דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 808.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2444

    ב"ה

    ניואנסים
    מילה אחת
    הבדל גדול
    מכאיב,
    מפלה,
    מיותר.

    למה?
    למה אי אפשר
    להתחבר לנשמה
    לעזוב החיצוניות
    להתמקד במהות
    באישיות

    יהיו שיטענו כנגד
    בחברה הכל חשוב
    אפילו צבע הבגד
    אך אני אחזור ואומר
    לא זה העיקר!

    יש מקום
    אולי מזערי
    לקודים חברתיים
    אך נפש האדם
    היא הדבר העיקרי
    והחשוב ביותר בחיים

    ובל לא נשכח
    זכות השפיטה
    ביד בורא עולם
    ועלינו הוא ציווה
    לאהוב את כולם.

    זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שמעק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2445

      ימים עוברים שנים חולפות,
      ילדים גדלים אמהות בוכות,
      מה עם הילדות שמתבגרות,
      האם לא נאמר, די לדרישות,

      תגידו מה פה חשוב באמת,
      כמה נתעסק עוד במה יגידו,
      עד מתי הם בשבילך יחליטו,
      בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

      במה תחליף את בחירת ליבך,
      האם כסף או כבוד יקנו אותך,
      תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
      רק אשה טובה תסייע בעדך,

      תסתכל על המציאות בעיניים,
      יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
      אולי הם גם לא גרים בירושלים,
      אך האיכות שלהם שווה כפליים,

      אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
      וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
      לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
      כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

      ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
      והזמן לא יעצור לך מלכת,
      כי הבת קול בשבילך מכרזת,
      לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

      אל תדפוק חשבון לאף אחד,
      שלא תישאר בסוף אתה לבד,
      כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
      מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

      כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
      אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
      תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
      שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
      .

      את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

      במקום שבו
      מסתיימות המילים
      מדבר הלב !

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • 11221 מנותק
        11221 מנותק
        1122
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2446

        אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
        שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
        שיר שאותו בגנים ילמדו
        שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

        שיר חדש

        לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
        להתחיל במשימה אני מוכן
        מחפש להתחלה חרוזים קליטים
        שלכל הגילאים יצליחו להתאים

        הלב געש

        אז בשיר המיוחד שלי
        אני חייב להיות מקורי
        נושא שאותו כבר לא חרשו
        כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

        כולי נרגש

        בשיר שלי יכול להיות
        לכל כובע אפילו 5 פינות
        וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
        הכל הכל כיד הדימיון

        זה מתחיל ממש

        ירח, שמש, שמיים
        בורח, אמש, טיפות מים
        החרוזים זורמים כמו נהרות
        אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

        אכזבה חש

        מקפל את הדף, גונז החלום
        ואז מבליח רעיון פתאום
        פותח הדף ולמעלה כותב:
        ה', אני אותך אוהב!!

        החלום ימומש

        אני אותך אוהב
        באמת מכל הלב
        אבל יש לי חלום
        גאולה רוצה היום!

        נפגש בבית המקדש!!!

        המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • עופר האייליםע מנותק
          עופר האייליםע מנותק
          עופר האיילים
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2447

          מנסה לשמוח
          באמת רוצה
          כבר אין לי כח
          להיות חמוצה

          להתנער מהסרקסטיות
          לחייך בלי סיבה
          להנהן בטקסיות
          לקבל הכל באהבה.

          וכשמנסה
          שוב נופלת
          מכה שמביסה
          עלי לא חומלת

          מחייכת בכח
          זה ימשיך מאליו
          וזה כבר לא בכורח
          האושר אלי שב : )

          "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2448

            כחוללים
            ומה ידמה
            לשירה
            של בין ערביים
            מול הר ובית
            שחרב
            וכאב נושב
            עם הרוח
            מבדר את השיער
            יונים חגות
            ממעל
            סיבוב אחרון ליום
            ואנשים
            כסאות ואנשים
            ילדים שלך
            ולכל אחד
            ולכל אחת מילים
            על שפה
            דמעה על ריס
            או חיוך
            ויונים, חגות
            אוספות אותיות שפרחו
            יוצרות מהן שירה
            למעל
            וגם אני
            שרה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2449

              לא שלי

              לעיתים
              קשה ללכוד
              מילה
              לפני שחמקה
              מקצה הלשון

              או מנגד, לעמוד
              ולאמץ
              שתיקה
              ולא להיות
              נחשון
              ראשון

              לעיתים
              קשה לבלוע
              רעיון
              ולא לרוץ
              לפעול

              לשמוע
              לתמוה
              כשיש הגיון
              ואפילו לא
              לשאול

              אבל קשה יותר
              לקחת מילה
              שנאמרה
              בלי
              מחשבה וחזון

              מאוחר
              פי כמה
              להסיג לאחור
              תולדות
              של מעשי חפזון

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • שבור אורש מנותק
                שבור אורש מנותק
                שבור אור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2450

                זה עלול להביא תגובה
                אתה לא מפחד מהסלמה?
                למה בכלל לתקוף חזרה
                אם האויב לא ישר ייכנע?

                אני דואג לכל המגזרים
                שווים אצלי גם חרדי וערבי
                ואם יקומו עלינו אויבים
                נצא למלחמה במחבל ישראלי

                פעם הייתה גאוות לאום
                פעם עוד הייתה רוח
                היום אנשים כוספים לשלום
                ואז פונים לברוח

                היום לאנשים לא אכפת
                מאין באו ולאן הולכים
                היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                אני אענה על שאלתך
                הי, הנה ציפור
                תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                צה"ל יפעל בזמן המתאים
                אני אעשה מה שטוב לישראל
                אל תיכנס ההמון לפרטים
                רק סמוך עלי והכול יסתדר

                "עמי נגשיו מהולל
                ונשים משלו בו"
                התעורר כבר עם ישראל
                או לפחות אשר רוח בקרבו

                היה זה כבר לפנים
                והשם שלח למען ידעו
                "עמי מאשריך מתעים
                ודרך ארחתיך בלעו"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2451

                  דמדומי שקיעה
                  ניראו מחלוני
                  מבשרים
                  על עוד יום
                  שלסיומו מתקרב
                  עת ערב
                  מביטה
                  אל השמיים
                  פורשת ידיים
                  ומחכה
                  לשפע שירד
                  שאשמע קול
                  הד
                  יעביר המסר
                  יראה
                  שהוא ער
                  ועדיין איתי
                  בכל התלאות
                  עומד לצידי
                  משקיף מלמעלה
                  עד עכשיו
                  והלאה....
                  התבוננתי בהן
                  שקעתי
                  לתוך הסיפור
                  שלהן
                  נשאבתי
                  לעוצמה שבהן
                  נשרטתי
                  מהעצבות שבתוך
                  אישוניהן
                  ראיתי
                  את דמותי
                  נשקפת
                  בדמעותיהן
                  הבטתי
                  לתוך עינייך
                  היפות
                  הזדהיתי
                  ונתמלאתי כוחות

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2452

                    הלב שלי לא מבין מה קורה
                    למה הוא מרגיש קור שכזה
                    למה העולם הזה כלכך מעצבן
                    למה היצר שבי כל היום מתלונן

                    האנשים שאני רוצה נעלמים
                    לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                    ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                    ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                    ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                    אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                    יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                    ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • אילן פא מחובר
                      אילן פא מחובר
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                      #2453

                      חפץ חיים

                      מביט בי
                      מתמונה שעל הקיר
                      כל ילד בשכונה
                      אותה מכיר
                      מבט עמוק
                      שנוגע בשמיים
                      ואת דרכנו הוא מאיר

                      הזכורונות מילדותי
                      לא נותנים
                      ללב מנוח
                      לכל מקום
                      הולכים איתי
                      ונותנים לי את הכח
                      לסגור חלון
                      לפני הסערה
                      שלא תחדור הרוח הקרה
                      כי קר פה
                      והגשם מתחיל
                      ולעוף עם הרוח
                      זה לא עניין של גיל

                      מי האיש החפץ חיים
                      אוהב ימים לראות טוב
                      רודף שלום
                      ושוקל את המילים
                      ואת כל האדם לאהוב

                      נצור לשונך מרע
                      ושפתיך מדבר מרמה
                      סור מרע ועשה טוב
                      בקש שלום ורדפהו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • אדמיליםא מנותק
                        אדמיליםא מנותק
                        אדמילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2454

                        פסיעות
                        מסע וחיים
                        עוד רגע
                        שתיקה
                        יד בכיס
                        ראש מושפל
                        רגשות
                        בשחור

                        פסיעות לב
                        ואני מול
                        סדוקה
                        לא תדעי
                        כמה לבד
                        נשאר
                        מאחור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                          #2455
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • שלום לכםש מנותק
                            שלום לכםש מנותק
                            שלום לכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2456

                            אם נטרקה עליך דלת,
                            אם סגרו עליך שער,
                            אם לקחו לך בית,
                            וגם הקרקע נעלמה,

                            דעי,
                            שיש ארמון,
                            שלך מצפה מחכה וקורא,
                            אל תתייאשי,

                            נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                            בסוף תגיעי לשביל,
                            המצופה זרעים ושושנים,
                            שאליך קוראים ושרים,
                            הידד הצלחת,
                            את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אייל גלבוע 4א מנותק
                              אייל גלבוע 4א מנותק
                              אייל גלבוע 4
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                              #2457

                              אחח.. איזה ריח
                              חופש גדול בפתח

                              אין לימודים, תלמידים חופשיים
                              ילדים חוזרים, מאושרים
                              תעודות וציונים טובים

                              קייטנות מחנאות
                              קעמפים וטיולים
                              העיקר שנהנים
                              הילדים עייפים אך מרוצים

                              איך אומרים?
                              הזמן טס כשנהנים
                              ילקוטים חדשים קונים
                              מוכנים לתחילת הלימודים

                              מחר חושבים הילדים
                              מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                              "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                              ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • 11221 מנותק
                                11221 מנותק
                                1122
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2458

                                אני כותב
                                זה עוזר לי לפרוק

                                ומוחק
                                אולי זה יעבור על החוק

                                אני כותב
                                שהיום יום כל כך מתוק

                                ומוחק
                                כי מעדיף ריגושים לדחוק

                                אני כותב
                                כי יש על מה לצחוק

                                ומוחק
                                הכל בדיחה, אין במה לדבוק

                                אני כותב
                                ונהנה מנוף ירוק

                                ומוחק
                                כי הנוף יותר מידי רחוק

                                אני עוצר
                                ומסתכל על כל מה שכתבתי

                                ואוהב
                                כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • שריושש מנותק
                                  שריושש מנותק
                                  שריוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2459

                                  חופשייה

                                  כבר לא ילדה
                                  שפחדים גידלה,
                                  מודה בחולשה
                                  זו לא בושה,

                                  שורפת ת'פחדים,
                                  בונה ת'דרכים,
                                  מגשימה חלומות,
                                  לא רוצה רק להיות,

                                  כמו ציפור חופשייה
                                  נוסקת אל השמיים
                                  לא עוצרת לשנייה
                                  מסיתה אל קו המים

                                  מכוונת לירח,
                                  מנימום על כוכבים,
                                  קוטפת עוד פרח,
                                  צומחת מכאבים.

                                  הופכת מתוק למר,
                                  נשארת גם כשנגמר,
                                  אוספת תשברים,
                                  מנציחה רגעים.

                                  כמו ציפור חופשייה
                                  נוסקת אל השמיים
                                  לא עוצרת לשנייה
                                  מסיתה אל קו המים

                                  כבר לא מפחדת,
                                  בזריחה רוקדת,
                                  נושמת אוויר,
                                  מביטה אל העיר.

                                  אפילו הכוכבים
                                  צריכים חשכה,
                                  כדי לזרוח.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • חינדיקיקיח מנותק
                                    חינדיקיקיח מנותק
                                    חינדיקיקי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2460

                                    זה בא פתאום
                                    כובש כל תא בגופי
                                    הנה הוא, מר דיכאון
                                    מפיל אותי ברשת של עצמי

                                    שום דבר כבר לא מעניין
                                    עזבו אותי לנפשי
                                    תנו לי להתבכיין
                                    תבינו, אני בדיכי!

                                    יום עובר, עוברת המוזה
                                    קבלו אותה: מחלת המדוזה
                                    צוחקת מכל דבר
                                    גם כשלפעמים זה מיותר...

                                    החיים תותים בשבילי
                                    נהנית מכל פטפוט
                                    בואו, תשתגעו איתי
                                    נעשה קצת בלגן

                                    וכשעובר גם מצב הכפית
                                    מגיע מצב המזלג
                                    אין מה לעשות כבר
                                    אלא רק על עצמי ללגלג

                                    הבו נא לי עצה
                                    איך על מצבי הרוח אני מתגברת
                                    שתהיה לי רפואה למכה
                                    בטרם רוח הפיוט עוברת...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • טותייייט טותיייי

                                      תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                                      איפה הטוב שהיה גם בלילות
                                      לא רואה כלום מכמות הדמעות
                                      מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                                      תן לי כוחות לעבור את הכל
                                      הרי אתה המלך הכל יכול
                                      אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                                      הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                                      מביא את הכאב שהוא טוב
                                      כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                                      אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                                      כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                                      העולם שלך שהוא רק בשבילי
                                      הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                                      סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                                      ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                                      טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                                      כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                                      רק רציתי שישמעו את הלב
                                      ושלא שמו לב זה היה כואב...

                                      טוהר

                                      שלום לכםש מנותק
                                      שלום לכםש מנותק
                                      שלום לכם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2461
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2462

                                        ולמה
                                        יֵשׁ גּוּשׁ
                                        בָּעוֹלָם
                                        אוֹקְיָינוֹס
                                        שֶׁל קֶרַח
                                        פַּעַם
                                        קָרְאוּ לוֹ
                                        לֵב

                                        זֵר כָּמוּשׁ
                                        וְיָבֵשׁ
                                        אָמְרוּ לִי
                                        זֶה פֶּרַח
                                        בִּכְלָל הוּא
                                        מַזְכִּיר לִי
                                        כְּאֵב

                                        רָקִיעַ
                                        שְׁקִיעָה
                                        רַק כָּתֹם
                                        שֶׁנִּמְרַח
                                        עוֹד יוֹם
                                        הוֹלֵךְ
                                        וְנוֹבֵל

                                        מַגִּיעַ
                                        לוֹ רֶגַע
                                        עוֹלָם
                                        מְדֻכְדָּךְ
                                        עַל גַּבּוֹ
                                        הוּא נוֹשֵׂא
                                        וְסוֹבֵל

                                        כַּמָּה
                                        דְּאָגוֹת
                                        וְחֹסֶר
                                        וַדָּאוּת
                                        יֹפִי שֶׁלֹּא
                                        יִהְיֶה עוֹד
                                        שָׁלֵם

                                        וְלָמָּה
                                        שֶׁנִּשְׂמַח
                                        וְנִרְקֹד לְךָ
                                        מְצִיאוּת
                                        כְּשֶׁהִיא
                                        לֹא פֹּה-
                                        יְרוּשָׁלֵם?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • שבור אורש מנותק
                                          שבור אורש מנותק
                                          שבור אור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2463

                                          שאלה למשוררים (2)

                                          אליכם המשוררים אפנה בשנית
                                          לשאול האם לדבריכם תכלית
                                          האם חורז את הכול עיקרון
                                          חזון חלום או איזה רעיון

                                          פעמים בקוראי שירים
                                          התהייה אצלי עולה
                                          אני רואה מוטיבים ידועים
                                          ולא רואה להם מטרה

                                          עושה רושם שהאדם שכתב
                                          ערבב כמה מושגים שאהב
                                          סידר בתוך חרוזים
                                          ובנה מהם כמה בתים

                                          וכאן אשא דברי
                                          אל רעי המשוררים במחילה
                                          אם נכונה הבנתי
                                          יש פה טעות קלה

                                          דבריו של אדם צריכים כוונה
                                          אך על דיבורו להיות חופשי
                                          לכן אפשר לבזבז איזו מילה
                                          או להגיד משפט שטותי

                                          אך בדרך כלל
                                          ובפרט כשאומרים אמירה
                                          לא להילחץ אבל
                                          יש להשקיע מחשבה

                                          צריך לחדד הרעיון
                                          ואז להלבישו במילים
                                          ולא לגבב או למרוח
                                          אלא להרחיב הדברים

                                          שיהיה בהצלחה לכולם
                                          שפיטת הרוח מוגבלת
                                          אין אלו דברי זעם
                                          קחו אותם ברוח אוהבת

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול