ביומיים
                  נהרס האתר המדהים.

                  לפני שבוע
                  בזמן הקבוע
                  היית ניכנס
                  ומעל מאה הודעות
                  מחכות לך באתראות.

                  איבדת ראש
                  וכימעט מתייאש
                  מאיפה אני אמור להתחיל
                  לסנן את מה שהאתר מכיל.

                  היום אתה ניכנס
                  ובקושי 20 חדשות
                  מנסה להבין
                  מה הולך כאן לקרות.
                  איך האתר מכאן ממשיך?.
                  ומתי נט פרי
                  את האתר יתיר?

                  תכלס מה שנכון נכון....
                  פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
                  ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • יונתן הקטןי מנותק
                    יונתן הקטןי מנותק
                    יונתן הקטן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                    #2418
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2419

                      תודה רבה לך אומרת
                      מחבקת ומבקשת
                      מהשם שישמור עליך לעד
                      שתהיי לצידי אם אמעד

                      מברכת אותך בכל הברכות
                      כי מגיע לך אני עם דמעות
                      יודעת שאת אותי אוהבת
                      וכל החיים עלי שומרת

                      המשפט שאין כמוך בעולם
                      נאמר רק עליך
                      כי אין כמוך אמא בעולם
                      לא יכולה בלעדיך

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • שבור אורש מנותק
                        שבור אורש מנותק
                        שבור אור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2420

                        תרדמת העולם

                        אנשים ישנים אנשים ישנים
                        מסביב הולמים כל היום פטישים
                        הולמים בהרים בבתים בראשים
                        חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                        איפה עבר הירדן
                        איפה בית המקדש
                        איפה שיבת כל שארית ישראל
                        אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                        רק למה לחיים זה לא מגיע
                        הכול בלעדי נחלת דרשנים
                        מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                        אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                        אומרים לי איזה צדיק
                        אתה חמוד אתה
                        איזה שאיפות איזה דיבורים
                        דברים יפים דיברת

                        אז כבר איני יודע את מי להאשים
                        כולם איתי מסתבר
                        רק תגידו לי אם כך אנשים
                        למה בכנסת אין איש מדבר

                        לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                        לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                        לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                        רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                        אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                        זה אתם שבחרתם
                        תאשימו אותם רק אם תמיד
                        בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                        מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                        הולכים אחרי נאומים והצהרות
                        כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                        אחר כך מתפלאים על התוצאות

                        אנשים ישנים אנשים ישנים
                        מסביב הולמים כל היום פטישים
                        הולמים בהרים בבתים בראשים
                        חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                        הרבה יש לדבר
                        ואני מרגיש משחית מילים
                        אבל גם ככה המערכות מושחתות
                        אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • NAAMA 0N מנותק
                          NAAMA 0N מנותק
                          NAAMA 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                          #2421

                          חושך סמיך
                          כולם חיים בתוך בועה
                          מצב מביך
                          לפתע נותרתי בודדה

                          ההפליה כואבת
                          פוגעת בי ללא מנוחה
                          אני עדין לא מעכלת
                          איך החברה בגדה

                          חברה לכאב
                          לבסוף התהפך הגלגל
                          יותר לא תבין ללב
                          אנחנו כבר לא על אותו גל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • הראל 1ה מנותק
                            הראל 1ה מנותק
                            הראל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2422

                            היי
                            אני סתם ילדה רגילה
                            לא מיוחסת או חשובה
                            אפילו לא חכמה
                            או מוכשרת ברמה
                            נולדתי כך
                            וכשגדלתי ראתי
                            שיש ילדים אחרים
                            יש ילדים חשובים
                            התנהגו אלהם אחרת
                            בכבוד חנופה
                            בלי קשר למעשים
                            להשפעות לתוצאות
                            בהתחלה כעסתי
                            רציתי לשנות את העולם
                            רציתי להביא שויון
                            אבל הסבירו לי
                            זה לא יקרה
                            העולם לא ישתנה
                            אבל לא הבנתי
                            התעקשתי
                            נפצעתי
                            וכשהובסתי
                            הבנתי
                            העולם הוא שקר
                            וכך הוא ישאר
                            אבל
                            אני יכולה להשתנות
                            להפוך את הסביבה שלי
                            לטובה יותר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • חינדיקיקיח מנותק
                              חינדיקיקיח מנותק
                              חינדיקיקי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2423

                              פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
                              שיר שכתבתי לא מזמן.

                              איפה האור שבקצה המנהרה
                              חשוך לי וקר
                              הזמן עובר, נשארת רק אמונה
                              אוצר יקר

                              תגידו איך יוצאים מכאן
                              הלכתי לאיבוד
                              רוצה לראות אפילו קצה ענן
                              ואת החושך נופל שדוד

                              אוויר חריף מדי
                              טיפות של גשם
                              רוח סערה צועקת
                              עננים מתקדרים-
                              רק לצאת מפה!!

                              מתי יבוא האור יגאל אותי
                              מתוך כל הבלבול יוציא אותי
                              מתי יבוא האור יאיר עיניי
                              ייתן לי כל הטוב עד בלי די

                              איפה האור שיאיר החשיכה
                              ליבי רטוב
                              לפעמים נאבדת לי התקווה
                              שפעם יהיה טוב

                              רק האהבה מצעידה את רגליי
                              הולכת בלי להתייאש
                              עם הדמעות שזולגות על פניי
                              רוצה כבר להתרגש

                              מתי יבוא האור יציל אותי
                              מלהתפתל בכאב של עצמי
                              שיבוא ויחבק אותי
                              מתי כבר ישמע את קולי?!

                              ועוד יגיע יום
                              אראה אותו למולי
                              זה יקרה פתאום
                              האור ישטוף את כל כולי
                              אשא עיניי למרום
                              מחוץ למנהרה אראה את עצמי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבוע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2424

                                מנסה להספיק את הרכבת
                                הרכבת של החיים
                                אך שוב אני מאחרת
                                והיא מותירה בי שבילים חרוכים

                                וכולם נמצאים על הרכבת
                                הרכבת של השפיות
                                ורק אני פספסתי
                                מחפשת מה הטעות

                                וכמה שארוץ טרופת נשימה
                                עליה לא אצליח לעלות
                                נגזר עליי להיוותר בשממה
                                לאסוף שברי מהות

                                רגע לפני החושך עוף חול
                                יוצא לקראתי בשיר ומחול
                                יש לך סיכוי
                                לתפוס את הרכבת
                                את לא צריכה לרוץ
                                רק לפתוח דלת

                                לפתוח את הלב
                                לבעל הרכבת- בורא עולם
                                והיא ברחמיו יעלה אותך
                                לרכבת עם כולם....

                                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2425

                                  מחכה
                                  שבעה רקיעים יש
                                  חיפשתי
                                  את השמים של
                                  כל המחכים
                                  שיתחיל הלילה
                                  שיסתיים
                                  שייגמר לו גוף
                                  שיתקיים
                                  שבעה רקיעים יש
                                  חיפשתי
                                  לא מצאתי
                                  בינתיים;
                                  מחכה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2426

                                    בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
                                    אושר עילאי על פני כולם
                                    מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
                                    נשמות חדשות יורדות לעולם

                                    אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
                                    מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
                                    לבסוף יצא רופא בצער משווע
                                    את הבשורה הנוראה אין להכיל

                                    יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
                                    מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
                                    בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
                                    ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

                                    עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
                                    עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
                                    משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
                                    רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                      #2427
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • 11221 מנותק
                                        11221 מנותק
                                        1122
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                        #2428

                                        יושב
                                        בריכוז כותב
                                        שופך את הלב

                                        רע
                                        ה' ברא
                                        ומידי פעם משהו טוב ארע

                                        אחרים
                                        לי אומרים
                                        שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

                                        ציווים
                                        שקועים בלימודים
                                        התורה והמצוות כל כך מכבידים

                                        עוזב
                                        נשבר הלב
                                        שוכח לרגע שה' אותי אוהב

                                        זז
                                        כולי נחפז
                                        ובעולם החדש אני מגלה או אז

                                        החיים
                                        מאד מורכבים
                                        כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

                                        בגבורה
                                        אין רע
                                        ואך ורק בעזרת התורה

                                        הימים
                                        חולפים וזורמים
                                        ורק זכרונות טובים נצרמים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2429

                                          בזאת, אתה
                                          שָׁמַע הַשֵּׁם
                                          קוֹלִי אֶקְרָא
                                          וַחָנֵנִי
                                          וַעֲנֵנִי

                                          מִמִּי אֶפְחַד
                                          מִמִּי אִירָא
                                          הֲרֵי הוּא
                                          יַאַסְפֵנִי

                                          עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                                          עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                                          בְּיוֹם רָעָה
                                          תַּסְתִּירֵנִי

                                          אִם תַּחֲנָה
                                          עָלַי מַחֲנֶה
                                          אֶל תַּסְתֵּר
                                          מִמֶּנִּי

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7
                                          • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול