דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 810.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איציק דדיהא מנותק
    איציק דדיהא מנותק
    איציק דדיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2411

    הכל התחיל ביום בהיר
    הלכתי לבדי בקצב מהיר
    שלא אאחר את התפילה
    וחס ושלום אעבור עברה
    נכנסתי מזיע לבית הכנסת
    ובבכיות התחלתי תפילה נרגשת
    תודה רבה ה יתברך
    על הזיווג המוצלח והמבורך

    מוקדש לבן דודי שהיום סוגר וורט מזל טוב

    זה לא כזה מושקע אבל לא חשוב זה מה שיצא🙄

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מתנדנדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2412

      סלחתי
      זה לא אומר
      שהכאב בלב נגמר
      שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
      שהאושר שוב מגיע להציף אותי
      סלחתי
      זה לא אומר שהכל נמחק
      כמו חורים על הקיר החלק
      כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
      כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
      סלחתי
      אז אשאיר הכל מאחור
      לא אמשיך להתעסק ולנבור
      אביט קדימה ואזכיר לעצמי
      מה שהיה היה
      סלחתי!

      יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
      תפילה היא כן.
      (יובל סטופל)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • 11221 מנותק
        11221 מנותק
        1122
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
        #2413

        הולך הח''כ ובידו התיק
        לפתע שום דבר לא מעיק
        הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
        לפתע הביט סביב בפליאה

        הוא בכלל יושב ורגליו במים
        בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
        הוא נח לו על חוף הים
        ופתאום, כולו נדהם

        הוא עומד על במה עם המון נגנים
        ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
        הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
        הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

        מביט הוא לכל הצדדים
        חבורת ילדים מסביבו מרצדים
        ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
        לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

        לפתע בבית הכנסת ניצב
        מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
        הוא מיישר את משקפיו
        ופתאום מתבהר כל המצב

        הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
        בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
        אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
        אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

        אך לפתע קול למוחו מבליח
        איך אתה רוצה עתיד מבטיח
        אם בהווה אתה לא מצליח?
        מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
        מהיום אין כמוני!
        אני הילד הכי- הכי טוב!

        אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • 11221 1122

          הולך הח''כ ובידו התיק
          לפתע שום דבר לא מעיק
          הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
          לפתע הביט סביב בפליאה

          הוא בכלל יושב ורגליו במים
          בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
          הוא נח לו על חוף הים
          ופתאום, כולו נדהם

          הוא עומד על במה עם המון נגנים
          ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
          הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
          הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

          מביט הוא לכל הצדדים
          חבורת ילדים מסביבו מרצדים
          ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
          לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

          לפתע בבית הכנסת ניצב
          מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
          הוא מיישר את משקפיו
          ופתאום מתבהר כל המצב

          הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
          בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
          אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
          אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

          אך לפתע קול למוחו מבליח
          איך אתה רוצה עתיד מבטיח
          אם בהווה אתה לא מצליח?
          מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
          מהיום אין כמוני!
          אני הילד הכי- הכי טוב!

          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2414
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שבור אורש מנותק
            שבור אורש מנותק
            שבור אור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2415

            בלדה על רחמי שקר

            אדם קבל על מערכת

            רצו שיירגע לא רצו להשתנות
            אז הקשיבו לו ודיבר
            שמחו על שנרגע
            עד שהבין העניין וכעס

            רצו שיירגע לא רצו להשתנות
            אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
            הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
            עד שהבין העניין וכעס

            רצו שיירגע לא רצו להשתנות
            אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
            כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
            אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #2416
              פוסט זה נמחק!
              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                פוסט זה נמחק!

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2417

                ניכנסת למקצב
                שקט כאן כמו הים
                זה מדהים
                איך ביומיים
                נהרס האתר המדהים.

                לפני שבוע
                בזמן הקבוע
                היית ניכנס
                ומעל מאה הודעות
                מחכות לך באתראות.

                איבדת ראש
                וכימעט מתייאש
                מאיפה אני אמור להתחיל
                לסנן את מה שהאתר מכיל.

                היום אתה ניכנס
                ובקושי 20 חדשות
                מנסה להבין
                מה הולך כאן לקרות.
                איך האתר מכאן ממשיך?.
                ומתי נט פרי
                את האתר יתיר?

                תכלס מה שנכון נכון....
                פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
                ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • יונתן הקטןי מנותק
                  יונתן הקטןי מנותק
                  יונתן הקטן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                  #2418
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2419

                    תודה רבה לך אומרת
                    מחבקת ומבקשת
                    מהשם שישמור עליך לעד
                    שתהיי לצידי אם אמעד

                    מברכת אותך בכל הברכות
                    כי מגיע לך אני עם דמעות
                    יודעת שאת אותי אוהבת
                    וכל החיים עלי שומרת

                    המשפט שאין כמוך בעולם
                    נאמר רק עליך
                    כי אין כמוך אמא בעולם
                    לא יכולה בלעדיך

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • שבור אורש מנותק
                      שבור אורש מנותק
                      שבור אור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2420

                      תרדמת העולם

                      אנשים ישנים אנשים ישנים
                      מסביב הולמים כל היום פטישים
                      הולמים בהרים בבתים בראשים
                      חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                      איפה עבר הירדן
                      איפה בית המקדש
                      איפה שיבת כל שארית ישראל
                      אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                      רק למה לחיים זה לא מגיע
                      הכול בלעדי נחלת דרשנים
                      מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                      אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                      אומרים לי איזה צדיק
                      אתה חמוד אתה
                      איזה שאיפות איזה דיבורים
                      דברים יפים דיברת

                      אז כבר איני יודע את מי להאשים
                      כולם איתי מסתבר
                      רק תגידו לי אם כך אנשים
                      למה בכנסת אין איש מדבר

                      לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                      לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                      לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                      רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                      אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                      זה אתם שבחרתם
                      תאשימו אותם רק אם תמיד
                      בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                      מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                      הולכים אחרי נאומים והצהרות
                      כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                      אחר כך מתפלאים על התוצאות

                      אנשים ישנים אנשים ישנים
                      מסביב הולמים כל היום פטישים
                      הולמים בהרים בבתים בראשים
                      חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                      הרבה יש לדבר
                      ואני מרגיש משחית מילים
                      אבל גם ככה המערכות מושחתות
                      אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                        #2421

                        חושך סמיך
                        כולם חיים בתוך בועה
                        מצב מביך
                        לפתע נותרתי בודדה

                        ההפליה כואבת
                        פוגעת בי ללא מנוחה
                        אני עדין לא מעכלת
                        איך החברה בגדה

                        חברה לכאב
                        לבסוף התהפך הגלגל
                        יותר לא תבין ללב
                        אנחנו כבר לא על אותו גל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • הראל 1ה מנותק
                          הראל 1ה מנותק
                          הראל 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2422

                          היי
                          אני סתם ילדה רגילה
                          לא מיוחסת או חשובה
                          אפילו לא חכמה
                          או מוכשרת ברמה
                          נולדתי כך
                          וכשגדלתי ראתי
                          שיש ילדים אחרים
                          יש ילדים חשובים
                          התנהגו אלהם אחרת
                          בכבוד חנופה
                          בלי קשר למעשים
                          להשפעות לתוצאות
                          בהתחלה כעסתי
                          רציתי לשנות את העולם
                          רציתי להביא שויון
                          אבל הסבירו לי
                          זה לא יקרה
                          העולם לא ישתנה
                          אבל לא הבנתי
                          התעקשתי
                          נפצעתי
                          וכשהובסתי
                          הבנתי
                          העולם הוא שקר
                          וכך הוא ישאר
                          אבל
                          אני יכולה להשתנות
                          להפוך את הסביבה שלי
                          לטובה יותר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • חינדיקיקיח מנותק
                            חינדיקיקיח מנותק
                            חינדיקיקי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2423

                            פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
                            שיר שכתבתי לא מזמן.

                            איפה האור שבקצה המנהרה
                            חשוך לי וקר
                            הזמן עובר, נשארת רק אמונה
                            אוצר יקר

                            תגידו איך יוצאים מכאן
                            הלכתי לאיבוד
                            רוצה לראות אפילו קצה ענן
                            ואת החושך נופל שדוד

                            אוויר חריף מדי
                            טיפות של גשם
                            רוח סערה צועקת
                            עננים מתקדרים-
                            רק לצאת מפה!!

                            מתי יבוא האור יגאל אותי
                            מתוך כל הבלבול יוציא אותי
                            מתי יבוא האור יאיר עיניי
                            ייתן לי כל הטוב עד בלי די

                            איפה האור שיאיר החשיכה
                            ליבי רטוב
                            לפעמים נאבדת לי התקווה
                            שפעם יהיה טוב

                            רק האהבה מצעידה את רגליי
                            הולכת בלי להתייאש
                            עם הדמעות שזולגות על פניי
                            רוצה כבר להתרגש

                            מתי יבוא האור יציל אותי
                            מלהתפתל בכאב של עצמי
                            שיבוא ויחבק אותי
                            מתי כבר ישמע את קולי?!

                            ועוד יגיע יום
                            אראה אותו למולי
                            זה יקרה פתאום
                            האור ישטוף את כל כולי
                            אשא עיניי למרום
                            מחוץ למנהרה אראה את עצמי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2424

                              מנסה להספיק את הרכבת
                              הרכבת של החיים
                              אך שוב אני מאחרת
                              והיא מותירה בי שבילים חרוכים

                              וכולם נמצאים על הרכבת
                              הרכבת של השפיות
                              ורק אני פספסתי
                              מחפשת מה הטעות

                              וכמה שארוץ טרופת נשימה
                              עליה לא אצליח לעלות
                              נגזר עליי להיוותר בשממה
                              לאסוף שברי מהות

                              רגע לפני החושך עוף חול
                              יוצא לקראתי בשיר ומחול
                              יש לך סיכוי
                              לתפוס את הרכבת
                              את לא צריכה לרוץ
                              רק לפתוח דלת

                              לפתוח את הלב
                              לבעל הרכבת- בורא עולם
                              והיא ברחמיו יעלה אותך
                              לרכבת עם כולם....

                              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2425

                                מחכה
                                שבעה רקיעים יש
                                חיפשתי
                                את השמים של
                                כל המחכים
                                שיתחיל הלילה
                                שיסתיים
                                שייגמר לו גוף
                                שיתקיים
                                שבעה רקיעים יש
                                חיפשתי
                                לא מצאתי
                                בינתיים;
                                מחכה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2426

                                  בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
                                  אושר עילאי על פני כולם
                                  מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
                                  נשמות חדשות יורדות לעולם

                                  אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
                                  מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
                                  לבסוף יצא רופא בצער משווע
                                  את הבשורה הנוראה אין להכיל

                                  יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
                                  מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
                                  בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
                                  ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

                                  עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
                                  עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
                                  משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
                                  רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                    #2427
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • 11221 מנותק
                                      11221 מנותק
                                      1122
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                      #2428

                                      יושב
                                      בריכוז כותב
                                      שופך את הלב

                                      רע
                                      ה' ברא
                                      ומידי פעם משהו טוב ארע

                                      אחרים
                                      לי אומרים
                                      שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

                                      ציווים
                                      שקועים בלימודים
                                      התורה והמצוות כל כך מכבידים

                                      עוזב
                                      נשבר הלב
                                      שוכח לרגע שה' אותי אוהב

                                      זז
                                      כולי נחפז
                                      ובעולם החדש אני מגלה או אז

                                      החיים
                                      מאד מורכבים
                                      כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

                                      בגבורה
                                      אין רע
                                      ואך ורק בעזרת התורה

                                      הימים
                                      חולפים וזורמים
                                      ורק זכרונות טובים נצרמים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2429

                                        בזאת, אתה
                                        שָׁמַע הַשֵּׁם
                                        קוֹלִי אֶקְרָא
                                        וַחָנֵנִי
                                        וַעֲנֵנִי

                                        מִמִּי אֶפְחַד
                                        מִמִּי אִירָא
                                        הֲרֵי הוּא
                                        יַאַסְפֵנִי

                                        עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                                        עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                                        בְּיוֹם רָעָה
                                        תַּסְתִּירֵנִי

                                        אִם תַּחֲנָה
                                        עָלַי מַחֲנֶה
                                        אֶל תַּסְתֵּר
                                        מִמֶּנִּי

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                                        • אדמיליםא אדמילים

                                          בזאת, אתה
                                          שָׁמַע הַשֵּׁם
                                          קוֹלִי אֶקְרָא
                                          וַחָנֵנִי
                                          וַעֲנֵנִי

                                          מִמִּי אֶפְחַד
                                          מִמִּי אִירָא
                                          הֲרֵי הוּא
                                          יַאַסְפֵנִי

                                          עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                                          עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                                          בְּיוֹם רָעָה
                                          תַּסְתִּירֵנִי

                                          אִם תַּחֲנָה
                                          עָלַי מַחֲנֶה
                                          אֶל תַּסְתֵּר
                                          מִמֶּנִּי

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          Anne
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2430

                                          @אדמילים מהמםםם!!!
                                          איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
                                          הנה משהו משלי:

                                          שבועות של בניה
                                          של עמל וזיעה
                                          קרסו אלי קרקע
                                          תהום

                                          עומדת למעלה
                                          מרגישה חסרה
                                          מבקשת שיגמר כבר
                                          היום

                                          ושוב, זורחת שמש
                                          ושוב אני בונה
                                          מתאמצת להספיק.
                                          לתפקד

                                          אבל הלילה מגיע
                                          ומול עיניי הכלות
                                          הכל שוקע
                                          כמו עולה על
                                          מוקד

                                          ובלי להבין איך
                                          לישון אני נכנסת
                                          עם דופק סדיר
                                          ושלווה

                                          לעצמי אני חושבת
                                          ומיד מבינה
                                          ככה זה
                                          כשיש בך
                                          תקווה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול