דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
    #2405

    היום הכל כל כך שונה, כואב
    במצב של אובדן זה נעלם ולא ניראה
    שוב אנו שוקעים, שוב מנסים ולא צולחים
    להתנתק מהכל להכיר ייצורים

    בנתיים הכל מתפרק לרסיסים!
    עוד כוכב שכבר לא מאיר
    עוד דור שמא יקריב
    עוד חלקיק שנופל ומחליד
    ועוד נשמה שרק תרחיק

    שעות הם שקועות אין שם
    באיזה עולם כחול
    שמחליף צבעים ונהייה ירוק
    ששורף נשמות ומצית להבות
    ואצלנו - הכל ניראה ורוד.

    פעם, היה הכל טוב
    פעם הכוכבים האירו
    פעם החלקיקים לא החלידו
    פעם הנשמות לא הרחיקו
    הכל היה טוב ונעים
    ועכשיו- קורסים כל הבניינים

    חושך שובר והאור מסנוור
    אין כוכב ואין אש
    בתוך עמוק המתרחש

    במילה אחת= "טכנולוגיה"

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2406

      כולם חיים
      בשביל אחרים
      כולם מתים
      נחים בקברים

      כולם שרים
      בשביל הלב
      כולם כותבים
      את כל הכאב

      כולם הולכים
      אחרי הזרם
      כולם חוזרים
      בשביל התלם

      כולם נשארים
      בשביל השם
      כולם חולמים
      הלוואי ויתגשם
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • NTZ 0N מנותק
        NTZ 0N מנותק
        NTZ 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2407
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
          #2408

          שנים חלפו עברו כמיים,
          והיא בשידוכים לבנתיים
          הנה מגיע הצעה,
          וחיש חש לחתונה,
          עדין לא מספיקה להקל
          ולבנתיים לא מפסיקה להודות לקל

          מביטה במבט מתרגש,
          ולא מאמינה למתרחש,
          הכל ניראה כמו חלום,
          והינה הגענו עד הלום

          מביטה מהצד על אחותי הכלה
          כולי מתמלאת הערכה מולה
          הלוא היא הולכת להקים בית נאמן בישראל
          להתרחק מהקרוב אליה ולהיתרגל למישהו אחר!
          אשריה שזכתה להכנס לחופתה בששון ובשמחה!!

          יואו, אני בריגושים!!
          אחותי ב"ה התארסה השבוע.., ובתוך כל הלחץ והשמחה, לקחתי לעצמי כמה דקות ורשמתי את מה שהיה לי על הלב!!,(התלבטתי ממש אם לעלות את השיר לכאן כי הוא היה קצת אישי..., אז הורדתי קצת קטעים- והעלתי אותו לכאן אחרי התלבטויות רבות😕 )...-
          שהיה במזל טוב...

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2409

            כותל הדמעות

            אומרים שהוא כותל הדמעות
            אז למה אני לא בוכה?
            כמהה לקרבה
            לחיבור ושייכות
            אך-
            הבור ריק
            אין בו מים
            ואני אדישה

            מסביבי חברות מוחות דמעות
            נמרח לי המסקרה?
            הן שואלות ב"דאגה"
            אמיתית.

            ורק אני
            עם צעקה גדולה בלב
            תוהה עד כמה כואב
            להתקרב...

            כובשת פניי בסידור
            הן חפות מניצוץ של דמעה
            מרגישה אשמה
            אנל'א מספיק צדיקה!

            אבל תגידו לי אתם-
            מה אוכל לעשות
            עם נשמה יפה
            וסדוקה?

            ואז- עודני עומדת
            מחכה להארה
            בקשה אילמת פורצת מתוכי
            תן לי תפילה!
            אבי
            .....

            מוקדש לכל מי שהיו לה רגעים קשים בהם לא הצליחה להתפלל.... תדעו לכם שלבכות בתפילה זו מתנה והלוואי שהיה אותה לכולנו!

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
              #2410
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2411

                הכל התחיל ביום בהיר
                הלכתי לבדי בקצב מהיר
                שלא אאחר את התפילה
                וחס ושלום אעבור עברה
                נכנסתי מזיע לבית הכנסת
                ובבכיות התחלתי תפילה נרגשת
                תודה רבה ה יתברך
                על הזיווג המוצלח והמבורך

                מוקדש לבן דודי שהיום סוגר וורט מזל טוב

                זה לא כזה מושקע אבל לא חשוב זה מה שיצא🙄

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מתנדנדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2412

                  סלחתי
                  זה לא אומר
                  שהכאב בלב נגמר
                  שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
                  שהאושר שוב מגיע להציף אותי
                  סלחתי
                  זה לא אומר שהכל נמחק
                  כמו חורים על הקיר החלק
                  כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
                  כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
                  סלחתי
                  אז אשאיר הכל מאחור
                  לא אמשיך להתעסק ולנבור
                  אביט קדימה ואזכיר לעצמי
                  מה שהיה היה
                  סלחתי!

                  יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                  תפילה היא כן.
                  (יובל סטופל)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • 11221 מנותק
                    11221 מנותק
                    1122
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                    #2413

                    הולך הח''כ ובידו התיק
                    לפתע שום דבר לא מעיק
                    הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                    לפתע הביט סביב בפליאה

                    הוא בכלל יושב ורגליו במים
                    בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                    הוא נח לו על חוף הים
                    ופתאום, כולו נדהם

                    הוא עומד על במה עם המון נגנים
                    ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                    הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                    הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                    מביט הוא לכל הצדדים
                    חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                    ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                    לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                    לפתע בבית הכנסת ניצב
                    מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                    הוא מיישר את משקפיו
                    ופתאום מתבהר כל המצב

                    הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                    בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                    אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                    אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                    אך לפתע קול למוחו מבליח
                    איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                    אם בהווה אתה לא מצליח?
                    מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                    מהיום אין כמוני!
                    אני הילד הכי- הכי טוב!

                    אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • 11221 1122

                      הולך הח''כ ובידו התיק
                      לפתע שום דבר לא מעיק
                      הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                      לפתע הביט סביב בפליאה

                      הוא בכלל יושב ורגליו במים
                      בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                      הוא נח לו על חוף הים
                      ופתאום, כולו נדהם

                      הוא עומד על במה עם המון נגנים
                      ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                      הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                      הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                      מביט הוא לכל הצדדים
                      חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                      ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                      לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                      לפתע בבית הכנסת ניצב
                      מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                      הוא מיישר את משקפיו
                      ופתאום מתבהר כל המצב

                      הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                      בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                      אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                      אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                      אך לפתע קול למוחו מבליח
                      איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                      אם בהווה אתה לא מצליח?
                      מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                      מהיום אין כמוני!
                      אני הילד הכי- הכי טוב!

                      אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2414
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שבור אורש מנותק
                        שבור אורש מנותק
                        שבור אור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2415

                        בלדה על רחמי שקר

                        אדם קבל על מערכת

                        רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                        אז הקשיבו לו ודיבר
                        שמחו על שנרגע
                        עד שהבין העניין וכעס

                        רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                        אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
                        הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
                        עד שהבין העניין וכעס

                        רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                        אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
                        כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
                        אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #2416
                          פוסט זה נמחק!
                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            פוסט זה נמחק!

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2417

                            ניכנסת למקצב
                            שקט כאן כמו הים
                            זה מדהים
                            איך ביומיים
                            נהרס האתר המדהים.

                            לפני שבוע
                            בזמן הקבוע
                            היית ניכנס
                            ומעל מאה הודעות
                            מחכות לך באתראות.

                            איבדת ראש
                            וכימעט מתייאש
                            מאיפה אני אמור להתחיל
                            לסנן את מה שהאתר מכיל.

                            היום אתה ניכנס
                            ובקושי 20 חדשות
                            מנסה להבין
                            מה הולך כאן לקרות.
                            איך האתר מכאן ממשיך?.
                            ומתי נט פרי
                            את האתר יתיר?

                            תכלס מה שנכון נכון....
                            פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
                            ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • יונתן הקטןי מנותק
                              יונתן הקטןי מנותק
                              יונתן הקטן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                              #2418
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2419

                                תודה רבה לך אומרת
                                מחבקת ומבקשת
                                מהשם שישמור עליך לעד
                                שתהיי לצידי אם אמעד

                                מברכת אותך בכל הברכות
                                כי מגיע לך אני עם דמעות
                                יודעת שאת אותי אוהבת
                                וכל החיים עלי שומרת

                                המשפט שאין כמוך בעולם
                                נאמר רק עליך
                                כי אין כמוך אמא בעולם
                                לא יכולה בלעדיך

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • שבור אורש מנותק
                                  שבור אורש מנותק
                                  שבור אור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2420

                                  תרדמת העולם

                                  אנשים ישנים אנשים ישנים
                                  מסביב הולמים כל היום פטישים
                                  הולמים בהרים בבתים בראשים
                                  חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                  איפה עבר הירדן
                                  איפה בית המקדש
                                  איפה שיבת כל שארית ישראל
                                  אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                                  רק למה לחיים זה לא מגיע
                                  הכול בלעדי נחלת דרשנים
                                  מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                                  אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                                  אומרים לי איזה צדיק
                                  אתה חמוד אתה
                                  איזה שאיפות איזה דיבורים
                                  דברים יפים דיברת

                                  אז כבר איני יודע את מי להאשים
                                  כולם איתי מסתבר
                                  רק תגידו לי אם כך אנשים
                                  למה בכנסת אין איש מדבר

                                  לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                                  לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                                  לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                                  רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                                  אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                                  זה אתם שבחרתם
                                  תאשימו אותם רק אם תמיד
                                  בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                                  מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                                  הולכים אחרי נאומים והצהרות
                                  כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                                  אחר כך מתפלאים על התוצאות

                                  אנשים ישנים אנשים ישנים
                                  מסביב הולמים כל היום פטישים
                                  הולמים בהרים בבתים בראשים
                                  חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                  הרבה יש לדבר
                                  ואני מרגיש משחית מילים
                                  אבל גם ככה המערכות מושחתות
                                  אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • NAAMA 0N מנותק
                                    NAAMA 0N מנותק
                                    NAAMA 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                                    #2421

                                    חושך סמיך
                                    כולם חיים בתוך בועה
                                    מצב מביך
                                    לפתע נותרתי בודדה

                                    ההפליה כואבת
                                    פוגעת בי ללא מנוחה
                                    אני עדין לא מעכלת
                                    איך החברה בגדה

                                    חברה לכאב
                                    לבסוף התהפך הגלגל
                                    יותר לא תבין ללב
                                    אנחנו כבר לא על אותו גל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2422

                                      היי
                                      אני סתם ילדה רגילה
                                      לא מיוחסת או חשובה
                                      אפילו לא חכמה
                                      או מוכשרת ברמה
                                      נולדתי כך
                                      וכשגדלתי ראתי
                                      שיש ילדים אחרים
                                      יש ילדים חשובים
                                      התנהגו אלהם אחרת
                                      בכבוד חנופה
                                      בלי קשר למעשים
                                      להשפעות לתוצאות
                                      בהתחלה כעסתי
                                      רציתי לשנות את העולם
                                      רציתי להביא שויון
                                      אבל הסבירו לי
                                      זה לא יקרה
                                      העולם לא ישתנה
                                      אבל לא הבנתי
                                      התעקשתי
                                      נפצעתי
                                      וכשהובסתי
                                      הבנתי
                                      העולם הוא שקר
                                      וכך הוא ישאר
                                      אבל
                                      אני יכולה להשתנות
                                      להפוך את הסביבה שלי
                                      לטובה יותר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • חינדיקיקיח מנותק
                                        חינדיקיקיח מנותק
                                        חינדיקיקי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2423

                                        פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
                                        שיר שכתבתי לא מזמן.

                                        איפה האור שבקצה המנהרה
                                        חשוך לי וקר
                                        הזמן עובר, נשארת רק אמונה
                                        אוצר יקר

                                        תגידו איך יוצאים מכאן
                                        הלכתי לאיבוד
                                        רוצה לראות אפילו קצה ענן
                                        ואת החושך נופל שדוד

                                        אוויר חריף מדי
                                        טיפות של גשם
                                        רוח סערה צועקת
                                        עננים מתקדרים-
                                        רק לצאת מפה!!

                                        מתי יבוא האור יגאל אותי
                                        מתוך כל הבלבול יוציא אותי
                                        מתי יבוא האור יאיר עיניי
                                        ייתן לי כל הטוב עד בלי די

                                        איפה האור שיאיר החשיכה
                                        ליבי רטוב
                                        לפעמים נאבדת לי התקווה
                                        שפעם יהיה טוב

                                        רק האהבה מצעידה את רגליי
                                        הולכת בלי להתייאש
                                        עם הדמעות שזולגות על פניי
                                        רוצה כבר להתרגש

                                        מתי יבוא האור יציל אותי
                                        מלהתפתל בכאב של עצמי
                                        שיבוא ויחבק אותי
                                        מתי כבר ישמע את קולי?!

                                        ועוד יגיע יום
                                        אראה אותו למולי
                                        זה יקרה פתאום
                                        האור ישטוף את כל כולי
                                        אשא עיניי למרום
                                        מחוץ למנהרה אראה את עצמי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2424

                                          מנסה להספיק את הרכבת
                                          הרכבת של החיים
                                          אך שוב אני מאחרת
                                          והיא מותירה בי שבילים חרוכים

                                          וכולם נמצאים על הרכבת
                                          הרכבת של השפיות
                                          ורק אני פספסתי
                                          מחפשת מה הטעות

                                          וכמה שארוץ טרופת נשימה
                                          עליה לא אצליח לעלות
                                          נגזר עליי להיוותר בשממה
                                          לאסוף שברי מהות

                                          רגע לפני החושך עוף חול
                                          יוצא לקראתי בשיר ומחול
                                          יש לך סיכוי
                                          לתפוס את הרכבת
                                          את לא צריכה לרוץ
                                          רק לפתוח דלת

                                          לפתוח את הלב
                                          לבעל הרכבת- בורא עולם
                                          והיא ברחמיו יעלה אותך
                                          לרכבת עם כולם....

                                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול