דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רוט רפפורטר רוט רפפורט

    פוסט זה נמחק!

    Avital 2A מנותק
    Avital 2A מנותק
    Avital 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2402
    פוסט זה נמחק!
    רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Avital 2A Avital 2

      פוסט זה נמחק!

      רוט רפפורטר מנותק
      רוט רפפורטר מנותק
      רוט רפפורט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2403
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש. לויש ש. לוי

        פוסט זה נמחק!

        ש. לויש מנותק
        ש. לויש מנותק
        ש. לוי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2404
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
          #2405

          היום הכל כל כך שונה, כואב
          במצב של אובדן זה נעלם ולא ניראה
          שוב אנו שוקעים, שוב מנסים ולא צולחים
          להתנתק מהכל להכיר ייצורים

          בנתיים הכל מתפרק לרסיסים!
          עוד כוכב שכבר לא מאיר
          עוד דור שמא יקריב
          עוד חלקיק שנופל ומחליד
          ועוד נשמה שרק תרחיק

          שעות הם שקועות אין שם
          באיזה עולם כחול
          שמחליף צבעים ונהייה ירוק
          ששורף נשמות ומצית להבות
          ואצלנו - הכל ניראה ורוד.

          פעם, היה הכל טוב
          פעם הכוכבים האירו
          פעם החלקיקים לא החלידו
          פעם הנשמות לא הרחיקו
          הכל היה טוב ונעים
          ועכשיו- קורסים כל הבניינים

          חושך שובר והאור מסנוור
          אין כוכב ואין אש
          בתוך עמוק המתרחש

          במילה אחת= "טכנולוגיה"

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2406

            כולם חיים
            בשביל אחרים
            כולם מתים
            נחים בקברים

            כולם שרים
            בשביל הלב
            כולם כותבים
            את כל הכאב

            כולם הולכים
            אחרי הזרם
            כולם חוזרים
            בשביל התלם

            כולם נשארים
            בשביל השם
            כולם חולמים
            הלוואי ויתגשם
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • NTZ 0N מנותק
              NTZ 0N מנותק
              NTZ 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2407
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                #2408

                שנים חלפו עברו כמיים,
                והיא בשידוכים לבנתיים
                הנה מגיע הצעה,
                וחיש חש לחתונה,
                עדין לא מספיקה להקל
                ולבנתיים לא מפסיקה להודות לקל

                מביטה במבט מתרגש,
                ולא מאמינה למתרחש,
                הכל ניראה כמו חלום,
                והינה הגענו עד הלום

                מביטה מהצד על אחותי הכלה
                כולי מתמלאת הערכה מולה
                הלוא היא הולכת להקים בית נאמן בישראל
                להתרחק מהקרוב אליה ולהיתרגל למישהו אחר!
                אשריה שזכתה להכנס לחופתה בששון ובשמחה!!

                יואו, אני בריגושים!!
                אחותי ב"ה התארסה השבוע.., ובתוך כל הלחץ והשמחה, לקחתי לעצמי כמה דקות ורשמתי את מה שהיה לי על הלב!!,(התלבטתי ממש אם לעלות את השיר לכאן כי הוא היה קצת אישי..., אז הורדתי קצת קטעים- והעלתי אותו לכאן אחרי התלבטויות רבות😕 )...-
                שהיה במזל טוב...

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2409

                  כותל הדמעות

                  אומרים שהוא כותל הדמעות
                  אז למה אני לא בוכה?
                  כמהה לקרבה
                  לחיבור ושייכות
                  אך-
                  הבור ריק
                  אין בו מים
                  ואני אדישה

                  מסביבי חברות מוחות דמעות
                  נמרח לי המסקרה?
                  הן שואלות ב"דאגה"
                  אמיתית.

                  ורק אני
                  עם צעקה גדולה בלב
                  תוהה עד כמה כואב
                  להתקרב...

                  כובשת פניי בסידור
                  הן חפות מניצוץ של דמעה
                  מרגישה אשמה
                  אנל'א מספיק צדיקה!

                  אבל תגידו לי אתם-
                  מה אוכל לעשות
                  עם נשמה יפה
                  וסדוקה?

                  ואז- עודני עומדת
                  מחכה להארה
                  בקשה אילמת פורצת מתוכי
                  תן לי תפילה!
                  אבי
                  .....

                  מוקדש לכל מי שהיו לה רגעים קשים בהם לא הצליחה להתפלל.... תדעו לכם שלבכות בתפילה זו מתנה והלוואי שהיה אותה לכולנו!

                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                    #2410
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיהא מנותק
                      איציק דדיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2411

                      הכל התחיל ביום בהיר
                      הלכתי לבדי בקצב מהיר
                      שלא אאחר את התפילה
                      וחס ושלום אעבור עברה
                      נכנסתי מזיע לבית הכנסת
                      ובבכיות התחלתי תפילה נרגשת
                      תודה רבה ה יתברך
                      על הזיווג המוצלח והמבורך

                      מוקדש לבן דודי שהיום סוגר וורט מזל טוב

                      זה לא כזה מושקע אבל לא חשוב זה מה שיצא🙄

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מתנדנדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2412

                        סלחתי
                        זה לא אומר
                        שהכאב בלב נגמר
                        שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
                        שהאושר שוב מגיע להציף אותי
                        סלחתי
                        זה לא אומר שהכל נמחק
                        כמו חורים על הקיר החלק
                        כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
                        כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
                        סלחתי
                        אז אשאיר הכל מאחור
                        לא אמשיך להתעסק ולנבור
                        אביט קדימה ואזכיר לעצמי
                        מה שהיה היה
                        סלחתי!

                        יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                        תפילה היא כן.
                        (יובל סטופל)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • 11221 מנותק
                          11221 מנותק
                          1122
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                          #2413

                          הולך הח''כ ובידו התיק
                          לפתע שום דבר לא מעיק
                          הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                          לפתע הביט סביב בפליאה

                          הוא בכלל יושב ורגליו במים
                          בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                          הוא נח לו על חוף הים
                          ופתאום, כולו נדהם

                          הוא עומד על במה עם המון נגנים
                          ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                          הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                          הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                          מביט הוא לכל הצדדים
                          חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                          ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                          לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                          לפתע בבית הכנסת ניצב
                          מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                          הוא מיישר את משקפיו
                          ופתאום מתבהר כל המצב

                          הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                          בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                          אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                          אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                          אך לפתע קול למוחו מבליח
                          איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                          אם בהווה אתה לא מצליח?
                          מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                          מהיום אין כמוני!
                          אני הילד הכי- הכי טוב!

                          אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • 11221 1122

                            הולך הח''כ ובידו התיק
                            לפתע שום דבר לא מעיק
                            הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                            לפתע הביט סביב בפליאה

                            הוא בכלל יושב ורגליו במים
                            בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                            הוא נח לו על חוף הים
                            ופתאום, כולו נדהם

                            הוא עומד על במה עם המון נגנים
                            ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                            הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                            הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                            מביט הוא לכל הצדדים
                            חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                            ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                            לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                            לפתע בבית הכנסת ניצב
                            מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                            הוא מיישר את משקפיו
                            ופתאום מתבהר כל המצב

                            הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                            בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                            אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                            אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                            אך לפתע קול למוחו מבליח
                            איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                            אם בהווה אתה לא מצליח?
                            מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                            מהיום אין כמוני!
                            אני הילד הכי- הכי טוב!

                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2414
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שבור אורש מנותק
                              שבור אורש מנותק
                              שבור אור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2415

                              בלדה על רחמי שקר

                              אדם קבל על מערכת

                              רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                              אז הקשיבו לו ודיבר
                              שמחו על שנרגע
                              עד שהבין העניין וכעס

                              רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                              אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
                              הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
                              עד שהבין העניין וכעס

                              רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                              אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
                              כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
                              אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                #2416
                                פוסט זה נמחק!
                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                  פוסט זה נמחק!

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2417

                                  ניכנסת למקצב
                                  שקט כאן כמו הים
                                  זה מדהים
                                  איך ביומיים
                                  נהרס האתר המדהים.

                                  לפני שבוע
                                  בזמן הקבוע
                                  היית ניכנס
                                  ומעל מאה הודעות
                                  מחכות לך באתראות.

                                  איבדת ראש
                                  וכימעט מתייאש
                                  מאיפה אני אמור להתחיל
                                  לסנן את מה שהאתר מכיל.

                                  היום אתה ניכנס
                                  ובקושי 20 חדשות
                                  מנסה להבין
                                  מה הולך כאן לקרות.
                                  איך האתר מכאן ממשיך?.
                                  ומתי נט פרי
                                  את האתר יתיר?

                                  תכלס מה שנכון נכון....
                                  פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
                                  ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • יונתן הקטןי מנותק
                                    יונתן הקטןי מנותק
                                    יונתן הקטן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                                    #2418
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2419

                                      תודה רבה לך אומרת
                                      מחבקת ומבקשת
                                      מהשם שישמור עליך לעד
                                      שתהיי לצידי אם אמעד

                                      מברכת אותך בכל הברכות
                                      כי מגיע לך אני עם דמעות
                                      יודעת שאת אותי אוהבת
                                      וכל החיים עלי שומרת

                                      המשפט שאין כמוך בעולם
                                      נאמר רק עליך
                                      כי אין כמוך אמא בעולם
                                      לא יכולה בלעדיך

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • שבור אורש מנותק
                                        שבור אורש מנותק
                                        שבור אור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2420

                                        תרדמת העולם

                                        אנשים ישנים אנשים ישנים
                                        מסביב הולמים כל היום פטישים
                                        הולמים בהרים בבתים בראשים
                                        חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                        איפה עבר הירדן
                                        איפה בית המקדש
                                        איפה שיבת כל שארית ישראל
                                        אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                                        רק למה לחיים זה לא מגיע
                                        הכול בלעדי נחלת דרשנים
                                        מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                                        אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                                        אומרים לי איזה צדיק
                                        אתה חמוד אתה
                                        איזה שאיפות איזה דיבורים
                                        דברים יפים דיברת

                                        אז כבר איני יודע את מי להאשים
                                        כולם איתי מסתבר
                                        רק תגידו לי אם כך אנשים
                                        למה בכנסת אין איש מדבר

                                        לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                                        לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                                        לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                                        רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                                        אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                                        זה אתם שבחרתם
                                        תאשימו אותם רק אם תמיד
                                        בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                                        מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                                        הולכים אחרי נאומים והצהרות
                                        כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                                        אחר כך מתפלאים על התוצאות

                                        אנשים ישנים אנשים ישנים
                                        מסביב הולמים כל היום פטישים
                                        הולמים בהרים בבתים בראשים
                                        חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                        הרבה יש לדבר
                                        ואני מרגיש משחית מילים
                                        אבל גם ככה המערכות מושחתות
                                        אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • NAAMA 0N מנותק
                                          NAAMA 0N מנותק
                                          NAAMA 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                                          #2421

                                          חושך סמיך
                                          כולם חיים בתוך בועה
                                          מצב מביך
                                          לפתע נותרתי בודדה

                                          ההפליה כואבת
                                          פוגעת בי ללא מנוחה
                                          אני עדין לא מעכלת
                                          איך החברה בגדה

                                          חברה לכאב
                                          לבסוף התהפך הגלגל
                                          יותר לא תבין ללב
                                          אנחנו כבר לא על אותו גל

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול