דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מתנדנדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2412

    סלחתי
    זה לא אומר
    שהכאב בלב נגמר
    שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
    שהאושר שוב מגיע להציף אותי
    סלחתי
    זה לא אומר שהכל נמחק
    כמו חורים על הקיר החלק
    כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
    כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
    סלחתי
    אז אשאיר הכל מאחור
    לא אמשיך להתעסק ולנבור
    אביט קדימה ואזכיר לעצמי
    מה שהיה היה
    סלחתי!

    יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
    תפילה היא כן.
    (יובל סטופל)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • 11221 מנותק
      11221 מנותק
      1122
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
      #2413

      הולך הח''כ ובידו התיק
      לפתע שום דבר לא מעיק
      הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
      לפתע הביט סביב בפליאה

      הוא בכלל יושב ורגליו במים
      בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
      הוא נח לו על חוף הים
      ופתאום, כולו נדהם

      הוא עומד על במה עם המון נגנים
      ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
      הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
      הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

      מביט הוא לכל הצדדים
      חבורת ילדים מסביבו מרצדים
      ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
      לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

      לפתע בבית הכנסת ניצב
      מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
      הוא מיישר את משקפיו
      ופתאום מתבהר כל המצב

      הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
      בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
      אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
      אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

      אך לפתע קול למוחו מבליח
      איך אתה רוצה עתיד מבטיח
      אם בהווה אתה לא מצליח?
      מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
      מהיום אין כמוני!
      אני הילד הכי- הכי טוב!

      אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • 11221 1122

        הולך הח''כ ובידו התיק
        לפתע שום דבר לא מעיק
        הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
        לפתע הביט סביב בפליאה

        הוא בכלל יושב ורגליו במים
        בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
        הוא נח לו על חוף הים
        ופתאום, כולו נדהם

        הוא עומד על במה עם המון נגנים
        ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
        הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
        הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

        מביט הוא לכל הצדדים
        חבורת ילדים מסביבו מרצדים
        ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
        לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

        לפתע בבית הכנסת ניצב
        מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
        הוא מיישר את משקפיו
        ופתאום מתבהר כל המצב

        הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
        בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
        אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
        אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

        אך לפתע קול למוחו מבליח
        איך אתה רוצה עתיד מבטיח
        אם בהווה אתה לא מצליח?
        מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
        מהיום אין כמוני!
        אני הילד הכי- הכי טוב!

        אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2414
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שבור אורש מנותק
          שבור אורש מנותק
          שבור אור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2415

          בלדה על רחמי שקר

          אדם קבל על מערכת

          רצו שיירגע לא רצו להשתנות
          אז הקשיבו לו ודיבר
          שמחו על שנרגע
          עד שהבין העניין וכעס

          רצו שיירגע לא רצו להשתנות
          אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
          הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
          עד שהבין העניין וכעס

          רצו שיירגע לא רצו להשתנות
          אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
          כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
          אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #2416
            פוסט זה נמחק!
            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              פוסט זה נמחק!

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2417

              ניכנסת למקצב
              שקט כאן כמו הים
              זה מדהים
              איך ביומיים
              נהרס האתר המדהים.

              לפני שבוע
              בזמן הקבוע
              היית ניכנס
              ומעל מאה הודעות
              מחכות לך באתראות.

              איבדת ראש
              וכימעט מתייאש
              מאיפה אני אמור להתחיל
              לסנן את מה שהאתר מכיל.

              היום אתה ניכנס
              ובקושי 20 חדשות
              מנסה להבין
              מה הולך כאן לקרות.
              איך האתר מכאן ממשיך?.
              ומתי נט פרי
              את האתר יתיר?

              תכלס מה שנכון נכון....
              פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
              ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

              "קשה לשכוח אנשים
              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • יונתן הקטןי מנותק
                יונתן הקטןי מנותק
                יונתן הקטן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                #2418
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2419

                  תודה רבה לך אומרת
                  מחבקת ומבקשת
                  מהשם שישמור עליך לעד
                  שתהיי לצידי אם אמעד

                  מברכת אותך בכל הברכות
                  כי מגיע לך אני עם דמעות
                  יודעת שאת אותי אוהבת
                  וכל החיים עלי שומרת

                  המשפט שאין כמוך בעולם
                  נאמר רק עליך
                  כי אין כמוך אמא בעולם
                  לא יכולה בלעדיך

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • שבור אורש מנותק
                    שבור אורש מנותק
                    שבור אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2420

                    תרדמת העולם

                    אנשים ישנים אנשים ישנים
                    מסביב הולמים כל היום פטישים
                    הולמים בהרים בבתים בראשים
                    חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                    איפה עבר הירדן
                    איפה בית המקדש
                    איפה שיבת כל שארית ישראל
                    אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                    רק למה לחיים זה לא מגיע
                    הכול בלעדי נחלת דרשנים
                    מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                    אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                    אומרים לי איזה צדיק
                    אתה חמוד אתה
                    איזה שאיפות איזה דיבורים
                    דברים יפים דיברת

                    אז כבר איני יודע את מי להאשים
                    כולם איתי מסתבר
                    רק תגידו לי אם כך אנשים
                    למה בכנסת אין איש מדבר

                    לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                    לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                    לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                    רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                    אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                    זה אתם שבחרתם
                    תאשימו אותם רק אם תמיד
                    בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                    מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                    הולכים אחרי נאומים והצהרות
                    כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                    אחר כך מתפלאים על התוצאות

                    אנשים ישנים אנשים ישנים
                    מסביב הולמים כל היום פטישים
                    הולמים בהרים בבתים בראשים
                    חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                    הרבה יש לדבר
                    ואני מרגיש משחית מילים
                    אבל גם ככה המערכות מושחתות
                    אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                      #2421

                      חושך סמיך
                      כולם חיים בתוך בועה
                      מצב מביך
                      לפתע נותרתי בודדה

                      ההפליה כואבת
                      פוגעת בי ללא מנוחה
                      אני עדין לא מעכלת
                      איך החברה בגדה

                      חברה לכאב
                      לבסוף התהפך הגלגל
                      יותר לא תבין ללב
                      אנחנו כבר לא על אותו גל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • הראל 1ה מנותק
                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2422

                        היי
                        אני סתם ילדה רגילה
                        לא מיוחסת או חשובה
                        אפילו לא חכמה
                        או מוכשרת ברמה
                        נולדתי כך
                        וכשגדלתי ראתי
                        שיש ילדים אחרים
                        יש ילדים חשובים
                        התנהגו אלהם אחרת
                        בכבוד חנופה
                        בלי קשר למעשים
                        להשפעות לתוצאות
                        בהתחלה כעסתי
                        רציתי לשנות את העולם
                        רציתי להביא שויון
                        אבל הסבירו לי
                        זה לא יקרה
                        העולם לא ישתנה
                        אבל לא הבנתי
                        התעקשתי
                        נפצעתי
                        וכשהובסתי
                        הבנתי
                        העולם הוא שקר
                        וכך הוא ישאר
                        אבל
                        אני יכולה להשתנות
                        להפוך את הסביבה שלי
                        לטובה יותר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • חינדיקיקיח מנותק
                          חינדיקיקיח מנותק
                          חינדיקיקי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2423

                          פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
                          שיר שכתבתי לא מזמן.

                          איפה האור שבקצה המנהרה
                          חשוך לי וקר
                          הזמן עובר, נשארת רק אמונה
                          אוצר יקר

                          תגידו איך יוצאים מכאן
                          הלכתי לאיבוד
                          רוצה לראות אפילו קצה ענן
                          ואת החושך נופל שדוד

                          אוויר חריף מדי
                          טיפות של גשם
                          רוח סערה צועקת
                          עננים מתקדרים-
                          רק לצאת מפה!!

                          מתי יבוא האור יגאל אותי
                          מתוך כל הבלבול יוציא אותי
                          מתי יבוא האור יאיר עיניי
                          ייתן לי כל הטוב עד בלי די

                          איפה האור שיאיר החשיכה
                          ליבי רטוב
                          לפעמים נאבדת לי התקווה
                          שפעם יהיה טוב

                          רק האהבה מצעידה את רגליי
                          הולכת בלי להתייאש
                          עם הדמעות שזולגות על פניי
                          רוצה כבר להתרגש

                          מתי יבוא האור יציל אותי
                          מלהתפתל בכאב של עצמי
                          שיבוא ויחבק אותי
                          מתי כבר ישמע את קולי?!

                          ועוד יגיע יום
                          אראה אותו למולי
                          זה יקרה פתאום
                          האור ישטוף את כל כולי
                          אשא עיניי למרום
                          מחוץ למנהרה אראה את עצמי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבועא מנותק
                            אפרת גלבוע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2424

                            מנסה להספיק את הרכבת
                            הרכבת של החיים
                            אך שוב אני מאחרת
                            והיא מותירה בי שבילים חרוכים

                            וכולם נמצאים על הרכבת
                            הרכבת של השפיות
                            ורק אני פספסתי
                            מחפשת מה הטעות

                            וכמה שארוץ טרופת נשימה
                            עליה לא אצליח לעלות
                            נגזר עליי להיוותר בשממה
                            לאסוף שברי מהות

                            רגע לפני החושך עוף חול
                            יוצא לקראתי בשיר ומחול
                            יש לך סיכוי
                            לתפוס את הרכבת
                            את לא צריכה לרוץ
                            רק לפתוח דלת

                            לפתוח את הלב
                            לבעל הרכבת- בורא עולם
                            והיא ברחמיו יעלה אותך
                            לרכבת עם כולם....

                            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2425

                              מחכה
                              שבעה רקיעים יש
                              חיפשתי
                              את השמים של
                              כל המחכים
                              שיתחיל הלילה
                              שיסתיים
                              שייגמר לו גוף
                              שיתקיים
                              שבעה רקיעים יש
                              חיפשתי
                              לא מצאתי
                              בינתיים;
                              מחכה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2426

                                בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
                                אושר עילאי על פני כולם
                                מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
                                נשמות חדשות יורדות לעולם

                                אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
                                מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
                                לבסוף יצא רופא בצער משווע
                                את הבשורה הנוראה אין להכיל

                                יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
                                מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
                                בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
                                ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

                                עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
                                עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
                                משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
                                רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                  #2427
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • 11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                    #2428

                                    יושב
                                    בריכוז כותב
                                    שופך את הלב

                                    רע
                                    ה' ברא
                                    ומידי פעם משהו טוב ארע

                                    אחרים
                                    לי אומרים
                                    שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

                                    ציווים
                                    שקועים בלימודים
                                    התורה והמצוות כל כך מכבידים

                                    עוזב
                                    נשבר הלב
                                    שוכח לרגע שה' אותי אוהב

                                    זז
                                    כולי נחפז
                                    ובעולם החדש אני מגלה או אז

                                    החיים
                                    מאד מורכבים
                                    כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

                                    בגבורה
                                    אין רע
                                    ואך ורק בעזרת התורה

                                    הימים
                                    חולפים וזורמים
                                    ורק זכרונות טובים נצרמים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2429

                                      בזאת, אתה
                                      שָׁמַע הַשֵּׁם
                                      קוֹלִי אֶקְרָא
                                      וַחָנֵנִי
                                      וַעֲנֵנִי

                                      מִמִּי אֶפְחַד
                                      מִמִּי אִירָא
                                      הֲרֵי הוּא
                                      יַאַסְפֵנִי

                                      עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                                      עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                                      בְּיוֹם רָעָה
                                      תַּסְתִּירֵנִי

                                      אִם תַּחֲנָה
                                      עָלַי מַחֲנֶה
                                      אֶל תַּסְתֵּר
                                      מִמֶּנִּי

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                                      • אדמיליםא אדמילים

                                        בזאת, אתה
                                        שָׁמַע הַשֵּׁם
                                        קוֹלִי אֶקְרָא
                                        וַחָנֵנִי
                                        וַעֲנֵנִי

                                        מִמִּי אֶפְחַד
                                        מִמִּי אִירָא
                                        הֲרֵי הוּא
                                        יַאַסְפֵנִי

                                        עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                                        עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                                        בְּיוֹם רָעָה
                                        תַּסְתִּירֵנִי

                                        אִם תַּחֲנָה
                                        עָלַי מַחֲנֶה
                                        אֶל תַּסְתֵּר
                                        מִמֶּנִּי

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        Anne
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2430

                                        @אדמילים מהמםםם!!!
                                        איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
                                        הנה משהו משלי:

                                        שבועות של בניה
                                        של עמל וזיעה
                                        קרסו אלי קרקע
                                        תהום

                                        עומדת למעלה
                                        מרגישה חסרה
                                        מבקשת שיגמר כבר
                                        היום

                                        ושוב, זורחת שמש
                                        ושוב אני בונה
                                        מתאמצת להספיק.
                                        לתפקד

                                        אבל הלילה מגיע
                                        ומול עיניי הכלות
                                        הכל שוקע
                                        כמו עולה על
                                        מוקד

                                        ובלי להבין איך
                                        לישון אני נכנסת
                                        עם דופק סדיר
                                        ושלווה

                                        לעצמי אני חושבת
                                        ומיד מבינה
                                        ככה זה
                                        כשיש בך
                                        תקווה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2431

                                          מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
                                          שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
                                          והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

                                          לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
                                          שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                                          לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
                                          רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

                                          נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
                                          שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
                                          נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
                                          אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

                                          עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
                                          שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                                          עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
                                          "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

                                          נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
                                          תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
                                          הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
                                          שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

                                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                          סימן שהשמש שוקעת!
                                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול