דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 820.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש. לויש ש. לוי

    פוסט זה נמחק!

    ש. לויש מנותק
    ש. לויש מנותק
    ש. לוי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2404
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
      #2405

      היום הכל כל כך שונה, כואב
      במצב של אובדן זה נעלם ולא ניראה
      שוב אנו שוקעים, שוב מנסים ולא צולחים
      להתנתק מהכל להכיר ייצורים

      בנתיים הכל מתפרק לרסיסים!
      עוד כוכב שכבר לא מאיר
      עוד דור שמא יקריב
      עוד חלקיק שנופל ומחליד
      ועוד נשמה שרק תרחיק

      שעות הם שקועות אין שם
      באיזה עולם כחול
      שמחליף צבעים ונהייה ירוק
      ששורף נשמות ומצית להבות
      ואצלנו - הכל ניראה ורוד.

      פעם, היה הכל טוב
      פעם הכוכבים האירו
      פעם החלקיקים לא החלידו
      פעם הנשמות לא הרחיקו
      הכל היה טוב ונעים
      ועכשיו- קורסים כל הבניינים

      חושך שובר והאור מסנוור
      אין כוכב ואין אש
      בתוך עמוק המתרחש

      במילה אחת= "טכנולוגיה"

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2406

        כולם חיים
        בשביל אחרים
        כולם מתים
        נחים בקברים

        כולם שרים
        בשביל הלב
        כולם כותבים
        את כל הכאב

        כולם הולכים
        אחרי הזרם
        כולם חוזרים
        בשביל התלם

        כולם נשארים
        בשביל השם
        כולם חולמים
        הלוואי ויתגשם
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • NTZ 0N מנותק
          NTZ 0N מנותק
          NTZ 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2407
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
            #2408

            שנים חלפו עברו כמיים,
            והיא בשידוכים לבנתיים
            הנה מגיע הצעה,
            וחיש חש לחתונה,
            עדין לא מספיקה להקל
            ולבנתיים לא מפסיקה להודות לקל

            מביטה במבט מתרגש,
            ולא מאמינה למתרחש,
            הכל ניראה כמו חלום,
            והינה הגענו עד הלום

            מביטה מהצד על אחותי הכלה
            כולי מתמלאת הערכה מולה
            הלוא היא הולכת להקים בית נאמן בישראל
            להתרחק מהקרוב אליה ולהיתרגל למישהו אחר!
            אשריה שזכתה להכנס לחופתה בששון ובשמחה!!

            יואו, אני בריגושים!!
            אחותי ב"ה התארסה השבוע.., ובתוך כל הלחץ והשמחה, לקחתי לעצמי כמה דקות ורשמתי את מה שהיה לי על הלב!!,(התלבטתי ממש אם לעלות את השיר לכאן כי הוא היה קצת אישי..., אז הורדתי קצת קטעים- והעלתי אותו לכאן אחרי התלבטויות רבות😕 )...-
            שהיה במזל טוב...

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבוע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2409

              כותל הדמעות

              אומרים שהוא כותל הדמעות
              אז למה אני לא בוכה?
              כמהה לקרבה
              לחיבור ושייכות
              אך-
              הבור ריק
              אין בו מים
              ואני אדישה

              מסביבי חברות מוחות דמעות
              נמרח לי המסקרה?
              הן שואלות ב"דאגה"
              אמיתית.

              ורק אני
              עם צעקה גדולה בלב
              תוהה עד כמה כואב
              להתקרב...

              כובשת פניי בסידור
              הן חפות מניצוץ של דמעה
              מרגישה אשמה
              אנל'א מספיק צדיקה!

              אבל תגידו לי אתם-
              מה אוכל לעשות
              עם נשמה יפה
              וסדוקה?

              ואז- עודני עומדת
              מחכה להארה
              בקשה אילמת פורצת מתוכי
              תן לי תפילה!
              אבי
              .....

              מוקדש לכל מי שהיו לה רגעים קשים בהם לא הצליחה להתפלל.... תדעו לכם שלבכות בתפילה זו מתנה והלוואי שהיה אותה לכולנו!

              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                #2410
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2411

                  הכל התחיל ביום בהיר
                  הלכתי לבדי בקצב מהיר
                  שלא אאחר את התפילה
                  וחס ושלום אעבור עברה
                  נכנסתי מזיע לבית הכנסת
                  ובבכיות התחלתי תפילה נרגשת
                  תודה רבה ה יתברך
                  על הזיווג המוצלח והמבורך

                  מוקדש לבן דודי שהיום סוגר וורט מזל טוב

                  זה לא כזה מושקע אבל לא חשוב זה מה שיצא🙄

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מתנדנדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2412

                    סלחתי
                    זה לא אומר
                    שהכאב בלב נגמר
                    שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
                    שהאושר שוב מגיע להציף אותי
                    סלחתי
                    זה לא אומר שהכל נמחק
                    כמו חורים על הקיר החלק
                    כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
                    כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
                    סלחתי
                    אז אשאיר הכל מאחור
                    לא אמשיך להתעסק ולנבור
                    אביט קדימה ואזכיר לעצמי
                    מה שהיה היה
                    סלחתי!

                    יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                    תפילה היא כן.
                    (יובל סטופל)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • 11221 מנותק
                      11221 מנותק
                      1122
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                      #2413

                      הולך הח''כ ובידו התיק
                      לפתע שום דבר לא מעיק
                      הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                      לפתע הביט סביב בפליאה

                      הוא בכלל יושב ורגליו במים
                      בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                      הוא נח לו על חוף הים
                      ופתאום, כולו נדהם

                      הוא עומד על במה עם המון נגנים
                      ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                      הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                      הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                      מביט הוא לכל הצדדים
                      חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                      ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                      לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                      לפתע בבית הכנסת ניצב
                      מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                      הוא מיישר את משקפיו
                      ופתאום מתבהר כל המצב

                      הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                      בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                      אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                      אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                      אך לפתע קול למוחו מבליח
                      איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                      אם בהווה אתה לא מצליח?
                      מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                      מהיום אין כמוני!
                      אני הילד הכי- הכי טוב!

                      אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • 11221 1122

                        הולך הח''כ ובידו התיק
                        לפתע שום דבר לא מעיק
                        הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                        לפתע הביט סביב בפליאה

                        הוא בכלל יושב ורגליו במים
                        בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                        הוא נח לו על חוף הים
                        ופתאום, כולו נדהם

                        הוא עומד על במה עם המון נגנים
                        ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                        הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                        הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                        מביט הוא לכל הצדדים
                        חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                        ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                        לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                        לפתע בבית הכנסת ניצב
                        מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                        הוא מיישר את משקפיו
                        ופתאום מתבהר כל המצב

                        הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                        בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                        אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                        אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                        אך לפתע קול למוחו מבליח
                        איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                        אם בהווה אתה לא מצליח?
                        מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                        מהיום אין כמוני!
                        אני הילד הכי- הכי טוב!

                        אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2414
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שבור אורש מנותק
                          שבור אורש מנותק
                          שבור אור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2415

                          בלדה על רחמי שקר

                          אדם קבל על מערכת

                          רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                          אז הקשיבו לו ודיבר
                          שמחו על שנרגע
                          עד שהבין העניין וכעס

                          רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                          אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
                          הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
                          עד שהבין העניין וכעס

                          רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                          אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
                          כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
                          אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #2416
                            פוסט זה נמחק!
                            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              פוסט זה נמחק!

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2417

                              ניכנסת למקצב
                              שקט כאן כמו הים
                              זה מדהים
                              איך ביומיים
                              נהרס האתר המדהים.

                              לפני שבוע
                              בזמן הקבוע
                              היית ניכנס
                              ומעל מאה הודעות
                              מחכות לך באתראות.

                              איבדת ראש
                              וכימעט מתייאש
                              מאיפה אני אמור להתחיל
                              לסנן את מה שהאתר מכיל.

                              היום אתה ניכנס
                              ובקושי 20 חדשות
                              מנסה להבין
                              מה הולך כאן לקרות.
                              איך האתר מכאן ממשיך?.
                              ומתי נט פרי
                              את האתר יתיר?

                              תכלס מה שנכון נכון....
                              פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
                              ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

                              "קשה לשכוח אנשים
                              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • יונתן הקטןי מנותק
                                יונתן הקטןי מנותק
                                יונתן הקטן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                                #2418
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2419

                                  תודה רבה לך אומרת
                                  מחבקת ומבקשת
                                  מהשם שישמור עליך לעד
                                  שתהיי לצידי אם אמעד

                                  מברכת אותך בכל הברכות
                                  כי מגיע לך אני עם דמעות
                                  יודעת שאת אותי אוהבת
                                  וכל החיים עלי שומרת

                                  המשפט שאין כמוך בעולם
                                  נאמר רק עליך
                                  כי אין כמוך אמא בעולם
                                  לא יכולה בלעדיך

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • שבור אורש מנותק
                                    שבור אורש מנותק
                                    שבור אור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2420

                                    תרדמת העולם

                                    אנשים ישנים אנשים ישנים
                                    מסביב הולמים כל היום פטישים
                                    הולמים בהרים בבתים בראשים
                                    חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                    איפה עבר הירדן
                                    איפה בית המקדש
                                    איפה שיבת כל שארית ישראל
                                    אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                                    רק למה לחיים זה לא מגיע
                                    הכול בלעדי נחלת דרשנים
                                    מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                                    אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                                    אומרים לי איזה צדיק
                                    אתה חמוד אתה
                                    איזה שאיפות איזה דיבורים
                                    דברים יפים דיברת

                                    אז כבר איני יודע את מי להאשים
                                    כולם איתי מסתבר
                                    רק תגידו לי אם כך אנשים
                                    למה בכנסת אין איש מדבר

                                    לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                                    לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                                    לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                                    רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                                    אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                                    זה אתם שבחרתם
                                    תאשימו אותם רק אם תמיד
                                    בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                                    מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                                    הולכים אחרי נאומים והצהרות
                                    כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                                    אחר כך מתפלאים על התוצאות

                                    אנשים ישנים אנשים ישנים
                                    מסביב הולמים כל היום פטישים
                                    הולמים בהרים בבתים בראשים
                                    חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                    הרבה יש לדבר
                                    ואני מרגיש משחית מילים
                                    אבל גם ככה המערכות מושחתות
                                    אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • NAAMA 0N מנותק
                                      NAAMA 0N מנותק
                                      NAAMA 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                                      #2421

                                      חושך סמיך
                                      כולם חיים בתוך בועה
                                      מצב מביך
                                      לפתע נותרתי בודדה

                                      ההפליה כואבת
                                      פוגעת בי ללא מנוחה
                                      אני עדין לא מעכלת
                                      איך החברה בגדה

                                      חברה לכאב
                                      לבסוף התהפך הגלגל
                                      יותר לא תבין ללב
                                      אנחנו כבר לא על אותו גל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2422

                                        היי
                                        אני סתם ילדה רגילה
                                        לא מיוחסת או חשובה
                                        אפילו לא חכמה
                                        או מוכשרת ברמה
                                        נולדתי כך
                                        וכשגדלתי ראתי
                                        שיש ילדים אחרים
                                        יש ילדים חשובים
                                        התנהגו אלהם אחרת
                                        בכבוד חנופה
                                        בלי קשר למעשים
                                        להשפעות לתוצאות
                                        בהתחלה כעסתי
                                        רציתי לשנות את העולם
                                        רציתי להביא שויון
                                        אבל הסבירו לי
                                        זה לא יקרה
                                        העולם לא ישתנה
                                        אבל לא הבנתי
                                        התעקשתי
                                        נפצעתי
                                        וכשהובסתי
                                        הבנתי
                                        העולם הוא שקר
                                        וכך הוא ישאר
                                        אבל
                                        אני יכולה להשתנות
                                        להפוך את הסביבה שלי
                                        לטובה יותר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • חינדיקיקיח מנותק
                                          חינדיקיקיח מנותק
                                          חינדיקיקי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2423

                                          פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
                                          שיר שכתבתי לא מזמן.

                                          איפה האור שבקצה המנהרה
                                          חשוך לי וקר
                                          הזמן עובר, נשארת רק אמונה
                                          אוצר יקר

                                          תגידו איך יוצאים מכאן
                                          הלכתי לאיבוד
                                          רוצה לראות אפילו קצה ענן
                                          ואת החושך נופל שדוד

                                          אוויר חריף מדי
                                          טיפות של גשם
                                          רוח סערה צועקת
                                          עננים מתקדרים-
                                          רק לצאת מפה!!

                                          מתי יבוא האור יגאל אותי
                                          מתוך כל הבלבול יוציא אותי
                                          מתי יבוא האור יאיר עיניי
                                          ייתן לי כל הטוב עד בלי די

                                          איפה האור שיאיר החשיכה
                                          ליבי רטוב
                                          לפעמים נאבדת לי התקווה
                                          שפעם יהיה טוב

                                          רק האהבה מצעידה את רגליי
                                          הולכת בלי להתייאש
                                          עם הדמעות שזולגות על פניי
                                          רוצה כבר להתרגש

                                          מתי יבוא האור יציל אותי
                                          מלהתפתל בכאב של עצמי
                                          שיבוא ויחבק אותי
                                          מתי כבר ישמע את קולי?!

                                          ועוד יגיע יום
                                          אראה אותו למולי
                                          זה יקרה פתאום
                                          האור ישטוף את כל כולי
                                          אשא עיניי למרום
                                          מחוץ למנהרה אראה את עצמי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול