דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 807.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2449

    לא שלי

    לעיתים
    קשה ללכוד
    מילה
    לפני שחמקה
    מקצה הלשון

    או מנגד, לעמוד
    ולאמץ
    שתיקה
    ולא להיות
    נחשון
    ראשון

    לעיתים
    קשה לבלוע
    רעיון
    ולא לרוץ
    לפעול

    לשמוע
    לתמוה
    כשיש הגיון
    ואפילו לא
    לשאול

    אבל קשה יותר
    לקחת מילה
    שנאמרה
    בלי
    מחשבה וחזון

    מאוחר
    פי כמה
    להסיג לאחור
    תולדות
    של מעשי חפזון

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • שבור אורש מנותק
      שבור אורש מנותק
      שבור אור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2450

      זה עלול להביא תגובה
      אתה לא מפחד מהסלמה?
      למה בכלל לתקוף חזרה
      אם האויב לא ישר ייכנע?

      אני דואג לכל המגזרים
      שווים אצלי גם חרדי וערבי
      ואם יקומו עלינו אויבים
      נצא למלחמה במחבל ישראלי

      פעם הייתה גאוות לאום
      פעם עוד הייתה רוח
      היום אנשים כוספים לשלום
      ואז פונים לברוח

      היום לאנשים לא אכפת
      מאין באו ולאן הולכים
      היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
      שאנחנו הובדלנו משאר העמים

      אני אענה על שאלתך
      הי, הנה ציפור
      תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
      בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

      צה"ל יפעל בזמן המתאים
      אני אעשה מה שטוב לישראל
      אל תיכנס ההמון לפרטים
      רק סמוך עלי והכול יסתדר

      "עמי נגשיו מהולל
      ונשים משלו בו"
      התעורר כבר עם ישראל
      או לפחות אשר רוח בקרבו

      היה זה כבר לפנים
      והשם שלח למען ידעו
      "עמי מאשריך מתעים
      ודרך ארחתיך בלעו"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2451

        דמדומי שקיעה
        ניראו מחלוני
        מבשרים
        על עוד יום
        שלסיומו מתקרב
        עת ערב
        מביטה
        אל השמיים
        פורשת ידיים
        ומחכה
        לשפע שירד
        שאשמע קול
        הד
        יעביר המסר
        יראה
        שהוא ער
        ועדיין איתי
        בכל התלאות
        עומד לצידי
        משקיף מלמעלה
        עד עכשיו
        והלאה....
        התבוננתי בהן
        שקעתי
        לתוך הסיפור
        שלהן
        נשאבתי
        לעוצמה שבהן
        נשרטתי
        מהעצבות שבתוך
        אישוניהן
        ראיתי
        את דמותי
        נשקפת
        בדמעותיהן
        הבטתי
        לתוך עינייך
        היפות
        הזדהיתי
        ונתמלאתי כוחות

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2452

          הלב שלי לא מבין מה קורה
          למה הוא מרגיש קור שכזה
          למה העולם הזה כלכך מעצבן
          למה היצר שבי כל היום מתלונן

          האנשים שאני רוצה נעלמים
          לפעמים מרגישה בין הנאשמים
          ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
          ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

          ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
          אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
          יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
          ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
            #2453

            חפץ חיים

            מביט בי
            מתמונה שעל הקיר
            כל ילד בשכונה
            אותה מכיר
            מבט עמוק
            שנוגע בשמיים
            ואת דרכנו הוא מאיר

            הזכורונות מילדותי
            לא נותנים
            ללב מנוח
            לכל מקום
            הולכים איתי
            ונותנים לי את הכח
            לסגור חלון
            לפני הסערה
            שלא תחדור הרוח הקרה
            כי קר פה
            והגשם מתחיל
            ולעוף עם הרוח
            זה לא עניין של גיל

            מי האיש החפץ חיים
            אוהב ימים לראות טוב
            רודף שלום
            ושוקל את המילים
            ואת כל האדם לאהוב

            נצור לשונך מרע
            ושפתיך מדבר מרמה
            סור מרע ועשה טוב
            בקש שלום ורדפהו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2454

              פסיעות
              מסע וחיים
              עוד רגע
              שתיקה
              יד בכיס
              ראש מושפל
              רגשות
              בשחור

              פסיעות לב
              ואני מול
              סדוקה
              לא תדעי
              כמה לבד
              נשאר
              מאחור

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                #2455
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • שלום לכםש מנותק
                  שלום לכםש מנותק
                  שלום לכם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2456

                  אם נטרקה עליך דלת,
                  אם סגרו עליך שער,
                  אם לקחו לך בית,
                  וגם הקרקע נעלמה,

                  דעי,
                  שיש ארמון,
                  שלך מצפה מחכה וקורא,
                  אל תתייאשי,

                  נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
                  בסוף תגיעי לשביל,
                  המצופה זרעים ושושנים,
                  שאליך קוראים ושרים,
                  הידד הצלחת,
                  את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                    #2457

                    אחח.. איזה ריח
                    חופש גדול בפתח

                    אין לימודים, תלמידים חופשיים
                    ילדים חוזרים, מאושרים
                    תעודות וציונים טובים

                    קייטנות מחנאות
                    קעמפים וטיולים
                    העיקר שנהנים
                    הילדים עייפים אך מרוצים

                    איך אומרים?
                    הזמן טס כשנהנים
                    ילקוטים חדשים קונים
                    מוכנים לתחילת הלימודים

                    מחר חושבים הילדים
                    מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • 11221 מנותק
                      11221 מנותק
                      1122
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2458

                      אני כותב
                      זה עוזר לי לפרוק

                      ומוחק
                      אולי זה יעבור על החוק

                      אני כותב
                      שהיום יום כל כך מתוק

                      ומוחק
                      כי מעדיף ריגושים לדחוק

                      אני כותב
                      כי יש על מה לצחוק

                      ומוחק
                      הכל בדיחה, אין במה לדבוק

                      אני כותב
                      ונהנה מנוף ירוק

                      ומוחק
                      כי הנוף יותר מידי רחוק

                      אני עוצר
                      ומסתכל על כל מה שכתבתי

                      ואוהב
                      כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2459

                        חופשייה

                        כבר לא ילדה
                        שפחדים גידלה,
                        מודה בחולשה
                        זו לא בושה,

                        שורפת ת'פחדים,
                        בונה ת'דרכים,
                        מגשימה חלומות,
                        לא רוצה רק להיות,

                        כמו ציפור חופשייה
                        נוסקת אל השמיים
                        לא עוצרת לשנייה
                        מסיתה אל קו המים

                        מכוונת לירח,
                        מנימום על כוכבים,
                        קוטפת עוד פרח,
                        צומחת מכאבים.

                        הופכת מתוק למר,
                        נשארת גם כשנגמר,
                        אוספת תשברים,
                        מנציחה רגעים.

                        כמו ציפור חופשייה
                        נוסקת אל השמיים
                        לא עוצרת לשנייה
                        מסיתה אל קו המים

                        כבר לא מפחדת,
                        בזריחה רוקדת,
                        נושמת אוויר,
                        מביטה אל העיר.

                        אפילו הכוכבים
                        צריכים חשכה,
                        כדי לזרוח.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • חינדיקיקיח מנותק
                          חינדיקיקיח מנותק
                          חינדיקיקי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2460

                          זה בא פתאום
                          כובש כל תא בגופי
                          הנה הוא, מר דיכאון
                          מפיל אותי ברשת של עצמי

                          שום דבר כבר לא מעניין
                          עזבו אותי לנפשי
                          תנו לי להתבכיין
                          תבינו, אני בדיכי!

                          יום עובר, עוברת המוזה
                          קבלו אותה: מחלת המדוזה
                          צוחקת מכל דבר
                          גם כשלפעמים זה מיותר...

                          החיים תותים בשבילי
                          נהנית מכל פטפוט
                          בואו, תשתגעו איתי
                          נעשה קצת בלגן

                          וכשעובר גם מצב הכפית
                          מגיע מצב המזלג
                          אין מה לעשות כבר
                          אלא רק על עצמי ללגלג

                          הבו נא לי עצה
                          איך על מצבי הרוח אני מתגברת
                          שתהיה לי רפואה למכה
                          בטרם רוח הפיוט עוברת...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • טותייייט טותיייי

                            תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                            איפה הטוב שהיה גם בלילות
                            לא רואה כלום מכמות הדמעות
                            מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                            תן לי כוחות לעבור את הכל
                            הרי אתה המלך הכל יכול
                            אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                            הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                            מביא את הכאב שהוא טוב
                            כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                            אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                            כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                            העולם שלך שהוא רק בשבילי
                            הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                            סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                            ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                            טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                            כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                            רק רציתי שישמעו את הלב
                            ושלא שמו לב זה היה כואב...

                            טוהר

                            שלום לכםש מנותק
                            שלום לכםש מנותק
                            שלום לכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2461
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2462

                              ולמה
                              יֵשׁ גּוּשׁ
                              בָּעוֹלָם
                              אוֹקְיָינוֹס
                              שֶׁל קֶרַח
                              פַּעַם
                              קָרְאוּ לוֹ
                              לֵב

                              זֵר כָּמוּשׁ
                              וְיָבֵשׁ
                              אָמְרוּ לִי
                              זֶה פֶּרַח
                              בִּכְלָל הוּא
                              מַזְכִּיר לִי
                              כְּאֵב

                              רָקִיעַ
                              שְׁקִיעָה
                              רַק כָּתֹם
                              שֶׁנִּמְרַח
                              עוֹד יוֹם
                              הוֹלֵךְ
                              וְנוֹבֵל

                              מַגִּיעַ
                              לוֹ רֶגַע
                              עוֹלָם
                              מְדֻכְדָּךְ
                              עַל גַּבּוֹ
                              הוּא נוֹשֵׂא
                              וְסוֹבֵל

                              כַּמָּה
                              דְּאָגוֹת
                              וְחֹסֶר
                              וַדָּאוּת
                              יֹפִי שֶׁלֹּא
                              יִהְיֶה עוֹד
                              שָׁלֵם

                              וְלָמָּה
                              שֶׁנִּשְׂמַח
                              וְנִרְקֹד לְךָ
                              מְצִיאוּת
                              כְּשֶׁהִיא
                              לֹא פֹּה-
                              יְרוּשָׁלֵם?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • שבור אורש מנותק
                                שבור אורש מנותק
                                שבור אור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2463

                                שאלה למשוררים (2)

                                אליכם המשוררים אפנה בשנית
                                לשאול האם לדבריכם תכלית
                                האם חורז את הכול עיקרון
                                חזון חלום או איזה רעיון

                                פעמים בקוראי שירים
                                התהייה אצלי עולה
                                אני רואה מוטיבים ידועים
                                ולא רואה להם מטרה

                                עושה רושם שהאדם שכתב
                                ערבב כמה מושגים שאהב
                                סידר בתוך חרוזים
                                ובנה מהם כמה בתים

                                וכאן אשא דברי
                                אל רעי המשוררים במחילה
                                אם נכונה הבנתי
                                יש פה טעות קלה

                                דבריו של אדם צריכים כוונה
                                אך על דיבורו להיות חופשי
                                לכן אפשר לבזבז איזו מילה
                                או להגיד משפט שטותי

                                אך בדרך כלל
                                ובפרט כשאומרים אמירה
                                לא להילחץ אבל
                                יש להשקיע מחשבה

                                צריך לחדד הרעיון
                                ואז להלבישו במילים
                                ולא לגבב או למרוח
                                אלא להרחיב הדברים

                                שיהיה בהצלחה לכולם
                                שפיטת הרוח מוגבלת
                                אין אלו דברי זעם
                                קחו אותם ברוח אוהבת

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • orlyO מנותק
                                  orlyO מנותק
                                  orly
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2464

                                  רק מילה אחת🙏/#ORLY#
                                  ורציתי לכתוב.
                                  ויצאו לי,
                                  גיבובי שטויות.

                                  ורציתי לדבר.
                                  ויצאו לי,
                                  הברות קטועות.

                                  ורציתי לחשוב,
                                  ובסוף,
                                  טובעת בים של מחשבות.

                                  ורק חיכיתי,
                                  למילה אחת,
                                  שתפרוץ את כל הגדרות.

                                  #ככה זה כשנפש של משורר חסרת מילים#

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • 11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                    #2465

                                    האנשים הרעים
                                    תמיד הכרתי
                                    ידעתי שהם דואגים לעצמם
                                    וכסף הם מרוויחים על הדרך
                                    אבל שזה מתנפץ בפנים
                                    זה קשה הרבה יותר
                                    כשלפתע האנשים הכי קרובים
                                    השקיעו בדבר כל כך חשוב
                                    ואם איקס אדום התבטלו התוכניות
                                    לכולם

                                    והאנשים הטובים
                                    בשבילם נפגעתי
                                    פתאום הברור מאליו נגמר ודמם
                                    עם כל ההשקעה שדבר לא ישווה לה ערך
                                    ובשבילם אני נקרעת מבפנים
                                    על שנאלצו בשביל קירוב האחר לוותר
                                    ולדחוק את מה שכל כך אוהבים
                                    חולמים שהכל יחזור להיות שוב
                                    אך בלב לא ישתנה סדר העדיפויות
                                    לעולם

                                    אגב מעניין אותי- זה נקרא שיר עם חריזה??

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2466

                                      שיר יפה שאחותי כתבה:

                                      אנשים טובים
                                      בפשטות דובקים
                                      את עצמם אוהבים
                                      ללא צורך ביחס מאחרים

                                      במעשיהם שלמים
                                      לנצח מאושרים
                                      לא חוקרים ולא דנים
                                      את השני מבינים
                                      הם ימצאו חן בעיני האלוקים!

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #2467

                                        סליחה טאטע!!
                                        מבטיחה שאחזור
                                        רק תושיט לי יד
                                        שיהיה לי כוח לאזור

                                        הלכתי רחוק
                                        הכי רחוק שיש!
                                        מהמקום אליו נפלתי-
                                        אפשר רק להתבייש...

                                        מתחננת ממעמקים
                                        לקצת עזרה
                                        הקול שחוזר ממרחקים
                                        מבשר על אפס אהבה

                                        בוכה על הריחוק
                                        מתאמצת לחזור,
                                        כאילו נאחז בי שיתוק
                                        מתרסקת עמוק יותר לבור----

                                        מחכה ליום
                                        בו אלך איתך תמיד
                                        מחכה ליום
                                        בו אוכל לצעוק---
                                        אבא, חזרתי!

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2468

                                          המחשבות נהפכו לזיכרונות
                                          ההפסדים שלי מול הניצחונות
                                          מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
                                          וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

                                          והדמעות בלילה שורפות את הלב
                                          מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
                                          הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
                                          אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

                                          והשורות של המחברת נשארו ריקות
                                          מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
                                          בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
                                          אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

                                          כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
                                          ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
                                          כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
                                          ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול